Nee klopt maar het is al twee maanden vaag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar waarom? Normaliter krijg je geen tracheacanule bij een herseninfarct.
Nja. We horen het wel. Of niet.
En daar had je vlakbij kunnen wonenquote:
Op de fiets ?quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Frankrijk uitgespeeld
En een beetje Spanje
Jaquote:
Jahquote:Op woensdag 30 juli 2025 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En daar had je vlakbij kunnen wonen
Super Mario?quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
Weet je wat je ook van eenden kan maken?
Deed ik vroeger ook met mn veldwerk in de Spaanse bergen .. vroeg beginnen en dan tegen de tijd dat de hitte ondragelijk wordt te chillen in de schauw met een koud biertje of lekker zonnen op het strand ...quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Rondjes door Baskenkland. Niet zo ver meer tegenwoordig want daar heb ik geen zin meer in. Een goede ochtend fietsen en dan chillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jeequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had mijn pols verbrand bij het koken. Ik dacht 'joh, valt wel mee', ik heb wel vaker een brandwondje bij het koken.
Maar het begint nu ook dikker te worden. Hopelijk wordt het geen lelijk litteken.
Netjes koelen, met lauw water?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had mijn pols verbrand bij het koken. Ik dacht 'joh, valt wel mee', ik heb wel vaker een brandwondje bij het koken.
Maar het begint nu ook dikker te worden. Hopelijk wordt het geen lelijk litteken.
Ja, heb tijdens het koken toen het net was gebeurd eventjes met mijn pols onder de kraan gezeten. Ik dacht dat het wel meeviel dus heb het daarbij gelaten. Het doet wel een beetje pijn, maar dat doen kleine brandwondjes altijd.quote:
Laten we hopen dat het uiteindelijk meevalt ... sterkte met de pijn ...quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heb tijdens het koken toen het net was gebeurd eventjes met mijn pols onder de kraan gezeten. Ik dacht dat het wel meeviel dus heb het daarbij gelaten. Het doet wel een beetje pijn, maar dat doen kleine brandwondjes altijd.
[ afbeelding ]
Het is op de foto niet zo heel goed zichtbaar, maar die rode stukken zijn ook een beetje verdikt. Het stukje brandwond aan de binnenkant van mijn pols is ook ene beetje wittig, lijkt wel een net-niet doorgezette blaar. Ik zit nu met een lauwe schone theedoek om mijn pols en hopelijk wordt het daarmee wat minder.
Ik zou blijven spoelen en daarna een verbandje doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heb tijdens het koken toen het net was gebeurd eventjes met mijn pols onder de kraan gezeten. Ik dacht dat het wel meeviel dus heb het daarbij gelaten. Het doet wel een beetje pijn, maar dat doen kleine brandwondjes altijd.
[ afbeelding ]
Het is op de foto niet zo heel goed zichtbaar, maar die rode stukken zijn ook een beetje verdikt. Het stukje brandwond aan de binnenkant van mijn pols is ook ene beetje wittig, lijkt wel een net-niet doorgezette blaar. Ik zit nu met een lauwe schone theedoek om mijn pols en hopelijk wordt het daarmee wat minder.
Dankjewel!quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het uiteindelijk meevalt ... sterkte met de pijn ...
Bedankt voor de tips! Een verbandje heb ik hier nog wel liggen. Ik kreeg net ook de tip voor aloë vera, maar dat heb ik niet meer in huis.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou blijven spoelen en daarna een verbandje doen.
Eventueel kan je hier lezen.
aloë vera of iets van brandwond zalf zou ik inderdaad ook even aanraden als je dat nog in huis hebt en even de komende 2 dagen in de gaten houden of er toch geen blaar ontstaat of het verder groeit qua gebied.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Een verbandje heb ik hier nog wel liggen. Ik kreeg net ook de tip voor aloë vera, maar dat heb ik niet meer in huis.
Oei, heel goed koelen, maar dat moet snelquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Lees die link even die ik stuurdequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Een verbandje heb ik hier nog wel liggen. Ik kreeg net ook de tip voor aloë vera, maar dat heb ik niet meer in huis.
Wat denk jij van alles amputeren onder het hoofd, zou dat haar nog helpen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
Maar tips genoeg ondertussen zie ik.![]()
Houd het in de gaten
Dan heb je in ieder geval de brandwond wel meegepaktquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij van alles amputeren onder het hoofd, zou dat haar nog helpen?
Hij kwam er in Futurama nog wel een eind meequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij van alles amputeren onder het hoofd, zou dat haar nog helpen?
Over hoofden amputeren kun jij wel meepratenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de brandwond wel meegepakt
Nou ja, dat ligt eraan welk deel je weggooitquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de brandwond wel meegepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |