Dus je wil zeggen dat het geen goede oplossing is?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik scroll heel snel langs dat soort nieuwsberichten, anders moet ik huilen.
Nee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat het geen goede oplossing is?
Ga zo door en ik zet jou vast in je eendenkorfquote:
5 augustus wordt ik "besproken" met mij erbij. Er zijn niet echt redenen om mij nog langer hier te houden.quote:
Dus tot 5 augustus lig je daar?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
5 augustus wordt ik "besproken" met mij erbij. Er zijn niet echt redenen om mij nog langer hier te houden.
11 augustus (?) moet ik weer naar het ziekenhuis om het buisje uit mijn strot te laten halen.
Dat gebeurd waarschijnlijk in de polikliniek.
Nou ja die week kan er ook nog wel bij als ze dan toch bezig zijnquote:
Heer Pullupquote:
Op den duur is men wel klaar in zo'n type instellingquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja die week kan er ook nog wel bij als ze dan toch bezig zijn
Ik heb Frankrijk uitgespeeldquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heer Pullup
U mocht wel weer naar huis?
Hij zit er al een paar maanden volgens mij ondertussen, dan verveel je je toch kapotquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op den duur is men wel klaar in zo'n type instelling
Of de instelling is klaar met eendquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op den duur is men wel klaar in zo'n type instelling
En heeft u heerlijk genoten?quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Frankrijk uitgespeeld
En een beetje Spanje
Pluppquote:
Buisje? Strot? Waarvoor is dat dan?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
5 augustus wordt ik "besproken" met mij erbij. Er zijn niet echt redenen om mij nog langer hier te houden.
11 augustus (?) moet ik weer naar het ziekenhuis om het buisje uit mijn strot te laten halen.
Dat gebeurd waarschijnlijk in de polikliniek.
Om door te ademen lijkt me.quote:
Dat gaan ze hem haarfijn uitleggen 5 augustusquote:
Dat zal hij al prima weten waarom dat is. Leggen ze snel genoeg uit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaan ze hem haarfijn uitleggen 5 augustus
Ja dat snap ik ook wel maar waarom? Normaliter krijg je geen tracheacanule bij een herseninfarct.quote:
Dat ziet er lekker uitquote:
Nee klopt maar het is al twee maanden vaag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar waarom? Normaliter krijg je geen tracheacanule bij een herseninfarct.
Nja. We horen het wel. Of niet.
En daar had je vlakbij kunnen wonenquote:
Op de fiets ?quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Frankrijk uitgespeeld
En een beetje Spanje
Jaquote:
Jahquote:Op woensdag 30 juli 2025 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En daar had je vlakbij kunnen wonen
Super Mario?quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
Weet je wat je ook van eenden kan maken?
Deed ik vroeger ook met mn veldwerk in de Spaanse bergen .. vroeg beginnen en dan tegen de tijd dat de hitte ondragelijk wordt te chillen in de schauw met een koud biertje of lekker zonnen op het strand ...quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Rondjes door Baskenkland. Niet zo ver meer tegenwoordig want daar heb ik geen zin meer in. Een goede ochtend fietsen en dan chillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jeequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had mijn pols verbrand bij het koken. Ik dacht 'joh, valt wel mee', ik heb wel vaker een brandwondje bij het koken.
Maar het begint nu ook dikker te worden. Hopelijk wordt het geen lelijk litteken.
Netjes koelen, met lauw water?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had mijn pols verbrand bij het koken. Ik dacht 'joh, valt wel mee', ik heb wel vaker een brandwondje bij het koken.
Maar het begint nu ook dikker te worden. Hopelijk wordt het geen lelijk litteken.
Ja, heb tijdens het koken toen het net was gebeurd eventjes met mijn pols onder de kraan gezeten. Ik dacht dat het wel meeviel dus heb het daarbij gelaten. Het doet wel een beetje pijn, maar dat doen kleine brandwondjes altijd.quote:
Laten we hopen dat het uiteindelijk meevalt ... sterkte met de pijn ...quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heb tijdens het koken toen het net was gebeurd eventjes met mijn pols onder de kraan gezeten. Ik dacht dat het wel meeviel dus heb het daarbij gelaten. Het doet wel een beetje pijn, maar dat doen kleine brandwondjes altijd.
[ afbeelding ]
Het is op de foto niet zo heel goed zichtbaar, maar die rode stukken zijn ook een beetje verdikt. Het stukje brandwond aan de binnenkant van mijn pols is ook ene beetje wittig, lijkt wel een net-niet doorgezette blaar. Ik zit nu met een lauwe schone theedoek om mijn pols en hopelijk wordt het daarmee wat minder.
Ik zou blijven spoelen en daarna een verbandje doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heb tijdens het koken toen het net was gebeurd eventjes met mijn pols onder de kraan gezeten. Ik dacht dat het wel meeviel dus heb het daarbij gelaten. Het doet wel een beetje pijn, maar dat doen kleine brandwondjes altijd.
[ afbeelding ]
Het is op de foto niet zo heel goed zichtbaar, maar die rode stukken zijn ook een beetje verdikt. Het stukje brandwond aan de binnenkant van mijn pols is ook ene beetje wittig, lijkt wel een net-niet doorgezette blaar. Ik zit nu met een lauwe schone theedoek om mijn pols en hopelijk wordt het daarmee wat minder.
Dankjewel!quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het uiteindelijk meevalt ... sterkte met de pijn ...
Bedankt voor de tips! Een verbandje heb ik hier nog wel liggen. Ik kreeg net ook de tip voor aloë vera, maar dat heb ik niet meer in huis.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou blijven spoelen en daarna een verbandje doen.
Eventueel kan je hier lezen.
aloë vera of iets van brandwond zalf zou ik inderdaad ook even aanraden als je dat nog in huis hebt en even de komende 2 dagen in de gaten houden of er toch geen blaar ontstaat of het verder groeit qua gebied.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Een verbandje heb ik hier nog wel liggen. Ik kreeg net ook de tip voor aloë vera, maar dat heb ik niet meer in huis.
Oei, heel goed koelen, maar dat moet snelquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Lees die link even die ik stuurdequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Een verbandje heb ik hier nog wel liggen. Ik kreeg net ook de tip voor aloë vera, maar dat heb ik niet meer in huis.
Wat denk jij van alles amputeren onder het hoofd, zou dat haar nog helpen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
Maar tips genoeg ondertussen zie ik.![]()
Houd het in de gaten
Dan heb je in ieder geval de brandwond wel meegepaktquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij van alles amputeren onder het hoofd, zou dat haar nog helpen?
Hij kwam er in Futurama nog wel een eind meequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij van alles amputeren onder het hoofd, zou dat haar nog helpen?
Over hoofden amputeren kun jij wel meepratenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de brandwond wel meegepakt
Nou ja, dat ligt eraan welk deel je weggooitquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de brandwond wel meegepakt
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over hoofden amputeren kun jij wel meepraten
Het is alweer precies 5 weken geleden dat ik bij de bushalte onderuit ging.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt maar het is al twee maanden vaag.
Tering! Beterschap!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is alweer precies 5 weken geleden dat ik bij de bushalte onderuit ging.
Ik heb ook geen tracheacanule, die wordt alleen gebruikt bij beademen.
Er was een bloedpropje vanuit mijn halsslagader mijn hersens ingeschoten. Ze hebben een buisje in mijn halsslagader geplaatst. Die is tijdelijk en wordt weer op 11 augustus verwijderd. Dan wordt ook de snede weer netjes gehecht. Zit ik alleen nog dat ik met mijn linker oog praktisch blind ben. Ik hoop dat dat dan ook gefixed kan worden.
heel goed. beter lauw dan ijskoudquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk herstelt ook je oog zich weer jaquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was een bloedpropje vanuit mijn halsslagader mijn hersens ingeschoten. Ze hebben een buisje in mijn halsslagader geplaatst. Die is tijdelijk en wordt weer op 11 augustus verwijderd. Dan wordt ook de snede weer netjes gehecht. Zit ik alleen nog dat ik met mijn linker oog praktisch blind ben. Ik hoop dat dat dan ook gefixed kan worden.
Oh jee heftig dat het maar goed heelt nuquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar eend tochquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten na die val ....quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmmm, die Laura Dahlmeier heeft het toch niet gehaald
Dat ziet er lelijk uit, ik zou daar morgen toch even de huisarts over bellen en voor de nacht paracetamol innemen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was de operatie voor dat buisje (soort van stent?)?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dat ze maar met een goed plan op de proppen komenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:37 schreef chufi het volgende:
Gewoon een AI oog aan laten smeren SBE .. zie je alles en weet je nog meer
Mjah, er zijn er al meerdere overleden tijdens reddingsacties of tijdens het bergen van een lichaam. Snap vanuit haar weer dat ze dat niet wil.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten na die val ....triest wel , maar ook apart dat ze niet wil dat ze haar licham proberen te bergen als dat de mogelijke gevaren met zich mee brengt...
Oh dat verklaard het, jeetje gast. Hopelijk trekt dat oog weer bij.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn al een hoop dingen volgens mij ... alleen weinig praktijk ervaring .. maar met 1 oog nog gewoon zicht zijn er mogelijkhedenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
Dat soort dingen gaan ooit wel komen ja
Geïntegreerde AI in je ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig SBE, ik hoop dat het met je oog ook goed komt. Sterktequote:Op woensdag 30 juli 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |