SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
in de herhaling* Rob is #oversized tooquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hou van oversized en L is vaak net te krap![]()
Die rechter wil ik hebben! @Rob?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
[quote]Op woensdag 23 juli 2025 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die rechter wil ik hebben! @:Rob?
[spoiler]* DJMO puppy oogjes doet en kwispelt [/spoiler]
[/quote]
Neemt @Rob dan die linker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Helemaal prima johquote:
Kantoorbureaucratie
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
btw.. stond in de folder van vorige week en was te koop vanaf zaterdag dus ik denk dat er geen meer is![]()
Ik had geluk gisterquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:55 schreef Rob het volgende:
btw.. stond in de folder van vorige week en was te koop vanaf zaterdag dus ik denk dat er geen meer isZe lagen er nog
Ik heb net gevraagd of we eerst langs de Aldi in hoorn kunnen rijden voor hij ons naar het zwembad brengtquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:55 schreef Rob het volgende:
btw.. stond in de folder van vorige week en was te koop vanaf zaterdag dus ik denk dat er geen meer isIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee, is mijn schuld. Hij pakte de spoiler niet doordat ik geen enters na de / me regel had gezet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hihi parameter Hardheid op moeten zoeken in het systeemTrotste mama van Ambar
Hardheid, tijdelijke hardheid of complete hardheid.Trotste mama van Ambar
Geachte heer/mevrouw,
Met grote enthousiasme solliciteer ik naar de functie binnen uw organisatie. Als groot liefhebber van kantoorbureaucratie voel ik mij als een vis in het water tussen formulieren, parafen, CC’s en afkortingen waarvan niemand nog weet waar ze voor staan.
Waar anderen zuchten bij het zien van een Excel-sheet met drie tabbladen en een goedgekeurd parafenprotocol, voel ik juist vlinders in mijn buik. Ik geloof heilig in de kracht van procedures, houd van ordners met kleurcodes en geniet intens van het zorgvuldig naleven van interne richtlijnen, hoe ondoorgrondelijk ook.
Kortom: ik floreer in een omgeving waar alles vastligt, niets aan het toeval wordt overgelaten, en waar je voor een nietje een goedgekeurde aanvraag met handtekening van het afdelingshoofd nodig hebt.
Graag licht ik mijn motivatie in een persoonlijk gesprek verder toe — mits daar uiteraard een correcte agenda-uitnodiging voor wordt verstuurd en de vergaderruimte tijdig via het intranet is gereserveerd.
Met vriendelijke groet,
KoningWouter
@ieniminimuis![]()
Gearriveerd
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:01 schreef KoningWouter het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Met grote enthousiasme solliciteer ik naar de functie binnen uw organisatie. Als groot liefhebber van kantoorbureaucratie voel ik mij als een vis in het water tussen formulieren, parafen, CC’s en afkortingen waarvan niemand nog weet waar ze voor staan.
Waar anderen zuchten bij het zien van een Excel-sheet met drie tabbladen en een goedgekeurd parafenprotocol, voel ik juist vlinders in mijn buik. Ik geloof heilig in de kracht van procedures, houd van ordners met kleurcodes en geniet intens van het zorgvuldig naleven van interne richtlijnen, hoe ondoorgrondelijk ook.
Kortom: ik floreer in een omgeving waar alles vastligt, niets aan het toeval wordt overgelaten, en waar je voor een nietje een goedgekeurde aanvraag met handtekening van het afdelingshoofd nodig hebt.
Graag licht ik mijn motivatie in een persoonlijk gesprek verder toe — mits daar uiteraard een correcte agenda-uitnodiging voor wordt verstuurd en de vergaderruimte tijdig via het intranet is gereserveerd.
Met vriendelijke groet,
KoningWouter
@:ieniminimuis
Ik heb er één en ik ben er trots op
Dit klinkt echt al mijquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:01 schreef KoningWouter het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
KoningWouter
@:ieniminimuisTrotste mama van Ambar
Samequote:Hey there sunshine lift my heart
En moet zelf de aanbieding tekst maken voor funda
Omdat we zelf de rondleidingen gaan doen enzo
#geeninspiratieIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
#geeninspiratieen hoeveel woorden mag je gebruiken?
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Vraag het AI!quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
#geeninspiratieIk heb er één en ik ben er trots op
Hoi dit is een huis, woonkamer, keuken, slaapkamer. Het heeft alles wel zo'n beetje wat je van een huis kan verwachten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
#geeninspiratie
Huizen verkopen toch wel toch?Trotste mama van Ambar
De teksten op funda laat maar zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?en hoeveel woorden mag je gebruiken?
Goeie!quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat voor huis het is de ligging etc?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De teksten op funda laat maar zeggen
[..]
Goeie!“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Royale 5-kamer eengezinswoning met een mooie ligging aan de voorzijde, ideaal voor starters of gezinnen met kinderen.quote:
Begane grond: Entree van de woning, hal met volledig betegeld toilet. De lichte woonkamer is vergroot (ruim 30m2) en biedt een sfeervolle leefruimte met een gezellige houtkachel. Ook zorgt de uitbouw aan de achterzijde voor ruimte voor een speelruimte of klein kantoortje. De keuken bevindt zich aan de achterzijde van de woning en is voorzien van een praktische indeling in L-opstelling met diverse inbouwapparatuur. Vanuit de keuken stap je via de overkapping zo de zonnige tuin in. De geheel betegelde achtertuin is gelegen op het zuiden en de stenen berging, houtopslag en achterom zorgen voor extra opbergruimte en gemak.
1e Verdieping: Op de eerste verdieping zijn drie ruime slaapkamers, allen met laminaatvloer en één met een vaste kast. De moderne badkamer aan de voorzijde is voorzien van vloerverwarming en is praktisch ingericht met een inloopdouche, een wastafel, bergmeubel en een tweede toilet.
2e Verdieping: De tweede verdieping biedt een royale voorzolder met plaats voor zowel een wasmachine als droger en de cv-ketel (Remeha 2022). De vierde slaapkamer is voorzien van zowel een dakraam als een dakkapel, wat zorgt voor veel lichtinval, en bovendien er is voldoende bergruimte.
Bijzonderheden:
• mooie vrije ligging aan de voorzijde
• achtertuin op het zuiden
• 4 slaapkamers
• energielabel B
• oplevering in overleg
Algemeen:
• perceelsgrootte 135m2
• eigen grond
• bouwjaar ca. 1970
• woonoppervlakte ca. 130m2
• inhoud ca. 460m3
zoiets
Aha.. Ik zou idd ChatGPT vragenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Royale 5-kamer eengezinswoning met een mooie ligging aan de voorzijde, ideaal voor starters of gezinnen met kinderen.
Begane grond: Entree van de woning, hal met volledig betegeld toilet. De lichte woonkamer is vergroot (ruim 30m2) en biedt een sfeervolle leefruimte met een gezellige houtkachel. Ook zorgt de uitbouw aan de achterzijde voor ruimte voor een speelruimte of klein kantoortje. De keuken bevindt zich aan de achterzijde van de woning en is voorzien van een praktische indeling in L-opstelling met diverse inbouwapparatuur. Vanuit de keuken stap je via de overkapping zo de zonnige tuin in. De geheel betegelde achtertuin is gelegen op het zuiden en de stenen berging, houtopslag en achterom zorgen voor extra opbergruimte en gemak.
1e Verdieping: Op de eerste verdieping zijn drie ruime slaapkamers, allen met laminaatvloer en één met een vaste kast. De moderne badkamer aan de voorzijde is voorzien van vloerverwarming en is praktisch ingericht met een inloopdouche, een wastafel, bergmeubel en een tweede toilet.
2e Verdieping: De tweede verdieping biedt een royale voorzolder met plaats voor zowel een wasmachine als droger en de cv-ketel (Remeha 2022). De vierde slaapkamer is voorzien van zowel een dakraam als een dakkapel, wat zorgt voor veel lichtinval, en bovendien er is voldoende bergruimte.
Bijzonderheden:
• mooie vrije ligging aan de voorzijde
• achtertuin op het zuiden
• 4 slaapkamers
• energielabel B
• oplevering in overleg
Algemeen:
• perceelsgrootte 135m2
• eigen grond
• bouwjaar ca. 1970
• woonoppervlakte ca. 130m2
• inhoud ca. 460m3
zoiets
Mensen moeten zelf denken en niet alles voor ze laten denkenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Chat gpt!quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
#geeninspiratieHey there sunshine lift my heart
Gebruik chatgptquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
#geeninspiratie![]()
Kan je ook doen, net zo makkelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik pak de tekst van 2 huizen verderop wel
En die pas ik aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie de link die ik gepost hebquote:
Instapklaar & stijlvol wonen in het charmante adres
Op zoek naar een moderne, tot in de puntjes afgewerkte tussenwoning met verrassend veel comfort? Welkom aan de adres! Deze recent gerenoveerde woning combineert hedendaagse luxe met het sfeervolle karakter van een dorpsomgeving. Ideaal voor starters én jonge gezinnen die zonder klusstress willen verhuizen.
Wat maakt deze woning bijzonder?
✔ Luxe open keuken met hoogwaardige inbouwapparatuur
✔ Stijlvolle, moderne badkamer met alle comfort
✔ Tuin op het zonnige zuiden – perfect voor lange zomerdagen
✔ Energiezuiniger dan je denkt: energielabel C, maar dankzij recente aanpassingen op weg naar B of zelfs A
✔ Strak afgewerkt, fris én direct bewoonbaar
te weinig tekstIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jou tekst was toch een stuk beter.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
Instapklaar & stijlvol wonen in het charmante adres
Op zoek naar een moderne, tot in de puntjes afgewerkte tussenwoning met verrassend veel comfort? Welkom aan de adres! Deze recent gerenoveerde woning combineert hedendaagse luxe met het sfeervolle karakter van een dorpsomgeving. Ideaal voor starters én jonge gezinnen die zonder klusstress willen verhuizen.
Wat maakt deze woning bijzonder?
✔ Luxe open keuken met hoogwaardige inbouwapparatuur
✔ Stijlvolle, moderne badkamer met alle comfort
✔ Tuin op het zonnige zuiden – perfect voor lange zomerdagen
✔ Energiezuiniger dan je denkt: energielabel C, maar dankzij recente aanpassingen op weg naar B of zelfs A
✔ Strak afgewerkt, fris én direct bewoonbaar
te weinig tekstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Starters met kinderen opgelet!Hey there sunshine lift my heart
BlubSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Krijg net het liedje modderkruipers en daar zit blub in de tekst
Een bolk vis die blub zegtquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie steeds een vis in een aquarium voor me.
Ik kom er wel
Indeling
Begane grond
Via de ruime entree bereikt men de hal met trapopgang naar de eerste verdieping, de meterkast, de woonkamer, de trapkast en met volledig betegeld toilet (2023).
De woonkamer geeft vrij uitzicht en aan de achterzijde is de keuken bereikbaar.
De luxe keuken met kookeiland is voorzien van een Bora kookplaat, wijnklimaatkast, oven, vaatwasser, koelvriescombinatie en een Quooker.
Vanuit de keuken is de achtertuin bereikbaar. De geheel betegelde achtertuin is gelegen op het zuiden en de stenen berging en achterom zorgen voor extra opbergruimte en gemak.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zou men vervangen door uquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kom er wel
Indeling
Begane grond
Via de ruime entree bereikt men de hal met trapopgang naar de eerste verdieping, de meterkast, de woonkamer, de trapkast en met volledig betegeld toilet (2023).
De woonkamer geeft vrij uitzicht en aan de achterzijde is de keuken bereikbaar.
De luxe keuken met kookeiland is voorzien van een Bora kookplaat, wijnklimaatkast, oven, vaatwasser, koelvriescombinatie en een Quooker.
Vanuit de keuken is de achtertuin bereikbaar. De geheel betegelde achtertuin is gelegen op het zuiden en de stenen berging en achterom zorgen voor extra opbergruimte en gemak.![]()
Nee joh, u is zo achterhaaldquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik ben ouderwetsquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee joh, u is zo achterhaald![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee joh, u is zo achterhaaldIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Via de gang kunt de trap op naar de bovenverdieping waar u 3 slaapkamers aantreft met veel originele details.How can I make this topic about me?![]()
Oehquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Via de gang kunt de trap op naar de bovenverdieping waar u 3 slaapkamers aantreft met veel originele details.
Werewolf![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Via de gang kunt de trap op naar de bovenverdieping waar u 3 slaapkamers aantreft met veel originele details.
En de markt is jeugdigquote:Hey there sunshine lift my heart
In de ruime gang vindt je de skibbidy toilet en in de prachtige keuken met kookeiland heb je de lekkerste ballerina cappucinaHey there sunshine lift my heart
"Deze woning is heel geschikt voor de starter die deze woning naar eigen smaak wil inrichten".
lees: alles moet gesloopt en verbouwd worden
How can I make this topic about me?![]()
1e verdieping
De overloop geeft toegang tot drie slaapkamers en de badkamer.
De slaapkamer aan de voorzijde is voorzien van een airco.
De vernieuwde badkamer uit 2023 is voorzien van een inloopdouche, een toilet en een dubbele wastafelmeubelIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Van een oud vrouwtje geweestquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
"Deze woning is heel geschikt voor de starter die deze woning naar eigen smaak wil inrichten".
lees: alles moet gesloopt en verbouwd worden
Schoenen kopenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
De inloop kleding kast biedt ruimte voor ruim 200 paar schoenen.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
De inloop kleding kast biedt ruimte voor ruim 200 paar schoenen.
Die heb ik nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
2 paar sneakers, 2 lage laarsjes, 1 paar hoge laarzen en 4 paar slippers.quote:
* Vino_Tinto geeft niet om schoenen
Heb je zoveel voeten?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
De inloop kledingkast biedt ruimte voor ruim 200 paar schoenen.
Werewolf![]()
2e Verdieping: De tweede verdieping biedt een royale voorzolder met plaats voor zowel een wasmachine als droger en de cv-ketel (Remeha 2022). Vanuit hier is de vierde slaapkamer bereikbaar. Over de gehele breedte is een dakkapel, wat zorgt voor veel lichtinval, en bovendien is er voldoende bergruimte.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hehe. Tetten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
2e Verdieping: De tweede verdieping biedt een royale voorzolder🐙![]()
Nu al?quote:
Ik stel dat altijd uit tot ik naar bed gaHey there sunshine lift my heart
En je kunt er rechtop staanquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
2e Verdieping: De tweede verdieping biedt een royale voorzolder met plaats voor zowel een wasmachine als droger en de cv-ketel (Remeha 2022). Vanuit hier is de vierde slaapkamer bereikbaar. Over de gehele breedte is een dakkapel, wat zorgt voor veel lichtinval, en bovendien is er voldoende bergruimte.Hey there sunshine lift my heart
Ik nooit, heb dan geen zin om nog mijn op te maken..quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nu al?
Ik stel dat altijd uit tot ik naar bed ga“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dat is heel erg weinig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
2 paar sneakers, 2 lage laarsjes, 1 paar hoge laarzen en 4 paar slippers.
* Vino_Tinto geeft niet om schoenen
Dat is ook wel handig als dat kan, niet elke zolder is hoog genoeg.quote:How can I make this topic about me?![]()
Vijf euroquote:Hey there sunshine lift my heart
Oké oké 8Hey there sunshine lift my heart
Yesquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen taalfouten, d's en t's ook allemaal goed?
Ik snap voltooid verleden tijd nog steeds nietHey there sunshine lift my heart
Ik had voltooid verleden tijd niet gesnapt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik snap voltooid verleden tijd nog steeds niet🐙![]()
Als je het eenmaal doorhebt is het simpel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik snap voltooid verleden tijd nog steeds niet
Is dit dan het einde van het feest?
Wil jij dan soms beweren dat er nooit iets is geweest?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja dat wil ik wel beweren jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Is dit dan het einde van het feest?
Wil jij dan soms beweren dat er nooit iets is geweest?Trotste mama van Ambar
Maar wat je niet hebt gehad
Raak je ook niet kwijt
Voltooid verleden tijd!
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dat magquote:
Zo ff klaar maken en dan richting de Ikea“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ikea, daar ben ik al jaren niet meer geweestSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik kom er sowieso wel 4 keer in het jaarquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ikea, daar ben ik al jaren niet meer geweest
Jij zet alle liedjes in mijn hoofd vandaagquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar wat je niet hebt gehad
Raak je ook niet kwijt
Voltooid verleden tijd!Hey there sunshine lift my heart
Nou nou nouquote:Hey there sunshine lift my heart
Dan ga je op dinsdag buiten de vakantieHey there sunshine lift my heart
Valt hier best mee, zeker doordeweeksquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik weet vaak al wat ik nodig heb, ga niet de hele bovenverdieping afHey there sunshine lift my heart
Wil nog wel een kastje halen volgende week een verbouwen tot een katten krabpaal verstop lig ding
Maar heb nog niet echt een plan, alleen een visieHey there sunshine lift my heart
Oh kijk ik haal Luigi weer bijna inHey there sunshine lift my heart
Zwllufquote:Hey there sunshine lift my heart
Bijna
Nog één apparaatHey there sunshine lift my heart
5?quote:Hey there sunshine lift my heart
Tweede is nieuw voor mij maar ook weer niet meer schokkendquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Naast het dts-scherm en de strandwebcam in Italië
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gewoon even een dozijn etenquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb al 2 eieren op.
Zal ik er nog 3 eten? Gebakken nu?Uw ADH vitamine Worst
dann gaa je zo weer opzittenquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb al 2 eieren op.
Zal ik er nog 3 eten? Gebakken nu?![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik had de laatste maat Lquote:
Nu maar hopen dat hij pastIk heb er één en ik ben er trots op
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had de laatste maat L
Nu maar hopen dat hij past
quote:quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had de laatste maat L
Nu maar hopen dat hij pastJe hoort het, hemaquote:![]()
![]()
Ok ik ben bijna jarig. En ik heb een perfect draft.
Welk biertje zal ik erop gooien?
Ik wil wel tripel karmeliet maar niet iedereen houdt van tripel
https://www.perfectdraft.(...)ts_price_group_1_ascIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
hippel trippel bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mijne ook eens in de zoveel tijdquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ikea de meest verschrikkelijke winkel die er isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Despo!quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
https://www.perfectdraft.(...)ts_price_group_1_asc
Ik heb eens in de zoveel tijd ook een lijstje ja die ik weer moet afmakenquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikea de meest verschrikkelijke winkel die er is
Je hebt 2 soorten mensen in de wereld:
Mensen die Ikea fan zijn en stomme mensen
Trotste mama van Ambar
Die mensen hebben het mis, en dat mag, maar is niet jouw verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
https://www.perfectdraft.(...)ts_price_group_1_asc🐙![]()
Ik kan niet in mijn eentje een vaatje leegdrinkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die mensen hebben het mis, en dat mag, maar is niet jouw verantwoordelijkheid.
Zeker geen tripel
Ik had niet op het linkje gekliktquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die hebben ze niet op de perfect draft
Tja Corona kan wel zie ik.
En zag fruitbier![]()
Maar waarschijnlijk valt een witbiertje of blond bij meer mensen in de smaakSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb corona op de tap gehad, maar drink het toch liever uit een flesjequote:Op woensdag 23 juli 2025 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had niet op het linkje geklikt
Tja Corona kan wel zie ik.
En zag fruitbier![]()
Maar waarschijnlijk valt een witbiertje of blond bij de meesten in de smaak
Ja flesje met limoentje erinquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb corona op de tap gehad, maar drink het toch liever uit een flesje
Ow ik tel hier al drie liefhebbersquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die mensen hebben het mis, en dat mag, maar is niet jouw verantwoordelijkheid.![]()
![]()
Gewoon pils danquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
https://www.perfectdraft.(...)ts_price_group_1_ascUw ADH vitamine Worst
Ja welkequote:Op woensdag 23 juli 2025 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zonnebril weer vergeten
[..]
Gewoon pils dan
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee koffie gaat niet op de perfect draft
Werewolf![]()
Ja , wegklap bier,maar vind ik zelf minder dan de andere Duitse pils qua smaakquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik wil eens ene keer wat anders dan HJ, vandaarquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja , wegklap bier,maar vind ik zelf minder dan de andere Duitse pils qua smaak
Beter dan dat hij op dat moment al voor de deur stondquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik stond in de slaapkamer en zie de ups bus de straat in rijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter dan dat hij op dat moment al voor de deur stondja ik had nog tijd om wat aan te trekken
Of al in de slaapkamer!quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter dan dat hij op dat moment al voor de deur stondSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zie daar wel veel die ik niet ken. Ik zie ook Fruh Kolsch, die is ook lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil eens ene keer wat anders dan HJ, vandaarUw ADH vitamine Worst
effe untappd checkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie daar wel veel die ik niet ken. Ik zie ook Fruh Kolsch, die is ook lekkerIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
nee is fokbeeldquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed dat je je smaak verbreedt![]()
Uhuquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]ja ik had nog tijd om wat aan te trekken
quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik bij Vino voor de deur zou staan is het met een pakketje folie.
Inpakken en wegwezen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik bij Vino voor de deur zou staan is het met een pakketje folie.🐙![]()
Als ik op de bovenste verdieping van mijn flat woon, woon ik dan technisch gezien op zolder?Trotste mama van Ambar
Kan wel, heb hele grote zolderquote:![]()
Zitten geen ramen in, dus ook geen last van natuurlijk daglicht.![]()
Zou ik gewoon claimen voor de online cred.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik op de bovenste verdieping van mijn flat woon, woon ik dan technisch gezien op zolder?
🐙![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ik gewoon claimen voor de online cred.![]()
Wat een baas ben ik ook. Ik woon op zolder.Trotste mama van Ambar
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zolder_(gebouw)quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik op de bovenste verdieping van mijn flat woon, woon ik dan technisch gezien op zolder?quote:De zolder is de bovenste verdieping direct onder het dak van een gebouw. De term wordt vooral gebruikt bij gebouwen met een puntdak. De bovenste verdieping van een gebouw met plat dak wordt meestal geen zolder genoemd.![]()
Tentje neerzetten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, nog even een puntje op je dak zetten dus.![]()
Er staan zonnepanelen op die scheef staan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, nog even een puntje op je dak zetten dus.Trotste mama van Ambar
Kloos ienaf.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan zonnepanelen op die scheef staan?
🐙![]()
ja hij is weer traag merk ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, duurt hier gem. 3 seconden voordat ik wat op het scherm heb.
Denk ook niet dat het wat met het liken te maken heeft, 's nachts was het ook wel eens traag als er bijna niemand online was.quote:
Maar ja, roepen is makkelijk zonder eerst gedegen onderzoek te doen.![]()
HaHa! Het is niet mijn schuldquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:55 schreef bondage het volgende:
FOK is trouwens weer traag. En ik ben niet eens aan het liken
Like!quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ha
[..]
Ha! Het is niet mijn schuld🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: