Ja wie gaat dit winnen?quote:
quote:
De operatie was om mijn halsslachtader schoon te maken. Om hem schoon te houden hebben ze die stent geplaatst. Zodra die niet meer nodig is wordt deze weer verwijderd.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was de operatie voor dat buisje (soort van stent?)?
Wat naar van je oog, maar misschien herstelt dat nog.
Nog een hele week wachten tot ze je plan klaar hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net bericht dat dat 12 augustus zal zijn.
Die ene dag erbij kan dan ook welquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net bericht dat dat 12 augustus zal zijn.
Je kan ook niet zomaar in de strot van SBE gaan snijden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een hele week wachten tot ze je plan klaar hebben
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook niet zomaar in de strot van SBE gaan snijden.
Ze hebben er voor gestudeerd, een beetje vaart mag wel zeg, je ligt er al maanden nuquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook niet zomaar in de strot van SBE gaan snijden.
12 augustus, dat is al over twee wekenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De operatie was om mijn halsslachtader schoon te maken. Om hem schoon te houden hebben ze die stent geplaatst. Zodra die niet meer nodig is wordt deze weer verwijderd.
Ach dat was ik ook nog niet toen ik hier begon, ik ben inmiddels 53.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef Driepink het volgende:
Ik ben nog steeds geen 40+ maar toch hallo allemaal
Dan moet ik mijzelf een nieuwe username geven.. ejdneedabrepuS bijvoorbeeldquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach dat was ik ook nog niet toen ik hier begon, ik ben inmiddels 53.
Haiquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef Driepink het volgende:
Gelukkig!quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haiik ben ook 40 minner. Dat wordt hier gewoon gedoogd
Dat zijn we hier sowiesoquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig!
Had natuurlijk ook een topic kunnen zijn voor kaasliefhebbers..
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig!
Het is hier niet zo druk de laatste tijdquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:30 schreef Driepink het volgende:
Moet wel toegeven dat ik eigenlijk alleen maar tijdens werktijd op Fok te vinden ben, thuis savonds nooit meer eigenlijk.
Je zou bijna denken dat de meeste 40+ een leven hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier niet zo druk de laatste tijdIedereen waait wat binnen als ze tijd en zin hebben
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de meeste 40+ een leven hebben
Welkom terugquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef Driepink het volgende:
Hmmquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig!
Tot laterquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:56 schreef Driepink het volgende:
Tijd om naar huis te gaan weer, groetjes allemaal!
Er zijn vandaag weer twee nieuwe blaasjes op de twee blaren gekomen, maar dat schijnt normaal te zijn. Het lijkt al wel wat minder te worden. Pijn doet het alleen nog maar als ik er zelf aan zitquote:
Heb je dan wel lang genoeg om er genoeg van te kunnen genieten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn vandaag weer twee nieuwe blaasjes op de twee blaren gekomen, maar dat schijnt normaal te zijn. Het lijkt al wel wat minder te worden. Pijn doet het alleen nog maar als ik er zelf aan zitHet lijken oppervlakkige tweedegraads brandwonden, als het goed is herstelt dat binnen twee weken weer
Nou ik kan ze missen als kiespijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dan wel lang genoeg om er genoeg van te kunnen genieten?
Niet aanzitten dusquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn vandaag weer twee nieuwe blaasjes op de twee blaren gekomen, maar dat schijnt normaal te zijn. Het lijkt al wel wat minder te worden. Pijn doet het alleen nog maar als ik er zelf aan zitHet lijken oppervlakkige tweedegraads brandwonden, als het goed is herstelt dat binnen twee weken weer
Als je nu heel erge kiespijn krijgt voel je die brandwonden niet meerquote:
Dankjequote:Op donderdag 31 juli 2025 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet aanzitten dusEn geduld hebben, wel heel vervelend.
Hopelijk wordt de pijn snel minder
Ja ik las over dat ongeluk , maar had niet verwacht dat dat verdere gevolgen zou hebben... triest iddquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef pullup het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)oor-elkaar~bfc007dd/
RIP Derk![]()
Bijzondere man
Ik las dat ze was gevallen en dat er hulp was ingeroepen, maar verwachte eigenlijk wel dat ze al overleden zopu zijn ..quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
De nuance bij Dahlmeier, ze was waarschijnlijk op slag dood. En niet zoals eerder gezegd werd dat ze nog 1 of 2 dagen geleefd heeft
https://www.hln.be/buiten(...)31-getuigt~aad5e2c1/
Wat een verhaalquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
De nuance bij Dahlmeier, ze was waarschijnlijk op slag dood. En niet zoals eerder gezegd werd dat ze nog 1 of 2 dagen geleefd heeft
https://www.hln.be/buiten(...)31-getuigt~aad5e2c1/
Ditquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een verhaalDie arme vrouw
Al is, even heel cru gezegd, op slag dood in zo'n geval misschien wel beter dan nog dagenlang een langzame dood sterven
Ha die Koenquote:
Was een topdagquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ha die KoenHoe was het in Zeeland?
Ja hoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was een topdag
Bij jullie ook gezellie?
Dat vond ik dus het ene, dat ze woensdag nog een teken van leven gezien hadden ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een verhaalDie arme vrouw
Al is, even heel cru gezegd, op slag dood in zo'n geval misschien wel beter dan nog dagenlang een langzame dood sterven
Domni heeft nog ongeveer 2 kilo van dat spulquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]klinkt matig
Maar wie weet hoe lekker
Nog maar 400 gram. Het is veel te lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni heeft nog ongeveer 2 kilo van dat spul(gok ik)
Oh ja daar was je gisterenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog maar 400 gram. Het is veel te lekker![]()
Ik heb ook een stuk aan mijn ouders gegeven. Mijn vader vindt het ook lekker.
Hoi, niet bijgelezen; hoe is het met je brandblaren?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja daar was je gisteren![]()
Toen jij voor het eerst bij de slager kwam voor die tong vroegen ze aan je of je daar wel mee thuis kon komen. Toen moest jij even uitleggen dat je vriendin vegetariër is
Dat lijkt wat beter te gaan. Vandaag kwamen er twee nieuwe blaartjes op de oude, maar dat schijnt normaal te zijn. Het lijkt een oppervlakkige tweedegraads brandwond. Als het goed is herstelt dat binnen twee weken weer. Vandaag deed het al een stuk minder zeer, het ziet er alleen nu even niet zo mooi uitquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi, niet bijgelezen; hoe is het met je brandblaren?
afblijven !!! succesquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt wat beter te gaan. Vandaag kwamen er twee nieuwe blaartjes op de oude, maar dat schijnt normaal te zijn. Het lijkt een oppervlakkige tweedegraads brandwond. Als het goed is herstelt dat binnen twee weken weer. Vandaag deed het al een stuk minder zeer, het ziet er alleen nu even niet zo mooi uit
Hullo Dotquote:
Ik heb dit liever als 30 graden moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:31 schreef pullup het volgende:
Dit weer is niet mijn favorietLijkt niet op zomer voorlopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |