SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
yvonne het volgende:[/b]
[..]
Ik schop zo heel. DTS naar BNW hoor
[/quote]
Schop DTS dan naar SPL, denk dat als DTS een 'nieuw thuis' verdient dat de beste 2e optie
HET WAS EEN GRAPYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik moet Madman bingen bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Accu stuk, vriezer stuk, iteejer knie stuk Madman verdwijnt Op de 31e dus ik binge me rotbolkquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Schop DTS dan naar SPL, denk dat als DTS een 'nieuw thuis' verdient dat de beste 2e optiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:22 schreef yvonne het volgende:
yvonne het volgende:[/b]
[..]
Ik schop zo heel. DTS naar BNW hoor
HET WAS EEN GRAP
[/quote]
Dit gaat helemaal mis![]()
aah hier gaat het ook fijn vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Accu stuk, vriezer stuk, iteejer knie stuk Madman verdwijnt Op de 31e dus ik binge me rotbolk
al 15 vissen zeggen
doeiiiii
en gaan doodThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah hier gaat het ook fijn vandaag
al 15 vissen zeggen
doeiiiii
en gaan dood![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik heb echt geen ideequote:
misschien door de hele harde regen gisteren
ik kan niks anders bedenkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Onweer?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
al 15 vissen zeggen
doeiiiii
en gaan doodWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
al 15 vissen zeggen
doeiiiii
en gaan dood
Blub?![]()
ja kan ook maar was niet heel dicht bij hierquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ja las het alquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja kan ook maar was niet heel dicht bij hierquote:Hoewel ozon gevormd wordt tijdens onweer, is er geen direct verband tussen de aanwezigheid van ozon en het doden van vissen. De belangrijkste oorzaak is het zuurstoftekort in het water dat ontstaat door regen en de afbraak van organisch materiaal.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Maar dat gebeurd wel vaker.. of was het gisteren extreem?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee
misschien door de hele harde regen gisteren
ik kan niks anders bedenken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
het ging hier gisteren wel echt mega hardquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd wel vaker.. of was het gisteren extreem?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik stop maar eens met het kijken naar het journaal. Je wordt er alleen maar depressief vanSame shit, different day
SC hopper present![]()
het zijn 'gelukkig' de kleinere goudvissenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar jij had van die grote jongens, toch?
Zonde
en niet de koiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op sommige plekken rond Groningen ook. De weg stond blankquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ging hier gisteren wel echt mega hard
Nog jammer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn 'gelukkig' de kleinere goudvissen
en niet de koi![]()
Moet je tegenwoordig niet zeggen 'De weg stond wit'?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op sommige plekken rond Groningen ook. De weg stond blank
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig niet zeggen 'De weg stond wit'?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar er lag geen sneeuw op de wegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig niet zeggen 'De weg stond wit'?
dan heb je zelf wat veranderd in je settingsquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nein neinquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je zelf wat veranderd in je settings![]()
Olck Olck Olck, DTS speel je met een .......quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
je hebt misschien wel gelijk hoor marioquote:
maar dan moeten we een oude en een nieuwe OP vergelijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik weet nog dat die film net uit was.quote:
Dat naspelen op werk alleen dan over de baas
Do what you love, love what you do!![]()
ja schatquote:
maar elke OP die je nu aanklikt zal er hetzelfde uitzien
dan moet je toevallig een foto hebben van een OP op je PCThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga in je instellingen kijken.quote:
Wellicht gebruik je een nieuwe browser of FOK! je vanaf andere PC of laptop?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De puntenllijst is idd wel witquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die is bij mij al sinds jaar en dag wit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wellicht moet mario even zijn PC resettenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier is iedereen helemaal kapot gebolkt ergo een goede dag
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Laat ik maar niet over vandaag beginnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:13 schreef kree het volgende:
hoe is het hier, jullie jezelf nog beetje vermaakt vandaag?
How can I make this topic about me?![]()
Dat is toch gooien?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
Wellicht moet mario even zijn PC resettenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou vertel maar, laat het eruitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over vandaag beginnen.
Do what you love, love what you do!![]()
Zolang hij de radiator maar vermijd!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Pissig is nog zacht omschreven.quote:
Maar het gaat nu wel weer hoor.How can I make this topic about me?![]()
wat was er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pissig is nog zacht omschreven.
Maar het gaat nu wel weer hoor.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: