Goed en heel leuk en hij had soms een zware dobber aan het publiek die vanalles riep, maar dat loste hij goed op. Hier en daar bleef ie maar improviseren en was ie de draad daardoor wel wat kwijt, maar professioneel en grappig als hij is was daar ook weer enorm om te lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk, ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden
Dat improviseren moest hij bij ons ook. Oa omdat het zo warm was ging iemand beneden op de trap zitten, en daar kwam hij ook steeds op terg, op het laatst vroeg hij of de man meewilde op tournee om op terug te vallenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed en heel leuk en hij had soms een zware dobber aan het publiek die vanalles riep, maar dat loste hij goed op. Hier en daar bleef ie maar improviseren en was ie de draad daardoor wel wat kwijt, maar professioneel en grappig als hij is was daar ook weer enorm om te lachen.
Douwe Bob kreeg er van langs (die morgen ook in Caprera staat) het kabinet natuurlijk, maar ook mannen. En zijn vriendin
Hij had hele goede stukken over oorlog, antisemitisme, hamas, etc etc. erg goed.
De boodschap was hoop. HOOP
En wat heerlijk toch om na zo'n avond gewoon op je fietsie door ons mooie dorp weer naar je veilige huis te fietsen dan.
Rijkdom he. Is eigenlijk niet zo gewoon.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat improviseren moest hij bij ons ook. Oa omdat het zo warm was ging iemand beneden op de trap zitten, en daar kwam hij ook steeds op terg, op het laatst vroeg hij of de man meewilde op tournee om op terug te vallen![]()
Heerlijk, zooi weggooien!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:16 schreef Tuindier het volgende:
Ik had ineens opruimdrang dus ben een kamer aan het uitmesten. Kom dingen tegen die sinds de verhuizing niet meer zijn aangeraakt. Die gaan dus de deur uit (kringloop of stort). En ik heb de tas van mijn man terug gevonden, die was hij ook al heeeel lang kwijt. Ik geloof dat het nodig was dus.
Rest van het weekend lekker weinig plannen. Stuk wandelen om weer wat kracht op te bouwen denk ik, en verder tour kijken (al dan niet aan de binnenkant van mijn ogen).
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:54 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk, zooi weggooien!
Hier net 6x naar buiten om achter de kippen aan te jagen om ze het nieuwe hok in te krijgen.
Er zit er nu 1 in het oude hok. Dat is best winst toch?
Ik had achteraf best langer gewild maar dat was op dit park niet mogelijk in een 4 pers huisje, dan had ik een 6 of 8 pers moeten boeken...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:24 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie thuis
Jammer dat je thuis bent of ook wel fijn?
Had wel een spoor van bramen gemaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:02 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Kan je geen borden neerzetten met pijlen
Oh ik was nog aan het volgende, je bent nog 'op reis'.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:10 schreef fietsie het volgende:
Ik had achteraf best langer gewild maar dat was op dit park niet mogelijk in een 4 pers huisje, dan had ik een 6 of 8 pers moeten boeken...
Klinkt de bomquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup
Maar die waar ik werkte was groter. Deze hier heeft geen werknemers; de eigenaars doen alles. Maar 25 kampeerplekken en een paar huisjes. Klein zwembad, klein sanitair. Schaapjes ipv grasmaaier. Erg knus
Heerlijk ja, geeft meteen ruimte in mijn hoofd ook. We hebben ook besloten om meteen door te pakken en een paar stellingkasten neer te zetten om gewoon echt genoeg bergruimte te hebben om ook de garage nog op te kunnen ruimen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heerlijk, zooi weggooien!
Hier net 6x naar buiten om achter de kippen aan te jagen om ze het nieuwe hok in te krijgen.
Er zit er nu 1 in het oude hok. Dat is best winst toch?
Nee 1 weekje maar helaasquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ik was nog aan het volgende, je bent nog 'op reis'.
WB![]()
Nu nog 2 wk vrij?
Vinted!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:25 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
B en ik gaan vandaag twee stadjes bezoeken.
Mijn 5 jaar oude Teva sandalen hebben het begeven, dus we zijn online op zoek geweest naar nieuwe. Als ik thuiskom liggen er regenboog platform Teva's op het pakketpunt![]()
Niet helemaal de wandelsandalen die ik zocht wel. Dus ik moet nog een paar Teva's vinden. Liefst beetje vrolijke maar niet in pasteltinten. En met verstelbare bandjes want smalle hielen. Maar ik loop voorlopig wel op mn wandelschoenen of slippers.
Mocht iemand een goede neon Teva aanbieding zien in maat 41 of 42, graag![]()
Die ben ik in de gaten aan het houden idd. Tot nu toe nog geen super kleurrijke gezien met verstelbaar bandje op de hiel maar er komen elke dag weer andere onlinequote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vinted!
Daar staan echt vaak hele nette op die amper gedragen zijn.
Ik kon geen "einde reis" knopje vinden, maar 't blijkt dat je een datum in kunt voeren. Net gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ik was nog aan het volgende, je bent nog 'op reis'.
Niet alleen met fietsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:41 schreef fietsie het volgende:
Hier in NL fietsen voelt als of je een boeggolf op het fietspad hebt, bizar onprettige luchtvochtigheid zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |