SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
OP hier heel lichtelijk oranje.
Sowieso die felle kleuren heb ik gelijk uitgezet.Do what you love, love what you do!![]()
Dat heb je zo ingesteld...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:02 schreef mario390 het volgende:
weet je me is het niet opgevallen dat de
topicstarter neongroen is ik dacht is altijd
zoOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vino_Tinto....?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu ben je neongroen het klopt weer top
Of de TS...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu ben je neongroen het klopt weer top
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat was dan toch al??quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dan ben je bij mij aquaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En welke kleur ben ik nu?
Ik ben toch je vriendje
wittquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En welke kleur ben ik nu?
Ik ben toch je vriendje![]()
Morgen zwemmen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik ook en de hele week, ik wil zo ff gewoon vrij, maar het is te vol geplande door andere die vakanties hebben nu die kinderen hebben. Offer me maar weer op...quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:22 schreef mario390 het volgende:
de dansmeisjes zijn naar huis
omdat achter me op bahnhof
en dansschool zit![]()
Hier ook, meer dan de helft van de collega's zijn op vakantie.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en de hele week, ik wil zo ff gewoon vrij, maar het is te vol geplande door andere die vakanties hebben nu die kinderen hebben. Offer me maar weer op...How can I make this topic about me?![]()
Neem je de volle route?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beddengoed, lades voor mijn kledingkast, opbergtas, schilderij, misschien nog wat dingen
How can I make this topic about me?![]()
ja hier t zelfde. en oke. ik ben niet te lullig, want hoef geen rekening te houden met zomervakantie.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook, meer dan de helft van de collega's zijn op vakantie.
maar damn daardoor wel drukker eigenlijk, amper dagje vrij lukt me niet eens.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan nu geen vrij nemen de komende maand...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier t zelfde. en oke. ik ben niet te lullig, want hoef geen rekening te houden met zomervakantie.
maar damn daardoor wel drukker eigenlijk, amper dagje vrij lukt me niet eens.How can I make this topic about me?![]()
ik ook niet, want ook nog weekje storingsdienst. + de backup van de storingsdienst, nou komende 3 weken zie ik weinig mogelijk. Ja mss half dagje vrij als het beetje opschiet met bepaalde klussen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan nu geen vrij nemen de komende maand...Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Buiten het seizoen op vakantie kan leuk schelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier t zelfde. en oke. ik ben niet te lullig, want hoef geen rekening te houden met zomervakantie.
maar damn daardoor wel drukker eigenlijk, amper dagje vrij lukt me niet eens.
Dat voordeel heb je als je geen kinderen hebt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2042 / +58 / +60 / 6520 / 7356
2. FreshFruit / 1204 / +25 / +112 / 2100 / 2734
3. KillemWieft / 775 / +23 / +36 / 593 / 865
4. gebrokenglas / 763 / +14 / +10 / 2585 / 3119
5. _UserName_ / 501 / +41 / +2 / 456 / 613
6. Lovely / 500 / +3 / +10 / 2116 / 2469
7. MooieTop6 / 492 / +13 / +26 / 2209 / 2515
8. Helenattenek / 410 / +76 / +0 / 449 / 574
9. mario390 / 392 / +11 / +19 / 797 / 1041
10. loveislikeakiss / 389 / +23 / +17 / 2041 / 2283
11. DJMO / 383 / +2 / +3 / 733 / 977
12. Dr.Mikey / 337 / +3 / +4 / 395 / 533
13. Fogel / 314 / +0 / +1 / 977 / 1212
14. marc0871 / 308 / +0 / +9 / 695 / 894
15. MizzezAmy / 298 / +13 / +4 / 1659 / 1915
16. hemarookworst / 288 / +7 / +19 / 924 / 1127
17. maily / 275 / +2 / +0 / 1000 / 1146
18. Sally / 271 / +0 / +1 / 271 / 389
19. KoningWouter / 266 / +29 / +30 / 1023 / 1162
20. kree / 262 / +30 / +0 / 1179 / 1380SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ja weet ik, maar heb ik ook niet echt vakantie plannen ofzo hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Buiten het seizoen op vakantie kan leuk schelen.
Dat voordeel heb je als je geen kinderen hebt.
Want niemand om mee te gaan.
Maar alsnog is het wel ff lekker om ff een week geen werk te hebben soms.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Kreequote:
ik zit te overwegen he, als ik ff paar weken vrij heb.
Gewoon ergens heen een goedkoop ticket te boeken en naar een stad te gaan ofzo. en daar gewoon wat zoeken zonder iets te regelen.
En dan als ik het zat ben goedkoop ticket naar een andere stad. Of een locatie,Do what you love, love what you do!![]()
Oh, deed ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik, maar heb ik ook niet echt vakantie plannen ofzo hoor.
Want niemand om mee te gaan.
Maar alsnog is het wel ff lekker om ff een week geen werk te hebben soms.
Gewoon door het jaar heen een paar keer een weekje vrij.
Vaak in de dip voor de grote hoos uit en dan nog 2 na de vakantieperiode.
Kon ik fris beginnen en bijkomen als de rest weer terug was.![]()
Doen, doe ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:32 schreef kree het volgende:
ik zit te overwegen he, als ik ff paar weken vrij heb.
Gewoon ergens heen een goedkoop ticket te boeken en naar een stad te gaan ofzo. en daar gewoon wat zoeken zonder iets te regelen.
En dan als ik het zat ben goedkoop ticket naar een andere stad. Of een locatie,Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja doe ik ook. maakt mij ook niet echt uit wanneer vrij, want hoef eigenlijk met niemand rekening te houden daarmee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, deed ik ook niet.
Gewoon door het jaar heen een paar keer een weekje vrij.
Vaak in de dip voor de grote hoos uit en dan nog 2 na de vakantieperiode.
Kon ik fris beginnen en bijkomen als de rest weer terug was.Do what you love, love what you do!![]()
vertel, want oke dit vind ik minder eng als een groepsreis boeken eigenlijk.quote:
En mss ook wel leuker. iig zit je dan nergens aan vast. En mocht t drama zijn, dan vast altijd wel ticket te vinden om weer terug te komen.
over geld maak ik me niet eens zorgen, t moet natuurlijk ook geen vermogens gaan kosten, Maar zo met beetje zoeken van her en der denk ik dat je redelijk goedkoop toch op veel plaatsen kunt komen.Do what you love, love what you do!![]()
@kree Heb ook niet echt iemand om mee weg te gaan op 1 na, maar dat vergt best wat afstemmen. En ik laat mijn levensvreugde ook niet afhangen van iemand anders. Dan kan ik thuis weg gaan rotten of lekker zelf op stap.Uw ADH vitamine Worst
Goed van je Hemaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
@:kree Heb ook niet echt iemand om mee weg te gaan op 1 na, maar dat vergt best wat afstemmen. En ik laat mijn levensvreugde ook niet afhangen van iemand anders. Dan kan ik thuis weg gaan rotten of lekker zelf op stap.
Ja gelezenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
hebben du gelezen??
en dansschool zit
idd je hebt gelijk, maar ik heb dit nog nooit gedaan, behalve beetje door werk gefinancierde, dus weet wel ook alleen kan ik me wel vermaken enzo en zoek daar wel een bar of kroeg op of wat anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
@:kree Heb ook niet echt iemand om mee weg te gaan op 1 na, maar dat vergt best wat afstemmen. En ik laat mijn levensvreugde ook niet afhangen van iemand anders. Dan kan ik thuis weg gaan rotten of lekker zelf op stap.
Maar helemaal vanuit mezelf.. nog nooit gedaan ook.Do what you love, love what you do!![]()
Meestal wel in overleg, hier en daar een weekje schuiven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook. maakt mij ook niet echt uit wanneer vrij, want hoef eigenlijk met niemand rekening te houden daarmee.
Maar na bijna 20 jaar wist ik de signalen in de groeistadia tot op de week te lezen.
Vaak begon de werkgever al te leuren met vrij.
Ben ik op in gaan spelen door al vrij te vragen.
Anderen kunnen het. Dan kan ik het ook.![]()
Is dansschool niks voor jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
hebben du gelezen??
en dansschool zitUw ADH vitamine Worst
Ga je wel eens kijken ?quote:
Bij een uitvoering ofzo ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn plan is naar München te vliegen. Hotel boeken en dan lekker genieten van de stad.quote:Uw ADH vitamine Worst
Nog leuker is als hij mee danstquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je wel eens kijken ?
Bij een uitvoering ofzo ?Uw ADH vitamine Worst
Ik heb beeld nuquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog leuker is als hij mee danst
soms dansen ze kort bij volleyball pauzequote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je wel eens kijken ?
Bij een uitvoering ofzo ?![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
hebben du gelezen??
en dansschool zitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
hebben du gelezen??
en dansschool zitnou wat leuk voor jou om te kijkenquote:![]()
![]()
Woon je in een groot dorp?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
soms dansen ze kort bij volleyball pauze
Of is het meer een stadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In je hoofd of heb je eindelijk de livestream geovnden?quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja nouja zoiets denk ik dus ook, bedoel. die vluchten zijn dan niet eens zo duur en zie daar wel of ik iets kan vinden aan hotel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn plan is naar München te vliegen. Hotel boeken en dan lekker genieten van de stad.
En als ik het zat ben. gewoon eens kijken op flight scanner, waar naartoe volgende goedkoop is.
Dat hele idee beetje spreekt me aan.
Iig om gewoon een keer te proberen. en denk kom je vast wel anderen tegen ook, ben nou ook weer niet echt sociaal gehandicapt. meestal komt dat wel goed. En zo niet, beste vrienden en vliegen we even door.Do what you love, love what you do!![]()
Ow ik heb hele dagen live streamquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In je hoofd of heb je eindelijk de livestream geovnden?
Kanaal wisselt nog al eens
Tis meer zo’n regie hok
Munchen is best leuke stad, ook als je in je eentje bent. Genoeg te zien voor een breed scala aan interesses.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn plan is naar München te vliegen. Hotel boeken en dan lekker genieten van de stad.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef kree het volgende:
tips ff over reizen in je eentje enzo, do & don't ?
Je zegt het zelf al; met niemand wat te maken.
Doe wat je wil, plan wat of kijk wat er op je weg komt.
Of een combi, als dat zo uitkomt.
Helemaal jouw feestje.![]()
Hey Vinoquote:
En als ik alleen ben heb ik toch meer aanspraak of spreek ik makkelijker wat mensen aan vind ik. Als ik met iemand anders ben blijft ik beetje in een bubbelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja zoiets denk ik dus ook, bedoel. die vluchten zijn dan niet eens zo duur en zie daar wel of ik iets kan vinden aan hotel.
En als ik het zat ben. gewoon eens kijken op flight scanner, waar naartoe volgende goedkoop is.
Dat hele idee beetje spreekt me aan.
Iig om gewoon een keer te proberen. en denk kom je vast wel anderen tegen ook, ben nou ook weer niet echt sociaal gehandicapt. meestal komt dat wel goed. En zo niet, beste vrienden en vliegen we even door.Uw ADH vitamine Worst
En als ik overprikkeld of zo ben kan ik altijd lekker gaan saufen in een Biergartenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Munchen is best leuke stad, ook als je in je eentje bent. Genoeg te zien voor een breed scala aan interesses.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als ik overprikkeld of zo ben kan ik altijd lekker gaan saufen in een Biergarten![]()
![]()
Hey Lovely::Wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
stadt bij bahnhofquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woon je in een groot dorp?
Of is het meer een stad![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
@:kree Heb ook niet echt iemand om mee weg te gaan op 1 na, maar dat vergt best wat afstemmen. En ik laat mijn levensvreugde ook niet afhangen van iemand anders. Dan kan ik thuis weg gaan rotten of lekker zelf op stap.![]()
Kan iemand mij vertellen waarom ik in Duitsland vaker word aangesproken dan in België?Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel het lekkere aan alleen reizen. Kun je lekker je eigen plan trekken en als het je even teveel word kun je zo tijd voor zelf makenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als ik overprikkeld of zo ben kan ik altijd lekker gaan saufen in een Biergarten![]()
Ik haat het om tegenwoordig met muis naar Duitsland, Frankrijk of Italië te gaan omdat ik daar constant vertaler moet spelen omdat ik die talen multo rapido kan spreken en zij mijn arm aan gort knijpt als ze ergens iets wil vragn of hebben
Ja, dat zal.quote:
Maar is het een groot station zoals hier Utrecht centraal, of is het als het boemeltje in Schubbekuttenveen?![]()
In Duitsland zijn ze slimmerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik in Duitsland vaker word aangesproken dan in België?![]()
![]()
Heb je het dan over Vlaanderen if Wallonië?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik in Duitsland vaker word aangesproken dan in België?
Vlamingen buiten studentensteden om is "wij kent wij" cultuur en Waalen moeten niks wat geen Waals dialect praat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De vraag isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik in Duitsland vaker word aangesproken dan in België?
Waarmee word je aangesprokenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Herr Wurstquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
De vraag is
Waarmee word je aangesproken![]()
Bizar hoe snel dat gegaan is met OzzyWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zo lekker slapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Voor zover ik heb begrepen wilde hij zelf niet meerquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even de uitslag van de euro jackpot afwachten nogIk heb er één en ik ben er trots op
Ah du bist der Hemarookworst, ich brauche eine grosse Wurstquote:
Oh wow... Dus heeft 't wel zelf in handen gehad? Dat is dan toch wel een mooie gedachten ergensquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen wilde hij zelf niet meer
Well, life can be a riot
Kan het mis hebben maar na zijn laatste operatie waardoor hij helemaal niks meer kon vond hij het leven niet meer waard om door te gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh wow... Dus heeft 't wel zelf in handen gehad? Dat is dan toch wel een mooie gedachten ergensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mmhh... Naja, hij gaf 2 weken terug nog wel een afscheidsoptreden met Black SabbathWell, life can be a riot
In België meerdere keren Antwerpen, en Gent. En daar nooit door mensen zelf aangesprokenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je het dan over Vlaanderen if Wallonië?
Vlamingen buiten studentensteden om is "wij kent wij" cultuur en Waalen moeten niks wat geen Waals dialect praat.
Aken ben ik maar een keer geweest, maar toch wel paar keer toen ik wat kocht bij stationUw ADH vitamine Worst
Een afscheidsoptreden jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:59 schreef Grotetijd het volgende:
Mmhh... Naja, hij gaf 2 weken terug nog wel een afscheidsoptreden met Black SabbathThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heeft het te maken met je uiterlijk denk je ?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In België meerdere keren Antwerpen, en Gent. En daar nooit door mensen zelf aangesproken
Aken ben ik maar een keer geweest, maar toch wel paar keer toen ik wat kocht bij stationThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie er niet Duits uitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft het te maken met je uiterlijk denk je ?Uw ADH vitamine Worst
ow zo'n videomaker.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/ozzymanreviews![]()
![]()
Geen idee waar het aan zou kunnen liggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In België meerdere keren Antwerpen, en Gent. En daar nooit door mensen zelf aangesproken
Aken ben ik maar een keer geweest, maar toch wel paar keer toen ik wat kocht bij station
Ben vaak genoeg in zowel België als Aken geweest, maar nooit echt verschil gemerkt qua aanspraak. Wel dat ze in Aken wat directer zijn dan in Antwerpen of Gent.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zijn alle nationaliteiten niet meer direct dan Belgen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Ben vaak genoeg in zowel België als Aken geweest, maar nooit echt verschil gemerkt qua aanspraak. Wel dat ze in Aken wat directer zijn dan in Antwerpen of Gent.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je gaf me er nog ff een hartaanval boven op.... Die is toch niet overleden.....? Toch!?Well, life can be a riot
Toen ik vanmorgen belde met het zmc om een controle afspraak voor het litteken na m'n operatie waren er 17 wachtenden voor me.
Ik heb maar op eigen initiatief fusidine zuur op het litteken gekwakt.Ik heb er één en ik ben er trots op
ToT ?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef Grotetijd het volgende:
Je gaf me er nog ff een hartaanval boven op.... Die is toch niet overleden.....? Toch!?![]()
![]()
Amaai, da's nie naar mijnen goesting nie he!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn alle nationaliteiten niet meer direct dan Belgen ?![]()
kan ik er wat aan doen dat jij zo heetquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik weer eens overleden was!![]()
![]()
![]()
The boy who cried wolf....straks ben ik echt een keer kassie wijlen en dan gelooft geen hond het meer!![]()
![]()
Dan Vlamingen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn alle nationaliteiten niet meer direct dan Belgen ?
Dan Wallonen, nee.
Die laatste groep kun je in een Nederlandse winkel als mederwerker zeggen dat een bedrag op 95 cent eindigd (quatre-vingt-quinze) en dan gaan ze je corrigeren dat het "nonent cinq" is
gauw een andere username kiezen danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
The boy who cried wolf....straks ben ik echt een keer kassie wijlen en dan gelooft geen hond het meer!
tip; geen Herman![]()
Man man man
Een oude date stuurde mij 3 weken terug (nadat ik had aangegeven geen contact meer te willen hebben) 6 A4tjes vol met alles wat ze kwijt wilde over mij, haarzelf, ons, whatever. Prima, dat afgesloten, en gezegd dat ik 't waardeerde en het begreep maar dat het wat mij betreft echt wel klaar is en ze mij niet meer moet appen/bellen/watdanook.
Krijg ik net een appje van een nummer wat ik niet direct herken "En dan toch moest ik aan je denken toen ik vandaag in jouw woonplaats was. En dan toch blij dat je me geblokkeerd hebt en dit niet kan lezen, maar ik het wel kwijt ben"
Dus ik stuur terug "vervelend dan he dat ik je niet geblokkeerd heb. Had vooral gehoopt dat het niet nodig zou zijn en je mij wel met rust zou laten. Maar blijkbaar niet" en heb d'r toen geblokkeerd.
Ik zweer het je, als ik nou nog één keer een berichtje van d'r krijg ben ik echt instaat om aangifte te doen.Well, life can be a riot
Misschien komt het daardoor jaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Ben vaak genoeg in zowel België als Aken geweest, maar nooit echt verschil gemerkt qua aanspraak. Wel dat ze in Aken wat directer zijn dan in Antwerpen of Gent.Uw ADH vitamine Worst
Aaah de Franse mentaliteitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan Vlamingen ja.
Dan Wallonen, nee.
Die laatste groep kun je in een Nederlandse winkel als mederwerker zeggen dat een bedrag op 95 cent eindigd (quatre-vingt-quinze) en dan gaan ze je corrigeren dat het "nonent cinq" isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Scheur die brief aan stukjes, doe hem in een ovenschaal of metalen emmer en steek de brief in de fik.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man
Een oude date stuurde mij 3 weken terug (nadat ik had aangegeven geen contact meer te willen hebben) 6 A4tjes vol met alles wat ze kwijt wilde over mij, haarzelf, ons, whatever. Prima, dat afgesloten, en gezegd dat ik 't waardeerde en het begreep maar dat het wat mij betreft echt wel klaar is en ze mij niet meer moet appen/bellen/watdanook.
Krijg ik net een appje van een nummer wat ik niet direct herken "En dan toch moest ik aan je denken toen ik vandaag in jouw woonplaats was. En dan toch blij dat je me geblokkeerd hebt en dit niet kan lezen, maar ik het wel kwijt ben"
Dus ik stuur terug "vervelend dan he dat ik je niet geblokkeerd heb. Had vooral gehoopt dat het niet nodig zou zijn en je mij wel met rust zou laten. Maar blijkbaar niet" en heb d'r toen geblokkeerd.
Ik zweer het je, als ik nou nog één keer een berichtje van d'r krijg ben ik echt instaat om aangifte te doen.
klaar!![]()
En wat moet ik met een ex doen die op oorlogspad is?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Scheur die brief aan stukjes, doe hem in een ovenschaal of metalen emmer en steek de brief in de fik.
klaar!![]()
voodooquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat moet ik met een ex doen die op oorlogspad is?![]()
![]()
Jeetje die arme meidquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man
Ik zweer het je, als ik nou nog één keer een berichtje van d'r krijg ben ik echt instaat om aangifte te doen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik wilde een hele anti Wallonen rant gaan houden, maar dat zal ik maar achterwegen laten voor Yvonne weer kwaad word dat ik een post van 80gb probeer te postenquote:
Nou ja een boelquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde een hele anti Wallonen rant gaan houden, maar dat zal ik maar achterwegen laten voor Yvonne weer kwaad word dat ik een post van 80gb probeer te postenZo dan!
![]()
![]()
Arme meid, omdat?quote:Well, life can be a riot
Maar nu maak je DJMO wel boos met je overdrijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde een hele anti Wallonen rant gaan houden, maar dat zal ik maar achterwegen laten voor Yvonne weer kwaad word dat ik een post van 80gb probeer te posten
Uw ADH vitamine Worst
ja het lijkt me een goed plan voor mij om gewoon te doen wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gewoon doen?
Je zegt het zelf al; met niemand wat te maken.
Doe wat je wil, plan wat of kijk wat er op je weg komt.
Of een combi, als dat zo uitkomt.
Helemaal jouw feestje.
ook nog wel wat ik wel aandurf.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan best goed en rap Frans praten. Maar toen ik in de horeca werkte en tegen Wallonen goed Frans ging praten gingen die me corrigeren dat ik sommige dingen op de Franse manier zei en niet op de Waalse manier.quote:
Zou hetzelfde zijn als ik met Fresh een gesprek zou hebben en hij goed Nederlands tegen mij praat en ik vies woest word omdat hij het niet uitspreekt zoals het in het Limburgs word uitgesproken![]()
Mijn PM inbox zit al vol met berichten van haar, ik wilde de servers niet nog meer belastenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar nu maak je DJMO wel boos met je overdrijven
haha ja nou spreek ik de talen niet, engels/duits kom ik redelijk uit, en mss paar woorden frans.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel het lekkere aan alleen reizen. Kun je lekker je eigen plan trekken en als het je even teveel word kun je zo tijd voor zelf maken![]()
Ik haat het om tegenwoordig met muis naar Duitsland, Frankrijk of Italië te gaan omdat ik daar constant vertaler moet spelen omdat ik die talen multo rapido kan spreken en zij mijn arm aan gort knijpt als ze ergens iets wil vragn of hebben
Maar echt elke keer kwam ik er in het buitenland ook wel uit. zelfs toen met werk die Arabisch spraken, beetje handen en voeten werk ( had geen mobiel toen niet eens, althans simpele, maar deed t niet over de grens)
Altijd goed gekomen, maak me daar ook niet eens zorgen over.Do what you love, love what you do!![]()
Dat laatste is belangrijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ken geen woord Frans. Alleen Oui en Non enzo. En Merde.Uw ADH vitamine Worst
Je ne parle pas françaisquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ken geen woord Frans. Alleen Oui en Non enzo. En Merde.
Ook belangrijk zinnetje!
ja dat is wel lastig idd.... denk dat je er wijs aan deed.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man
Ik zweer het je, als ik nou nog één keer een berichtje van d'r krijg ben ik echt instaat om aangifte te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Uno Bagueatte du fromage en uhm ham enzo enne beetje multo rapido sie voes please stokbroodvreter!
naja ging ff de last of us afkijken nog eentje. en dan bedtijd.
Trusten jullie allemaal alvast en tot de volgende keer
Die moest ik even door translate halenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Je déteste Français; c'est trop difficille pour moi!
gaan we al slapen?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
Uno Bagueatte du fromage en uhm ham enzo enne beetje multo rapido sie voes please stokbroodvreter!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moest ik even door translate halenKlopte het?
![]()
difficile is met 1 l, maar voor de rest klopte hetquote:
François Boulangerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Je déteste Français; c'est trop difficille pour moi!Uw ADH vitamine Worst
ik maandag, moet om 8 uur in nijkerk zijn danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga nu ook zo, het wordt morgen heel vroeg opstaan.Hey there sunshine lift my heart
avec torte de pomme et chantillyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
"Je voudrais un verre de latte macchiato, s’il vous plaît."![]()
![]()
Franslatequote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga nu ook zo, het wordt morgen heel vroeg opstaan.![]()
![]()
ben beter in frans duitsHey there sunshine lift my heart
@ToTquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je dois me lever très tôt demain.![]()
Als een woord in het Frans eindigd op een klinker en er staat 1 medeklinker voor ligt de nadruk op de laatste medeklinker. Staat voor de laatste klinker een dubbele medeklinker dan ligt de nadruk op de laatste klinker qua uitspraak.
Heb je voorbeelden?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
Als een woord in het Frans eindigd op een klinker en er staat 1 medeklinker voor ligt de nadruk op de laatste medeklinker. Staat voor de laatste klinker een dubbele medeklinker dan ligt de nadruk op de laatste klinker qua uitspraak.How can I make this topic about me?![]()
la amour Enzo. en sesswie Hollandia dat begrijpen ze ook nog welquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
Als een woord in het Frans eindigd op een klinker en er staat 1 medeklinker voor ligt de nadruk op de laatste medeklinker. Staat voor de laatste klinker een dubbele medeklinker dan ligt de nadruk op de laatste klinker qua uitspraak.
junno-se pah.
Ok verkracht heel heel franse taal zo, maar als ik het zo uitspreek dan begrijpen ze het meestal wel. LOL
dat of engels en anders handgebaren taal. wat altijd werkt ongeacht welke taal.
moet wel bijzeggen had nooit frans les enzo op school he.... technisch Duits en engels wel. Dus kom daar verder mee.
Deze is denk ik wel belangrijk: je t'aimequote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
la amour Enzo. en sesswie Hollandia dat begrijpen ze ook nog wel
junno-se pah.
Ok verkracht heel heel franse taal zo, maar als ik het zo uitspreek dan begrijpen ze het meestal wel. LOL
dat of engels en anders handgebaren taal. wat altijd werkt ongeacht welke taal.How can I make this topic about me?![]()
Frisse morgen in Parijsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze is denk ik wel belangrijk: je t'aime~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
was dat hou van je? weet ff niet meer en vind t lullig om te googlen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze is denk ik wel belangrijk: je t'aime
Klopt, "ik houd van je"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
was dat hou van je? weet ff niet meer en vind t lullig om te googlen.How can I make this topic about me?![]()
Eerder moeten zijn met vrij vragen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en de hele week, ik wil zo ff gewoon vrij, maar het is te vol geplande door andere die vakanties hebben nu die kinderen hebben. Offer me maar weer op...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja maar daar kom je meestal niet ver in, of althans sowieso niet echt dat het daar over gaatquote:
Bah, een reden om weer snel rechtsomkeert te maken als er al niet genoeg redenen zijn als je in Parijs bentquote:
Uw ADH vitamine Worst
goh nog wat onthouden, zoals ik zei ken klein beetje woordjes, maar is nog als ik het hier zo lees.quote:
Als een fransman ff gaat riedelen in het echt is het ander verhaal alweer.
Maar oke soms helpen die.Do what you love, love what you do!![]()
gewoon zeggen: PRAAT NEDERLANDS MET ME!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
la amour Enzo. en sesswie Hollandia dat begrijpen ze ook nog wel
junno-se pah.
dat of engels en anders handgebaren taal. wat altijd werkt ongeacht welke taal.
moet wel bijzeggen had nooit frans les enzo op school he.... technisch Duits en engels wel. Dus kom daar verder mee.![]()
spring maar achterop bij me
achterop me fietsHey there sunshine lift my heart
alimentation (laatste gedeelte word fonetisch uitgesproken als tio zonder duidelijke N klant)quote:
Jé taime word de M lang gerekt naar een Meeee klank.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gers Pardoelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
spring maar achterop bij me
achterop me fiets
Uw ADH vitamine Worst
Trottoir, champagne, Renault, affaire, décolleté, bonbonsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar daar kom je meestal niet ver in, of althans sowieso niet echt dat het daar over gaat
haha ja succes daarmee in Frankrijk, of frans sprekende landenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon zeggen: PRAAT NEDERLANDS MET ME!
tegenwoordig doen ze engels ook wel wat beter als vroeger trouwens. incl zelfs Duitsers.
Die ik hier in badplaats natuurlijk van jongs af aan tegen kom.Do what you love, love what you do!![]()
Wiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trottoir, champagne, Renault, affaire, décolleté, bonbons~FEYENOORD~
je pleur dans un trouquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trottoir, champagne, Renault, affaire, décolleté, bonbons![]()
![]()
Jij stokbroodvreter, geef mij gewoon een zwarte koffie en een bammetje pindakaas en snel een beetje oelewapper met je frans geleuter und SCHNELLL!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon zeggen: PRAAT NEDERLANDS MET ME!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
tilburgs trots jaquote:Hey there sunshine lift my heart
we hebben m geadopteerdquote:
Hey there sunshine lift my heart
Nee, in Frankrijk zit ik met mijn mobieltje via Translate de teksten op borden in de straat te vertalen
zoiets had de kpd laatst als TTquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik post daar nietquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zoiets had de kpd laatst als TT![]()
![]()
Alleen lurken daar, al is dat tegenwoordig ook niet meer de moeite waardquote:~FEYENOORD~
haha het gaat om die kleine woordjes enzo, igg dat je er iets van kunt begrijpen
Zelfs dat niet. Ik kom eigenlijk alleen nog maar in DTS. En zelfs dat niet zo vaak meerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen lurken daar, al is dat tegenwoordig ook niet meer de moeite waard![]()
les petits motsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:42 schreef kree het volgende:
haha het gaat om die kleine woordjes enzo, igg dat je er iets van kunt begrijpen![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik kom eigenlijk alleen nog maar in DTS. En zelfs dat niet zo vaak meer~FEYENOORD~
Ik ben best bescheiden al zeg ik het zelf in mijn beste franse accentquote:
ik had laatst heel goed gesprek met een Duitser die voor de slagboom stond van onze productie locatie in Scheveningen.
Waar ie dus niet op mocht sowieso, maar oke ik stond erachter. Hij natuurlijk keren.
ik zeehe nog etmaal, was suchen sie hier.
Hij zei camping. falgggg etc.
Ik zei
Das ist nicht hier? Umkehrung end Imme grade daar aus, mag nicht hier sehen.
Werkte prima
Je had moeten zeggen "Aufgeraust und schnell!"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:45 schreef kree het volgende:
ik had laatst heel goed gesprek met een Duitser die voor de slagboom stond van onze productie locatie in Scheveningen.
Waar ie dus niet op mocht sowieso, maar oke ik stond erachter. Hij natuurlijk keren.
ik zeehe nog etmaal, was suchen sie hier.
Hij zei camping. falgggg etc.
Ik zei
Das ist nicht hier? Umkehrung end Imme grade daar aus, mag nicht hier sehen.
Werkte primaOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
in woord kom ik er in Duits iig wel uit en kan ze ook nog prima verstaan.
Maar die grammatica Duits. LOL vraag me dat niet, want altijd was dat al hell. vroeger al op school, was eentje van mijn slechtste vakken.
Gelukkig in bedrijfsleven kom je weg met engels.Do what you love, love what you do!![]()
ik wilde nog beetje beleefd blijven enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen "Aufgeraust und schnell!"
Ik dacht nog over een fiets grap, maar ben beetje te moe en melig om die er fatsoenlijk uit te krijgenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik wilde nog beetje beleefd blijven enzo
haha ja kan me er meer bedenken, maar was ook met een bedrijswagen en dus als functie in van mijn werkgever. enne goed dan moet je daar ook beetje mee oppassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht nog over een fiets grap, maar ben beetje te moe en melig om die er fatsoenlijk uit te krijgen
Zit daar ook zo'n sticker op "Wat vindt u van mijn rijstijl?"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja kan me er meer bedenken, maar was ook met een bedrijswagen en dus als functie in van mijn werkgever. enne goed dan moet je daar ook beetje mee oppassen.How can I make this topic about me?![]()
en telefoonnummer erbijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit daar ook zo'n sticker op "Wat vindt u van mijn rijstijl?"![]()
![]()
weet nog wel vroeger als kinderen werden we ook vaak aangesproken door Duitsers. want badplaats voor ze hier.
Dus okeeeeee ich suche das mehr. Oke wij als kinderen, en let was in duin dit, owh die zoeken dat meer? Die in de duinen dus.
Nouja denk dat ze een heel eind hebben gelopen wel voordat ze eigenlijk de zee vonden.
maarja moeten ze ook maar niet zo lomp die woorden verdraaien,
quote:
Ik heb wel eens op het punt gestaan het telefoonnummer op zo'n asociaal bumperblevend bouwvakkers bestelbusje te bellen.How can I make this topic about me?![]()
Gewoon doenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan het telefoonnummer op zo'n asociaal bumperblevend bouwvakkers bestelbusje te bellen.Uw ADH vitamine Worst
Ja, maar dan ben ik op kantoor en is mijn frustratie en ergernis alweer wat gezakt.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan het telefoonnummer op zo'n asociaal bumperblevend bouwvakkers bestelbusje te bellen.en dan ook het serienummer/kentekennummer van het busje vermelden.quote:
sommige bedrijven hebben tig van die busjes rijden namelijk![]()
![]()
en soms komen wavelengths over piemelkaas samenquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja idd. Heb een dashcam in de auto.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
en dan ook het serienummer/kentekennummer van het busje vermelden.
sommige bedrijven hebben tig van die busjes rijden namelijk
en bedanktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen lurken daar, al is dat tegenwoordig ook niet meer de moeite waardHey there sunshine lift my heart
nou dit dus, en die van mij is ook genummerd. En goed heb jij op het punt gestaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan het telefoonnummer op zo'n asociaal bumperblevend bouwvakkers bestelbusje te bellen.
Maar serieus. ik ben gebeld door mij werk, dat mijn. bedrijfsbus halve meter over een parkeervakstreep stond. in mijn eigen straat.
Nu is de situatie die vakken zijn redelijk groot, dus meestal sluit iedereen achter elkaar aan. en ja dan vallen ze al over parkeervakken.
Zo toen ook, maar oke dag later rest auto's waren weg of iig de volgorde was veranderd. En toen stond ik uiteindelijk en heb nog foto van gemaakt, met mijn wielen 10cm over een parkeervakstreep.
Om maar te zeggen. wie deze NSB was weet ik nog niet, maargoed kon wss zelf niet inparkeren en heeft ander half vak nodig.Do what you love, love what you do!![]()
nog steeds die mario niet voorbij he
Hey there sunshine lift my heart
Scheisseria!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog steeds die mario niet voorbij he![]()
Ja zulke figuren heb je er ook bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit dus, en die van mij is ook genummerd. En goed heb jij op het punt gestaan.
Maar serieus. ik ben gebeld door mij werk, dat mijn. bedrijfsbus halve meter over een parkeervakstreep stond. in mijn eigen straat.
Nu is de situatie die vakken zijn redelijk groot, dus meestal sluit iedereen achter elkaar aan. en ja dan vallen ze al over parkeervakken.
Zo toen ook, maar oke dag later rest auto's waren weg of iig de volgorde was veranderd. En toen stond ik uiteindelijk en heb nog foto van gemaakt, met mijn wielen 10cm over een parkeervakstreep.
Om maar te zeggen. wie deze NSB was weet ik nog niet, maargoed kon wss zelf niet inparkeren en heeft ander half vak nodig.How can I make this topic about me?![]()
dat jaquote:Hey there sunshine lift my heart
en je kunt zo goed laufenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog steeds die mario niet voorbij he![]()
13.400 stapjes trouwens
niet slechtHey there sunshine lift my heart
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik kom eigenlijk alleen nog maar in DTS. En zelfs dat niet zo vaak meerheb je een leven gekregen?
Inb4 plaatje van 1-upSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
dts is het meest actief op de uren dat hij wakke ris ook denk ikHey there sunshine lift my heart
Heb zelf ook echt een flink eind gelopen vanavond maar stappen tellen gaat me een stap tever.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klinkt als een pizzeria die in een riool is gevestigdquote:Uw ADH vitamine Worst
Wel je fappen geltelt of gaat dat je een fap te verquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:58 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf ook echt een flink eind gelopen vanavond maar stappen tellen gaat me een stap tever.
Grapje hoor hi ha ho, want ik heb wel een sporthorloge voor hardlopen. Dus ben ook iemand die het graag doet monitoren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een pizzeria die in een riool is gevestigd![]()
![]()
je vrouw fietst niet naast je met een chronometer?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
Grapje hoor hi ha ho, want ik heb wel een sporthorloge voor hardlopen. Dus ben ook iemand die het graag doet monitoren.![]()
![]()
doe ik zelf gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:58 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf ook echt een flink eind gelopen vanavond maar stappen tellen gaat me een stap tever.
zou de tel kwijt zijn voor ik de deur uit benHey there sunshine lift my heart
ja nou het was te kinderachtig voor woorden, goed niet dat werk daar dan moeilijk over ging doen, w want had de foto.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zulke figuren heb je er ook bij.
maar dan is het gewoon omdat andere autos inmiddels weg waren ontstaan er wss een wat te klein vak.
Tja ik kon daar niks aan doen? ik sloot aan zodat er aan het eind nog 2 bij konden.
Maargoed simpele zielen dat snappen ze niet.
Neuh kon er niet in.
Ook nog een keer aangesproken toen ik aan het parkeren was, ja buurman, (en zouden zo dezelfde kunnen zijn die mijn werk belde). zo kan ik er niet uit he.
Ik denk heel redelijk oke ingeparkeerd in het rijtje, nou er was ruimte zat om er nog uit te kunnen. meer als meter aan beide kanten.
Tja wtf. het is al druk met parkeren hier, maargoed voor de lieve vrede maar gezegd ok zet hem wat naarvoren, w aardoor die voor me minder ruimte had.
maar al met al met halve meter voor en achter kom je er altijd wel uit met in rijtje parkeren denk.
Heb het met veel minder gehad. tis ff 10x heen en weer, onmogelijk niet.Do what you love, love what you do!![]()
Vanochtendvroeg al met mijn vrouw calorieën verbrand.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel je fappen geltelt of gaat dat je een fap te verBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ssssht, niemand weet nog van die geheime kelder onder de pizzaria in new york waar Hillary en haar mede lizzard people new world order clan kinderbloed drinkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een pizzeria die in een riool is gevestigd![]()
crab peopleHey there sunshine lift my heart
Haha nee, als we gaan fietsen en we gaan heuvelop, dan gaat ze wel met haar elektrische fiets naast me fietsen terwijl ik op mijn stadsfiets fiets en gaat me dan zitten opnaaien dat ik harder moet fietsenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
je vrouw fietst niet naast je met een chronometer?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
echt nog 12.939 likes om nar de volgende plek te komen
gaat een maand duren en dan nog watHey there sunshine lift my heart
Die clip van 2 minuten is inmiddels wel al zeer goed bekeken. Kan komende week nog de top 10 in komen van best bekeken video'squote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanochtendvroeg al met mijn vrouw calorieën verbrand.![]()
Ja heeft een eigen categorie he op de site waar jij kijktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die clip van 2 minuten is inmiddels wel al zeer goed bekeken. Kan komende week nog de top 10 in komen van best bekeken video's![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik ga maar eens tandjes poetsenHey there sunshine lift my heart
echt en het zijn die mensen die hele jaar een parkeervak gebruiken voor een auto die zeg maar nooit rijd.
Of eens in de maand. damn fucking hell. ja kan me daarover opnaaien dan wel ff.
maar denk ook al snel weer, ach ze weten niet beter.
het zijn ook nog dezelfde die zonder knipperen je afsnijden op de snelweg.
Of niet optrekken op een invoegstrook en met 80 km/h al 3 min aan het knipperen zijn
van ik ga er zo in maak ruimte.
Nouja zo heb ik het niet geleerd en kan nog een heel klaagboek hierover openen.
Gelukkig zit ik niet meer hele dagen op de weg nu. maar heb natuurlijk 3 jaar 500k/m dag gereden als het niet meer is. bij vorige werk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik moet onze tuinhuis site toch wel geregeld in de gaten houden qua traffic en advertentie inkomsten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heeft een eigen categorie he op de site waar jij kijkt
Maar we zijn zeer tevreden met de content die jij en je vrouw aanleveren![]()
Heel fijn deze review. Het was of uitslapen of content makenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet onze tuinhuis site toch wel geregeld in de gaten houden qua traffic en advertentie inkomsten.
Maar we zijn zeer tevreden met de content die jij en je vrouw aanleveren![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
al drie jaar niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:02 schreef mario390 het volgende:
weet je dat man 2025 geen site
vind waar man en lied als datei
downloaden kann![]()
![]()
Invoegers die ervanuit gaan dat je wel ruimte maakt. Nee muts, ik kan niet naar links, daar scheuren al een treintje hardrijders voorbij. En dan boos toeteren en gebaren....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:04 schreef kree het volgende:
echt en het zijn die mensen die hele jaar een parkeervak gebruiken voor een auto die zeg maar nooit rijd.
Of eens in de maand. damn fucking hell. ja kan me daarover opnaaien dan wel ff.
maar denk ook al snel weer, ach ze weten niet beter.
het zijn ook nog dezelfde die zonder knipperen je afsnijden op de snelweg.
Of niet optrekken op een invoegstrook en met 80 km/h al 3 min aan het knipperen zijn
van ik ga er zo in maak ruimte.
Nouja zo heb ik het niet geleerd en kan nog een heel klaagboek hierover openen.
Gelukkig zit ik niet meer hele dagen op de weg nu. maar heb natuurlijk 3 jaar 500k/m dag gereden als het niet meer is. bij vorige werk.
Nou ja, je hoeft niet meteen half Europa door, hè.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja het lijkt me een goed plan voor mij om gewoon te doen wel.
ook nog wel wat ik wel aandurf.
Dan begin je klein. Een bezienswaardigheid in NL met een diner en overnachting.
Als je er dan wat meer comfortabel mee ben, ga je eens naar België, Duitsland of Engeland.
Kan je langzaam leren wat je tegen kan komen.
En elke reis begint met een eerste stap. Neem hem.![]()
Deze manquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heel fijn deze review. Het was of uitslapen of content maken![]()
Offert zijn eigen nachtrust op voor volk, vaderland en het thuishuisje![]()
Hier win je oorlogen mee![]()
![]()
dat dus, maar met beetje pech denken ze. ik knipper toch, dus heb recht om gewoon die auto voor je te gooien?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Invoegers die ervanuit gaan dat je wel ruimte maakt. Nee muts, ik kan niet naar links, daar suizen al een treintje hardrijders voorbij. En dan boos toeteren en gebaren....
Nu zie je dart wel aankomen denk als je beetje regelmatig rijd.
Maar die mensen hebben geen idee, die denken dat knipperen een recht is om in te voegen,
IPV dat ze nou ff die voet op het pedaal zetten en naar 100 gaan iig, dan kom je er makkelijk tussen.
Maar oke, oudere generatie ook vaak dit.
Of als je weer eens als ziet iemand te trutten. En echt ik hoef er niet voorbij, maar als het kan hou je ook aan de beetje normale snelheid.
Zie je alweer zo'n grijs plukje boven die stoel, oke weet al genoeg, check spiegels, kan ik er ff langs
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: