WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Klonk als Aurora.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat is dit voor graf muziek onder de mooie beelden?
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of Primoz morgen wel voor Florian gaan rijden.
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of Primoz morgen wel voor Florian gaan rijden.
Beter dan weer die klootzakquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel razend dat Benno in zijn flopjaar zomaar een ritzege cadeau krijgt.
Net als bij Arensman was ie vandaag wel de beste na de twee mutanten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel razend dat Benno in zijn flopjaar zomaar een ritzege cadeau krijgt.
Onley vond ik ook verrassend sterk op de laatste klimquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Net als bij Arensman was ie vandaag wel de beste na de twee mutanten.
Daar ben ik heilig van overtuigd. Solo over de meet in het geel (waar Visma voor komt) op de Champs Elysees levert dé foto op.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:27 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Pogacar niet iedereen en alles compleet voor gek willen zetten door solo te gaan winnen op de Champs-Elysees.
En zonder van der Poel is die kans een stuk groter gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ben ik heilig van overtuigd. Solo over de meet in het geel (waar Visma voor komt) op de Champs Elysees levert dé foto op.
De beste foto is als hij daarna in de boeien wordt geslagenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ben ik heilig van overtuigd. Solo over de meet in het geel (waar Visma voor komt) op de Champs Elysees levert dé foto op.
Ik mis de tijden van Twan Castelijns en Brian Bulgac.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:27 schreef Kloit het volgende:
Blanco/Belkin was helemaal kut, dus vanuit dat licht gezien best prima gedaan!
Wout kan wellicht er een stokje voor steken. Hopelijk kan hij nog wel punchen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zonder van der Poel is die kans een stuk groter geworden
Winnaar van de dag is Onley.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verliezer van de dag is 1000% Lipowitz.
Barry Markus en Steven Lammertinkquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van Twan Castelijns en Brian Bulgac.
Wout kan weinig meerquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout kan wellicht er een stokje voor steken. Hopelijk kan hij nog wel punchen.
Deze Tour blijkt dat hij er weinig meer van kan, dan geef ik Nys nog een grotere kans.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het om 1x gaat geef ik zelfs Flip meer kans. En misschien vindt Thibau nog benen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
De beste foto is als hij daarna in de boeien wordt geslagen
Zou Vauquelin nog kunnen punchen na al deze amechtige pogingen voor een klassement? En Gregoire ook nergens meer gezien na de eerste dagen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:
Vandaag wel terecht.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel kan nu losgaan over Roglic.
En door zijn ploeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Lipowitz is vandaag gigantisch geflikt door Rogla.
Ook niet heel verstandig solo in de vallei te gaan boren terwijl het voor het klassement weinig op kon leveren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Lipowitz is vandaag gigantisch geflikt door Rogla.
Kampioenenmaker Sven2 regelt dat zooitje.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:34 schreef Kloit het volgende:
Dit belooft wel fraaie taferelen als R.EV volgend jaar bij Primoz en Lipo in de ploeg rijdt.
Zouden ze dan alle 3 naar de Tour gaan als ze fit zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:34 schreef Kloit het volgende:
Dit belooft wel fraaie taferelen als R.EV volgend jaar bij Primoz en Lipo in de ploeg rijdt.
Een nieuwe tridentequote:Op donderdag 24 juli 2025 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze dan alle 3 naar de Tour gaan als ze fit zijn?
Mee eens; hij hoefde vandaag alleen Onley te schaduwen, maar hij bleek te gulzig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En door zijn ploeg.
En door zijn eigen gebrek aan koersinzicht.
Zou Roglic niet iets in zijn contract hebben staan? Die ging ook weg bij VIsma o.a. vanwege dat hij niet meer de kopman was in de Tour toch?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Primoz heeft inmiddels een stuk minder te willenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Roglic niet iets in zijn contract hebben staan? Die ging ook weg bij VIsma o.a. vanwege dat hij niet meer de kopman was in de Tour toch?
Roglic zullen ze wel thuislaten, maar Lipo en Evenepoel in één team heeft nog steeds Movistar-potentie.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als ze alle drie mee zouden gaan, inclusief docu met beelden uit de bus op HBO max.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:37 schreef Kloit het volgende:
[..]
Roglic zullen ze wel thuislaten, maar Lipo en Evenepoel in één team heeft nog steeds Movistar-potentie.
Ja, Froome ook, maar die krijgt nog steeds veel geld op zijn rekening geschreven. Als er iets zwart wit op papier staat (maar dat zal wel niet) dan heeft ook Bora weinig te willen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Primoz heeft inmiddels een stuk minder te willen
Hopelijk dan Vlasov ook weer wonderbenen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als ze alle drie mee zouden gaan, inclusief docu met beelden uit de bus op HBO max.
Doet me denken aan dat jaar dat dione elke keer op een parkeerplaats aan een lege tafel zatquote:
quote:
Dat is zo maar ze zullen toch niet toegezegd hebben dat hij altijd de enige kopman in de Tour is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, Froome ook, maar die krijgt nog steeds veel geld op zijn rekening geschreven. Als er iets zwart wit op papier staat (maar dat zal wel niet) dan heeft ook Bora weinig te willen.
Hebben we ook nog een gifje van een pasta-etende Marco?quote:
Dat komt meer omdat ze bij Bora er niet echt open over zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Heeft Roglic nog een contract voor 2026? Volgens PCS tot en met 25?
Sep is een teleurstelling aan het worden, mag ik dat zeggen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Sep gaat vandaag wel full Sven Nys.
Alleen maar open deuren aan het intrappen.
Die nieuwe camera die ze moeten kopen moet ergens van betaald worden.quote:
Jammer dat ze behalve de camera en de motor niet ook Carl Berteele hebben meegenomenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die nieuwe camera die ze moeten kopen moet ergens van betaald worden.
Exact ditquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:01 schreef mitt het volgende:
Ik geniet ervan om dit topic te lezen. Ook al zie ik er niks van.
Hulde.
De altijd autistische Steef voegt alleen iets toe als een ploeg het zelf openbaar maakt. Bora zegt nooit iets over contracten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens Wielerflits (https://www.wielerflits.n(...)bull-bora-hansgrohe/) tot 2026.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens Karrel niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:45 schreef Kloit het volgende:
Dit is niet eens meer voorzichtig gesponsord.
Op zich vind ik dat wel goed van Steef.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De altijd autistische Steef voegt alleen iets toe als een ploeg het zelf openbaar maakt. Bora zegt nooit iets over contracten.
Pinot was ook niet geamuseerd op twitter.quote:
Lenny is natuurlijk überhaupt al niet populair.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pinot was ook niet geamuseerd op twitter.
Was dit Nibali?quote:
Dit was Nibali.quote:
Die heeft 4 maanden niks gepost en dan ditquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pinot was ook niet geamuseerd op twitter.
Druk met de geiten?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die heeft 4 maanden niks gepost en dan dit
We gaan het weer over het uitgekauwde interview met Trine hebben. Lekker relevant ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:53 schreef Szura het volgende:
We gaan het niet over One Cycling hebben hè, als ook schoolkrant-Sammy nog moet
Contract voor het leven binnen, nu heerlijk rustig uitbollen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout die gisteren een meelijkwekkende aanval plaatste en vandaag 3 km voor zijn rekening kon nemen.
Hij is heel authentiek!quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is een heel, hoe zeg je dat, het is een heel mooie jongen.
Past perfect bij Victor dus?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is echt content voor de meest simpele mens.
Wout is hard op weg naar de functie van wegkapiteinquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:57 schreef Felagund het volgende:
Wout was niet echt de beste teamgenoot deze ronde.
Daarom stond die andere debiele blogger er ook inquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is echt content voor de meest simpele mens.
Nogal opzichtig ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:59 schreef Kloit het volgende:
Sep hengelt naar een baantje bij de club van Plugge.
Benji?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef DiegoFuser het volgende:
Zijn er buiten Rahim echt fans van deze ploeg?
Hier past 1 woord: gênantquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is zo grappig
Nog niet eens in de buurt gekomen van een glimlach.
Pistolero.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef DiegoFuser het volgende:
Zijn Visma fanpagina op Facebook heeft meer dan 2000 leden!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:00 schreef DiegoFuser het volgende:
Innere Schweinehund ja.quote:
Veel renners bloeien op als ze de sekte hebben verlaten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was alweer vergeten dat Felix jaren bij Sunweb heeft gereden, toen kon ie er nog niks van.
Ik weet nog dat hij heel random wereldkampioen werd bij de junioren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was alweer vergeten dat Felix jaren bij Sunweb heeft gereden, toen kon ie er nog niks van.
Genau.quote:
Wegkapitein dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:06 schreef Felagund het volgende:
Richard, WOUT wordt 31, wat is zijn traject?
Daar ben ik na de editie van dit jaar niet zo zeker meer van.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVV wordt heel lastig, maar PR kan hij nog zeker winnen
Nieuwe LOTTEquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We gaan nu weer een meisje hypen.
Horen we nooit meer wat van.quote:
Blijft bijzonder hoe snel dat kan gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Horen we nooit meer wat van.
Alleen maar camera's in de lucht, geen enkele telefoonquote:
Beter Albert dan Serge Pauwelsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben een frisse gast.
De ongure Niels Albert schuift vervolgens door het beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |