0.007quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
Rijden die teams niet gewoon met minder vleugel om de gok te nemen?
Dat zal wel ja....morgen regen héquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
Rijden die teams niet gewoon met minder vleugel om de gok te nemen?
De bus?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis geen zorgen je gaat het halen.
🤞🏻quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis geen zorgen je gaat het halen.
Zijn verjaardagquote:
Ja maar als de brandweer door de tweede.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
McLaren gaat nog steeds als een baksteen door de eerste sector.
vanaf volgend seizoen om het jaarquote:
ja, echt waanzin. En de zandbakken en USA races komen er maar bij, zo zie je maar waar het geld is te halenquote:
hoe help je F1 naar de klotequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, echt waanzin. En de zandbakken en USA races komen er maar bij, zo zie je maar waar het geld is te halen
Ja, klote.quote:
zo dusquote:
Met contracten tot 2040 en verderquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, echt waanzin. En de zandbakken en USA races komen er maar bij, zo zie je maar waar het geld is te halen
Ze kunnen ook de GP van Madrid schrappenquote:
Nou zo.quote:
quote:
quote:
Dan wordt de Belgische grand prix nog specialerquote:
dat is nog het ergste idd, niet 3 of 5 jaar, welnee, gooi er gewoon een kwart eeuw tegenaan johquote:
Ja ook zoiets, dat hoeft niet zo lang vast te liggen, geef andere circuits ook een kans om F1 binnen te halenquote:
All about the moneyquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat is nog het ergste idd, niet 3 of 5 jaar, welnee, gooi er gewoon een kwart eeuw tegenaan joh
Met mayo en uitjes @Zipportalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan wordt de Belgische grand prix nog specialer
dat toe-eigenen zie je overigens niet alleen in de F1 bij die cultuurquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, dat hoeft niet zo lang vast te liggen, geef andere circuits ook een kans om F1 binnen te halen
Die mensen die dat beslissen willen ook nog van dat geld genieten waarmee ze nu snel hun zakken vallen. Anders zijn ze tegen die tijd bejaard.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, dat hoeft niet zo lang vast te liggen, geef andere circuits ook een kans om F1 binnen te halen
Geld is een duivelquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen die dat beslissen willen ook nog van dat geld genieten waarmee ze nu snel hun zakken vallen. Anders zijn ze tegen die tijd bejaard.
Zit je op de live timing te kijken ofzo?quote:
Ik zag het vorig jaar ook niet echt hoor in de F2. Maar Toto zal er wel kijk op hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:18 schreef R-woud93 het volgende:
Kimi begint hard door de mand te vallen
Klopt, ook daar vond ik hem niet zo bijzonder, prima coureur maar niet meer dan datquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag het vorig jaar ook niet echt hoor in de F2. Maar Toto zal er wel kijk op hebben.
Af en toe bloedsnel, af en toe geeft ie niet thuisquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag het vorig jaar ook niet echt hoor in de F2. Maar Toto zal er wel kijk op hebben.
Toto ziet door Max het bos niet meerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik was te vroeg.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je op de live timing te kijken ofzo?
Net zoveel posities als titelsquote:
Whutquote:
quote:
Met een rondje meer en track evolution nog steeds achter Leclerc.quote:
nog steeds p16 met een TLquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met een rondje meer en track evolution nog steeds achter Leclerc.
Tijd om met pensioen te gaanquote:
Leclerc kan dat hok beter besturenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leclerc is dan ook 1 van de beste coureurs van het veld.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer dat ie bij Ferrari rijdt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leclerc is dan ook 1 van de beste coureurs van het veld.
Ja, blij zijn omdat je toch door bent mag nietquote:
Dat ook. Maar hier was ook dat nog lang niet te zien. En normaal loop ik niet exteem ver achter.quote:
Leclerc gaat toch redelijk oke?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
Nu heeft Ferrari na een update bijna altijd een erg moeilijk weekend, maar dit is toch wel erg sneu
Rijdt wat mij betreft solide voor welke auto hij heeftquote:
Ik ook. Geweldige Touretappe nu verder genieten.quote:
De vrouwen gaan straks ook nog fietsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Geweldige Touretappe nu verder genieten.
*fixedquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
Nu heeft Ferrari bijna altijd een erg moeilijk weekend, maar dit is toch wel erg sneu
Zoals ik al zei, die kan dat hok beter besturen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Rijdt wat mij betreft solide voor welke auto hij heeft
Toen zat hij bij een team dat niet vooruit te branden was. Kijk daar ook maar naar Bearmans resultaten. Sowieso sloeg hij een klasse over. Dus ik geef hem nog even tijd om te wennen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neuh, hij zou en moest in het rood rijden om zijn 8e te halen, dan mag die combi door het ijs zakken ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:26 schreef Hyperdude het volgende:
Beetje medelijden met HammieFerrari.
Voor het eerst in jaren.
Garpje natuurlijk. "HAM is out" - "Fuck yeah!"quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, blij zijn omdat je toch door bent mag niet
Ja. Maar over de limit.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky houdt het erop dat Hamilton de pace wel had.....
Ferrari is al aan het kijken of de in het contract genoemde valuta aangepast kan wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:23 schreef Rnie het volgende:
100 miljoen per jaar die vent.
Echt, man man man
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pleuren ze overal grind neer behalve Eau rouge waar je de makkelijkst tracklimits hebt
Om te scoren moet je wel eerst tussen de palen schieten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Pace is als voorrang, je kan het wel hebben maar als je het niet krijgt heb je er niks aanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, want LeClerc stond vanmorgen niet 4e op de grid en is nu ook weer relatief makkelijk uit Q3 gekomenquote:
Daar kan lollipopman wel wat meequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Garpje natuurlijk. "HAM is out" - "Fuck yeah!"
vond het gewoon grappig als je de context wehaalt
Had ie toch ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Als hij zich niet aan de track limits houd wel jaquote:
ook gaaf idd!quote:
Hoort een beetje bij Spaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
morgen gewoon weer dikke regen dus.
Q1 gaat ook weer 40.5 worden als het droog blijft.quote:
Yukies.quote:
Sowiesoquote:
Q3 bedoel je denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Q1 gaat ook weer 40.5 worden als het droog blijft.
Met het juiste materiaalquote:
Ja dat bedoelde ik, beetje snel getiktquote:
Sowquote:
Leclerc wel ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leclerc is dan ook 1 van de beste coureurs van het veld.
Denk dat dit de laatste bocht op de hele kalender is waar je zo'n momentje wil hebbenquote:
BEA volgend jaar Ferrari?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, beetje snel getikt
Silly Seasonquote:
Water is rood.quote:
Hoeft niet, hij heeft al eens voor ze gereden dus dat hoeft hij zich zijn carriere niet meer aan te doenquote:
Ik hoop het! Kunnen ze met het geld dat ze besparen op Louise gebruiken om HP en dat lelijke blauwe eruit te trappenquote:
Mick Schumacher?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:34 schreef Martinello het volgende:
Die sponsor MSC doet me altijd denken aan M. Schumacher
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het! Kunnen ze met het geld dat ze besparen op Louise gebruiken om HP en dat lelijke blauwe eruit te trappen
Me too. Der Michael dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:34 schreef Martinello het volgende:
In de Ralf-tijd. Daarvoor was het SCHquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:34 schreef Martinello het volgende:
Zou tof zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het! Kunnen ze met het geld dat ze besparen op Louise gebruiken om HP en dat lelijke blauwe eruit te trappen
Cruise schip maatschappij.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:34 schreef Martinello het volgende:
Dat is iets anders.quote:
Wist ikquote:
quote:
Daarom blijft Max nog lekker ff binnen staanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
dat getrut elke keer in die pitstraat
Echt he. Zou me op zitten te vretenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
Je zult maar de stagaire bij de FIA zijn die al die reports moet afvinken die daar uit komenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien niet iedereenquote:
Anderen vreten de vleugel op zoals we eerder zagenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt he. Zou me op zitten te vreten
ze zeiken allemaalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zult maar de stagaire bij de FIA zijn die al die reports moet afvinken die daar uit komen
Doe ik al als ik achter zo'n kutfiguur zit die met 95 op de linkerbaan blijft hangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt he. Zou me op zitten te vreten
Ja je mag heel de tijd naar buiten, maar toch willen ze allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
De aftakeling van echte mannen, begint imo beetje teveel op voetbal te lijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zeiken allemaal
terwijl er 9 van de 10 x niks aan de hand is
Oh ik ook. Rij door graftak.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik al als ik achter zo'n kutfiguur zit die met 95 op de linkerbaan blijft hangen.
Maar dat is ook terecht. Rij dan minimaal 100 ten behoeve van het snellere verkeer op links als je een vrachtwagen in haalt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik al als ik achter zo'n kutfiguur zit die met 95 op de linkerbaan blijft hangen.
Dat iemand bewust het grind in duikt om een ander een straf aan te naaienquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De aftakeling van echte mannen, begint imo beetje teveel op voetbal te lijken
Trage eikels, snelle eikels, het is als regen. Je kan je wel druk maken maar het gaat niet weg.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
130quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar dat is ook terecht. Rij dan minimaal 100 ten behoeve van het snellere verkeer op links als je een vrachtwagen in haalt.
Verstandig...denk ik ook welquote:
Ach, elk moment van vetragen betekent een momentje het gaspedaal intrappenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijk je op een 80-km trajectcontrole te zittenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ook wel dat hij goed zit en setje besparen idd.quote:
Toen ik dit las dacht ik "hoe dan". Daarna besefte ik mij dat het nog maar Q2 isquote:
kan...regen morgenquote:
Held!quote:
Alle rookies die in 1 weekend 2 keer een 7 voudige kampioen te kakken zetten in quali'squote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:40 schreef greysbones het volgende:
de rookies doen het dit jaar echt wel goed
Idd.quote:
heeft nu ook de vloer die max heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:42 schreef Perox het volgende:
Het begint wel op te vallen met de Yoekert. Toch een klein Mekies effectje?
zegt hij post 275quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Modjes die door slotjes heen posten
P2 is hier beter toch. Dus moet kunnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of Max hem op P1 of P2 kan zetten nu
Het Mekkies effect ga je volgend jaar pas echt zien, maar dan moet Youki deze laatste helft van het jaar wel laten zien dat hij gelijker behandeld kan worden mbt Max. Dat zou wellicht het effect kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:42 schreef Perox het volgende:
Het begint wel op te vallen met de Yoekert. Toch een klein Mekies effectje?
geheel afhankelijk van het weer morgenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
P2 is hier beter toch. Dus moet kunnen.
Gaat 2e rij worden denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of Max hem op P1 of P2 kan zetten nu
Tsja. Jij kwam met Schumi aanzetten.quote:
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
geheel afhankelijk van het weer morgen
IMHO maakt het niet zoveel uitquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
geheel afhankelijk van het weer morgen
dikke regen geeft sprayquote:
Het is Spaquote:
Kater leeft al in de toekomst en wil ons vertellen dat we dit topic nog in de gaten moeten blijven houden als het dicht isquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, valt niet altijd direct op
Denk ik ook maar.....fingers crossedquote:
Vooral geen vuur denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:45 schreef Perox het volgende:
wow HAM vindt het nu al een weekend om te vergeten, en de punten moeten nog verdeeld worden. Geen regen setup dus.
die man weet zijn team echt te motiverenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:45 schreef Perox het volgende:
wow HAM vindt het nu al een weekend om te vergeten, en de punten moeten nog verdeeld worden. Geen regen setup dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |