Die oma had toch allerlei superpowers?quote:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofdquote:
Egwelquote:Op zondag 27 juli 2025 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oma had toch allerlei superpowers?
Ik denk dat alle oma's dat hebben
Sommige denken dat ze kunnen vliegen, maar dan vallen ze toch over een treetjequote:
Dat vliegen lijkt me sowieso gevaarlijkquote:Op zondag 27 juli 2025 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige denken dat ze kunnen vliegen, maar dan vallen ze toch over een treetje![]()
Ben je inmiddels een beetje unwrapped?
Oma's die met hun kleinkinderen in wildwaterbanen gaanquote:Op zondag 27 juli 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vliegen lijkt me sowieso gevaarlijk![]()
Wij vielen over een afstapje van een attractie terwijl we net heel uit de wildwaterbaan kwamen![]()
Ik heb nog wat pleisters hier en daar
En ik zat me in die wildwaterbaan te verbazen over kleindochter die daar heel stoer inging, zo schattigquote:Op zondag 27 juli 2025 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma's die met hun kleinkinderen in wildwaterbanen gaan![]()
Denk je dat je het 'gevaar' gehad hebt, krijg je nog een afstapje, maar je was dan wel aardig toegetakeld zeg.
En bleef je kleindochter het leuk vinden of vond ze het uiteindelijk toch wel eng toen ze in de wildwaterbaan was?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En ik zat me in die wildwaterbaan te verbazen over kleindochter die daar heel stoer inging, zo schattig![]()
![]()
Volgende week gaan we naar Toverland
Ze vond het geweldigquote:Op zondag 27 juli 2025 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bleef je kleindochter het leuk vinden of vond ze het uiteindelijk toch wel eng toen ze in de wildwaterbaan was?
Dat zijn zulke leuke dingen om te doen met je kleinkind![]()
Ik reed laatst met mijn zoon langs Plaswijckpark, dat is een kleinschalig attractiepark in Rotterdam, en zei toen ook tegen hem dat we hier over een paar jaar met zijn nichtje naar toe konden.
Echt een stoer meisje dus, wat leuk en dan ben je toch wel extra trots als oma.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vond het geweldig![]()
Ik vond het zo stoer van haar, ik was helemaal verrast![]()
vooral in de grote vakanties kunnen we dagjes weg met haar, ze is met haar moeder naar Egypte geweest en moeders hield ons via de WA update balk op de hoogte met leuke filmpjes
Ja daar ben ik ook heel blij mee, vooral op dit moment gaat dat steeds beterquote:Op zondag 27 juli 2025 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een stoer meisje dus, wat leuk en dan ben je toch wel extra trots als oma.
Leuk vooruitzicht om deze zomer leuke uitstapjes te doen en wat fin dat het contact met haar moeder zo goed is dat jullie met filmpjes op de hoogte werden gehouden van de vakantiefilmpjes
Ik geniet nu al volop, ook als zo op afstand, dan kan ik heerlijk door de foto's op mijn telefoon bladeren.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook heel blij mee, vooral op dit moment gaat dat steeds beter![]()
Ik ben benieuwd wat oma Deis allemaal met kleindochter gaat ondernemen![]()
Sowieso genieten
Dat sowiesoquote:Op zondag 27 juli 2025 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geniet nu al volop, ook als zo op afstand, dan kan ik heerlijk door de foto's op mijn telefoon bladeren.
En het wordt alleen maar leuker
Nog steeds...quote:Op zondag 27 juli 2025 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling![]()
Bekijk deze YouTube-video
Gezelquote:Op zondag 27 juli 2025 13:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog steeds...
Net bij mijn schoonmoeder wezen eten
Ja was gezellig. Ga ik vaker doen denk ik...quote:
Alleen maar leuk en goed toch?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja was gezellig. Ga ik vaker doen denk ik...
Ik snap ook weleens iets niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat mensen daar naar kijken
Niks mis met F1.quote:
Wel dan?quote:
Wat mij betreft genoeg eigenlijk.quote:
Klopt, dat is mijn mening.quote:
Tja zo is er met zoveel wel wat mis.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft genoeg eigenlijk.
En ja, dat is ook een mening
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:31 schreef engine het volgende:
Alles maar afschaffen. Geen films meer, geen sport, geen muziek etc.
Ja hoorquote:
Al aan het feesten om je nieuwe 'super'spits?quote:
Dat super moet nog blijken maar ik vind het wel een hele mooie aanwinstquote:Op zondag 27 juli 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al aan het feesten om je nieuwe 'super'spits?
Altijd de vraag ja, of hij het ook kan in een zwaardere competitie met veel druk.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat super moet nog blijken maar ik vind het wel een hele mooie aanwinst
Dat is altijd wel een beetje het risico maar voor twee tientjes koop je geen spits meerquote:Op zondag 27 juli 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd de vraag ja, of hij het ook kan in een zwaardere competitie met veel druk.
Anders een dure miskoop wel
Natuurlijk kan je daar ook nog een spits voor kopen.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is altijd wel een beetje het risico maar voor twee tientjes koop je geen spits meer
Dat je geen kampioen wordt?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je daar ook nog een spits voor kopen.
Komen zelfs garanties bij
Dat kan zelfs nog, als de andere 10 maar goed genoeg zijn.quote:
Scoren kan ie in ieder geval....nu nog voor Arsenalquote:Op zondag 27 juli 2025 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan zelfs nog, als de andere 10 maar goed genoeg zijn.
de garantie zit om op het feit of die spits kan voetballen of scoren
Zo ken ik er meer die stoppen met scoren zodra ze een transfer te pakken hebbenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Scoren kan ie in ieder geval....nu nog voor Arsenal
quote:Op zondag 27 juli 2025 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan zelfs nog, als de andere 10 maar goed genoeg zijn.
de garantie zit om op het feit of die spits kan voetballen of scoren
Uh ,wat was er op deze dag in 1940?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Trouwens op deze dag in 1940 zei een lief konijntje; "Eh... What's up, Doc?"
Ik vraag me serieus af of er iets is waar jij positief op zou reagerenquote:
Dat is echt een hoop,quote:Op zondag 27 juli 2025 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of er iets is waar jij positief op zou reageren
Die wist ik weer niet danquote:Op zondag 27 juli 2025 21:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://www.4en5mei.nl/oo(...)rschap-zuiderzeeland
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |