SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vlamtostiquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
meid wat errug
neem een lekkere vlamtostiVanmiddag mee geluncht, ook lekker
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
dan kan @mario390 zalf komen smerenquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja
[..]
Hey dat is een goeie.
maar dan heb ik morgen weer hete kak @:mario390Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan @:mario390 zalf komen smeren![]()
ja dan haalt hij zijn fietsje uit de kelder hoorquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan @:mario390 zalf komen smeren@mario390
![]()
Ja omdat er geen bum bum isquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
ja dan haalt hij zijn fietsje uit de kelder hoor@:mario390
Uw ADH vitamine Worst
* DJMO ongepaste opmerking insliktquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik kan de opgave van vandaag bij spelwijze niet uitstaan. Ik zit vast op twee punten voor genie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
wel gezwommen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:50 schreef DJMO het volgende:
Ik kan de opgave van vandaag bij spelwijze niet uitstaan. Ik zit vast op twee punten voor genie![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hey Bolkqueenquote:
Mooi toch, je kan beter in de nacht gaan bolken is het nog rustiger en pak je veel meerquote:
Poep en plas TT's zijn beste TT's na lege TT's
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goeieavond heer gebrokenglasquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is 18 uur geweest
Goedenavond iedereen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dan slaap ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi toch, je kan beter in de nacht gaan bolken is het nog rustiger en pak je veel meer
Ik meestal wel, komt toch inbeeld als je naar beneden scroltquote:
Ha meneertje van de klokquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is 18 uur geweest
Goedenavond iedereen
Dat is ook eigenlijk wel beterquote:
En je kijkt zeker ook nooit naar borsten of billen van een vrouw die langslooptquote:
proestquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je kijkt zeker ook nooit naar borsten of billen van een vrouw die langsloopt
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieHow can I make this topic about me?![]()
Kutte met Rutte is ook een sterke 2e optiequote:
Of gewoon last van opvliegersquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kutte met Rutte is ook een sterke 2e optie
Lekker dank je net het eten op dus een bakkie gaat er wel inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is niet leuk meer, vanmorgen ook warm/heet pff..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jazeker.quote:
De dame van de poli hart en vaatchirurgie heeft een telefonische afspraak ingepland voor vrijdagochtend. Blijkbaar was de opmerking dat het volgens Rob ontstoken lijkt te zijn geen reden om een normale afspraak in te plannen. Dat moet de assistente vrijdag maar doen als die er aanleiding toe ziet
Ik kom wel even naar messengerquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor..dus spuug het maar uit
Thanks voor de reminder!quote:
Bijna vergeten te bolken vandaag
Graag gebolktquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder!
Bijna vergeten te bolken vandaagSame shit, different day
SC hopper present![]()
Een heerlijk bakkie voor je:quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dank je net het eten op dus een bakkie gaat er wel in
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een heerlijk bakkie voor je:
[ afbeelding ]
Nog maar één puntje nodig
Beste kleurquote:
Gun ik je gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Lief van je, maar ik doel niet op DTS.quote:
Dit is een kleur die vrijwel iedereen flatteert omdat ie hoewel opvallend, ook vrij neutraal is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat ie kleur mij sowieso wel staatIk heb er één en ik ben er trots op
Gun ik je ook gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik doel niet op DTS.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Graftak!quote:
Nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf vriend!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Met sambal?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:41 schreef marc0871 het volgende:
Ff een appeltaartje in elkaar gedraaid
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Zalm bakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Go DJMO Goquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf vriend!
Lekker smikkelenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kaasblokjes, fuet en knoflook olijven
En een glaasje cola
Oeh jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het een hartige taart is wel
Ik zou het kant en klaar kopen in de winkelquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:41 schreef marc0871 het volgende:
Ff een appeltaartje in elkaar gedraaid
[ afbeelding ]
Bolk bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mja. Die zullen er meer zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het kant en klaar kopen in de winkel![]()
Sinds wanneer ben jij #TeamDJ?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja. Want ik kan geen taart bakken heb nog nooit een taart gebakken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hij past!quote:
Moet je wel even genie worden natuurlijk. Anders ben ik hevig teleurgesteld......How can I make this topic about me?![]()
En appeltaart is nog wel één van de makkelijkste.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Want ik kan geen taart bakken heb nog nooit een taart gebakken.![]()
De volgende keer moedig ik jou aan. Dat gaat nu effe niet meerquote:How can I make this topic about me?![]()
lekker kokkerellenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MET SAMBAL!?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaustaart, met sambal?Well, life can be a riot
Reeds twee minuten na binnenkomst had ik Rob de woorden die ik nog niet had al afhandig gemaakt. Dus ik ben genie idd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet je wel even genie worden natuurlijk. Anders ben ik hevig teleurgesteld......Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is het!quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaustaart, met sambal?![]()
Yes.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Reeds twee minuten na binnenkomst had ik Rob de woorden die ik nog niet had al afhandig gemaakt. Dus ik ben genie idd.
Nou Rob, dat ging snel. Morgen jou dus aanmoedigen, misschien helpt het.How can I make this topic about me?![]()
Het is gemeen @DJMO gebruikte wapensquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes.
Nou Rob, dat ging snel. Morgen jou dus aanmoedigen, misschien helpt het.![]()
![]()
Diskwalificatie!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woorden die je niet zelf gevonden hebt maken je geen genie..quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Reeds twee minuten na binnenkomst had ik Rob de woorden die ik nog niet had al afhandig gemaakt. Dus ik ben genie idd.
![]()
![]()
Zalmpje bijna klaar
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neeeee hij viel uitelkaar
Ruggenkrabber?!quote:Well, life can be a riot
Alsof hij dat mag vertellen van mequote:
@Rob welke wapens had ze ingezet? En had je een goede countermove?How can I make this topic about me?![]()
Viel me alles nee hoe ruim hij zit. Ik lijk misschien een klein opdondertje, maar als ik wandelbroeken van decathlon haal heb ik toch echt herenmaat 42 nodig. Ook van de zeeman draag ik T-shirts herenmaat L. Trainingsbroeken idem. L of xl. M zit echt te strak.quote:
En ja, ik vind de herenmodellen prettiger dragen / zitten dan damesmodellen. Het zit wat ruimer en niet zo getailleerd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Rob kan niet antwoorden op dit moment, zijn handen zijn gebondenquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Rob welke wapens had ze ingezet? En had je een goede countermove?
M of L past mij niet, veel te krap.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Viel me alles nee hoe ruim hij zit. Ik lijk misschien een klein opdondertje, maar als ik wandelbroeken van decathlon haal heb ik toch echt herenmaat 42 nodig. Ook van de zeeman draag ik T-shirts herenmaat L. Trainingsbroeken idem. L of xl. M zit echt te strak.
En ja, ik vind de herenmodellen prettiger dragen / zitten dan damesmodellen. Het zit wat ruimer en niet zo getailleerd.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob kan niet antwoorden op dit moment, zijn handen zijn gebonden
XL-gangquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
M of L past mij niet, veel te krap.
Nu even uitbuiken, en dan eventjes wat aardbeitjes schoonmakenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zit weer even op Paiq. En m'n standje datingapps af te gaan. Kom ik dit tegen:
WAT IS DIT!? Aseksueel snap ik nog wel, maar de fuck is biromantisch
Al die termen
Well, life can be a riot
Jij mag datquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Copilot is your friendquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:32 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zit weer even op Paiq. En m'n standje datingapps af te gaan. Kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
WAT IS DIT!? Aseksueel snap ik nog wel, maar de fuck is biromantisch
Al die termenHow can I make this topic about me?![]()
3XL zit tegenwoordig weer goedquote:2XL kan ik óók weer in maar zit nog wat strak
Well, life can be a riot
Niets vervelender als strakzittende kleding: dat je niet eens durft te zitten, bang dat het scheurt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
3XL zit tegenwoordig weer goed2XL kan ik óók weer in maar zit nog wat strak
Ja dat is zo onwijs vervelend.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niets vervelender als strakzittende kleding: dat je niet eens durft te zitten, bang dat het scheurt.
Draag steeds meer spijkerbroeken ook, maar in sommige gevallen is een joggingbroek toch wat "veiliger"Well, life can be a riot
Hij smaakte in ieder geval heel goedquote:
Wedden dat AI het niet weet als ik zeg dat ik een bolker ben?quote:Uw ADH vitamine Worst
Ik draag al vele jaren geen spijkerbroek meerquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is zo onwijs vervelend.
Draag steeds meer spijkerbroeken ook, maar in sommige gevallen is een joggingbroek toch wat "veiliger"How can I make this topic about me?![]()
Vast niet nee.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wedden dat AI het niet weet als ik zeg dat ik een bolker ben?How can I make this topic about me?![]()
Ik heb je nu echt keihard gebolkt. Wel een mazzel, voor je het weer dringt iemand anders weer voor.quote:How can I make this topic about me?![]()
BOLK DIE SCHERFIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet het, maar vind het gebruik van mondje voor een mannenmond altijd een beetje apartquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik had mond moeten zeggen of bek?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vind het gebruik van mondje voor een mannenmond altijd een beetje apart
Oh ok, sorryquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet nodig.![]()
Ik wil wel puntjes juist.
Ja mond, zonder -jequote:
Al vind ik het ook maar zozo om mondje te zeggen als het om een vrouwenmond gaat, doet me altijd een beetje porno aan
* hemarookworst noteert: niet in je profiel schrijven dat je sinds 2017 bolktUw ADH vitamine Worst
Verklein woorden zijn vaak ook een beetje raarquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja mond, zonder -je
Al vind ik het ook maar zozo om mondje te zeggen als het om een vrouwenmond gaat, doet me altijd een beetje porno aan
porno waar?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn script ging afIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mehquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook die kun je kant en klaar kopen....
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ben juist van Joggingbroeken overgestapt op Spijkerbroeken. Alleen af en toe als ik nergens heen hoef, of in de buurt blijf dan is 't "hop joggingbroek"quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik draag al vele jaren geen spijkerbroek meerWell, life can be a riot
hop hop hop een bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik heb er een kleine allergie voor. Een allergietjequote:Op woensdag 23 juli 2025 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verklein woorden zijn vaak ook een beetje raar
Tijd voor een bakje koffiequote:Op woensdag 23 juli 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik heb er een kleine allergie voor. Een allergietjeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi appeltaartjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haiquote:
Goedenavond man met goede boekensmaakquote:
Zie hoe braaf ik op de seconde af gewacht heb!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
CourgetteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mikeyquote:hoe is het?
quote:wat een intieme vraag
Het gaat niet om de grootte!
Netjes netjes, beetje mest erbij doenquote:
Vergeten mest te kopenquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Netjes netjes, beetje mest erbij doen
Aan een vrouw een aparte intieme vraagquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat een intieme vraag
Het gaat niet om de grootte!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Netjes netjes, beetje mest erbij doen
Uw ADH vitamine Worst
Hey koning maatquote:Lovelylovequote:Schitterendeeerstezesquote:
Hey medeliefhebber en tevens beste UI's van fok. Of UI met uiers (op de fiets)quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedenavond man met goede boekensmaak
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Beetje minder zon en wat ijzer meegevenquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
En mn andere komkommer!
quote:quote:
Haha ja dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan een vrouw een aparte intieme vraag
Tenzij het een rubberen komkommer zou zijn ofzo
Nee deze heeft ongeveer 1/3 lengte van een supermarktkomkommer. Maar misschien is die nog niet klaar met groeien?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Slappe monsterquote @dud0rquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey koning maat
[..]
Lovelylove
[..]
Schitterendeeerstezes
[..]
Hey medeliefhebber en tevens beste UI's van fok. Of UI met uiers (op de fiets)Uw ADH vitamine Worst
Minder zon? Ik heb m nog steeds op de meest zonnige plek staan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Beetje minder zon en wat ijzer meegeven
Meestal is het zaad wat je bij welkoop etc. kan kopen afgekeurd zaad van de zaadleverancier, dus dat maakt het al veel moeilijkerquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook weer waar.
Tenzij het een rubberen komkommer zou zijn ofzo
Nee deze heeft ongeveer 1/3 lengte van een supermarktkomkommer. Maar misschien is die nog niet klaar met groeien?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, ietsies minder zon gaat ie niet erg vindenquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Minder zon? Ik heb m nog steeds op de meest zonnige plek staan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
UI aangepast voor jouquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey koning maat
[..]
Lovelylove
[..]
Schitterendeeerstezes
[..]
Hey medeliefhebber en tevens beste UI's van fok. Of UI met uiers (op de fiets)
Waardoor is je energie weg Koen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik had de hoop op wat energie vanavond.
HelaasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je kan m gewoon kopiëren toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oelala![]()
Als je em zat bent, dan wil ik em wel een keertje lenenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ohhhhquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:16 schreef maily het volgende:
@:Moonlight
Ze is de onbetwiste ster van Netflix nieuwste hitserie "Too Much". Wie is Megan Stalter?
![]()
![]()
![]()
Mwah we leven nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is in ieder geval positiefquote:
Oeh kunnen we UI twinsies wordenquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb em nu in mijn collectie
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: