SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yvonne het volgende:[/b]
[..]
Ik schop zo heel. DTS naar BNW hoor
[/quote]
Schop DTS dan naar SPL, denk dat als DTS een 'nieuw thuis' verdient dat de beste 2e optie
HET WAS EEN GRAPYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik moet Madman bingen bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Accu stuk, vriezer stuk, iteejer knie stuk Madman verdwijnt Op de 31e dus ik binge me rotbolkquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Schop DTS dan naar SPL, denk dat als DTS een 'nieuw thuis' verdient dat de beste 2e optiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:22 schreef yvonne het volgende:
yvonne het volgende:[/b]
[..]
Ik schop zo heel. DTS naar BNW hoor
HET WAS EEN GRAP
[/quote]
Dit gaat helemaal mis![]()
aah hier gaat het ook fijn vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Accu stuk, vriezer stuk, iteejer knie stuk Madman verdwijnt Op de 31e dus ik binge me rotbolk
al 15 vissen zeggen
doeiiiii
en gaan doodThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah hier gaat het ook fijn vandaag
al 15 vissen zeggen
doeiiiii
en gaan dood![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik heb echt geen ideequote:
misschien door de hele harde regen gisteren
ik kan niks anders bedenkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Onweer?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
al 15 vissen zeggen
doeiiiii
en gaan doodIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
al 15 vissen zeggen
doeiiiii
en gaan dood
Blub?![]()
ja kan ook maar was niet heel dicht bij hierquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ja las het alquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja kan ook maar was niet heel dicht bij hierquote:Hoewel ozon gevormd wordt tijdens onweer, is er geen direct verband tussen de aanwezigheid van ozon en het doden van vissen. De belangrijkste oorzaak is het zuurstoftekort in het water dat ontstaat door regen en de afbraak van organisch materiaal.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Maar dat gebeurd wel vaker.. of was het gisteren extreem?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee
misschien door de hele harde regen gisteren
ik kan niks anders bedenken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
het ging hier gisteren wel echt mega hardquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd wel vaker.. of was het gisteren extreem?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik stop maar eens met het kijken naar het journaal. Je wordt er alleen maar depressief vanSame shit, different day
SC hopper present![]()
het zijn 'gelukkig' de kleinere goudvissenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar jij had van die grote jongens, toch?
Zonde
en niet de koiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op sommige plekken rond Groningen ook. De weg stond blankquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ging hier gisteren wel echt mega hard
Nog jammer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn 'gelukkig' de kleinere goudvissen
en niet de koi![]()
Moet je tegenwoordig niet zeggen 'De weg stond wit'?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op sommige plekken rond Groningen ook. De weg stond blank
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig niet zeggen 'De weg stond wit'?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar er lag geen sneeuw op de wegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig niet zeggen 'De weg stond wit'?
dan heb je zelf wat veranderd in je settingsquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nein neinquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je zelf wat veranderd in je settings![]()
Olck Olck Olck, DTS speel je met een .......quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
je hebt misschien wel gelijk hoor marioquote:
maar dan moeten we een oude en een nieuwe OP vergelijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik weet nog dat die film net uit was.quote:
Dat naspelen op werk alleen dan over de baas
Do what you love, love what you do!![]()
ja schatquote:
maar elke OP die je nu aanklikt zal er hetzelfde uitzien
dan moet je toevallig een foto hebben van een OP op je PCThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die is bij mij al sinds jaar en dag witquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ga in je instellingen kijken.quote:
Wellicht gebruik je een nieuwe browser of FOK! je vanaf andere PC of laptop?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En de rest om de score heen is blauwIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
De puntenllijst is idd wel witquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die is bij mij al sinds jaar en dag wit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wellicht moet mario even zijn PC resettenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier is iedereen helemaal kapot gebolkt ergo een goede dag
Laat ik maar niet over vandaag beginnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:13 schreef kree het volgende:
hoe is het hier, jullie jezelf nog beetje vermaakt vandaag?
How can I make this topic about me?![]()
Dat is toch gooien?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
Wellicht moet mario even zijn PC resettenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou vertel maar, laat het eruitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over vandaag beginnen.
Zolang hij de radiator maar vermijd!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Pissig is nog zacht omschreven.quote:
Maar het gaat nu wel weer hoor.How can I make this topic about me?![]()
wat was er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pissig is nog zacht omschreven.
Maar het gaat nu wel weer hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Dit gaat helemaal misquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Schop DTS dan naar SPL, denk dat als DTS een 'nieuw thuis' verdient dat de beste 2e optie
HET WAS EEN GRAP
[/quote]
Quote bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Bolken is de puurste vorm van liefdequote:![]()
Zo is datquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken is de puurste vorm van liefde![]()
Een zeer lieflijke bolk terugquote:![]()
RIP Ozzyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:26 schreef Lovely het volgende:
Ozzy Osbourne op 76-jarige leeftijd overleden
Ja hete poep?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was precies nu, en het heeft gebranntIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Scheißequote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Beladen middag net goed opgevangen met een 1,5 uur wandeling in de natooooer (blikje in de water)
Nu thuis maar wat opruimenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nog best oud geworden wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:26 schreef Lovely het volgende:
Ozzy Osbourne op 76-jarige leeftijd overledenDo what you love, love what you do!![]()
nou had nu ff een aflevering waar wat meer verleden duidelijk wordt.quote:
Ik kijk nog steeds verder.
Rip Ozziequote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:26 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)e-leeftijd-overleden![]()
Dat hij het met zijn levenstijl gehaald heeft is een wonderbolkquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
nouja. dat hangt ernaar vanaf soms....quote:
Ik heb er onderhand andere gedachten over wel eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat weer wel ja..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hij het met zijn levenstijl gehaald heeft is een wonderbolk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat dus onder andere.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hij het met zijn levenstijl gehaald heeft is een wonderbolkDo what you love, love what you do!![]()
Als rock en roll ster heeft hij denk ik niet altijd perfect op zijn voeding gelet en 2 keer per week gesport.quote:
En ja, advocaat van de duivel.
Blijft nog steeds jammer dat hij is overleden
Daar gaf je 20 jaar geleden met zijn rls al niet veel meer voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hij het met zijn levenstijl gehaald heeft is een wonderbolk
"SHARON".![]()
owh ik ook hoor en gun niemand, maar zeg maar ff de vergelijking dat mensen die het niet opzoeken ook nog wel eens veel eerder overlijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als rock en roll ster heeft hij denk ik niet altijd perfect op zijn voeding gelet en 2 keer per week gesport.
En ja, advocaat van de duivel.
Blijft nog steeds jammer dat hij is overleden
Dus vandaar het is beetje relatief.Do what you love, love what you do!![]()
God ja, vreselijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar gaf je 20 jaar geleden met zijn rls al niet veel meer voor.
"SHARON".Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
weet dat nog wel ja die soap, toen was het al halve Walking dead...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Aan de andere kant; sporters die met 25 jaar spontaan dood neervallen...
Kan je beter een beetje lol maken, denk ik dan.![]()
Life is unfair sometimes.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ook hoor en gun niemand, maar zeg maar ff de vergelijking dat mensen die het niet opzoeken ook nog wel eens veel eerder overlijden.
Dus vandaar het is beetje relatief.
Sommige mensen sterven aan kanker voor hun 20ste zonder ooit een sigaret of glas alcohol aangeraakt te hebben.
Sommige mensen paffen en zuipen 60 jaar lang en worden 90.
En ja, dat zijn extreme, maar denk dat mijn punt wel staat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nouja dat dus, of niet eens met lol maken en echt alles doen wat slecht is......quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:35 schreef marc0871 het volgende:
Aan de andere kant; sporters die met 25 jaar spontaan dood neervallen...
Kan je beter een beetje lol maken, denk ik dan.
ook die dat niet doen overlijden eerder soms. Althans. heb me erover verbaasd, ben er boos over geweest, verdrietig en weet ik veel.
Al met al, tja je weet t nooit, vandaag kan wel je laatste dag zijn.Do what you love, love what you do!![]()
idd en je punt staat ook hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Life is unfair sometimes.
Sommige mensen sterven aan kanker voor hun 20ste zonder ooit een sigaret of glas alcohol aangeraakt te hebben.
Sommige mensen paffen en zuipen 60 jaar lang en worden 90.
En ja, dat zijn extreme, maar denk dat mijn punt wel staat.Do what you love, love what you do!![]()
Jawel, maar dat is niet vol te houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:38 schreef marc0871 het volgende:
Ze zeggen ook weleens; leef elke dag alsof het je laatste is.How can I make this topic about me?![]()
denk dat dat geen verkeerd idee is. alleen hoef je natuurlijk je niet te buiten te gaan om die te belevenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:38 schreef marc0871 het volgende:
Ze zeggen ook weleens; leef elke dag alsof het je laatste is.
Andreetje Hazes bolkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:38 schreef marc0871 het volgende:
Ze zeggen ook weleens; leef elke dag alsof het je laatste is.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je neongroene kleur niet meer?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
het zijn vaak de kleine dingetjes die er toen doe, niet de extreme ideeënquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet vol te houden.
dat vooral denk.
je kunt het ook over je afroepen natuurlijk.....Do what you love, love what you do!![]()
kunnen jullie dat bolken morgen niet doen, als ik er niet ben?
Zo totale saaiheid altijd. als ik steeds dat alleen lees
Vergeet de vader, de hont, de kad, de neef, de nicht, de broer, de zus en de overburen niet!quote:
Ja maar dat is het spel juist hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:42 schreef kree het volgende:
Zo totale saaiheid altijd. als ik steeds dat alleen lees
we willen punten.How can I make this topic about me?![]()
Ja, en die dan de moeder.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de vader, de hont, de kad, de neef, de nicht, de broer, de zus en de overburen niet!![]()
weet ik, maar al met al is een beetje kletsen ook wel leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat is het spel juist hier.
we willen punten.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe is het met je datingappquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:42 schreef kree het volgende:
Zo totale saaiheid altijd. als ik steeds dat alleen leesIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ozzzzyyy SharoooooonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik wilde het verwijderen.quote:
Maar op eens kwam er een leuke man lamgs, die niet rookt, 1,80 is. Donker haar heeft. En echt heel bizar... een vinoloog is
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
tot nu toe was het had nog paar berichtjes heen en weer met diegene waar ik al mee kletste, Die dus eigenlijk verder niks zoet om van plan te emigreren.quote:
Moet zeggen die spreekt me nog steeds aan wel.
maar had ff al die paiq spelletjes gedaan en had mail van nieuwe match, maar nog niet gecheckt.Do what you love, love what you do!![]()
Wie heeft mijn uitspraak durven te jatten voor de TT?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Check effe?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
tot nu toe was het had nog paar berichtjes heen en weer met diegene waar ik al mee kletste, Die dus eigenlijk verder niks zoet om van plan te emigreren.
Moet zeggen die spreekt me nog steeds aan wel.
maar had ff al die paiq spelletjes gedaan en had mail van nieuwe match, maar nog niet gecheckt.How can I make this topic about me?![]()
* MizzezAmy neemt plaats naast GGquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, sappige details?
* gebrokenglas gaat er even voor zitten.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, dit heeft Mario zelf gedaan, per ongeluk. Even in je settings kijken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ze is geen TS meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je neongroene kleur niet meer?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ozzy osbourne is dood laten we het over koetjes en kalfjes hebben manmanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik niet toch. Mario moet kijken bij zich zelfquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit heeft Mario zelf gedaan, per ongeluk. Even in je settings kijken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
hmms zal eens kijken.....quote:
mss zou het wel leuk zijn van dat ipv alleen paiq zegt een match. er ook eens berichtje eerst terug is van de andere kant.
maar zoals ik gewend ben komt die er nooit en moet je als man zelf nog even het allemaal opstarten en aanslingeren.
(alsof je blij moet zijn dat een vrouw je een keertje liked op een chat vraag ding wat ze zelf maakte. Echt ik vermoed dat paiq er meer achter zit als die vrouwen zelf)
garandeer sowieso. paiq maakt meer geld over mannen als vrouwen, ze weten het goed uit te spelen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat bedoel ik, Mario moet even in zijn settings kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik niet toch. Mario moet kijken bij zich zelfHow can I make this topic about me?![]()
Misschien wil ze wel per direct afspreken.... Heb je een datequote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
hmms zal eens kijken.....
mss zou het wel leuk zijn van dat ipv alleen paiq zegt een match. er ook eens berichtje eerst terug is van de andere kant.
maar zoals ik gewend ben komt die er nooit en moet je als man zelf nog even het allemaal opstarten en aanslingeren.
No more tears.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ozzy osbourne is dood laten we het over koetjes en kalfjes hebben manman🐙![]()
Legende is hetquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ozzy kon een goede bolk wel waarderen denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ozzy osbourne is dood laten we het over koetjes en kalfjes hebben manmanSame shit, different day
SC hopper present![]()
wellicht, maar zit niet voor de eerste keer op paiq, weet wel beter onderhand.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel per direct afspreken.... Heb je een date
maar idd het kan altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Nou, Check je het effe?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht, maar zit niet voor de eerste keer op paiq, weet wel beter onderhand.
maar idd het kan altijd.How can I make this topic about me?![]()
nou ik denk t wel, zijn settings, haha loop ze nog maar eens naquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb niks verandert maar je posts zijn nu witt
Ze is geen TS meerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb niks verandert maar je posts zijn nu wittSame shit, different day
SC hopper present![]()
MUZ is een paar deuren verder.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
je kunt niet verwachten dat iedereen daar mee bezig is Mikeyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ozzy osbourne is dood laten we het over koetjes en kalfjes hebben manman
tis triest maar hij wilde ook niet meer leven
zijn vrouw leeft nog wel?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heb je haar per ongeluk ontvriend?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb niks verandert maar je posts zijn nu wittThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij leeft Sharon nog wel die is gezond.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt niet verwachten dat iedereen daar mee bezig is Mikey
zijn vrouw leeft nog wel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zei ik al...quote:![]()
@mario390 heeft in zijn Settings https://forum.fok.nl/user/edit_prefs bij Themainstellingen wat ingesteld aan kleuren.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hmmms had nieuwe match volgens mail, maar die is alweer weg.
Ach mss doe ik nog ff die quiz. ook wel vermakelijkDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je haar per ongeluk ontvriend?![]()
![]()
ik denk gewoon ontvriendquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik al...![]()
@:mario390 heeft in zijn Settings https://forum.fok.nl/user/edit_prefs bij Themainstellingen wat ingesteld aan kleuren.
wat heel simpel in een topic kan
per ongelukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoezo zie je mijn instellingen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik al...![]()
@:mario390 heeft in zijn Settings https://forum.fok.nl/user/edit_prefs bij Themainstellingen wat ingesteld aan kleuren.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat was laatst een raar verhaal?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn vrouw leeft nog wel?
Iemand zei dat Ozzy en Sharon onderweg waren naar Zwitserland om daar samen te sterven..?
Niks van terug kunnen vinden, btw.
Maar: ja, Sharon en de kids leven nog.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat verhaal dook nog al hardnekkig op ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat was laatst een raar verhaal?
Iemand zei dat Ozzy en Sharon onderweg waren naar Zwitserland om daar samen te sterven..?
Maar: ja, Sharon en de kids leven nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ja, kan ook nog: mario heeft Vino als Friendje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk gewoon ontvriend
wat heel simpel in een topic kan
per ongeluk
Maar dan nog, heeft hij een kleurtje ingesteld bij Themainstellingen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wacht ff ik zit niet goed te kijken, want er waren wel match, maar soort van "out-grey" staan ze erbij.
kan dus nog wel berichtje sturen. maar hun hebben iig niet zelf gereageerd.Do what you love, love what you do!![]()
Jongûh... dat is de link naar de mijne.quote:
Maar... die link is algemeen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat heb ik ook gelezen idd. Of dat samen sterven was weet ik niet meer, maar wel naar Zwitserland inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat was laatst een raar verhaal?
Maar: ja, Sharon en de kids leven nog.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb het vorige topic geopend. Dus dan ben je topic starterquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Topicquote:
Starter.
Topic opener dus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
TS staat voor "Topic Starter", en is degene die de Openingspost maakt.quote:How can I make this topic about me?![]()
hmms je. bent hier best lang al..... je vindt t wel uit denkquote:
als je nu vrienden wordt met Vinoquote:
weet je hoe dat moet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
achzoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic geopend. Dus dan ben je topic starter![]()
quote:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik al...![]()
@:mario390 heeft in zijn Settings https://forum.fok.nl/user/edit_prefs bij Themainstellingen wat ingesteld aan kleuren.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou - dat hoeft niet altijdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TS staat voor "Topic Starter", en is degene die de Openingspost maakt.![]()
Zeker niet bij Topic reeksen![]()
Dat klopt ook weer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou - dat hoeft niet altijd![]()
Zeker niet bij Topic reeksen
Maar weet begod niet hoe het werkt...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh die post hier al minimaal iig een jaar mee.
Een legende is heengegaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
een jaarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh die post hier al minimaal iig een jaar mee.![]()
![]()
misschien moet je beter oplettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja voordeel van de twijfel, maar vraag me wel eens af of het soms niet 1 grote show is.quote:
maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
In Oostenrijk kende ze ozzy osbourne ook wel tochquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou ik wilde het nog ligtjes positief houdenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
een jaar![]()
![]()
misschien moet je beter opletten
Mario post hier toch al wel meer dan tien jaar? Eerst onder een andere usernaam?How can I make this topic about me?![]()
Mikey?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Oostenrijk kende ze ozzy osbourne ook wel toch
mag ik je wat vragen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij als muzikant zou ook wel even van de kaart zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wilde het nog ligtjes positief houdenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eh, nee?quote:
Maar... oplossing.
Vraag vooraf: post jij via mobiel/handy of via computer/laptop/rechner?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat was ie eerst?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Mario post hier toch al wel meer dan tien jaar? Eerst onder een andere usernaam?Same shit, different day
SC hopper present![]()
hoezo zallen we hem niet kennen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Oostenrijk kende ze ozzy osbourne ook wel toch
kenn hem misschien langer dann jou![]()
heeft niks met muzikant te maken wmb.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als muzikant zou ook wel even van de kaart zijn.
Maar oke. ach, zolang iedereen het leuk heeft, mij is het dan best.
Ik keek vroeger altijd die serie van ze.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij trekt het je vaak heel erg aanquote:
als iemand is overleden
weet je waarom dat zo is?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gevoelige jongenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij trekt het je vaak heel erg aan
als iemand is overleden
weet je waarom dat zo is?![]()
Vanmiddag een uur in de file gestaan dankzij die botsende flix bussen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja is Mikey ookquote:
en dat is lief en mooi
maar vaak heeft het wel een reden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou kunnen je bent ook al wat ouder.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zallen we hem niet kennen?
kenn hem misschien langer dann jouZijn vaak nostalgische vertrouwde mensen van vroeger uit betere tijden dit jaar is ook wel extreem daarin.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij trekt het je vaak heel erg aan
als iemand is overleden
weet je waarom dat zo is?
Danny Verbiest en Ozzy Osbourne alleen al in een jaar tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou kunnen je bent ook al wat ouder.
[..]
Zijn vaak nostalgische vertrouwde mensen van vroeger uit betere tijden dit jaar is ook wel extreem daarin.
Danny Verbiest en Ozzy Osbourne alleen al in een jaar tijd.Edit: sorry greys, dat ik even jouw post ervoor 'leen'.....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoorde bij de TT 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja laat maar ben alweer klaar met die quiz dingen
echt, of je vegan bent.
Of je houd van sporten.......
Blablabla Paiq schotels me de gene voor waarvan ik denk al wordt niks of gaat niks worden. in de hoop natuurlijk dat ik betaal voor wel een goeie.
LOL het viel me op, de eerste paar matchen heel goed. Alles erna krijg je zeg maar die het net niet zijn.
Truckje van ze door heb ik.Do what you love, love what you do!![]()
Over een half uurtje naar bedje en dan een luisterboek luisteren
Is naar een kroeg gaan een optie om mensen te ontmoeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:05 schreef kree het volgende:
naja laat maar ben alweer klaar met die quiz dingen
echt, of je vegan bent.
Of je houd van sporten.......
Blablabla Paiq schotels me de gene voor waarvan ik denk al wordt niks of gaat niks worden. in de hoop natuurlijk dat ik betaal voor wel een goeie.
LOL het viel me op, de eerste paar matchen heel goed. Alles erna krijg je zeg maar die het net niet zijn.
Truckje van ze door heb ik.How can I make this topic about me?![]()
En dan gaat Bassie ook nog slecht..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Edit: sorry greys, dat ik even jouw post ervoor 'leen'.....![]()
Samson en Bassie in een jaar zou het?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou ga ook zo hoor, wekker gaat toch weer om ff over 6quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:06 schreef Lovely het volgende:
Over een half uurtje naar bedje en dan een luisterboek luisteren
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:02 schreef mario390 het volgende:
weet je me is het niet opgevallen dat de
topicstarter neongroen is ik dacht is altijd
zo![]()
Maar het is wel een lastig jaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel vroegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
nou ga ook zo hoor, wekker gaat toch weer om ff over 6"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hmmms niet echt denk?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is naar een kroeg gaan een optie om mensen te ontmoeten?
Niet zozeer om kroeg, maar zou er in mijn eentje zitten dan.
Ook beetje ongemakkelijk, neuh daar moet ik het niet van hebben.Do what you love, love what you do!![]()
dat kun je ook instellenquote:
welke kleur je wiltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien is dat standaard zo, maar je kunt dat zelf wijzigen.quote:How can I make this topic about me?![]()
tis niet standaard zo, wss zelf keer gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien is dat standaard zo, maar je kunt dat zelf wijzigen.
Zou ik dreamer inzetten dat we allemaal even meedoenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tis niet vroeg opzich en geen moeite mee, maar wil over het algemeen nog wel dan soort van 7 uur slaap hebben.quote:
Ik weet soms later of vroeger, maar merk wel moet het beetje uit middelen, want standaard te weinig of minder dan 7 uur breekt me op.Do what you love, love what you do!![]()
je kint ook openen en dan die in de OP zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ik dreamer inzetten dat we allemaal even meedoenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De OP is lichtblauw hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet standaard zo, wss zelf keer gedaanHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: