Meh, da's een nare aanleiding om voor wakkergehouden te worden; hopelijk is het morgen allemaal weer een beetje uit jullie beider systeem danquote:Op zondag 27 juli 2025 00:04 schreef flipsen het volgende:
Ik ben zielig
En net toen ik een siesta hield kwam mijn vrouw naar boven, maakte me wakker en zei: "Misschien moet je maar even wakker blijven". Die had weer een allergische reactie waar ze af en toe last van heeft. Meestal gaat het wel over na het nemen van een antihistaminepil, maar nu niet. Dus nog een zwaardere pil erin en de injectiepsuit met adrenaline binnen handbereik (we hebben hier helaas niet van die sjieke Epipennen). Maar na pil 2 zakte het gelukkig. En nu ligt ze redelijk in coma, want dat is één van de bijwerkingenMaar al met al kon ik dus niet mijn siesta slapen, nu ben ik nóg zieliger
Jasses! Sterkte 💐quote:Op zondag 27 juli 2025 00:04 schreef flipsen het volgende:
Ik ben zielig
En net toen ik een siesta hield kwam mijn vrouw naar boven, maakte me wakker en zei: "Misschien moet je maar even wakker blijven". Die had weer een allergische reactie waar ze af en toe last van heeft. Meestal gaat het wel over na het nemen van een antihistaminepil, maar nu niet. Dus nog een zwaardere pil erin en de injectiepsuit met adrenaline binnen handbereik (we hebben hier helaas niet van die sjieke Epipennen). Maar na pil 2 zakte het gelukkig. En nu ligt ze redelijk in coma, want dat is één van de bijwerkingenMaar al met al kon ik dus niet mijn siesta slapen, nu ben ik nóg zieliger
Had je bij nos gekeken voor het slapen gaan? (Wat een verhaal!) Geniet van je vakantie!quote:Op zondag 27 juli 2025 02:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat @:fietsie en @:AnneX zeggen, @:flipsen!
Ik sliep net een ruime anderhalf uur toen ik droomde dat iemand achteruit tegen mijn glazen raam in gevel aan reed, waarbij dat raam kapot ging. En waarbij ik even later in die droom (waarin allerlei meer rare shit gebeurde natuurlijk) moest hoesten waarbij een stukje glas uit keel schoot, en ik dacht kut ik moet naar het ziekenhuis want misschien heb ik ook stukjes wel al ingeslikt. En toen werd ik wakker, met beetje droge keel/zo'n gevoel dat er iets achterin je keel zit. Moest echt even goed wakker worden om te realiseren dat ik niet naar het ziekenhuis hoefen nu dan weer proberen te slapen. Die goede nacht die ik wilde maken zodat ik lekker uitgerust aan team uitje begin, is nog niet echt lekker van start dus
Van het elfjarige meisje? Nu je het zegt, heb ik de kop wel voorbij zien komen jaquote:Op zondag 27 juli 2025 09:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Had je bij nos gekeken voor het slapen gaan? (Wat een verhaal!) Geniet van je vakantie!
Wij hebben twee nachtjes zonder peuter (en puber), twee ochtenden geslapen tot kwart voor zevenfilm gekeken, Thais gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT -verkeerd begrepen-quote:Op zondag 27 juli 2025 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb dit jaar “Ome Joop’s tour” gemist. Al kan het zijn dat ze een andere route hebben genomen. Maar daarvoor hang ik geen vlag uit, die zijn binnen een kwartier weer voorbij.
Zo even een half primatour innemen om prettig naar de lunchlocatie te kunnen rijden.
Fijn van de eekhoorn, hopelijk hoor je morgen dat die er nog is. Hoe hou je die zo lang binnen, gewoon in een hok waar ook katten etc zitten?
quote:Op zondag 27 juli 2025 12:01 schreef AnneX het volgende:
Op school in Den Dolder was de afleiding groot als de eekhoorns dolden in de bomen rond het gebouw.
Straks komt het peloton van 100 fietsertjes en sponsoren en een bak vol herrie voorbij.![]()
Daarna is het dorp uitgestorven, want men kan pas met vakantie als de vakantieweek en Tour voorbij zijn.
Ook wat ge Mac Gyverd (?) . Hele dorp hangt vol met dorps- en evenementen vlaggen.
En borden met aanmoedigingen voor de kinderen.Aardbeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet die vlag niet andersom?
#wegrent![]()
Bedoel je in die bak? Dat zijn géén aardbeienplantjes gezien de bladerenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Aardbeien?
Moet die vlag niet andersom?
#wegrent
Ik zag iets roodsquote:Op zondag 27 juli 2025 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je in die bak? Dat zijn géén aardbeienplantjes gezien de bladeren
Dierenambulance brengt ze in een mandje/kratje (in dit geval een soort opbergbak met deksel met gaatjes). Maar we hadden deze inderdaad wel in een van onze hokjes (met glazen deuren, geen spijlenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van de eekhoorn, hopelijk hoor je morgen dat die er nog is. Hoe hou je die zo lang binnen, gewoon in een hok waar ook katten etc zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega die er gisteravond was, en druk met hem bezig is geweest met voeren, is er deze ochtend weer, dus ik ga er wel vanuit dat het verder goedkomt. Hij moet nu zsm naar een wildopvang.
Euh…het touwtje is rood/wit en een bind touwtje voor rollade bijv.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 12:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dierenambulance brengt ze in een mandje/kratje (in dit geval een soort opbergbak met deksel met gaatjes). Maar we hadden deze inderdaad wel in een van onze hokjes (met glazen deuren, geen spijlen) gezet met het deksel open voor meer ruimte. Dat had Knabbel in eerste instantie niet nodig, want na al onze (noodzakelijke) handelingen was ie nogal suf. Maar met een kruikje en wat suikerwater knapte ie goed op.
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega die er gisteravond was, en druk met hem bezig is geweest met voeren, is er deze ochtend weer, dus ik ga er wel vanuit dat het verder goedkomt. Hij moet nu zsm naar een wildopvang.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel gedroomd, weet er weinig meer van, enige dat we met veel mensen aan een tafel zaten iedereen een schep rabarbermoeskreeg met een scheut azijn erover
Ha! Of de dood(...)doener:.onkruid vergaat nietquote:Op zondag 27 juli 2025 14:14 schreef flipsen het volgende:
[..]Dat was een FOK! CUL meeting
In huize Flipsen gaat het weer prima hoor, als die pil(len) eenmaal werken dan zakt het gelijk, bulten trekken weg en ze voelt zich gelijk beter. Maar je wordt er wel héél slaperig van. Zelf nog vrolijk (mwa) aan het hoesten en proesten en kennelijk iets te veel gehoest vannacht want nu een zere rug. Maar even mijn vaders wijsheid aanhalen: "Vanzelf gekomen, gaat vanzelf wel weer over".
Dat gold uiteraard niet voor zijn slokdarmkanker, maar toch
Of nog erger: "Het gaat wel weer over voor je een meisje wordt", dat kan vandaag de dag écht niet meerquote:Op zondag 27 juli 2025 14:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ha! Of de dood(...)doener:.onkruid vergaat niet
Waar ik nog het meest geïrriteerd van raak is als er gevraagd wordt hoe het gaat, met hem, met mij, ik altijd weer naar een waslijst goede raad moet luisteren.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:01 schreef flipsen het volgende:
Of nog erger: "Het gaat wel weer over voor je een meisje wordt", dat kan vandaag de dag écht niet meer
😘quote:Op zondag 27 juli 2025 15:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Waar ik nog het meest geïrriteerd van raak is als er gevraagd wordt hoe het gaat, met hem, met mij, ik altijd weer naar een waslijst goede raad moet luisteren.
Jaja goed bedoeld maar ik ben er soms zo klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |