0.007quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
Rijden die teams niet gewoon met minder vleugel om de gok te nemen?
Dat zal wel ja....morgen regen héquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
Rijden die teams niet gewoon met minder vleugel om de gok te nemen?
De bus?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis geen zorgen je gaat het halen.
🤞🏻quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis geen zorgen je gaat het halen.
Zijn verjaardagquote:
Ja maar als de brandweer door de tweede.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
McLaren gaat nog steeds als een baksteen door de eerste sector.
vanaf volgend seizoen om het jaarquote:
ja, echt waanzin. En de zandbakken en USA races komen er maar bij, zo zie je maar waar het geld is te halenquote:
hoe help je F1 naar de klotequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, echt waanzin. En de zandbakken en USA races komen er maar bij, zo zie je maar waar het geld is te halen
Ja, klote.quote:
zo dusquote:
Met contracten tot 2040 en verderquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, echt waanzin. En de zandbakken en USA races komen er maar bij, zo zie je maar waar het geld is te halen
Ze kunnen ook de GP van Madrid schrappenquote:
Nou zo.quote:
quote:
quote:
Dan wordt de Belgische grand prix nog specialerquote:
dat is nog het ergste idd, niet 3 of 5 jaar, welnee, gooi er gewoon een kwart eeuw tegenaan johquote:
Ja ook zoiets, dat hoeft niet zo lang vast te liggen, geef andere circuits ook een kans om F1 binnen te halenquote:
All about the moneyquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat is nog het ergste idd, niet 3 of 5 jaar, welnee, gooi er gewoon een kwart eeuw tegenaan joh
Met mayo en uitjes @Zipportalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan wordt de Belgische grand prix nog specialer
dat toe-eigenen zie je overigens niet alleen in de F1 bij die cultuurquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, dat hoeft niet zo lang vast te liggen, geef andere circuits ook een kans om F1 binnen te halen
Die mensen die dat beslissen willen ook nog van dat geld genieten waarmee ze nu snel hun zakken vallen. Anders zijn ze tegen die tijd bejaard.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, dat hoeft niet zo lang vast te liggen, geef andere circuits ook een kans om F1 binnen te halen
Geld is een duivelquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen die dat beslissen willen ook nog van dat geld genieten waarmee ze nu snel hun zakken vallen. Anders zijn ze tegen die tijd bejaard.
Zit je op de live timing te kijken ofzo?quote:
Ik zag het vorig jaar ook niet echt hoor in de F2. Maar Toto zal er wel kijk op hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:18 schreef R-woud93 het volgende:
Kimi begint hard door de mand te vallen
Klopt, ook daar vond ik hem niet zo bijzonder, prima coureur maar niet meer dan datquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag het vorig jaar ook niet echt hoor in de F2. Maar Toto zal er wel kijk op hebben.
Af en toe bloedsnel, af en toe geeft ie niet thuisquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag het vorig jaar ook niet echt hoor in de F2. Maar Toto zal er wel kijk op hebben.
Toto ziet door Max het bos niet meerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik was te vroeg.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je op de live timing te kijken ofzo?
Net zoveel posities als titelsquote:
Whutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |