Ik maar denken dat je wel op Spa bentquote:Op zondag 27 juli 2025 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat, ik ben enorm blij dat ik voor het achterlijk hete Oostenrijk heb gekozen ipv België als ik het zo zie
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je wel op Spa bent
quote:
Iets met reeksen enzo te maken. Blauwen willen weleens door slotjes heen posten.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer gaan ze dat nieuw topic openen eens automatiseren?
Gewoon als je post na sluiten autom. een nieuwe maken....hoe moeilijk kan dat zijn?
Is puur design filosofie.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon als je post na sluiten autom. een nieuwe maken....hoe moeilijk kan dat zijn?
De McLaren oranje of de Max Verstappen oranje ?quote:
Nog niet genoeg gedoneerdquote:Op zondag 27 juli 2025 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
Dat is dan toch ook meteen opgelost? post 301 is nieuw topicquote:Op zondag 27 juli 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets met reeksen enzo te maken. Blauwen willen weleens door slotjes heen posten.
Ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De McLaren oranje of de Max Verstappen oranje ?
Max Verstappen oranje.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met de duels?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe wat anders; Wat is de kwali opzet van de Formule E vaag.
McLaren natuurlijk. Norris halve Belg toch?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf minder als Max stopt met F1.quote:
Regennnnnn?!quote:
Ik heb HBO sport add on genomen, omdat ik ook tour de femme wil volgen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met de duels?
Is al weer tijden zo
Gelukkig is er een speciaal topic voor die elektrische grasmaaiersquote:Op zondag 27 juli 2025 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe wat anders; Wat is de kwali opzet van de Formule E vaag.
Er valt enige vloeibare substantie naar beneden, schijnt het.quote:
Wij kijken FE op Ziggo. Maar leuk dat je meekijktquote:Op zondag 27 juli 2025 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb HBO sport add on genomen, omdat ik ook tour de femme wil volgen.
NOS of de VRTquote:Op zondag 27 juli 2025 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb HBO sport add on genomen, omdat ik ook tour de femme wil volgen.
Gelukkig zijn de britten bij F1tv wel gewend.quote:
Alleen ronde 1 dan ben je wel klaar.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
Was de sprintrace het kijken waard? Die heb ik nog niet gezien en al het nieuws weten te ontwijken tot nu toe.
Helaas heeft mijn iptv provider deze nog niet online staan. Had gehoopt deze nog voor de race te kunnen kijken.
Jaquote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
Was de sprintrace het kijken waard? Die heb ik nog niet gezien en al het nieuws weten te ontwijken tot nu toe.
Helaas heeft mijn iptv provider deze nog niet online staan. Had gehoopt deze nog voor de race te kunnen kijken.
Was een geweldige race vond ik.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
https://x.com/verstappenews/status/1949138447706251384quote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
Gewoon de start en de laatste ronde kijken en dan heb je alle actie wel gezien.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:32 schreef vosss het volgende:
Is niet tof op Spa tijdens de startquote:
Waarom?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet tof op Spa tijdens de start
De Britten lopen al in korte broek als ze het vermoeden hebben dat de zon schijnt. Meer mogelijkheden krijgen ze namelijk nietquote:Op zondag 27 juli 2025 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de britten bij F1tv wel gewend.
Al het nieuws weten te ontwijken zei hij..quote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Om terug te kijken misschien wat minder overigens. Want je weet de uitslag mogelijk al.
Dikke kans op geen start of rode vlag.quote:
Achterhaald.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
Noodweer met kans op hagel op komst hoor ik net
Dikke lans, hihi.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke kans op geen start of rode vlag.
Rode vlagquote:Op zondag 27 juli 2025 14:35 schreef Perox het volgende:
Max in de regen!![]()
![]()
![]()
Met hopelijk nu de juiste setup!
Die wist ik nog niet, maar ik begrijp dat max gewonnen heeft.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Om terug te kijken misschien wat minder overigens. Want je weet de uitslag mogelijk al.
Fijn he, 'behulpzame' mede-users?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Die wist ik nog niet, maar ik begrijp dat max gewonnen heeft.
Ik zeg niks 😃quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Leuk voor ze, maar op dit moment is er nog geen hagel noch onweer.quote:
Leuk he, regen op Spa?quote:
Oh, gelukkig. Fijn dat dat nu geregeld isquote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Cryptonees het volgende:
Je moet gewoon racen. Daarom is het een race. Bij Voetbal stoppen ze ook niet bij een paar druppels water. Ik ga ook gewoon de weg op als het regent. Gewoon starten!
Had ik ook altijd met die stomme Tom Egberts. Die kon ook altijd zo goed de uitslagen vertellen in de aankondiging zonder letterlijk de uitslagen te vertellen. Super irritant.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Regen is leuk, maar dan wel na een droge start. En geen wolkbreuk.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk he, regen op Spa?![]()
En iedereen hier maar juichen over (kans op) regen
quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Fijn dat dat nu geregeld is
Was al verbaasd dat ze F2 lieten rijden als je zag hoeveel water er bij Eau Rouge lag.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke kans op geen start of rode vlag.
Oja, buien in de ochtend zeggen precies hoe het er op dit moment voor staat.quote:
Dat roep ik al de hele tijd he?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regen is leuk, maar dan wel na een droge start. En geen wolkbreuk.
Als het te hard regent kan er alsnog rood komen, ook na een droge start.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, want dat is wat ik zeg inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, buien in de ochtend zeggen precies hoe het er op dit moment voor staat.
Dat zeg ik toch ook? Of weet je niet wat een wolkbreuk is?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het te hard regent kan er alsnog rood komen, ook na een droge start.
Droge start wordt het sowieso al niet meer
Bij te harde regen kan het ook moeilijk besturen worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Of weet je niet wat een wolkbreuk is?
Nee regen tijdens de race is leukquote:Op zondag 27 juli 2025 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk he, regen op Spa?![]()
En iedereen hier maar juichen over (kans op) regen
Ik rij ook gewoon in de regen met mijn auto. Wat is het probleem? Ik heb niet eens regenbanden. Gewoon starten moeten ze.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ziet er iets beter uit nu,..mja kan ook zomaar weer omkerenquote:
Waar zijn die groeven op je banden dan voor?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:42 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik rij ook gewoon in de regen met mijn auto. Wat is het probleem? Ik heb niet eens regenbanden. Gewoon starten moeten ze.
Gooi jezelf wegquote:Op zondag 27 juli 2025 14:42 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik rij ook gewoon in de regen met mijn auto. Wat is het probleem? Ik heb niet eens regenbanden. Gewoon starten moeten ze.
Anti slipquote:Op zondag 27 juli 2025 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zijn die groeven op je banden dan voor?
Deden ze vroeger ook, dan had je gewoon races dat er tien man of minder finishte.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:42 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
In 2008 ook terwijl er een Ferrari in de muur stond.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deden ze vroeger ook, dan had je gewoon races dat er tien man of minder finishte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |