Schitterende dierentuin met verblijven die veel voor de dieren deed, met als gevolg soms well een "leeg" verblijf omdat ze zich uit de zon verstoptenquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1 wat een uitgave zeg![]()
@:fietsie heel benieuwd hoe het was daar! Is het echt zo'n bijzondere dierentuin? En een beetje geschikt om foto's te maken?wel erg benieuwd naar je luiaard - via imgbb anders?
@:Lucky_Strike wat een fijn nieuws! Kan me goed voorstellen dat je er van wakker lag.
@:Yinny wat fijn dat jullie zo gehoord zijn in het vonnis. En een heel fijne vakantie gewenst, hopelijk lukt het om een beetje te ontspannen na alle stress en hectiek van de afgelopen tijd (en waar je deels denk ik nog steeds in zit ook).
[..]
Dat is inderdaad een afweging - als iemand nog terug de maatschappij in 'moet' dan wil je graag voorkomen dat het daarna nogmaals gebeurt, althans ik vind dat dan belangrijk. Als iemand niet terug de maatschappij in komt, is dat niet zo belangrijk meer (maar dan moet je dus wel zeker weten dat iemand niet terug de maatschappij in komt). Voor moord zijn overigens de straffen ook best lang al, zeker als geen gedeeltelijke ontoerekeningsvatbaarheid speelt, daarbij hoor/lees ik niet per se vaak die roep om harder straffen. Wel vaak bij dingen als mishandeling etc, wat ik uiteraard snap vanuit het genoegdoening oogpunt, maar waarbij je wel vrij zeker weet dat mensen daarna nog terug de maatschappij in komen en dan is hoé ze daarin terugkomen dus wel ook in het algemeen belang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Morgen sowieso nog, als ik dan alles af krijg is dat laatste dag en anders heb ik zaterdag als uitloopdag.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:47 schreef derLudolf het volgende:
Nog maximaal 2 dagen @:vlindertje89 - is er ook een minimum?Anders zou ik nu alvast het automatisch antwoord van de mail instellen.
Dat deed ik gisteren overigens. Vandaag woonkamer afgelakt, twee andere deuren klein stukje ingekort en de schuine wand van m'n smaakmaker geïsoleerd. Oh en ook nog gras gemaaid en nog laagje vloeibaar rubber op de muur doorvoer van nieuwe gas- en waterleiding gesmeerd. Omdat er water onderin het gat zat lag ik om m'n buik en ik kom er net bijkomen. Blijkbaar zat er ook wat rubber in m'n haar - gelukkig moest ik vanavond naar de kapper![]()
Vanaf morgen weer twee weken koken![]()
Ging jij naar Mönchengladbach of was je daar al geweest?
Tof zeg! Ik vind het soms een wat ingewikkelde balans - ik vind het heel interessant, zeker ook het strafrechtelijke deel, maar tegelijkertijd komt het ook snel 'te dichtbij' of is het 'te echt' en heb ik daar dan last van. Vind het ook binnen het vak soms ingewikkeld. De gastcolleges verdeel ik met een collega, en degenen waar ik tot nu toe bij geweest ben waren oké, maar ik ben bewust de afgelopen jaren bv niet bij het gastcollege over zedendelicten geweest omdat om bepaalde redenen de zaak Anne Faber mogelijk aangehaald zou kunnen worden, omdat dat echt te dichtbij komt. Niet dat ik haar kende, maar een teamgenoot van hockey was destijds goed bevriend met haar partner en via die weg kregen we dus al vrij snel info over vermissing / post met vraag om info etc door, en ik heb het vrij intens gevolgd (zoals wel meer vrouwen in Utrecht destijds denk ik). Ik ben ooit begonnen in het boek van haar oom, maar na een bladzijde weer gestopt, ik trok dat niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:22 schreef sigme het volgende:
@:vlindertje89 TBS en alles er omheen is reuze interessant. Mijn moeder werkte een paar jaar in de Mesdag, daardoor ben ik er ook wel eens geweest op een georganiseerde rondleiding. Daar vanalles gehoord en geleerd over ons gevangenissysteem wat ik nog nooit ergens gehoord had, terwijl het nogal belangrijke informatie is als je wat wil begrijpen van wat we nu doen.
Klinkt tof! Die leeg lijkende verblijven zijn dan inderdaad een beetje inherent aan verblijven die relatief goed zijn voor de dieren. Ik zet hem op mijn ooit-heen-lijstje!quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schitterende dierentuin met verblijven die veel voor de dieren deed, met als gevolg soms well een "leeg" verblijf omdat ze zich uit de zon verstopten
En je kan er overnachten. In de dierentuin. In / bij een verblijf. Met beest uitzicht.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Klinkt tof! Die leeg lijkende verblijven zijn dan inderdaad een beetje inherent aan verblijven die relatief goed zijn voor de dieren. Ik zet hem op mijn ooit-heen-lijstje!
En panda![]()
Ik woonde er eerder ook dichtbijquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nee, ik wist dus nooit wat dat wasik wist natuurlijk wel dat het 'iets' was, want niet voor niks hoge hekken met prikkeldraad erop en camera's enzo, maar wát dan precies, dat wist ik niet. Tot drie jaar geleden dus. Was ook wel apart achter komen zo
ik zag die foto, vroeg ehm is dit in U? Ja? Is dit dan aan de andere kant van het water tegenover de speeltuin? Ja? Ah, dan fiets ik daar wekelijks langs, good to know
. En dat terwijl ik er in mijn studententijd in de rode flat van ssh naast het spoor iets verderop, er ook niet zo vreselijk ver vandaan woonde
.
Jup, de komende twee weken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Jij ook vakantie dus?
Mönchengladbach ga ik nog heen! Duurt nog even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff in het goede topic plakkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom kan ik The Great British Bake Off van nog geen 3 uur geleden niet terugkijken?
O, dat is wel interessant! Hij is 9 jaarquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:14 schreef derLudolf het volgende:
@:Yinny hoe oud is je zoon? Tot 15 jaar reist in Duitsland gratis met je mee met Fernverkehr
Edit: geldt voor hele reis blijkbaar kan voor ¤55 ticket voor 2 personen 2e klas kopen.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:08 schreef Yinny het volgende:
@:derludolf hartstikke bedankt! Kind wil graag naar Legoland, maar ik alleen, met hem, ruim acht uur auto rijden zie ik niet zo zitten. Vliegtickets zijn duur en ik hoopte dat het met de trein een stuk goedkoper zou zijn. Even nadenken over hoe de reis het handigst en betaalbaar is...
@:fietsie een overnachting in dierentuin daar staat al lang op het lijstje van "mocht ik ooit een jackpot winnen".
Maar wat een leuke panda!
@:vlindertje89
Ik vind het zeker ook lastig qua straf of behandeling. Ik geloof heilig dat iedereen een tweede kans verdient. Het is moeilijk met deze dader, omdat er een gebrek is aan berouw of ook maar enigszins een sociaal wenselijk uiting/gedrag na zo'n daad.
Hier komt een lap tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk geniet je toch een beetje van de vakantie en al het leuks dat je met zoontje gaat doen.
Uhu, lijkt mij ook, mocht je hulp nodig zijn met boeken laat het vooral horen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:39 schreef Yinny het volgende:
[..]
O, dat is wel interessant! Hij is 9 jaar
Ze zitten er nog niet in. Nog een paar kleine dingetjes afmaken vandaag. Als het droog wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe doen de kippen het in hun nieuwe huis @:gcjoel ?
Wat een klammige boel is, regen en hoge luchtvochtigheid, niet fijn, zeker niet tijden NiB.
Hier is het nu droog, tenminste, er valt niets uit de lucht maar de wereld is drijfnatquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze zitten er nog niet in. Nog een paar kleine dingetjes afmaken vandaag. Als het droog wordt.
Hier al de hele dag miezer en regen afwisselend.
Hier nu ookquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is het nu droog, tenminste, er valt niets uit de lucht maar de wereld is drijfnat
Haha, domme kipjens.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier nu ook
Het hok staat wel al in hun ren en ik heb meelwormen op de trap gelegd. Vooralsnog is de trap eng.
Leuk, ben ook benieuwd wat jullie ervan vindenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef Blues het volgende:
Ik wil dat het 5 uur is
Vanaaf naar Pannekoek!
Wij hadden eens een buurvouw die -als ze kleren aanhad- deze netjes gestreken wou hebben. Dat was ook fraai.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef Tele6 het volgende:
Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vandaag 15 km gewandeld. Ezels, schapen, koeien, een kat, honden, buizerds en een ree gezien.
Er zijn hier veel meertjes. Soms natuurlijke, vaak afgedamde beekjes. We hebben op een dam zitten lunchen. Ik denk dat we een beverrat zagen in het water, maar het was ver weg.
De hele camping gaat vanavond gebakken mosselen eten maar wij niet. Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs
Wij ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk, ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden
Opbouwen en uitbuikenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maatjeverhaal incoming![]()
Hier weinig weekendplannen. Verder met bijkeuken en tuin. Twee dagen barbecueën. Same old, same old.
Balen van de klachtenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Weinig plannen. Was vandaag doodmoe en veel pijn (zal het weer wel zijn) dus nauwelijks iets in huis gedaan. Morgen dan maar.
Maar wel lekker op het balkon gezeten toen de regen weg was, zonder zon is het heerlijk
Ik zal geen grap maken over mosselsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vandaag 15 km gewandeld. Ezels, schapen, koeien, een kat, honden, buizerds en een ree gezien.
Er zijn hier veel meertjes. Soms natuurlijke, vaak afgedamde beekjes. We hebben op een dam zitten lunchen. Ik denk dat we een beverrat zagen in het water, maar het was ver weg.
De hele camping gaat vanavond gebakken mosselen eten maar wij niet. Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs
Regen is nu wel klaar maar het is nog steeds er vochtig en vies.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Balen van de klachten![]()
En wat is die regen waar jullie het telkens over hebben? Hier is de zon net een beetje aan het verdwijnen.
Jupquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
@:tele6 is dit net zo’n camping als waar jij een paar jaar geleden gewerkt hebt?
Ik heb bij de grensovergang op de A37 nog nooit zo'n lange rij gezien. Ik reed er weer aan langs over de parallelwegquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:50 schreef fietsie het volgende:
Zo. Thuis.
Volgens mij heb ik een record qua files die ik wel zag, maar die gewoon niet genoemd wrden op de radio gescoord vandaag.
Voor mensen die via Tilburg naar Antwerpen en verder wilden was het een zware dag gok ik... ik heb echt op die hele route maar een paar kilometer rijdende autos gezien. De rest stond stil.
Goed en heel leuk en hij had soms een zware dobber aan het publiek die vanalles riep, maar dat loste hij goed op. Hier en daar bleef ie maar improviseren en was ie de draad daardoor wel wat kwijt, maar professioneel en grappig als hij is was daar ook weer enorm om te lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk, ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden
Dat improviseren moest hij bij ons ook. Oa omdat het zo warm was ging iemand beneden op de trap zitten, en daar kwam hij ook steeds op terg, op het laatst vroeg hij of de man meewilde op tournee om op terug te vallenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed en heel leuk en hij had soms een zware dobber aan het publiek die vanalles riep, maar dat loste hij goed op. Hier en daar bleef ie maar improviseren en was ie de draad daardoor wel wat kwijt, maar professioneel en grappig als hij is was daar ook weer enorm om te lachen.
Douwe Bob kreeg er van langs (die morgen ook in Caprera staat) het kabinet natuurlijk, maar ook mannen. En zijn vriendin
Hij had hele goede stukken over oorlog, antisemitisme, hamas, etc etc. erg goed.
De boodschap was hoop. HOOP
En wat heerlijk toch om na zo'n avond gewoon op je fietsie door ons mooie dorp weer naar je veilige huis te fietsen dan.
Rijkdom he. Is eigenlijk niet zo gewoon.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat improviseren moest hij bij ons ook. Oa omdat het zo warm was ging iemand beneden op de trap zitten, en daar kwam hij ook steeds op terg, op het laatst vroeg hij of de man meewilde op tournee om op terug te vallen![]()
Heerlijk, zooi weggooien!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:16 schreef Tuindier het volgende:
Ik had ineens opruimdrang dus ben een kamer aan het uitmesten. Kom dingen tegen die sinds de verhuizing niet meer zijn aangeraakt. Die gaan dus de deur uit (kringloop of stort). En ik heb de tas van mijn man terug gevonden, die was hij ook al heeeel lang kwijt. Ik geloof dat het nodig was dus.
Rest van het weekend lekker weinig plannen. Stuk wandelen om weer wat kracht op te bouwen denk ik, en verder tour kijken (al dan niet aan de binnenkant van mijn ogen).
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:54 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk, zooi weggooien!
Hier net 6x naar buiten om achter de kippen aan te jagen om ze het nieuwe hok in te krijgen.
Er zit er nu 1 in het oude hok. Dat is best winst toch?
Ik had achteraf best langer gewild maar dat was op dit park niet mogelijk in een 4 pers huisje, dan had ik een 6 of 8 pers moeten boeken...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:24 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie thuis
Jammer dat je thuis bent of ook wel fijn?
Had wel een spoor van bramen gemaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:02 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Kan je geen borden neerzetten met pijlen
Oh ik was nog aan het volgende, je bent nog 'op reis'.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:10 schreef fietsie het volgende:
Ik had achteraf best langer gewild maar dat was op dit park niet mogelijk in een 4 pers huisje, dan had ik een 6 of 8 pers moeten boeken...
Klinkt de bomquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup
Maar die waar ik werkte was groter. Deze hier heeft geen werknemers; de eigenaars doen alles. Maar 25 kampeerplekken en een paar huisjes. Klein zwembad, klein sanitair. Schaapjes ipv grasmaaier. Erg knus
Heerlijk ja, geeft meteen ruimte in mijn hoofd ook. We hebben ook besloten om meteen door te pakken en een paar stellingkasten neer te zetten om gewoon echt genoeg bergruimte te hebben om ook de garage nog op te kunnen ruimen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heerlijk, zooi weggooien!
Hier net 6x naar buiten om achter de kippen aan te jagen om ze het nieuwe hok in te krijgen.
Er zit er nu 1 in het oude hok. Dat is best winst toch?
Nee 1 weekje maar helaasquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ik was nog aan het volgende, je bent nog 'op reis'.
WB![]()
Nu nog 2 wk vrij?
Vinted!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:25 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
B en ik gaan vandaag twee stadjes bezoeken.
Mijn 5 jaar oude Teva sandalen hebben het begeven, dus we zijn online op zoek geweest naar nieuwe. Als ik thuiskom liggen er regenboog platform Teva's op het pakketpunt![]()
Niet helemaal de wandelsandalen die ik zocht wel. Dus ik moet nog een paar Teva's vinden. Liefst beetje vrolijke maar niet in pasteltinten. En met verstelbare bandjes want smalle hielen. Maar ik loop voorlopig wel op mn wandelschoenen of slippers.
Mocht iemand een goede neon Teva aanbieding zien in maat 41 of 42, graag![]()
Die ben ik in de gaten aan het houden idd. Tot nu toe nog geen super kleurrijke gezien met verstelbaar bandje op de hiel maar er komen elke dag weer andere onlinequote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vinted!
Daar staan echt vaak hele nette op die amper gedragen zijn.
Ik kon geen "einde reis" knopje vinden, maar 't blijkt dat je een datum in kunt voeren. Net gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ik was nog aan het volgende, je bent nog 'op reis'.
Niet alleen met fietsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:41 schreef fietsie het volgende:
Hier in NL fietsen voelt als of je een boeggolf op het fietspad hebt, bizar onprettige luchtvochtigheid zeg...
Dat is Tefafquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:39 schreef derLudolf het volgende:
Oh Jezus Nikes zijn dat, ik ken het alleen als kunstbeurs/veiling in Maastricht
Meh, da's een nare aanleiding om voor wakkergehouden te worden; hopelijk is het morgen allemaal weer een beetje uit jullie beider systeem danquote:Op zondag 27 juli 2025 00:04 schreef flipsen het volgende:
Ik ben zielig
En net toen ik een siesta hield kwam mijn vrouw naar boven, maakte me wakker en zei: "Misschien moet je maar even wakker blijven". Die had weer een allergische reactie waar ze af en toe last van heeft. Meestal gaat het wel over na het nemen van een antihistaminepil, maar nu niet. Dus nog een zwaardere pil erin en de injectiepsuit met adrenaline binnen handbereik (we hebben hier helaas niet van die sjieke Epipennen). Maar na pil 2 zakte het gelukkig. En nu ligt ze redelijk in coma, want dat is één van de bijwerkingenMaar al met al kon ik dus niet mijn siesta slapen, nu ben ik nóg zieliger
Jasses! Sterkte 💐quote:Op zondag 27 juli 2025 00:04 schreef flipsen het volgende:
Ik ben zielig
En net toen ik een siesta hield kwam mijn vrouw naar boven, maakte me wakker en zei: "Misschien moet je maar even wakker blijven". Die had weer een allergische reactie waar ze af en toe last van heeft. Meestal gaat het wel over na het nemen van een antihistaminepil, maar nu niet. Dus nog een zwaardere pil erin en de injectiepsuit met adrenaline binnen handbereik (we hebben hier helaas niet van die sjieke Epipennen). Maar na pil 2 zakte het gelukkig. En nu ligt ze redelijk in coma, want dat is één van de bijwerkingenMaar al met al kon ik dus niet mijn siesta slapen, nu ben ik nóg zieliger
Had je bij nos gekeken voor het slapen gaan? (Wat een verhaal!) Geniet van je vakantie!quote:Op zondag 27 juli 2025 02:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat @:fietsie en @:AnneX zeggen, @:flipsen!
Ik sliep net een ruime anderhalf uur toen ik droomde dat iemand achteruit tegen mijn glazen raam in gevel aan reed, waarbij dat raam kapot ging. En waarbij ik even later in die droom (waarin allerlei meer rare shit gebeurde natuurlijk) moest hoesten waarbij een stukje glas uit keel schoot, en ik dacht kut ik moet naar het ziekenhuis want misschien heb ik ook stukjes wel al ingeslikt. En toen werd ik wakker, met beetje droge keel/zo'n gevoel dat er iets achterin je keel zit. Moest echt even goed wakker worden om te realiseren dat ik niet naar het ziekenhuis hoefen nu dan weer proberen te slapen. Die goede nacht die ik wilde maken zodat ik lekker uitgerust aan team uitje begin, is nog niet echt lekker van start dus
Van het elfjarige meisje? Nu je het zegt, heb ik de kop wel voorbij zien komen jaquote:Op zondag 27 juli 2025 09:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Had je bij nos gekeken voor het slapen gaan? (Wat een verhaal!) Geniet van je vakantie!
Wij hebben twee nachtjes zonder peuter (en puber), twee ochtenden geslapen tot kwart voor zevenfilm gekeken, Thais gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT -verkeerd begrepen-quote:Op zondag 27 juli 2025 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb dit jaar “Ome Joop’s tour” gemist. Al kan het zijn dat ze een andere route hebben genomen. Maar daarvoor hang ik geen vlag uit, die zijn binnen een kwartier weer voorbij.
Zo even een half primatour innemen om prettig naar de lunchlocatie te kunnen rijden.
Fijn van de eekhoorn, hopelijk hoor je morgen dat die er nog is. Hoe hou je die zo lang binnen, gewoon in een hok waar ook katten etc zitten?
quote:Op zondag 27 juli 2025 12:01 schreef AnneX het volgende:
Op school in Den Dolder was de afleiding groot als de eekhoorns dolden in de bomen rond het gebouw.
Straks komt het peloton van 100 fietsertjes en sponsoren en een bak vol herrie voorbij.![]()
Daarna is het dorp uitgestorven, want men kan pas met vakantie als de vakantieweek en Tour voorbij zijn.
Ook wat ge Mac Gyverd (?) . Hele dorp hangt vol met dorps- en evenementen vlaggen.
En borden met aanmoedigingen voor de kinderen.Aardbeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet die vlag niet andersom?
#wegrent![]()
Bedoel je in die bak? Dat zijn géén aardbeienplantjes gezien de bladerenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Aardbeien?
Moet die vlag niet andersom?
#wegrent
Ik zag iets roodsquote:Op zondag 27 juli 2025 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je in die bak? Dat zijn géén aardbeienplantjes gezien de bladeren
Dierenambulance brengt ze in een mandje/kratje (in dit geval een soort opbergbak met deksel met gaatjes). Maar we hadden deze inderdaad wel in een van onze hokjes (met glazen deuren, geen spijlenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van de eekhoorn, hopelijk hoor je morgen dat die er nog is. Hoe hou je die zo lang binnen, gewoon in een hok waar ook katten etc zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega die er gisteravond was, en druk met hem bezig is geweest met voeren, is er deze ochtend weer, dus ik ga er wel vanuit dat het verder goedkomt. Hij moet nu zsm naar een wildopvang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |