abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2025 @ 13:15:37 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218317777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier is het nu droog, tenminste, er valt niets uit de lucht maar de wereld is drijfnat
Hier nu ook *O*
Het hok staat wel al in hun ren en ik heb meelwormen op de trap gelegd. Vooralsnog is de trap eng. :')
  vrijdag 25 juli 2025 @ 13:33:48 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218317959
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 13:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hier nu ook *O*
Het hok staat wel al in hun ren en ik heb meelwormen op de trap gelegd. Vooralsnog is de trap eng. :')
Haha, domme kipjens.

Wij hebben voor Hans een activity board gekocht waarin we haar brokjes verstoppen. Ze vind het heel oneerlijk dat ze niet kan schrokken.
Spoilers!
pi_218318168
Ik had voor de diva’s een voedseltoren. Nika maalde er niet om en Elin mieterde dat ding steeds om want brokjes eruit halen was teveel gedoe :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_218319619
:O
Ik wil dat het 5 uur is :O

Vanaaf naar Pannekoek!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juli 2025 @ 16:43:32 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218320041
Om 14u vond ik het weekend. Nu op de bank naar de Tour kijken en zo hapje eten in Driehuis :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218321774
:W

B en ik hebben vandaag 15 km gewandeld. Ezels, schapen, koeien, een kat, honden, buizerds en een ree gezien. O+

Er zijn hier veel meertjes. Soms natuurlijke, vaak afgedamde beekjes. We hebben op een dam zitten lunchen. Ik denk dat we een beverrat zagen in het water, maar het was ver weg.

De hele camping gaat vanavond gebakken mosselen eten maar wij niet. Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs _O-
pi_218321779
Veel plezier vanavond @Blues *G*
pi_218321785
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef Blues het volgende:
:O
Ik wil dat het 5 uur is :O

Vanaaf naar Pannekoek!
Leuk, ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden
pi_218321864
@Tele6 is dit net zo’n camping als waar jij een paar jaar geleden gewerkt hebt?
pi_218321938
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef Tele6 het volgende:
Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs
Wij hadden eens een buurvouw die -als ze kleren aanhad- deze netjes gestreken wou hebben. Dat was ook fraai.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218322008
quote:

B en ik hebben vandaag 15 km gewandeld. Ezels, schapen, koeien, een kat, honden, buizerds en een ree gezien. O+

Er zijn hier veel meertjes. Soms natuurlijke, vaak afgedamde beekjes. We hebben op een dam zitten lunchen. Ik denk dat we een beverrat zagen in het water, maar het was ver weg.

De hele camping gaat vanavond gebakken mosselen eten maar wij niet. Het is een naturistencamping dus het enige wat de mosselman aan heeft is een schort en crocs _O-
:D
pi_218322015
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:

Leuk, ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden
Wij ook.
Heerlijk weer voor een Caprera avondje.
Ik hoor alweer heel veel vogeltjes O+
pi_218322018
Domme collega 4: ik geef aan dat iets iedere twee maanden ingepland moet worden. En dan pakken we altijd een vaste weekdag, zoals de eerste maandag van iedere oneven maand.

Collega: ‘Dus elke acht weken?’
Ja, als elke maand februari is :|W

En dan is er ook nog iets met een dom verlofaanvraagsysteem wat maar vast voorspeld heeft dat ik over een paar maanden in 1 week mijn viervoudige contractgrootte als vakantie ga aanvragen :')
Systeem is natuurlijk niet dommer dan andere systemen, maar mijn organisatie heeft goedkope of slechte afspraken met de leverancier gemaakt zodat hij het niet ombouwt naar iets wat de realiteit wel aangeeft.
Blijkbaar is het een voorspelling en worden ze er niet daadwerkelijk afgehaald. We gaan het meemaken :7

Maar nu weekend *O*

Morgen zwemmen en lunch met maatje en daarna wandelen met ouders en hondje.
Zondag word ik op een verlate verjaardagslunch getrakteerd.

Wat zijn jullie plannen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 25 juli 2025 @ 19:42:18 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218322039
Maatjeverhaal incoming *O*

Hier weinig weekendplannen. Verder met bijkeuken en tuin. Twee dagen barbecueën. Same old, same old.
Spoilers!
pi_218322056
Weinig plannen. Was vandaag doodmoe en veel pijn (zal het weer wel zijn) dus nauwelijks iets in huis gedaan. Morgen dan maar.
Maar wel lekker op het balkon gezeten toen de regen weg was, zonder zon is het heerlijk
pi_218322097
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maatjeverhaal incoming *O*

Hier weinig weekendplannen. Verder met bijkeuken en tuin. Twee dagen barbecueën. Same old, same old.
Opbouwen en uitbuiken O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218322106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Weinig plannen. Was vandaag doodmoe en veel pijn (zal het weer wel zijn) dus nauwelijks iets in huis gedaan. Morgen dan maar.
Maar wel lekker op het balkon gezeten toen de regen weg was, zonder zon is het heerlijk
Balen van de klachten -O-

En wat is die regen waar jullie het telkens over hebben? Hier is de zon net een beetje aan het verdwijnen.
  Moderator vrijdag 25 juli 2025 @ 19:55:27 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218322116
quote:

Ik zal geen grap maken over mossels :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218322257
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Balen van de klachten -O-

En wat is die regen waar jullie het telkens over hebben? Hier is de zon net een beetje aan het verdwijnen.
Regen is nu wel klaar maar het is nog steeds er vochtig en vies.

Kreeg niet bericht dat een tante is overleden, ruim in de 90 en ze wilde niet meer. Maar toch verdrietig. Volgende week zwaaien naar @sigme waarschijnlijk

Elin is momenteel bijna dagelijks boos. Ze kan de vacht niet meer goed onderhouden dus heeft aan een stuk door klitten. Echt, gisteren niets meer te voelen en vandaag weer een paar dikke plakkaten. Kan ook niet blijven want dan gaat het pijnlijk dicht op de huid zitten. Nu heb ik ze weggehaald en kijkt ze heel boos
pi_218322345
Ik had ineens opruimdrang dus ben een kamer aan het uitmesten. Kom dingen tegen die sinds de verhuizing niet meer zijn aangeraakt. Die gaan dus de deur uit (kringloop of stort). En ik heb de tas van mijn man terug gevonden, die was hij ook al heeeel lang kwijt. Ik geloof dat het nodig was dus.

Rest van het weekend lekker weinig plannen. Stuk wandelen om weer wat kracht op te bouwen denk ik, en verder tour kijken (al dan niet aan de binnenkant van mijn ogen).
  vrijdag 25 juli 2025 @ 20:50:00 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218322611
Zo. Thuis.

Volgens mij heb ik een record qua files die ik wel zag, maar die gewoon niet genoemd wrden op de radio gescoord vandaag.

Voor mensen die via Tilburg naar Antwerpen en verder wilden was het een zware dag gok ik... ik heb echt op die hele route maar een paar kilometer rijdende autos gezien. De rest stond stil.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218322973
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
@:tele6 is dit net zo’n camping als waar jij een paar jaar geleden gewerkt hebt?
Jup *G*

Maar die waar ik werkte was groter. Deze hier heeft geen werknemers; de eigenaars doen alles. Maar 25 kampeerplekken en een paar huisjes. Klein zwembad, klein sanitair. Schaapjes ipv grasmaaier. Erg knus O+
pi_218322994
@fietsie thuis *G*
Jammer dat je thuis bent of ook wel fijn?
  Moderator vrijdag 25 juli 2025 @ 22:05:23 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218323524
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 20:50 schreef fietsie het volgende:
Zo. Thuis.

Volgens mij heb ik een record qua files die ik wel zag, maar die gewoon niet genoemd wrden op de radio gescoord vandaag.

Voor mensen die via Tilburg naar Antwerpen en verder wilden was het een zware dag gok ik... ik heb echt op die hele route maar een paar kilometer rijdende autos gezien. De rest stond stil.
Ik heb bij de grensovergang op de A37 nog nooit zo'n lange rij gezien. Ik reed er weer aan langs over de parallelweg :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 25 juli 2025 @ 22:23:57 #150
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')