Hier nu ookquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is het nu droog, tenminste, er valt niets uit de lucht maar de wereld is drijfnat
Haha, domme kipjens.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier nu ook
Het hok staat wel al in hun ren en ik heb meelwormen op de trap gelegd. Vooralsnog is de trap eng.
Leuk, ben ook benieuwd wat jullie ervan vindenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef Blues het volgende:
Ik wil dat het 5 uur is
Vanaaf naar Pannekoek!
Wij hadden eens een buurvouw die -als ze kleren aanhad- deze netjes gestreken wou hebben. Dat was ook fraai.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef Tele6 het volgende:
Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vandaag 15 km gewandeld. Ezels, schapen, koeien, een kat, honden, buizerds en een ree gezien.
Er zijn hier veel meertjes. Soms natuurlijke, vaak afgedamde beekjes. We hebben op een dam zitten lunchen. Ik denk dat we een beverrat zagen in het water, maar het was ver weg.
De hele camping gaat vanavond gebakken mosselen eten maar wij niet. Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs
Wij ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk, ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden
Opbouwen en uitbuikenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maatjeverhaal incoming![]()
Hier weinig weekendplannen. Verder met bijkeuken en tuin. Twee dagen barbecueën. Same old, same old.
Balen van de klachtenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Weinig plannen. Was vandaag doodmoe en veel pijn (zal het weer wel zijn) dus nauwelijks iets in huis gedaan. Morgen dan maar.
Maar wel lekker op het balkon gezeten toen de regen weg was, zonder zon is het heerlijk
Ik zal geen grap maken over mosselsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vandaag 15 km gewandeld. Ezels, schapen, koeien, een kat, honden, buizerds en een ree gezien.
Er zijn hier veel meertjes. Soms natuurlijke, vaak afgedamde beekjes. We hebben op een dam zitten lunchen. Ik denk dat we een beverrat zagen in het water, maar het was ver weg.
De hele camping gaat vanavond gebakken mosselen eten maar wij niet. Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs
Regen is nu wel klaar maar het is nog steeds er vochtig en vies.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Balen van de klachten![]()
En wat is die regen waar jullie het telkens over hebben? Hier is de zon net een beetje aan het verdwijnen.
Jupquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
@:tele6 is dit net zo’n camping als waar jij een paar jaar geleden gewerkt hebt?
Ik heb bij de grensovergang op de A37 nog nooit zo'n lange rij gezien. Ik reed er weer aan langs over de parallelwegquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:50 schreef fietsie het volgende:
Zo. Thuis.
Volgens mij heb ik een record qua files die ik wel zag, maar die gewoon niet genoemd wrden op de radio gescoord vandaag.
Voor mensen die via Tilburg naar Antwerpen en verder wilden was het een zware dag gok ik... ik heb echt op die hele route maar een paar kilometer rijdende autos gezien. De rest stond stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |