Ik maar denken dat je wel op Spa bentquote:Op zondag 27 juli 2025 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat, ik ben enorm blij dat ik voor het achterlijk hete Oostenrijk heb gekozen ipv België als ik het zo zie
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je wel op Spa bent
quote:
Iets met reeksen enzo te maken. Blauwen willen weleens door slotjes heen posten.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer gaan ze dat nieuw topic openen eens automatiseren?
Gewoon als je post na sluiten autom. een nieuwe maken....hoe moeilijk kan dat zijn?
Is puur design filosofie.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon als je post na sluiten autom. een nieuwe maken....hoe moeilijk kan dat zijn?
De McLaren oranje of de Max Verstappen oranje ?quote:
Nog niet genoeg gedoneerdquote:Op zondag 27 juli 2025 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
Dat is dan toch ook meteen opgelost? post 301 is nieuw topicquote:Op zondag 27 juli 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets met reeksen enzo te maken. Blauwen willen weleens door slotjes heen posten.
Ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De McLaren oranje of de Max Verstappen oranje ?
Max Verstappen oranje.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met de duels?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe wat anders; Wat is de kwali opzet van de Formule E vaag.
McLaren natuurlijk. Norris halve Belg toch?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf minder als Max stopt met F1.quote:
Regennnnnn?!quote:
Ik heb HBO sport add on genomen, omdat ik ook tour de femme wil volgen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met de duels?
Is al weer tijden zo
Gelukkig is er een speciaal topic voor die elektrische grasmaaiersquote:Op zondag 27 juli 2025 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe wat anders; Wat is de kwali opzet van de Formule E vaag.
Er valt enige vloeibare substantie naar beneden, schijnt het.quote:
Wij kijken FE op Ziggo. Maar leuk dat je meekijktquote:Op zondag 27 juli 2025 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb HBO sport add on genomen, omdat ik ook tour de femme wil volgen.
NOS of de VRTquote:Op zondag 27 juli 2025 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb HBO sport add on genomen, omdat ik ook tour de femme wil volgen.
Gelukkig zijn de britten bij F1tv wel gewend.quote:
Alleen ronde 1 dan ben je wel klaar.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
Was de sprintrace het kijken waard? Die heb ik nog niet gezien en al het nieuws weten te ontwijken tot nu toe.
Helaas heeft mijn iptv provider deze nog niet online staan. Had gehoopt deze nog voor de race te kunnen kijken.
Jaquote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
Was de sprintrace het kijken waard? Die heb ik nog niet gezien en al het nieuws weten te ontwijken tot nu toe.
Helaas heeft mijn iptv provider deze nog niet online staan. Had gehoopt deze nog voor de race te kunnen kijken.
Was een geweldige race vond ik.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
https://x.com/verstappenews/status/1949138447706251384quote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
Gewoon de start en de laatste ronde kijken en dan heb je alle actie wel gezien.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
Is niet tof op Spa tijdens de startquote:
Waarom?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet tof op Spa tijdens de start
De Britten lopen al in korte broek als ze het vermoeden hebben dat de zon schijnt. Meer mogelijkheden krijgen ze namelijk nietquote:Op zondag 27 juli 2025 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de britten bij F1tv wel gewend.
Al het nieuws weten te ontwijken zei hij..quote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Om terug te kijken misschien wat minder overigens. Want je weet de uitslag mogelijk al.
Dikke kans op geen start of rode vlag.quote:
Achterhaald.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
Noodweer met kans op hagel op komst hoor ik net
Dikke lans, hihi.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke kans op geen start of rode vlag.
Rode vlagquote:Op zondag 27 juli 2025 14:35 schreef Perox het volgende:
Max in de regen!![]()
![]()
![]()
Met hopelijk nu de juiste setup!
Die wist ik nog niet, maar ik begrijp dat max gewonnen heeft.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Om terug te kijken misschien wat minder overigens. Want je weet de uitslag mogelijk al.
Fijn he, 'behulpzame' mede-users?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Die wist ik nog niet, maar ik begrijp dat max gewonnen heeft.
Ik zeg niks 😃quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Leuk voor ze, maar op dit moment is er nog geen hagel noch onweer.quote:
Leuk he, regen op Spa?quote:
Oh, gelukkig. Fijn dat dat nu geregeld isquote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Cryptonees het volgende:
Je moet gewoon racen. Daarom is het een race. Bij Voetbal stoppen ze ook niet bij een paar druppels water. Ik ga ook gewoon de weg op als het regent. Gewoon starten!
Had ik ook altijd met die stomme Tom Egberts. Die kon ook altijd zo goed de uitslagen vertellen in de aankondiging zonder letterlijk de uitslagen te vertellen. Super irritant.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Regen is leuk, maar dan wel na een droge start. En geen wolkbreuk.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk he, regen op Spa?![]()
En iedereen hier maar juichen over (kans op) regen
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Fijn dat dat nu geregeld is
Was al verbaasd dat ze F2 lieten rijden als je zag hoeveel water er bij Eau Rouge lag.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke kans op geen start of rode vlag.
Oja, buien in de ochtend zeggen precies hoe het er op dit moment voor staat.quote:
Dat roep ik al de hele tijd he?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regen is leuk, maar dan wel na een droge start. En geen wolkbreuk.
Als het te hard regent kan er alsnog rood komen, ook na een droge start.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, want dat is wat ik zeg inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, buien in de ochtend zeggen precies hoe het er op dit moment voor staat.
Dat zeg ik toch ook? Of weet je niet wat een wolkbreuk is?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het te hard regent kan er alsnog rood komen, ook na een droge start.
Droge start wordt het sowieso al niet meer
Bij te harde regen kan het ook moeilijk besturen worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Of weet je niet wat een wolkbreuk is?
Nee regen tijdens de race is leukquote:Op zondag 27 juli 2025 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik rij ook gewoon in de regen met mijn auto. Wat is het probleem? Ik heb niet eens regenbanden. Gewoon starten moeten ze.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ziet er iets beter uit nu,..mja kan ook zomaar weer omkerenquote:
Waar zijn die groeven op je banden dan voor?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:42 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik rij ook gewoon in de regen met mijn auto. Wat is het probleem? Ik heb niet eens regenbanden. Gewoon starten moeten ze.
Gooi jezelf wegquote:Op zondag 27 juli 2025 14:42 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik rij ook gewoon in de regen met mijn auto. Wat is het probleem? Ik heb niet eens regenbanden. Gewoon starten moeten ze.
Anti slipquote:Op zondag 27 juli 2025 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zijn die groeven op je banden dan voor?
Deden ze vroeger ook, dan had je gewoon races dat er tien man of minder finishte.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:42 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
In 2008 ook terwijl er een Ferrari in de muur stond.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deden ze vroeger ook, dan had je gewoon races dat er tien man of minder finishte.
Softsquote:Op zondag 27 juli 2025 14:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weten ze al op welke banden ze gaan starten, S, M of I?
Vroeger. We leven nu in 2026. Banden kunnen veel meer aan. Ze moeten niet zo huilen vind ik. Die courreurs van tegenwoordig kunnen dit aan. Je gaat gewoon wat langzamer rijden. Je heb spiegels. Je heb een radio aan boord. Ik zie het probleem allemaal niet zo. Deze jongens krijgen 50 miljoen per jaar. Gewoon werken voor je geld joh. Deze sport is helemaal gemaakt voor de TV. En ik zeg dus rijden.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deden ze vroeger ook, dan had je gewoon races dat er tien man of minder finishte.
* greysbones houdt de paraplu op voor NKquote:Op zondag 27 juli 2025 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zin om iedereen met een paraplu eerst een klap te geven, om vervolgens die paraplu helemaal te slopen.
Je bent echt zo'n enorme totaaldebiel als je op een tribune met een paraplu gaat zitten
Ik ga ook nooit op een tribune met een paraplu zitten.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zin om iedereen met een paraplu eerst een klap te geven, om vervolgens die paraplu helemaal te slopen.
Je bent echt zo'n enorme totaaldebiel als je op een tribune met een paraplu gaat zitten
Op Zandvoort mocht je ze überhaupt niet meenemen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Alleen Pirelli kan het niet aan en dat is dus het probleem.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:46 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Vroeger. We leven nu in 2026. Banden kunnen veel meer aan. Ze moeten niet zo huilen vind ik. Die courreurs van tegenwoordig kunnen dit aan. Je gaat gewoon wat langzamer rijden. Je heb spiegels. Je heb een radio aan boord. Ik zie het probleem allemaal niet zo. Deze jongens krijgen 50 miljoen per jaar. Gewoon werken voor je geld joh. Deze sport is helemaal gemaakt voor de TV. En ik zeg dus rijden.
Botsingen, glijpartijen enzovoorts horen er allemaal bij. Dat is bij voetbal ook zo als het regen. Gewoon starten dus om 3 uur. Ik heb ook nog andere dingen te doen.
Ik zie het vooral als "Zak WIL een SC start"quote:
Ah yes, een grijze waas aan spray op de TV, nice!quote:Op zondag 27 juli 2025 14:46 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Vroeger. We leven nu in 2026. Banden kunnen veel meer aan. Ze moeten niet zo huilen vind ik. Die courreurs van tegenwoordig kunnen dit aan. Je gaat gewoon wat langzamer rijden. Je heb spiegels. Je heb een radio aan boord. Ik zie het probleem allemaal niet zo. Deze jongens krijgen 50 miljoen per jaar. Gewoon werken voor je geld joh. Deze sport is helemaal gemaakt voor de TV. En ik zeg dus rijden.
Botsingen, glijpartijen enzovoorts horen er allemaal bij. Dat is bij voetbal ook zo als het regen. Gewoon starten dus om 3 uur. Ik heb ook nog andere dingen te doen.
Volgens buienradar is het tijdens de start even droog, daarna wel neerslagquote:
Heel veel mensen denken dat Max dan wel eventjes gaat winnen, maar die snappen niet dat die auto dan op voorhand al redelijk op een regensetup moet staan plus dat regen gewoon veel grotere kans op fouten is en die maakt Max ook gewoon.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen ik op die zeiknatte tribune zat, moest ik iemand voor me toch heel vriendelijk vragen of ze dat kloteding op wilden bergen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op Zandvoort mocht je ze überhaupt niet meenemen.
Ontworpen door DC die in 1994 na de dood van Senna bij Williams met het nummer 0 racetequote:
Hij is natuurlijk bang om bij de start weer plekken te verliezen, snap ik wel.quote:
Ach het is zo’n domme discussiequote:Op zondag 27 juli 2025 14:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen Pirelli kan het niet aan en dat is dus het probleem.
België en kettingen, dutrouxed.quote:
tvpquote:Op zondag 27 juli 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Heel veel mensen denken dat Max dan wel eventjes gaat winnen, maar die snappen niet dat die auto dan op voorhand al redelijk op een regensetup moet staan plus dat regen gewoon veel grotere kans op fouten is en die maakt Max ook gewoon.
Dat is allemaal weg na 5 rondjes.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:48 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ah yes, een grijze waas aan spray op de TV, nice!
Zo dan.quote:
ik zou gewoon bij 2 coureurs de regel hanteren, komt de ene niet weg bij de ander, dan de ander voorlaten en wachten of ie wegrijdt, zo niet plek teruggevenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris en Piastri vrij om te racen
- Brown
Heerlijk.
Bij mij niemand voor zover ik toen kon zien (maar ik kon niet zoveel zien)quote:Op zondag 27 juli 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik op die zeiknatte tribune zat, moest ik iemand voor me toch heel vriendelijk vragen of ze dat kloteding op wilden bergen.
De McLarens tetsen er van afquote:Op zondag 27 juli 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris en Piastri vrij om te racen
- Brown
Heerlijk.
Valt allemaal wel mee. Die banden van tegenweerdig kunnen goed zuigen. Ze zuigen dat water op en sproeien het dan allemaal naar de wagen er achter . Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dr. Marko denkt ook dat Max nog kampioen kan wordenquote:
Waarom zeg je dit soort dingenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:49 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Die banden van tegenweerdig kunnen goed zuigen. Ze zuigen dat water op en sproeien het dan allemaal naar de wagen er achter . Ik zie het probleem niet.
Het is niet te gevaarlijk om te racen. De raceleiding is gewoon compleet doorgeslagen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eingelijk moeten de Inters slechter worden, want de full wets zijn pas beter dan de inters als het te gevaarlijk is om te racen.
Die verwacht veel regenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:50 schreef tralalala het volgende:
Laura Winter moet zo nog met de boot weg? Wat een kleding
De full wets van Pirelli oververhitten in de regen nog. Die banden zijn alleen goed voor het even verrollen van een autoquote:Op zondag 27 juli 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eingelijk moeten de Inters slechter worden, want de full wets zijn pas beter dan de inters als het te gevaarlijk is om te racen.
Ja, Hamilton achteraan hč, automatisch een kutrace.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:51 schreef Droopie het volgende:
Bij Sky laten ze even wat beelden zien hoe klote het rijden is in de regen, om daarna te vertellen dat bij een opdrogende baan het moeilijk inhalen is.
Lekker motiverend voor de kijker
Dit was wel heel cringe.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat het er bij mij niet zo aan toe ging
Je gaat het nog uitleggen ookquote:Op zondag 27 juli 2025 14:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1998 beldequote:Op zondag 27 juli 2025 14:51 schreef Abdus18 het volgende:
Zoals Nico zegt, het is gewoon een witte muur waar je in rijdt, je ziet geen flikker en als er iemand voor je spint op een snel stuk rij je er zonder ook maar iets te zien vol op.
Hebben geen zin in nog een hubertje, en toen regende het nieteens...
Zandvoort zijn paraplu’s verboden toch ?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
Beter thuis achter de tv zitten
[ afbeelding ]
Wat bedoel je. In dit weer rij ik ook gewoon nog. Ik was laatst in Dubai. Toen was er ineens een wolkbreuk. Ik maakte me helemaal niet zo druk. Ik drukte mijn gaspedaal juist harder in. Langs een zebrapad reed ik juist het randje om mensen express nat te maken. Ik moest lachen toen ik in mijn achteruit spiegel zag hoe mensen hun middelvinger naar me opstaken. Echt lachen joh.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit soort dingen
Terwijl al vele malen is bewezen dat het niet kan
Wat is de bedoeling van deze loze kreten
Murica likesquote:Op zondag 27 juli 2025 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
'This is what Formula 1 is all about'
Met je halve liter jalala ole jojo zingen
Stoerquote:Op zondag 27 juli 2025 14:52 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Wat bedoel je. In dit weer rij ik ook gewoon nog. Ik was laatst in Dubai. Toen was er ineens een wolkbreuk. Ik maakte me helemaal niet zo druk. Ik drukte mijn gaspedaal juist harder in. Langs een zebrapad reed ik juist het randje om mensen express nat te maken. Ik moest lachen toen ik in mijn achteruit spiegel zag hoe mensen hun middelvinger naar me opstaken. Echt lachen joh.
Achter je tv zie je alleen wat hdmi poorten en kabelsquote:Op zondag 27 juli 2025 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
Beter thuis achter de tv zitten
[ afbeelding ]
geen scart kabels meer?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Achter je tv zie je alleen wat hdmi poorten en kabels
Ligt eraan vanuit welke positie je deze uitspraak maakt......quote:Op zondag 27 juli 2025 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Achter je tv zie je alleen wat hdmi poorten en kabels
ps1 aansluiten op tvquote:
Ja, ik zag later pas wie die onzin uitkraamde.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat het nog uitleggen ook
En dasrnaast zijn er nog andere aspecten trouwens.
quote:
quote:
Laten we er maar even goed voor zittenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:55 schreef Cryptonees het volgende:
Dit gaat een hele mooi race worden verwacht ik. Sensatie race!
Nieuwe versie? Ik vond hem wel okéquote:
Verrassendquote:Op zondag 27 juli 2025 14:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
FORMATION LAP WILL BE STARTED BEHIND THE SAFETY CAR
Laatquote:Op zondag 27 juli 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Present en Introgenot!
[..]
[..]
Leuke band voor burn-outs idd, verder nietquote:Op zondag 27 juli 2025 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De full wets van Pirelli oververhitten in de regen nog. Die banden zijn alleen goed voor het even verrollen van een auto
Komt door de regenquote:
Pirelli en oververhittenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De full wets van Pirelli oververhitten in de regen nog. Die banden zijn alleen goed voor het even verrollen van een auto
Ik was er al langquote:
1998quote:
Vooral een band voor op feesten en partijen dus.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Leuke band voor burn-outs idd, verder niet
Dat was een flinke pile upquote:
Ja, net zo blauw als de gasten.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vooral een band voor op feesten en partijen dus.
Valse start van de SC! Het is nog geen 3 uur!!!quote:
Zo jammer ditquote:
Dat was 3 races geleden nog.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
McLarens mogen wel eens samen eraf, zoiets hebben we lang niet gezien
Niks tegen blauw hequote:Op zondag 27 juli 2025 14:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, net zo blauw als de gasten.
eau rouge?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
McLarens mogen wel eens samen eraf, zoiets hebben we lang niet gezien
Stroll.quote:
Eau raggen in dat gevalquote:
Dat was niet episch, alleen epische tetsen tellen.quote:
Vlak colapinto niet afquote:
Zeker, maar ik verwacht zodra het kan wel een staande (re)start toch? Toch?quote:
die moet verstappenquote:
Dat zagen we niet aankomenquote:
In goede en in slechte tijden maatquote:
Zicht zal op Spa het grootste probleem zijn, dat lossen de wets ook niet op.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:01 schreef LTVDK het volgende:
Waarom rijden ze niet gewoon op full wets als het zo met bakken uit de lucht komt.
Waarom vraag ik dit eigenlijk nog, niemand weet het nut van die full wets
Max Ver2stappen?quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, maar ik verwacht zodra het kan wel een staande (re)start toch? Toch?
Blazen!quote:Op zondag 27 juli 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon even de baan stofzuigen voor de staande start straks
omdat ze nergens goed voor zijn, Inters zijn te goed, en full wets te ruk, als de full wets echt nodig zijn vliegen de wagens aan alle kanten van de baan vanwege aquaplanning, zoveel water moet er voor liggenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:01 schreef LTVDK het volgende:
Waarom rijden ze niet gewoon op full wets als het zo met bakken uit de lucht komt.
Waarom vraag ik dit eigenlijk nog, niemand weet het nut van die full wets
Nee ok, die maken het nog erger. Maar noem mij 1 race waar ze daadwerkelijk hebben geracet op FW'squote:Op zondag 27 juli 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zicht zal op Spa het grootste probleem zijn, dat lossen de wets ook niet op.
Zandvoort 2023quote:Op zondag 27 juli 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, die maken het nog erger. Maar noem mij 1 race waar ze daadwerkelijk hebben geracet op FW's
Dan rijden ze maar wat langzamer.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zicht zal op Spa het grootste probleem zijn, dat lossen de wets ook niet op.
4th dimension racequote:
Ja, genoeg gezien.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe vaak komt die moeder van Norris nog in beeld zeg dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |