SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ozzy laat ik staan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
met dank aan ons aller Killemquote:
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog maar een bakkie doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
vandaag weer eens wat klussen
Wat zijn de doelen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bolk gvd en snel een beetje graag.
En meer koffie ook.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
geen idee, hoor ik op lokatie wel, denk wat kleine dingen; kasten vastzetten, gaatjes boren edquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ow outsourcing.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
geen idee, hoor ik op lokatie wel, denk wat kleine dingen; kasten vastzetten, gaatjes boren ed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ff kijken, zal niet heel veel zijn gok ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Arme stoel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mag het een onsje meer zijn? De tandjesquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
DJMO wil koffie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee gg
Hee marc
* DJMO kijkt naar Badpak en vraagt zich af waar ze aan begintIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hier wil ik meer van weten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:16 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt naar Badpak en vraagt zich af waar ze aan begint
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bikini's ook niet verkeerd
Tenminste.. uiteindelijk gaat het om het lichaam dat er in zit
Ik dacht eerst dat ze bedoelde van pas ik daar nog wel in.quote:
Maar later bedacht ik me: ze zal het zwemmen bedoelen.
How can I make this topic about me?![]()
Om de totaliteitquote:Op woensdag 23 juli 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
bikini's ook niet verkeerd
Tenminste.. uiteindelijk gaat het om het lichaam dat er in zit
preciesquote:
nu willen we het weten ook!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
DM staat ook open
Ja GG vertel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks spannends. Heb m'n jongste zoon beloofd dat we gaan zwemmen.quote:
Het grootste probleem is alleen dat de operatie wond op m'n achterhoofd niet heel fijn hersteld en lijkt te gaan ontsteken.
Daar belde ik gisteren voor naar naar de huisarts, maar die verwees me doodleuk naar het ziekenhuis. Toen ik de poli belde, waren er 17 wachtenden voor me
Ik heb er één en ik ben er trots op
Badmuts.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks spannends. Heb m'n jongste zoon beloofd dat we gaan zwemmen.
Het grootste probleem is alleen dat de operatie wond op m'n achterhoofd niet heel fijn hersteld en lijkt te gaan ontsteken.
Daar belde ik gisteren voor naar naar de huisarts, maar die verwees me doodleuk naar het ziekenhuis. Toen ik de poli belde, waren er 17 wachtenden voor me“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Chloor in een ontstoken wond lijkt me niet heel verantwoord.quote:
Maar ik heb die kleine nou eenmaal beloofd dat ik dit keer gewoon mee ga zwemmen ipv als een zoutzak aan de kant te blijven zitten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja heb ik, maar zit niet fijn. Te strak.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hou je hoofd boven water dan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja heb ik, maar zit niet fijn. Te strak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zou het hoofd boven water houden
Ja dat lijkt makkelijker gedaan dan gezegd. Hebben jullie wel eens gezwommen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, nog nooit.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:31 schreef DJMO het volgende:
Ja dat lijkt makkelijker gedaan dan gezegd. Hebben jullie wel eens gezwommen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een biertje!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
waterafstotend verbandje een optie?quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:31 schreef DJMO het volgende:
Ja dat lijkt makkelijker gedaan dan gezegd. Hebben jullie wel eens gezwommen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoi Rutte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
waterafstotend verbandje een optie?How can I make this topic about me?![]()
Wie heeft er nog nooit gezwommen dan..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow ik eergisteren nogOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is een klein wondje op m'n achterhoofd. Een pleister werkt dus niet, en een verbandje zou m'n hele hoofd bedekken want dat krijg je niet lokaal aangebracht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
waterafstotend verbandje een optie?Ik heb er één en ik ben er trots op
Theo Huxtable.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie heeft er nog nooit gezwommen dan..Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een klein wondje op m'n achterhoofd. Een pleister werkt dus niet, en een verbandje zou m'n hele hoofd bedekken want dat krijg je niet lokaal aangebracht.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die leeft ook niet meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer Killem, wat een slechte grap.
hmm, wondje al wel helemaal dicht?quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een klein wondje op m'n achterhoofd. Een pleister werkt dus niet, en een verbandje zou m'n hele hoofd bedekken want dat krijg je niet lokaal aangebracht.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik denk het niet anders zou het nu niet zo'n probleem zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hmm, wondje al wel helemaal dicht?How can I make this topic about me?![]()
Ik moet aan het werk.
* gebrokenglas gaat nu onder de douche staan.How can I make this topic about me?![]()
Nee. Er zit een korstje op waar ik niet vanaf kan blijven want jeuk. En volgens Rob begint dat dus te ontsteken. Zelf kan ik het niet zien, want achterhoofd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hmm, wondje al wel helemaal dicht?
Maar goed, straks naar opnieuw de poli proberen te bellen en tot die tijd maar fusidine zuur smeren.Ik heb er één en ik ben er trots op
zo lang ik het niet ben wel
Killem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan wordt 't lastig iddquote:Op woensdag 23 juli 2025 06:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Er zit een korstje op waar ik niet vanaf kan blijven want jeuk. En volgens Rob begint dat dus te ontsteken. Zelf kan ik het niet zien, want achterhoofd.
Maar goed, straks naar opnieuw de poli proberen te bellen en tot die tijd maar fusidine zuur smeren.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik vraag me af waar @Vino_Tinto blijftIk heb er één en ik ben er trots op
Het is nog verdomd vroeg. Zal ik nog even gaan liggen?Ik heb er één en ik ben er trots op
ZO, fris gedoucht, de werklaptop is aan het opstarten, en eindelijk een kop koffie
Ik ga toch nog maar even liggen denk ik![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nu nog een puntje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
ZO, fris gedoucht, de werklaptop is aan het opstarten, en eindelijk een kop koffie
Goedemorgenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal er vaker zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik merk dat de interesse minder wordt![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
als ik eerste wil blijven dan moet ik ook weer punten gaan pakken
Ik kan niet tegen de nachtmensjes op
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ga daar helemaal geen moeite voor doen
Iemand inhalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt nog een voorsprongetjequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kan niet tegen de nachtmensjes op
Nee als ik lager zou staan zou het mij ook niet boeien waar ik dan staquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:23 schreef greysbones het volgende:
Ik ga daar helemaal geen moeite voor doen
Iemand inhalen
Jezus wat een zinIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Swj lief aankijkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kan niet tegen de nachtmensjes opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja en 8 dagenquote:![]()
Maar goed ik hoef niet winnen, het was zoiets van ik kijk we hoever ik kom
Zo dubbel espresso zit er in
Op naar nummer 2. Ik moet wakker worden, zo suf als een konijnIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mogguh SCHAT!quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kan niet tegen de nachtmensjes opProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het was wel weer een prettige nacht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kan niet tegen de nachtmensjes op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Charmeur.quote:
Nou heb kut nacht gehad. Weer te laat gaan slapen en die koffie om 20 uur was geen goed planquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was wel weer een prettige nacht.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou heb kut nacht gehad. Weer te laat gaan slapen en die koffie om 20 uur was geen goed planIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Probeer eens een paar dagen geen koffie te drinken. Je merkt echt verschil.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou heb kut nacht gehad. Weer te laat gaan slapen en die koffie om 20 uur was geen goed plan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2047 / +62 / +3 / 6528 / 7373
2. FreshFruit / 1323 / +112 / +119 / 2136 / 2790
3. KillemWieft / 849 / +36 / +74 / 629 / 919
4. gebrokenglas / 782 / +11 / +18 / 2623 / 3176
5. _UserName_ / 511 / +2 / +10 / 480 / 645
6. Lovely / 500 / +10 / +0 / 2117 / 2471
7. MooieTop6 / 492 / +26 / +0 / 2209 / 2515
8. mario390 / 422 / +23 / +26 / 844 / 1110
9. loveislikeakiss / 412 / +29 / +11 / 2092 / 2347
10. Helenattenek / 410 / +0 / +0 / 449 / 574
11. DJMO / 388 / +3 / +5 / 746 / 995
12. Dr.Mikey / 337 / +4 / +0 / 395 / 533
13. Fogel / 314 / +1 / +0 / 977 / 1212
14. marc0871 / 309 / +9 / +1 / 709 / 912
15. MizzezAmy / 299 / +4 / +1 / 1660 / 1917
16. hemarookworst / 297 / +21 / +7 / 946 / 1157
17. maily / 279 / +4 / +0 / 1037 / 1184
18. Sally / 274 / +1 / +3 / 278 / 397
19. kree / 269 / +7 / +0 / 1206 / 1412
20. KoningWouter / 266 / +30 / +0 / 1023 / 1162SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hier is het niet beterquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en 8 dagen![]()
Maar goed ik hoef niet winnen, het was zoiets van ik kijk we hoever ik kom
Zo dubbel espresso zit er in
Op naar nummer 2. Ik moet wakker worden, zo suf als een konijn
Moest om kwart voor 6 iemand wegbrengen
Wat een kaktijd!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik drink maar 2 bakjes koffie per dag, in de ochtend.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Probeer eens een paar dagen geen koffie te drinken. Je merkt echt verschil.
Maar wilde gisteren de summer sum koffie proberen van kaldi
Als iemand me een mensje noemt leg ik meestal m’n lul in hun nek, maar online is dat een beetje lastig.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Pffff naar vliegveld?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is het niet beter
Moest om kwart voor 6 iemand wegbrengen
Wat een kaktijd!!!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
wat de nou“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als iemand me een mensje noemt leg ik meestal m’n lul in hun nek, maar online is dat een beetje lastig.![]()
hoi KillemWieftje
Bedoelde ze vast lief , en dan gelijk die cobra in haar nek gooien?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als iemand me een mensje noemt leg ik meestal m’n lul in hun nek, maar online is dat een beetje lastig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee zoon van een vriend die op vakantie isquote:
Die moet theorie examen doen vandaag
Is zo’n dag cursus
Ja die beginnen vroeg.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee zoon van een vriend die op vakantie is
Die moet theorie examen doen vandaag
Is zo’n dag cursus
Zo ben ik wel gelijk geslaagd voor mijn motor theorie
Misschien is het wieftje van killem inderdaad een tjequote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is het wieftje van killem inderdaad een tjedaag hem nou niet uit. Straks heb ik een kindarm in Mij nek leggen
Uitgebalanceerd ontbijtje wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zoveel geen zin in vandaag maar we moeten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of ergens anders.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]daag hem nou niet uit. Straks heb ik een kindarm in Mij nek leggen
Gooi je nu monster in je kwark?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zoveel geen zin in vandaag maar we moetenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker warmquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]daag hem nou niet uit. Straks heb ik een kindarm in Mij nek leggen
Kwark is zuurquote:![]()
Ik heb skyr
Dat is iets minder zuurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga vreten. Gedraag je.
[ afbeelding ]
Vraag : Wat zit er nou in zo`n blik Monster?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bosvruchten en een slechte appel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhuquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik drink alleen de Ultra's, is toch een soort van pre-workout
Heyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dat geloof je zelf?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik drink alleen de Ultra's, is toch een soort van pre-workout“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgenquote:
Meeste sporters nemen dat ipv die dure pre workoutquote:
Water suiker vruchtensap zoetstof vitamine b taurine ginseng caffeine en l carnitinequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag : Wat zit er nou in zo`n blik Monster?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Prime dan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
die juice monsters vind ik niet zo lekker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen zinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
Time of the month, de dames hebben geen zin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Energiedrinken heeft een slechte naam maar het is als met vele dingen, met mate is het prima
Henk met zijn 8 bakken koffie is echt niet gezonder dan iemand met een blik energy drank in de week
Maar zoals met alle cafeïne producten, probeer ze te mijden vanaf de middag om je slaap niet te verstorenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow nee hoorquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
Time of the month, de dames hebben geen zin.
Maar vond het gister beetje niet leuk in topic
quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow nee hoor
Maar vond het gister beetje niet leuk in topic
Vandaar dat ik er niet zo veel was
Heb ook lekker gegamed gister
Alleen nu zit ik vast in die game, dus ik was chago
Ik bedoel geen zin om te posten. Ik zat serie te kijken en had van de week een kleine diamandpaiting gekocht.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn broertje heeft 2 keer in het ziekenhuis gelegen door overmatig Red bull.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Energiedrinken heeft een slechte naam maar het is als met vele dingen, met mate is het prima
Henk met zijn 8 bakken koffie is echt niet gezonder dan iemand met een blik energy drank in de week
Maar zoals met alle cafeïne producten, probeer ze te mijden in de middag om je slaap niet te verstoren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik voel me persoonlijk aangevallenquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Alleen nu zit ik vast in die game, dus ik was chago
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Balen is dat dan hequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Alleen nu zit ik vast in die game, dus ik was chagoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar was ik niet bij,zal ik terug lezen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow nee hoor
Maar vond het gister beetje niet leuk in topic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet er ook geen liters van drinkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft 2 keer in het ziekenhuis gelegen door overmatig Red bull.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel geen zin om te posten. Ik zat serie te kijken en had van de week een kleine diamandpaiting gekocht.OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Welke serie kijk je?
Zo het wordt hier opeens heel donker
TR zetten!quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallenHoezo?
Ja straks poging wagen. Zit in een clan maar die werken overdag denk ikquote:
Omdat ik hier was en jij hier niet wilde zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Hoezo?
[..]
Ja straks poging wagen. Zit in een clan maar die werken overdag denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow nee ging om iets andersquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik hier was en jij hier niet wilde zijn
Nee nee nee niet terug krabbelen nuquote:
Het is allemaal mijn schuld![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
kom dan schatjequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal hem effe in je DM leggen, SCHAT!
Ik vind dit wel een heel leuke wending zo.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit wel een heel leuke wending zo.
Nee alleen dat fok bijna crashdequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee nee nee niet terug krabbelen nu
Het is allemaal mijn schuld![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was meer bondage zijn schuldquote:
Die was iets te hard bezig met de likes zetten
Bijna 5000 in twee dagenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@bondagequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat was meer bondage zijn schuld
Bijna 5000 in twee dagen
Ergerde.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja en fok was traag, irriteerde ik mij ook aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent een speciaaltjequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je altijd zo dorstig of ben ik speciaal?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoeveel is "overmatig"?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft 2 keer in het ziekenhuis gelegen door overmatig Red bull.![]()
Oh yeah SCHAT, talk dirty to me! Dan ziet ‘ie er beter uit op de foto.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo irritant.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wilde naar de dagcijfers kijken maar die zijn nog niet binnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh yeah SCHAT, talk dirty to me! Dan ziet ‘ie er beter uit op de foto.
Meer dan een halve liter per dag geloof ikquote:
Nou is het natuurlijk ook altijd nog afhankelijk van lichaamsgewicht. Ik kan niet zoveel lijden als een vent van twee meterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde naar de dagcijfers kijken maar die zijn nog niet binnenquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 22 juli 2025
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1045 RedShoe
02. 0511 loveislikeakiss
03. 0412 Vino_Tinto
04. 0323 FreshFruit
05. 0228 Christiane.
06. 0188 MooieTop6
07. 0166 greysbones
08. 0161 Rellende_Rotscholier
09. 0133 Gast_op_Afstand_GOA
10. 0129 Mexicanobakker
11. 0125 gebrokenglas
12. 0118 Felagund
13. 0116 Dotteke
14. 0109 hemarookworst
15. 0101 mario390
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
Klik hier voor meer statsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wil je het uitproberen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik drink alleen monster op de dagen dat ik sport, 1 blikje van te voren.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar serieus ,ik heb wel eens een nacht bij hem gezeten dat hij vreselijke pijn had en niks binnen kon houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wist ik veel dat wat posts liken zoveel resources zou vreten...quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat was meer bondage zijn schuld
Bijna 5000 in twee dagen![]()
Maar dat is toch vreselijk enig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn nieuwe muis is fijn, en dat voor 7,19![]()
![]()
Dame Amy.quote:
Niets verklappen!quote:
Of naja maakt ook niet heel veel uit, kan het de komende 2 weken toch niet kijkenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dus voor altijdquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:08 schreef bondage het volgende:
Ik stop wel met liken totdat FOK betere hardware heeft staan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen tv op cel?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets verklappen!
Of naja maakt ook niet heel veel uit, kan het de komende 2 weken toch niet kijken
heeft het daar echt mee te maken? Was gister een serieuze vraag in het langzame topicquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:08 schreef bondage het volgende:
Ik stop wel met liken totdat FOK betere hardware heeft staan.
Oh en hoi![]()
Staan nog wat ongebruikte servers in het rack die ik destijds heb geregeld. Die in gaan zetten zou al een hoop schelen.quote:![]()
Mogguh! Ik like gewoon door en geniet van de traagheidquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hier regent het pijpenstelenquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja net terug van wandelen, was weer heerlijk
De vrouwquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
heeft het daar echt mee te maken? Was gister een serieuze vraag in het langzame topic
Oh en hoi![]()
![]()
Nee, het is geen vakantie daar!quote:
Hier schijnt de zon en een strakblauwe lucht.. Ik heb alle ramen en de tuindeur open.
Heel mooi inderdaadquote:
Ik wilde vandaag, maar heb toch beetje last. Nu eerst paracetamol genomen.
Misschien vanavond
Maar ff rustig aan doen danquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heel mooi inderdaad
Ik wilde vandaag, maar heb toch beetje last. Nu eerst paracetamol genomen.
Misschien vanavond![]()
![]()
Ja komt goed.quote:
maar wil zo snel mogelijk weer naar de 20.000 stappen per dag
* gebrokenglas schenkt een heerlijke dubbele espresso in voor VT
Hopelijk helpt dat
Dat wordt de derde dan vandaagquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt een heerlijke dubbele espresso in voor VT
Hopelijk helpt dat
Komt wel weerquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja komt goed.
maar wil zo snel mogelijk weer naar de 20.000 stappen per dag![]()
![]()
Kopje koffiequote:Op woensdag 23 juli 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En thee voor Amy !
Moonlight koffie of thee?![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En thee voor Amy !
Moonlight koffie of thee?merci!
Ik lig nog in bed, toch een soort van ontbijt op bed zo, luxe hoor
Kan ik helpen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Staan nog wat ongebruikte servers in het rack die ik destijds heb geregeld. Die in gaan zetten zou al een hoop schelen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ochtendbolk voor iedereenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooi uitzicht Moon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mensen die met tanden op elkaar praten zijn irritant
*Lust geen koffie*![]()
Halsema?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mensen die met tanden op elkaar praten zijn irritant“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is Renate er nog steeds?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mensen die met tanden op elkaar praten zijn irritant
Alleen als de kleine kinderen niet mogen bestaany wat ik zegquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
take on me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die met de kaken op elkaar!quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die eerste van JP?
Ik ben slecht in namen
Of zijn er meerdere?
En zijn de roze pumps al gespot?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja die! De moeder van Joycequote:Op woensdag 23 juli 2025 08:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die met de kaken op elkaar!
Of zijn er meerdere?
En zijn de roze pumps al gespot?
roze pumps?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: