SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had ArensmanGod als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Pakt gewoon ff de etappe op La PlagneIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit er weer iemand te liken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heel TDF zit Ardensman zijn overwinning te likenquote:![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Terecht welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel TDF zit Ardensman zijn overwinning te liken![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga straks de highlights wel terug kijken.quote:
Ben nog even feest aan het vieren vanwege de mega prestatie van Louise Jammerton in de Sprint Quali![]()
Dan ben je ook een absolute eindbaas als je 17e word terwijl je teamgenoot 4e start morgen, Echt een grootheid onder grootheden die Hammilton![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgend jaar toch eens proberen naar Tomorrowland te gaan.
BolkbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Of hij is jarig vandaag en daarom vieren wij feest, of hij is bijna jarig en dan vieren de pre partyquote:![]()
![]()
Juistquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, we vieren het gewoon vandaag, sowieso.![]()
![]()
Dank jullie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gefeliciteerdquote:
Dan had hij een dagje moeten onderduiken van DTSquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh het is je niet gelukt het te vermijden zie ik.
Dan gefeliciteerd.
How can I make this topic about me?![]()
Ik werd gedwongen vlaai te eten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het klopt dus.
Ga je het nog een soort van vieren?Het heeft een poos geduurd nogquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh het is je niet gelukt het te vermijden zie ik.
Dan gefeliciteerd.
Thanks
Vanavond ga ik een lekkere Nieuw Ligt Grand Cru drinken
Ik had 'Gefeliciteerd Fogel' als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:53 schreef Fogel het volgende:
Vanavond ga ik een lekkere Nieuw Ligt Grand Cru drinken
🐙![]()
Als er vlaai op tafel staat moet het wel gegeten worden tot de laatste kruimelquote:
Sorry, ik likede net een postquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Heb ik al gezegd dat fok weer traag is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja maar je bericht was nog niet doorgekomenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Heb ik al gezegd dat fok weer traag is?![]()
Nein!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als er vlaai op tafel staat moet het wel gegeten worden tot de laatste kruimelI'm surrounded by morons!
Je bedoelt natuurlijk: NEIN, er mag niks overblijven ALLES MOET OP!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Post geunliked, gaat gelijk weer snel
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: NEIN, er mag niks overblijven ALLES MOET OP!
Dat is een mooie top 44 hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff pilletje op en gaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik weet dat jij van hard houdtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja![]()
vorig weekend vond ik wat ik zo hoorde op de streams wat te soft![]()
![]()
Ja, ieder weekend weer hetzelfde gezeik van haar dat het allemaal te 'soft' is en dat we 'professioneel materiaal moeten inkopen'quote:![]()
Man3 net gegetenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff uitbuiken dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jah jonguhhhhh koop toch ook eens wat fatsoenlijks jonguhhhhhquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ieder weekend weer hetzelfde gezeik van haar dat het allemaal te 'soft' is en dat we 'professioneel materiaal moeten inkopen'
Smile, it's free therapy.![]()
Alleen maar professioneel materiaal in het tuinhuisjequote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ieder weekend weer hetzelfde gezeik van haar dat het allemaal te 'soft' is en dat we 'professioneel materiaal moeten inkopen'![]()
![]()
![]()
Wat schaft de pot?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekkerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo, ff autootje gehuurd voor Gran Canaria in decemberIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik neem aan een Ford?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, ff autootje gehuurd voor Gran Canaria in decemberHow can I make this topic about me?![]()
Oh nice man! Welke waggie heb je?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, ff autootje gehuurd voor Gran Canaria in december![]()
Die kon ik niet kiezenquote:een hyundai Tucson
O, da's ook een prima wagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die kon ik niet kiezeneen hyundai Tucson
Pizza calzone bologneseIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Yep, vorig jaar had ik een Kia, maar wat een ellende was datIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die zijn tegenwoordig toch ook goed?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:22 schreef MooieTop6 het volgende:
Yep, vorig jaar had ik een Kia, maar wat een ellende was datHow can I make this topic about me?![]()
Niet in de bergjesquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig toch ook goed?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja vast wel, maar ik vond het niet zo fijn rijden. Bepaalde alarmen waren niet uit te zetten, dus dat ding ging al huilen als ik 13 reed in een woonerfquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig toch ook goed?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
o, dat soort dingen. Ja irritant.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ik vond het niet zo fijn rijden. Bepaalde alarmen waren niet uit te zetten, dus dat ding ging al huilen als ik 13 reed in een woonerfHow can I make this topic about me?![]()
Mijn ford ging als de brandweerquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:22 schreef MooieTop6 het volgende:
Yep, vorig jaar had ik een Kia, maar wat een ellende was datRob rijdt al 4 jaar naar volle tevredenheid in een Kia esoul, door ons ook wel liefkozend ezel genoemd. Volgende auto wordt op zeker weer een Kia.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig toch ook goed?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vorige week een DJ die zelf helemaal niet meebewoog. Er straalde weinig energie uit.quote:How can I make this topic about me?![]()
hmmm dat is niet zo leuk om te zien vind ik zelf dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vorige week een DJ die zelf helemaal niet meebewoog. Er straalde weinig energie uit.
Kon Mandy niet. Vind haar echt leuk draaien en ze is energiek en doet mee.leuk om te zien.
Smile, it's free therapy.![]()
Heb je nog leuke plekken om aan te raden aan de Belgische kust?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoeveel gaan ze nog uit 1ste klas zetten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Inderdaad. En lekkere muziek.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmmm dat is niet zo leuk om te zien vind ik zelf dan.
Kon Mandy niet. Vind haar echt leuk draaien en ze is energiek en doet mee.leuk om te zien.
Enige drukke vandaag was vanochtend in het kleine kamertje
Uw ADH vitamine Worst
Echt hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt fok is weer een klein beetje traagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stream van Tomorrowland![]()
Hyper posten gaat * niet want traaaag hiero
Hoe lang duurt dat eigenlijk nog?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Scooterquote:
Mag gewoon meerdere kerenquote:
Tomorrowland tot zondagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt fok is weer een klein beetje traag
Hoe lang duurt dat eigenlijk nog?
Traagheid van Fok! keine ahnung..Smile, it's free therapy.![]()
Lekker tanzenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ik heb deze nu op staan
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Lekker een kouwe op het bolkon van m'n ouders drinken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Proost !quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker een kouwe op het bolkon van m'n ouders drinken.![]()
![]()
JA ik ook. Wat nu draait vind ik niet zo heel goed trouwens.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ik heb deze nu op staan
Bekijk deze YouTube-videoHow can I make this topic about me?![]()
Tis tenslotte weekend."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker manquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker een kouwe op het bolkon van m'n ouders drinken.Uw ADH vitamine Worst
Best wel hearlik ja.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kijk hem gaaaaaaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Frietje mayo en frikandel speciaal #viesdikTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Smakelijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Frietje mayo en frikandel speciaal #viesdik![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Frietje Patatje mayo en frikandel speciaal #viesdikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgens de menukaart hier is het frietquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
PiPizza shoarma clazone (oftewel twee grote broodjes shoarma)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Frietje mayo en frikandel speciaal #viesdik
En een halve pizza bolognese calzone.. opgevreten #lekkerdik![]()
Niffo, beëindig nu eens in 1x de discussie. Patat of friet?
Niffo, dit is 'm: het is allebei juist, maar het hangt af van waar je bent.
In Nederland (behalve Zuid-Nederland) zeg je meestal patat.
In België en Zuid-Nederland (Brabant, Limburg, Zeeland) is het friet.
Taalkundig zijn ze synoniemen, maar cultureel beladen. Dus als je ruzie wil vermijden, zeg je gewoon:
👉 "Doe maar een grote met mayo." 😎
Einde discussie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Muis houdt wel van een lekkere grote met mayoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het enige juiste.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens de menukaart hier is het frietI'm surrounded by morons!
Waarom trek ik altijd dit sorot types aan!?![]()
Ik vraag een oude date van mij gewoon "wat ga je eten vanavond?" krijg ik terug "het is vrijdag" .....
Duuusss?..... "dan eet ik soep bij mijn opa en oma, had je ondertussen wel moeten onthouden lijkt me"
Dus ik zeg, nou... Het is iets irrelevants, het gaat maar om avondeten, vind dat nou niet echt iets wat ik moet onthouden. Ik vraag dat af en toe uit interesse maar niks anders.
Krijg ik terug "oh, nou ik vind dit wel een ding"
Mijn enige reactie hier op is
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hier zag ik vanmiddag ik toch echt patat in het vriesvak in de supermarkt liggen.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier zag ik vanmiddag ik toch echt patat in het vriesvak in de supermarkt liggen.
Welke maatregel ga je nu nemen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vraag een oude date van mij gewoon "wat ga je eten vanavond?" krijg ik terug "het is vrijdag" .....
Duuusss?..... "dan eet ik soep bij mijn opa en oma, had je ondertussen wel moeten onthouden lijkt me"
Dus ik zeg, nou... Het is iets irrelevants, het gaat maar om avondeten, vind dat nou niet echt iets wat ik moet onthouden. Ik vraag dat af en toe uit interesse maar niks anders.
Mijn enige reactie hier op isHow can I make this topic about me?![]()
Ik vergis me nog wel eens in de thee van Amy en vraag ik of ze koffie wil.
Wordt ze nooit boos om...How can I make this topic about me?![]()
ShiiShiquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
Ik neig heel erg naar niet meer appenquote:![]()
"Gaat ook niet om het eten. Gaat er om dat je interesse in mij toont. Als we elke keer ditzelfde gesprek voeren vind ik dat een signaal van weinig interesse"
Doe effe normaal, maak je even druk over het feit dat ik niet onthoud dat je soep eet bij je opa en oma op Vrijdag zeg
Well, life can be a riot
Mja, ze heeft gewoon een puntquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
Mijn enige reactie hier op isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het vooral een beetje zeuren om het zeurenquote:
Well, life can be a riot
Ik moet haar altijd weer kalmeren als je er weer eens naast zitquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vergis me nog wel eens in de thee van Amy en vraag ik of ze koffie wil.
Wordt ze nooit boos om...
@DJMO weet mijn gewoontes waar ik in de regel ook niet van afwijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
Vrijdags thuisbezorgd
Zaterdags Brood dag.
Hoeft niet gevraagd te worden wat we eten we vanavond
Alleen bij wie bestellen we en in de supermarkt naar beleg kijken voor de zaterdag.![]()
Dat is toch gewoon echte liefde hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:28 schreef Rob het volgende:
[..]
@:DJMO weet mijn gewoontes waar ik in de regel ook niet van afwijk.
Vrijdags thuisbezorgd
Zaterdags Brood dag.
Hoeft niet gevraagd te worden wat we eten die vanavond
Alleen bij wie bestellen we en in de supermarkt naar beleg kijken voor de zaterdag.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In jullie geval snap ik het. Jullie zijn al lang samen dus dan zit het er ingebakken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:28 schreef Rob het volgende:
[..]
@:DJMO weet mijn gewoontes waar ik in de regel ook niet van afwijk.
Vrijdags thuisbezorgd
Zaterdags Brood dag.
Hoeft niet gevraagd te worden wat we eten we vanavond
Alleen bij wie bestellen we en in de supermarkt naar beleg kijken voor de zaterdag.
Maar deze vrouw heb ik vorig jaar wat mee gedate en heb ik af/aan een beetje contact mee. Dan ga ik dat toch niet onthouden?
Well, life can be a riot
Daar is excel voor uitgevonden. Nu heb je geen neukertje vanavondquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In jullie geval snap ik het. Jullie zijn al lang samen dus dan zit het er ingebakken.
Maar deze vrouw heb ik vorig jaar wat mee gedate en heb ik af/aan een beetje contact mee. Dan ga ik dat toch niet onthouden?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik denk dat je het iig nu niet meer vergeetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In jullie geval snap ik het. Jullie zijn al lang samen dus dan zit het er ingebakken.
Maar deze vrouw heb ik vorig jaar wat mee gedate en heb ik af/aan een beetje contact mee. Dan ga ik dat toch niet onthouden?![]()
Ja, ik probeer er echt even op te letten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik moet haar altijd weer kalmeren als je er weer eens naast zitHow can I make this topic about me?![]()
Dit, en het is ook de bedoeling natuurlijk. Altijd naar de bekende weg vragen is ook vermoeiendquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:31 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk dat je het iig nu niet meer vergeet
De vraag zou moeten zijn wat voor soep....quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit, en het is ook de bedoeling natuurlijk. Altijd naar de bekende weg vragen is ook vermoeiend![]()
Dat is een feitquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:31 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk dat je het iig nu niet meer vergeet
Well, life can be a riot
Ik denk dat als je zelf er zo'n punt van maakt dat je er over in discussie gaat en je gelijk wilt komen halen bij vreemden op het internet, dat de vraag waarom je die types aantrekt zichzelf beantwoordt. Je bent er een.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik neig heel erg naar niet meer appen![]()
"Gaat ook niet om het eten. Gaat er om dat je interesse in mij toont. Als we elke keer ditzelfde gesprek voeren vind ik dat een signaal van weinig interesse"
Doe effe normaal, maak je even druk over het feit dat ik niet onthoud dat je soep eet bij je opa en oma op Vrijdag zeg🐙![]()
Maar ik heb helemaal niet dit soort types in mijn vriendenkring....
Dus ik herken het probleem ook niet
Ik heb ook dit soort types niet in mijn vriendenkring omdat ik nooit hou van dit soort discussies of dat verontwaardigde gedoe om niks. Hele reden dat we zijn gestopt met daten was omdat ze van alles een discussie maakte en overal een punt van maaktequote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik heb helemaal niet dit soort types in mijn vriendenkring....
Dus ik herken het probleem ook niet
Well, life can be a riot
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker itequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ohquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Maand geleden vertelde je hier hetzelfde verhaal over de soep.![]()
Nou ken je nagaan hoe erg het mij interesseert
Well, life can be a riot
Hey Vinoquote:
Mooiebolk
Ik mis @MoonlightIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog fatsoenlijker spul dan die 1000kw drillboren waar jij er al 5 van gesloopt hebt door 'veelvuldig gebruik'quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jah jonguhhhhh koop toch ook eens wat fatsoenlijks jonguhhhhh![]()
Wat voor pannen?quote:Well, life can be a riot
Vandaar dat het licht zovaak flikkertquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog fatsoenlijker spul dan die 1000kw drillboren waar jij er al 5 van gesloopt hebt door 'veelvuldig gebruik'
Je zal maar langs de weg staan met pannen bij Panne met een kofferbak vol met pannenquote:
Ik naar Enschede. Maar de panne is mooierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zal maar langs de weg staan met pannen bij Panne met een kofferbak vol met pannen
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zal maar langs de weg staan met pannen bij Panne met een kofferbak vol met pannen
En dat met een kapote airco en een bak penne pasta die aan het verrotten isquote:
6 Jaar terug ook bij de Panne geweest, in Duindaele. Was érg leuk!Well, life can be a riot
"Wat is het probleem?"quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Carterpan verloren."🐙![]()
Ik wilde een heel technisch grapje maken met betrekking tot een dry sump systeem, maar laat maar bij nader inzienquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat is het probleem?"
"Carterpan verloren."
Heel je blok tot paneermeel gedraaid.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde een heel technisch grapje maken met betrekking tot een dry sump systeem, maar laat maar bij nader inzien🐙![]()
Niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
Zeg lul eens door, ik kom hier toch niet voor de puntjes.![]()
![]()
Elk punt in DTS is een goed punt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eerder wel een goed punt vond ik eigenlijk, maar daar werd niet op gereageerd.![]()
Dat punt heb ik dan denk ik gemist.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eerder wel een goed punt vond ik eigenlijk, maar daar werd niet op gereageerd.![]()
![]()
Dat onze grote klok de problemen vooral zag in de types die hij aantrekt, terwijl hij zelf ook steeds er gepassioneerd een gedoe van maakt. En dat hij misschien toch zelf niet zo heel anders is.quote:
Ik zei het wel iets bondiger. Magoe.🐙![]()
Punt gevonden, like gegeven.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat onze grote klok de problemen vooral zag in de types die hij aantrekt, terwijl hij zelf ook steeds er gepassioneerd een gedoe van maakt. En dat hij misschien toch zelf niet zo heel anders is.
Ik zei het wel iets bondiger. Magoe.![]()
![]()
ff gamen hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is echt rustig vanavondquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
Zeg lul eens door, ik kom hier toch niet voor de puntjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onze huis dichter aka de dichtende panter heeft de kroeg game al uitgespeeld voor FOK! het daglicht zagquote:![]()
Vrijwel iedereen is keihard aan het racen op tomorrowland, of zit in de kroeg of is aan het gamenquote:
Owja, bijna vergeten te bolken vandaag![]()
Tomorrowlandquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen is keihard aan het racen op tomorrowland, of zit in de kroeg of is aan het gamen
Zo af en toe begin ik weer eens aan een replay, dat wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze huis dichter aka de dichtende panter heeft de kroeg game al uitgespeeld voor FOK! het daglicht zag![]()
Af en toe dan hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo af en toe begin ik weer eens aan een replay, dat wel.![]()
![]()
Echt old skool kroegen doe ik bijna niet meer. Tis meestal bbq's, feestjes, festivals etc waar ik het bierspel speel tegenwoordigquote:
Dat zijn, zeker in de zomer, geen verkeerde alternatievenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt old skool kroegen doe ik bijna niet meer. Tis meestal bbq's, feestjes, festivals etc waar ik het bierspel speel tegenwoordig![]()
![]()
yeahquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen is keihard aan het racen op tomorrowland, of zit in de kroeg of is aan het gamen
Het is ook zeker niet vervelend nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zijn, zeker in de zomer, geen verkeerde alternatieven
Nee @kree is er niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
we krijgen straks een heleboel uitgebreide verslagen van paiq
En ik heb paiq eraf gegooid
Al die jonge hertje van 18 tot 22 jaar oud hebben soms ook wat leiding nodig van een zeer ervaren mentorquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo af en toe begin ik weer eens aan een replay, dat wel.
er waren meer gegadigden volgens mijquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee @:kree is er niet.
En ik heb paiq eraf gegooid![]()
Sow, als dat geen snoeihard bolken wordquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nog wel contact met mijn 33 jarige toyboy
Hij is wel lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, als dat geen snoeihard bolken word
Hotelletje boeken onder een schuilnaam en een wegwerp prepaid nummer nemen en gewoon een avondje hakken, rammen, tanken en vlammen en doorquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: