SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Yeah the witches the witches the witches are backHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hou ook echt iets te veel van hocus pocus de filmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Marcquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel een eendje gemaaktSPOILER: eendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je bent weer lekker aan de wandelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb wel een eendje gemaaktIk had zelfs een cadeautje van je ontvangenSPOILER: eendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik wel verbaast over
![]()
![]()
Moet je eens voorstellen hoe hard ik me gisteren verveeldequote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had zelfs een cadeautje van je ontvangenDaar was ik wel verbaast over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is niet heel warm de laatste weken, is echt prima te doenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De afstanden die ik op dit moment maak zijn niks vergeleken met de afstanden die ik in het verleden liep. Ik hoef ook niet zo nodig meer prestaties te leveren, dat heb ik wel genoeg gedaan met de eerdere sponsor wandelingen. Ben nu slechts aan het trainen voor de 15 km op 26 september voor [Z] aan de Wandel, om geld in te zamelen voor kankeronderzoek. Voor de rest wandel ik alleen nog thema's die ik graag onder de aandacht wil brengen en vooral voor m'n plezier.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe hard ik me gisteren verveeldeVirtueel legde je enorme afstanden afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vandaag is het hier koel met 34 graden, morgen wordt het weer normaal zomerweer dus 36 graden (maandag 37)quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is niet heel warm de laatste weken, is echt prima te doen![]()
Half Shibuya bezochtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Virtueel legde je enorme afstanden af
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh nee ik heb de volle tijd gezeten dit keerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent net een kat met 9 levens. Telkens kom je weer onder de vakantie uit.
Maar mijn kloon mickytjuh is gespaard gebleven dit keerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohhh ik dacht dat je een jaar op vakantie ging.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh nee ik heb de volle tijd gezeten dit keer
Maar mijn kloon mickytjuh is gespaard gebleven dit keer
Nouja mooi dat je terug bent in ieder geval.![]()
![]()
Ik die heel vaak neem: een Dr. Oetker Ristorante Pizza Specialequote:
How can I make this topic about me?![]()
Wat zit daar op?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik die heel vaak neem: een Dr. Oetker Ristorante Pizza Speciale![]()
En ik ga over een uurtje of zo de kolen op mijn BBQ in de fik stekenquote:Komt niet erg dichtbij zo
![]()
![]()
Oh lekker, die haal ik vaak bij de lidl eigenmerk. Met salami, champignons en ham.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral Salami en Champignons eigenlijk.![]()
Champignonsquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral Salami en Champignons eigenlijk.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee nee dat is die andere meidquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je een jaar op vakantie ging.
Nouja mooi dat je terug bent in ieder geval.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is toch ook mooi zo, zelf kiezen wat je wilquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
De afstanden die ik op dit moment maak zijn niks vergeleken met de afstanden die ik in het verleden liep. Ik hoef ook niet zo nodig meer prestaties te leveren, dat heb ik wel genoeg gedaan met de eerdere sponsor wandelingen. Ben nu slechts aan het trainen voor de 15 km op 26 september voor [Z] aan de Wandel, om geld in te zamelen voor kankeronderzoek. Voor de rest wandel ik alleen nog thema's die ik graag onder de aandacht wil brengen en vooral voor m'n plezier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfbolk dus?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet ook geen champignons in je wijn doen
Chocoladetaart?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog even taart uit de koelkast
Over een half uurtje nommenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoe zou champignonwijn smaken? Een beetje zoals bouillon?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet ook geen champignons in je wijn doen
De combinatie gebeurd wel eens als ik een rode pastasaus maakquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe zou champignonwijn smaken? Een beetje zoals bouillon?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb ook een champignonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ShiiShiquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik word niet goed hoor
Vandaag vraagt diezelfde dame van gister aan mij wat ik ga eten. Dus ik zeg, ik heb aardappeltjes en bladspinazie.
Krijg daarop terug "waarom geen vlees dan?"
Dus ik zeg "omdat ik gisteren 4 stukken vlees op had dus wil vandaag even balansen"
Vraagt ze "Je wil niet teveel vlees eten?"
Waarop ik weer "Nee, want ik heb gisteren al 4 stukken vlees op dus vind het wel even prima zo"
En dan vraagt ze "Maar ik vraag gewoon waarom je vandaag geen vlees eet?"
Toen was het:
Ik: Snap echt niet wat er zo moeilijk aan mijn antwoord 🤣 Het voelt nu zo onnodig
zij: Nee nou ik snap ook niks van jou dus dat komt mooi uit dan, het is voor jouw gevoel onnodig omdat er geen ja en amen gezegd word.
Sorry lieve mensen, maar zie ik hier nou iets over het hoofd, of is deze vrouw gewoon oprecht op zoek naar dingetjes om ruzie over te maken? Ik snap het echt nietIk ben toch niet gek!?
EDIT: Het ging haar er om wat mijn gedachten er achter was_____! Want het ging haar er niet om dat ik 4 stukken vlees at gister en daarom vandaag niet, maar wáárom ik dat dan niet doe.
JEZUS ANUS zeg dat dan meteen i.p.v zo poepingewikkeld te doenWat een figuur joh
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik durf niks te zeggen!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik word niet goed hoor
Vandaag vraagt diezelfde dame van gister aan mij wat ik ga eten. Dus ik zeg, ik heb aardappeltjes en bladspinazie.
Dus ik zeg "omdat ik gisteren 4 stukken vlees op had dus wil vandaag even balansen"
Waarop ik weer "Nee, want ik heb gisteren al 4 stukken vlees op dus vind het wel even prima zo"
Toen was het:
Ik: Snap echt niet wat er zo moeilijk aan mijn antwoord 🤣 Het voelt nu zo onnodig
zij: Nee nou ik snap ook niks van jou dus dat komt mooi uit dan, het is voor jouw gevoel onnodig omdat er geen ja en amen gezegd word.
Sorry lieve mensen, maar zie ik hier nou iets over het hoofd, of is deze vrouw gewoon oprecht op zoek naar dingetjes om ruzie over te maken? Ik snap het echt nietIk ben toch niet gek!?
EDIT: Het ging haar er om wat mijn gedachten er achter was_____! Want het ging haar er niet om dat ik 4 stukken vlees at gister en daarom vandaag niet, maar wáárom ik dat dan niet doe.
JEZUS ANUS zeg dat dan meteen i.p.v zo poepingewikkeld te doenWat een figuur joh
Ik denk dat jij gewoon niet over eten niet praten met potentiële damesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik word niet goed hoor
Toen was het:
*Lust geen koffie*![]()
Raar ditquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon niet over eten niet praten met potentiële dames
Well, life can be a riot
Oh blijkbaar had ik ook hand in eigen boezem moeten steken want ik lees heel zwart wit en ik had ook prima de vraag anders kunnen interpreterenquote:__!
Als ik 2x de vraag krijg "waarom eet je geen vlees?" en ik geef 2x hetzelfde antwoord. Ligt dat dan aan mij die het zwart/wit leest of aan haar die gewoon zo krom als een hoepel formuleert?!
Waarom word er zo godsgruwelijk moeilijk gedaanIk zou blijkbaar een conclusie hebben getrokken omdat ik zei "je leest volgens mij niet zo goed wat ik zeg"
Well, life can be a riot
Dat doen zeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bij de 2x vragen had je moeten zeggen "Ik heb wel nog een XXL bradwurst voor jou in de aanbieding!"quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh blijkbaar had ik ook hand in eigen boezem moeten steken want ik lees heel zwart wit en ik had ook prima de vraag anders kunnen interpreteren__!
Als ik 2x de vraag krijg "waarom eet je geen vlees?" en ik geef 2x hetzelfde antwoord. Ligt dat dan aan mij die het zwart/wit leest of aan haar die gewoon zo krom als een hoepel formuleert?!
Waarom word er zo godsgruwelijk moeilijk gedaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar ik was gisteren vergeten ijs te kopen dus foodmath zegt dat het magHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb twee stukken taart op vandaagwat voor taart?!
Well, life can be a riot
Oh ik dacht dat jij meer van het konijnenboutje wasquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 2x vragen had je moeten zeggen "Ik heb wel nog een XXL bradwurst voor jou in de aanbieding!"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 2x vragen had je moeten zeggen "Ik heb wel nog een XXL bradwurst voor jou in de aanbieding!"Die bradwurst was ze ook wel over te spreken
Well, life can be a riot
Moet je wel een XXL bratwurst in huis hebben natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 2x vragen had je moeten zeggen "Ik heb wel nog een XXL bradwurst voor jou in de aanbieding!"Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Laat maar, als je de grap moet uitleggen word die alleen maar slechter vanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij meer van het konijnenboutje was
Chocolade framboosquote:
Redelijk luchtig
Wil eigenlijk een keer weer mijn chocolade marshmallow double coated maken maar dan moet ik beginnen met een lege schone keuken en iemand die m ook weer opruimt als ik klaar ben
Voornamelijk omdat de keuken wat klein isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moet je wel een XXL bratwurst in huis hebben natuurlijk!
chocolade marshmallow double coated
Wel een erg lange naam voor "Diabetestaart"Well, life can be a riot
Dus jij hebt een gedroogde worst?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die foto was van toen ik een aantal panda punten hadquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe zou champignonwijn smaken? Een beetje zoals bouillon?Een nieuw soort ervaring dusquote:The aroma is a combination of wine with a lurking invisible mushroom, which is pretty much what you might expect. Developing a taste for this wine probably lies in forgetting the main ingredient is mushroom as pondering on the taste can only evoke references to moldy bread and mushroom soup none of which do the drink any justice. Once you can put such associations aside, it develops its own appeal. At 13% alcohol content, it is comparable to stronger European wines but is sweet, though not excessively, rather than dry.![]()
![]()
Waar zijn de blauwe ballen danquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die foto was van toen ik een aantal panda punten hadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb 1 panda puntquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die foto was van toen ik een aantal panda punten had
Je had gewoon moeten antwoorden: geen vlees bij het avondeten, maar ik wil wel even knabbelen aan jouw bieflapjesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik word niet goed hoor
Toen was het:
![]()
Deze geboren player hequote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten antwoorden: geen vlees bij het avondeten, maar ik wil wel even knabbelen aan jouw bieflapjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar wel een paar duizend DTS-puntenquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten antwoorden: geen vlees bij het avondeten, maar ik wil wel even knabbelen aan jouw bieflapjes
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar wel een paar duizend DTS-punten
Poes zegt hoi!
Oostenrijk en Noord Italiëquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ga jij dit jaar heen met vakantie Jus?![]()
Mooie poes heb je! Beetje harig welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die lagen toen bij de runder gehaktballen die over datum warenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Waar zijn de blauwe ballen dan
Is mooi jongequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Had die in de KPD voorstel topic gezetJa ze verhaart als de tyfus.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooie poes heb je! Beetje harig welIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo, 3 weken geleden was het hier helemaal verschrikkelijk, iedere dag overal balen haarquote:
Misschien nog goed voor de soepquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die lagen toen bij de runder gehaktballen die over datum warenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vervelend. Ik wil nooit meer huisdierenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo, 3 weken geleden was het hier helemaal verschrikkelijk, iedere dag overal balen haarAwwww wat een droppiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kater zegt oprotten met die camera en laat me slapen
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
OhDie kan vriendjes worden met onze kingquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kater zegt oprotten met die camera en laat me slapen
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is dan ook het levensdoel van een katquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
Het is een lief beest, maar altijd honger en altijd verharen. Hoevaak ik hem ook borstelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat was me wel weer eventjes een bolk zegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier is het in de ochtend luidde mauws want natvoer tijdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
Het is een lief beest, maar altijd honger en altijd verharen. Hoevaak ik hem ook borstelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Natvoer krijgen ze niet van me, daar gaan ze veel te erg van stinkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier is het in de ochtend luidde mauws want natvoer tijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Balliequote:
Weet je waar je ook van gaat stinken?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Natvoer krijgen ze niet van me, daar gaan ze veel te erg van stinken![]()
van je zusje?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet je waar je ook van gaat stinken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En toch blijven het lieve beestenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het levensdoel van een kat![]()
Ja de poepjes ruiken niet naar roosjesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Natvoer krijgen ze niet van me, daar gaan ze veel te erg van stinken
*Lust geen koffie*![]()
sorry, ik moest hem makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Valt mee hierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Natvoer krijgen ze niet van me, daar gaan ze veel te erg van stinkenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo, bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Weet je wie ik mis?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:allemaal correct!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Skattiequote:
I'm surrounded by morons!
Nu zijn er echt alleen maar lieve mensen onlinequote:
Ik ben een curly fry met aardappelpureequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Verse latte macchiato gezet, tijd om lekker buiten te zittenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vandaag was leukerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een leuke dag gehad van de week?
In de Wuppertaler Schwebebahn gezeten
En een hele kudde med Bagger machines gezien.I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een nieuw soort ervaring dus
fijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag was leuker
En een hele kudde med Bagger machines gezien.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klinkt baggerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag was leuker
En een hele kudde med Bagger machines gezien.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan is Justin zijn oomquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Is jouw moeder soms het zusje van justinkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Suikeroom?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ayy niffoquote:
Hij zet tanden terug als je hem geld geeft? Is Justin een tandarts?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van de tandenfeeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Verdiend wel goedquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hij zet tanden terug als je hem geld geeft? Is Justin een tandarts?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De brandweer rukt uit!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo is er niets zo zijn het er zes
Doet ze gewoon eventjes hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo is er niets zo zijn het er zesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Krijg toch allemaal de klere, val voor mijn part allemaal dood!
Ik heb geen zin om braaf te keren, ik eindig toch wel in de goot...Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:43 schreef DJMO het volgende:
Ik heb geen zin om braaf te keren, ik eindig toch wel in de goot...
Idemquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:43 schreef DJMO het volgende:
Ik heb geen zin om braaf te keren, ik eindig toch wel in de goot...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:43 schreef DJMO het volgende:
Ik heb geen zin om braaf te keren, ik eindig toch wel in de goot...
Hallo!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jazeker! En jij?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat een lelijk accent had die Danny de Munk ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:43 schreef DJMO het volgende:
Ik heb geen zin om braaf te keren, ik eindig toch wel in de goot...![]()
Zellufquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een lelijk accent had die Danny de Munk ook![]()
Er zijn nog veel ergerequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn. Maar dat amsterdams![]()
Ik sta nog steeds eerste bij de Tour de Francequote:
*Lust geen koffie*![]()
Toeval bestaat niet, mijn bolkende broederquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het had zo moeten zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, mijn bolkende broeder![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds eerste bij de Tour de France
M'n nieuwe hangertje is eindelijk binnen
Ik heb ook een hangerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar hoe vaak kom je een jodelende Elon Musk tegen die met een mond vol met paardenpoep het Wilhelmus gorgelen?quote:![]()
Als ik naar het zuiden des lands gaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe vaak kom je een jodelende Elon Musk tegen die met een mond vol met paardenpoep het Wilhelmus gorgelen?![]()
Morgen op Spa gaat het van Ka Ka Ka Kaninchen naar de Cha Cha Charles Leclresquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
KKKKKaaaaannnninnnnnchhhheeennnnnnnnn
Dat is wel het bestequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat limburg bestaat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen op Spa gaat het van Ka Ka Ka Kaninchen naar de Cha Cha Charles Leclres![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nu zijn er echt alleen maar lieve mensen online
Werewolf![]()
Haha geniaalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds eerste bij de Tour de FranceBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet meer, heb net een lekkere curry opquote:
Ik ruik het hierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet meer, heb net een lekkere curry op![]()
![]()
Ik ben even vergeten op welke plek de Ferrari van de 2e coureur staat?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen op Spa gaat het van Ka Ka Ka Kaninchen naar de Cha Cha Charles LeclresIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet meer, heb net een lekkere curry opJij wel, maar je katten niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Natvoer krijgen ze niet van me, daar gaan ze veel te erg van stinken![]()
![]()
Doet ie uberhaupt mee dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten op welke plek de Ferrari van de 2e coureur staat?![]()
Ik had hem al lang afgeschrevenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het weekend al afgeschreven![]()
![]()
Yep! Dat zal ze leren!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sow!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bedoelt dat 3e rangs jenkertje uit Engeland die enkel in dominante wagens kan winnenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten op welke plek de Ferrari van de 2e coureur staat?
Die ja !quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt die 3e rangs jenkertje uit Engeland die enkel in dominante wagens kan winnen![]()
Die zit ergens achter alle rookies in niemandsland waar niemand een fuck om geeftquote:
Ah vandaar, ik zag 'm al nooitquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zit ergens achter alle rookies in niemandsland waar niemand een fuck om geeft![]()
![]()
Die ja! De goat!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt dat 3e rangs jenkertje uit Engeland die enkel in dominante wagens kan winnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heerlijk om nu langs al die redditsubs te gaan
Greatest Overrated Asshole of all Timequote:
Dat is een mooie top hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Greatest Overrated Asshole of all Time
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: