Ja Berger.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:38 schreef RipCity het volgende:
Die keeper is ELKE match rond 80'ste minuut 2/3minuten geblesseerd
Edit: of nee dat was die duitse volgens mij
En de hobbies van de spelers ook al.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:40 schreef TjjWester het volgende:
Weet iedereen al dat bronze een favoriet woord heeft?
Echt bizar ja, dat is wel heel weinigquote:Op zondag 27 juli 2025 19:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
+4 maar![]()
Die keeper was al 4 minuten behandeld
Dit kan echt nietquote:Op zondag 27 juli 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen zin in een verlenging. Heb het liefst dat Spanje wint maar nog liever dat Engeland scoort dan een verlenging.
Zelfde dieet als Dafnequote:Op zondag 27 juli 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
Flinke kaaklijn bij die Spaanse bondscoach.
Ze raakte die speelster niet eensquote:
Ja die zullen het bij de pingels wel verneuken vrees ikquote:
Zijn technisch beter maar Engeland wellicht met wat meer zelfvertrouwen nuquote:Op zondag 27 juli 2025 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die zullen het bij de pingels wel verneuken vrees ik
Ja dit dus.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:25 schreef Cryptonees het volgende:
Laat dit maar een penalties worden, dan kunnen we weer lachen om de missers
Liever de winnende voor Spanje in blessuretjd.quote:
Ze hebben dit toernooi toch wel flink erop kunnen oefenen.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:25 schreef Cryptonees het volgende:
Laat dit maar een penalties worden, dan kunnen we weer lachen om de missers
Ik hoop ook dat Spanje wint. Niet vanwege Wiegman, maar het is gewoon de best voetballende ploeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever de winnende voor Spanje in blessuretjd.
Laat die kutwiegman het maar eens een keer andersom meemaken
Dat ook maar ik heb wel genoeg van dat schijtgeluk van die Engelsenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Spanje wint. Niet vanwege Wiegman, maar het is gewoon de best voetballende ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |