SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had ArensmanGod als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Pakt gewoon ff de etappe op La PlagneIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit er weer iemand te liken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heel TDF zit Ardensman zijn overwinning te likenquote:![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Terecht welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel TDF zit Ardensman zijn overwinning te liken![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga straks de highlights wel terug kijken.quote:
Ben nog even feest aan het vieren vanwege de mega prestatie van Louise Jammerton in de Sprint Quali![]()
Dan ben je ook een absolute eindbaas als je 17e word terwijl je teamgenoot 4e start morgen, Echt een grootheid onder grootheden die Hammilton![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgend jaar toch eens proberen naar Tomorrowland te gaan.
BolkbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Of hij is jarig vandaag en daarom vieren wij feest, of hij is bijna jarig en dan vieren de pre partyquote:![]()
![]()
Juistquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, we vieren het gewoon vandaag, sowieso.![]()
![]()
Dank jullie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gefeliciteerdquote:
Dan had hij een dagje moeten onderduiken van DTSquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh het is je niet gelukt het te vermijden zie ik.
Dan gefeliciteerd.
How can I make this topic about me?![]()
Ik werd gedwongen vlaai te eten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het klopt dus.
Ga je het nog een soort van vieren?Het heeft een poos geduurd nogquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh het is je niet gelukt het te vermijden zie ik.
Dan gefeliciteerd.
Thanks
Vanavond ga ik een lekkere Nieuw Ligt Grand Cru drinken
Ik had 'Gefeliciteerd Fogel' als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:53 schreef Fogel het volgende:
Vanavond ga ik een lekkere Nieuw Ligt Grand Cru drinken
🐙![]()
Als er vlaai op tafel staat moet het wel gegeten worden tot de laatste kruimelquote:
Sorry, ik likede net een postquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Heb ik al gezegd dat fok weer traag is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja maar je bericht was nog niet doorgekomenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Heb ik al gezegd dat fok weer traag is?![]()
Nein!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als er vlaai op tafel staat moet het wel gegeten worden tot de laatste kruimelI'm surrounded by morons!
Je bedoelt natuurlijk: NEIN, er mag niks overblijven ALLES MOET OP!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Post geunliked, gaat gelijk weer snel
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: NEIN, er mag niks overblijven ALLES MOET OP!
Dat is een mooie top 44 hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff pilletje op en gaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik weet dat jij van hard houdtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja![]()
vorig weekend vond ik wat ik zo hoorde op de streams wat te soft![]()
![]()
Ja, ieder weekend weer hetzelfde gezeik van haar dat het allemaal te 'soft' is en dat we 'professioneel materiaal moeten inkopen'quote:![]()
Man3 net gegetenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff uitbuiken dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jah jonguhhhhh koop toch ook eens wat fatsoenlijks jonguhhhhhquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ieder weekend weer hetzelfde gezeik van haar dat het allemaal te 'soft' is en dat we 'professioneel materiaal moeten inkopen'
Smile, it's free therapy.![]()
Alleen maar professioneel materiaal in het tuinhuisjequote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ieder weekend weer hetzelfde gezeik van haar dat het allemaal te 'soft' is en dat we 'professioneel materiaal moeten inkopen'![]()
![]()
![]()
Wat schaft de pot?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekkerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: