quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over hoofden amputeren kun jij wel meepraten
Het is alweer precies 5 weken geleden dat ik bij de bushalte onderuit ging.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt maar het is al twee maanden vaag.
Tering! Beterschap!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is alweer precies 5 weken geleden dat ik bij de bushalte onderuit ging.
Ik heb ook geen tracheacanule, die wordt alleen gebruikt bij beademen.
Er was een bloedpropje vanuit mijn halsslagader mijn hersens ingeschoten. Ze hebben een buisje in mijn halsslagader geplaatst. Die is tijdelijk en wordt weer op 11 augustus verwijderd. Dan wordt ook de snede weer netjes gehecht. Zit ik alleen nog dat ik met mijn linker oog praktisch blind ben. Ik hoop dat dat dan ook gefixed kan worden.
heel goed. beter lauw dan ijskoudquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heb tijdens het koken toen het net was gebeurd eventjes met mijn pols onder de kraan gezeten. Ik dacht dat het wel meeviel dus heb het daarbij gelaten. Het doet wel een beetje pijn, maar dat doen kleine brandwondjes altijd.
[ afbeelding ]
Het is op de foto niet zo heel goed zichtbaar, maar die rode stukken zijn ook een beetje verdikt. Het stukje brandwond aan de binnenkant van mijn pols is ook ene beetje wittig, lijkt wel een net-niet doorgezette blaar. Ik zit nu met een lauwe schone theedoek om mijn pols en hopelijk wordt het daarmee wat minder.
Hopelijk herstelt ook je oog zich weer jaquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was een bloedpropje vanuit mijn halsslagader mijn hersens ingeschoten. Ze hebben een buisje in mijn halsslagader geplaatst. Die is tijdelijk en wordt weer op 11 augustus verwijderd. Dan wordt ook de snede weer netjes gehecht. Zit ik alleen nog dat ik met mijn linker oog praktisch blind ben. Ik hoop dat dat dan ook gefixed kan worden.
Oh jee heftig dat het maar goed heelt nuquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar eend tochquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten na die val ....quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmmm, die Laura Dahlmeier heeft het toch niet gehaald
Dat ziet er lelijk uit, ik zou daar morgen toch even de huisarts over bellen en voor de nacht paracetamol innemen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heb tijdens het koken toen het net was gebeurd eventjes met mijn pols onder de kraan gezeten. Ik dacht dat het wel meeviel dus heb het daarbij gelaten. Het doet wel een beetje pijn, maar dat doen kleine brandwondjes altijd.
[ afbeelding ]
Het is op de foto niet zo heel goed zichtbaar, maar die rode stukken zijn ook een beetje verdikt. Het stukje brandwond aan de binnenkant van mijn pols is ook ene beetje wittig, lijkt wel een net-niet doorgezette blaar. Ik zit nu met een lauwe schone theedoek om mijn pols en hopelijk wordt het daarmee wat minder.
Was de operatie voor dat buisje (soort van stent?)?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dat ze maar met een goed plan op de proppen komenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:37 schreef chufi het volgende:
Gewoon een AI oog aan laten smeren SBE .. zie je alles en weet je nog meer
Mjah, er zijn er al meerdere overleden tijdens reddingsacties of tijdens het bergen van een lichaam. Snap vanuit haar weer dat ze dat niet wil.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten na die val ....triest wel , maar ook apart dat ze niet wil dat ze haar licham proberen te bergen als dat de mogelijke gevaren met zich mee brengt...
Oh dat verklaard het, jeetje gast. Hopelijk trekt dat oog weer bij.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn al een hoop dingen volgens mij ... alleen weinig praktijk ervaring .. maar met 1 oog nog gewoon zicht zijn er mogelijkhedenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
Dat soort dingen gaan ooit wel komen ja
Geïntegreerde AI in je ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig SBE, ik hoop dat het met je oog ook goed komt. Sterktequote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja wie gaat dit winnen?quote:
quote:
De operatie was om mijn halsslachtader schoon te maken. Om hem schoon te houden hebben ze die stent geplaatst. Zodra die niet meer nodig is wordt deze weer verwijderd.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was de operatie voor dat buisje (soort van stent?)?
Wat naar van je oog, maar misschien herstelt dat nog.
Nog een hele week wachten tot ze je plan klaar hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net bericht dat dat 12 augustus zal zijn.
Die ene dag erbij kan dan ook welquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net bericht dat dat 12 augustus zal zijn.
Je kan ook niet zomaar in de strot van SBE gaan snijden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een hele week wachten tot ze je plan klaar hebben
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook niet zomaar in de strot van SBE gaan snijden.
Ze hebben er voor gestudeerd, een beetje vaart mag wel zeg, je ligt er al maanden nuquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook niet zomaar in de strot van SBE gaan snijden.
12 augustus, dat is al over twee wekenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De operatie was om mijn halsslachtader schoon te maken. Om hem schoon te houden hebben ze die stent geplaatst. Zodra die niet meer nodig is wordt deze weer verwijderd.
Ach dat was ik ook nog niet toen ik hier begon, ik ben inmiddels 53.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef Driepink het volgende:
Ik ben nog steeds geen 40+ maar toch hallo allemaal
Dan moet ik mijzelf een nieuwe username geven.. ejdneedabrepuS bijvoorbeeldquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach dat was ik ook nog niet toen ik hier begon, ik ben inmiddels 53.
Haiquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef Driepink het volgende:
Ik ben nog steeds geen 40+ maar toch hallo allemaal
Gelukkig!quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haiik ben ook 40 minner. Dat wordt hier gewoon gedoogd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |