SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
TT
[ Bericht 66% gewijzigd door MooieTop6 op 22-07-2025 11:13:43 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wat een leuke TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tiesto toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
santorini is blijkbaar half leeg op het moment, mensen hebben ontdekt dat er nog 200 andere eilanden zijnquote:foeiquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee geen lego nacht, maar lag er wel een beetje laat inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee je moet die van willie hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
worstenbroodje van de aldi is geen succesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zit bijna geen worst inquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee je moet die van willie hebben
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
santorini is blijkbaar half leeg op het moment, mensen hebben ontdekt dat er nog 200 andere eilanden zijn
[..]de lekkere willie van willie in een broodjequote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee je moet die van willie hebben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Stille Willie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
willies worstenbroodquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat
[..]
de lekkere willie van willie in een broodjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Willie Wortel broodjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow het heet tegenwoordig geen max meer.
Pepsi Zero Sugar Lemon Flavour
Drama!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ] wat gaat mijn sim studeren?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Of villainy, maar ik vond drama beter bij dts passen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
drama? hierquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Of villainy, maar ik vond drama beter bij dts passen
neeeeeeeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Braband klinkt als een soort bh bandquote:
Drama past wel bij jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh het is vrijdag, ik begin school het liefst op een dinsdag
dan hebben ze het weekend om voor te bereiden op de tentamensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je schrijft "helemaal bat shit doorgeslagen crazy gekkies' verkeerdquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft "helemaal bat shit doorgeslagen crazy gekkies' verkeerd
En dan heb ik het nog over de meest normale mensen hier in DTSquote:
Amy post het,niks aan de hand. Ik post het het, gelijk drama.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de ooglidcorrectie zat ook 1 zone botox
Die krijg ik 1 september bij de eindcontrole
Weet alleen nog niet wat ik ga doen, ik mag zelf kiezen
In je bil laten zetten wellicht een optie?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Weet alleen nog niet wat ik ga doen, ik mag zelf kiezenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
amy zegt niet dat het is omdat het bij mij pastquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Amy post het,niks aan de hand. Ik post het het, gelijk drama.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom? Ik heb goede ronde billen, is nergens voor nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In je bil laten zetten wellicht een optie?
die optie had mijn vader ook, hij heeft geweigerdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Weet alleen nog niet wat ik ga doen, ik mag zelf kiezenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan in je linker pinkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb goede ronde billen, is nergens voor nodig
Ik ga het wel doen, of frons of kraaienpootjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die optie had mijn vader ook, hij heeft geweigerd
Welke heeft jouw voorkeur dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
amy zegt niet dat het is omdat het bij mij past“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh ik ga wel voor drama, dts is leidend, maar alsnogquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tsjonge jonge jonge.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik ga wel voor drama, dts is leidend, maar alsnog“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger was ik verslaafd aan the sims. Nu niet meer. Ik wil actie
Een salvo?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb net betaald nog wat kanonschoten gelost
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoals een goede werknemer betaamd het hele kantoor even attenderen dat er weldra lunchgenot is en iedereen wakker en present isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb net betaald nog wat kanonschoten gelost![]()
Als je goed druk geeft voel je gelijk waar die botox kan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo tegen mijn gewoonte in, maar ik heb lekker radio 2 over de speaker aan staan.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kraaienpootjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je goed druk geeft voel je gelijk waar die botox kan.
kan de hele trein meegenieten?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef DJMO het volgende:
Zo tegen mijn gewoonte in, maar ik heb lekker radio 2 over de speaker aan staan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Live beelden vanuit het treinstel waar DJMO in zitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan de hele trein meegenieten?![]()
Ow ja johOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
oh sims is heerlijk
ik heb er een en die wil 'solve hard problems' doen
en hij moet naar de wc
dus ik zeg ga naar de wc
daarna solve hard problems
ja dat kan hij dus doen op de wc![]()
beste denkplekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pffff in je blote kont naar boven rennen omdat het wc papier op isIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb net een limburger gebeld
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik loop in Amsterdam Noordquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan de hele trein meegenieten?in de trein ben ik wel zo sociaal om geen muziek te luisteren.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
MT6 heeft gelijk zijn IQ verdubbeld door dat gesprekquote:
Heel erg moeilijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ik voelde ze verdampen als een traan in de regenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
MT6 heeft gelijk zijn IQ verdubbeld door dat gesprekIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Links is wel een beetje gevoelig. Terwijl er bij rechts meer is afgegaanMaar die is niet pijnlijk
Links is sowieso gevoeligIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ja ja. Google wil dat ik hier rechtdoor ga. Ik kies toch maar een brandnetelvrije route. Het was wel een mooi plekje om wat dna achter te laten tho.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heeft DJMO gepoept of geplast in het onkruid?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ja. Google wil dat ik hier rechtdoor ga. Ik kies toch maar een brandnetelvrije route. Het was wel een mooi plekje om wat dna achter te laten tho.
Dat is een bijzondere vraag! Om die goed te kunnen beantwoorden, zou ik wat meer context nodig hebben:
Wie of wat is "DJMO"?
Wat bedoel je precies met “in het onkruid”?
Gaat het om een grapje, een observatie, een huisdier, een mens, of misschien een fictief personage?
Laat me weten wat je bedoelt, dan help ik je graag verder! 😄Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
DJMO is een user in het dode spel topic op fokforum. Onkruid is wildernis, bosjes enzo. DJMO is een mens.
Dank je voor de uitleg! 😄
Als DJMO een user is in het Dode Spel-topic op FOK!forum, en je vraagt of hij “gepoept of geplast heeft in het onkruid”, dan klinkt dat als een running gag, een forum-meme, of misschien een plagerige opmerking onder users.
Aangezien ik geen toegang heb tot recente forumposts of topics zonder dat je ze aanlevert, kan ik het niet met zekerheid zeggen. Maar hier zijn een paar mogelijke scenario’s:
Als grapje: Het zou goed kunnen dat iemand in het topic suggereerde dat DJMO zijn behoefte heeft gedaan “in het onkruid” als onderdeel van een forumgrap of roddeltje.
Letterlijk: Misschien heeft DJMO zelf toegegeven dat hij in de wildernis moest plassen of poepen, en werd dat opgepikt door de andere users.
Als verdachtmaking in het spel: In het Dode Spel kunnen zulke opmerkingen ook verdachtmakingen zijn in het kader van het spel — een manier om chaos te zaaien of reacties uit te lokken.
Wil je dat ik probeer te achterhalen of DJMO echt zoiets heeft gepost in het topic? Of wil je een grappige reactie terugplaatsen in de stijl van het topic? 😄Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heeft DJMO gepoept of geplast in het onkruid?
Dat is een bijzondere vraag! Om die goed te kunnen beantwoorden, zou ik wat meer context nodig hebben:
Wie of wat is "DJMO"?
Gaat het om een grapje, een observatie, een huisdier, een mens, of misschien een fictief personage?
Laat me weten wat je bedoelt, dan help ik je graag verder! 😄
Hou het maar op effe pissen
Jij weet echt niet meer wat je moet doen hequote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
DJMO is een user in het dode spel topic op fokforum. Onkruid is wildernis, bosjes enzo. DJMO is een mens.
Dank je voor de uitleg! 😄
Als DJMO een user is in het Dode Spel-topic op FOK!forum, en je vraagt of hij “gepoept of geplast heeft in het onkruid”, dan klinkt dat als een running gag, een forum-meme, of misschien een plagerige opmerking onder users.
Aangezien ik geen toegang heb tot recente forumposts of topics zonder dat je ze aanlevert, kan ik het niet met zekerheid zeggen. Maar hier zijn een paar mogelijke scenario’s:
Als grapje: Het zou goed kunnen dat iemand in het topic suggereerde dat DJMO zijn behoefte heeft gedaan “in het onkruid” als onderdeel van een forumgrap of roddeltje.
Letterlijk: Misschien heeft DJMO zelf toegegeven dat hij in de wildernis moest plassen of poepen, en werd dat opgepikt door de andere users.
Als verdachtmaking in het spel: In het Dode Spel kunnen zulke opmerkingen ook verdachtmakingen zijn in het kader van het spel — een manier om chaos te zaaien of reacties uit te lokken.
Wil je dat ik probeer te achterhalen of DJMO echt zoiets heeft gepost in het topic? Of wil je een grappige reactie terugplaatsen in de stijl van het topic? 😄
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waarom is user Paul soms zo vervelend in het dode spel topic op het fok forum?
Het is moeilijk om precies te zeggen waarom iemand zich op een bepaalde manier gedraagt in een online forum zoals het Dode Spel-topic op FOK! zonder context of zijn persoonlijke motieven te kennen. Maar hier zijn een paar mogelijke redenen waarom user Paul soms als "vervelend" wordt ervaren:
Mogelijke oorzaken:
Sarcastische of cynische stijl
Sommige gebruikers hanteren een droog of sarcastisch toontje dat niet bij iedereen goed valt, zeker als het vaak voorkomt of overgevoelig onderwerp raakt.
Postgedrag (bijv. off-topic, trollen of muggenziften)
Als iemand vaak op kleine fouten wijst, andermans bijdragen relativeert of expres tegen de stroom ingaat, kan dat vervelend overkomen – zeker in een niche-topic als het Dode Spel, waar mensen met passie posten.
Frustratie of vermoeidheid met het topic
Soms blijven bepaalde discussies jarenlang terugkomen, en gebruikers die al jaren meedoen kunnen daardoor kribbig worden tegenover "nieuwe" of herhaalde opmerkingen.
Persoonlijke botsingen of groepsvorming
In langdurige forumpostgroepen ontstaan vaak (subtiele) groepsdynamieken en conflicten. Paul kan misschien met sommige mensen gewoon niet zo goed overweg.
Tong-in-cheek of rol spelen
Sommige users nemen opzettelijk een bepaalde rol aan (“de zeikerd”, “de nuchtere realist”, etc.) om het topic levendig te houden. Wat voor de één humor is, is voor de ander storend.
Als je wilt, kan ik ook even kijken wat de laatste posts van user Paul zijn in dat topic (indien beschikbaar online), om te beoordelen of het echt zo vervelend is of gewoon wat schuurt qua stijl. Laat maar weten!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is moeilijk om precies te zeggen waarom iemand zich op een bepaalde manier gedraagt in een online forum zoals het Dode Spel-topic op FOK! zonder context of zijn persoonlijke motieven te kennen. Maar hier zijn een paar mogelijke redenen waarom user Paul soms als "vervelend" wordt ervaren:
Mogelijke oorzaken:
Sarcastische of cynische stijl
Sommige gebruikers hanteren een droog of sarcastisch toontje dat niet bij iedereen goed valt, zeker als het vaak voorkomt of overgevoelig onderwerp raakt.
Postgedrag (bijv. off-topic, trollen of muggenziften)
Als iemand vaak op kleine fouten wijst, andermans bijdragen relativeert of expres tegen de stroom ingaat, kan dat vervelend overkomen – zeker in een niche-topic als het Dode Spel, waar mensen met passie posten.
Frustratie of vermoeidheid met het topic
Soms blijven bepaalde discussies jarenlang terugkomen, en gebruikers die al jaren meedoen kunnen daardoor kribbig worden tegenover "nieuwe" of herhaalde opmerkingen.
Persoonlijke botsingen of groepsvorming
In langdurige forumpostgroepen ontstaan vaak (subtiele) groepsdynamieken en conflicten. Paul kan misschien met sommige mensen gewoon niet zo goed overweg.
Tong-in-cheek of rol spelen
Sommige users nemen opzettelijk een bepaalde rol aan (“de zeikerd”, “de nuchtere realist”, etc.) om het topic levendig te houden. Wat voor de één humor is, is voor de ander storend.
Als je wilt, kan ik ook even kijken wat de laatste posts van user Paul zijn in dat topic (indien beschikbaar online), om te beoordelen of het echt zo vervelend is of gewoon wat schuurt qua stijl. Laat maar weten!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is DTS. Dode Topic Spelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom is DJMOquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heeft DJMO gepoept of geplast in het onkruid?
Wie of wat is "DJMO"?
Laat me weten wat je bedoelt, dan help ik je graag verder! 😄Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het topic: ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18962] Heer Vers
Ik ben geen moderatie-expert van FOK!, maar op basis van algemene observaties (zonder specifieke posts van Paul gezien te hebben) zijn er een paar mogelijke redenen waarom zijn gedrag soms als vervelend ervaren wordt in het Dode Spel-topic:
🔍 Mogelijke verklaringen
Taal- of toongebruik
Sommige gebruikers gebruiken een directe, cynische of sarcastische stijl—dat kan scherp overkomen, zeker in een forum over spelregels en tactiek.
Frequent posten of corrigeren
Als Paul vaak reageert om anderen te verbeteren, oude topics weer activeert (zoals "het dode spel"-topic) of tegenspreekt, kan dat irritatie opwekken—zowel vanwege de inhoud als de frequentie.
Group dynamics
In zo’n speltopic ontstaat vanzelf een vaste groep deelnemers met informele regels, inside jokes en gevoeligheden. Iemand die zich niet aan die stilzwijgende afspraken houdt, kan snel “vervelend” overkomen.
Trollen of opzet
Het zou kunnen dat Paul soms expres een beetje ‘over de top’ reageert om discussie of chaos op gang te brengen – trollgedrag, kortom.
Wat je kunt doen
Concrete voorbeelden delen?
Als je een paar van zijn posts (of fragmenten) kunt delen waar je het vervelend vindt, kunnen we beter beoordelen wat eraan schort: is het vorm (toon), inhoud (te kritisch), timing (off-topic), of "sociale etiquette"?
Hoe reageren?
Vaak helpt het om rustig en constructief te reageren. Vragen stellen of zijn standpunt samenvatten (‘Je zegt dat... correct?’) kan de toon afzwakken.
Laat gerust wat voorbeelden zien (bijv. quotes of schermpjes), dan kunnen we specifieker analyseren waar het wringt!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
heb je al specifieke posten gedeeld?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het topic: ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18962] Heer Vers
Ik ben geen moderatie-expert van FOK!, maar op basis van algemene observaties (zonder specifieke posts van Paul gezien te hebben) zijn er een paar mogelijke redenen waarom zijn gedrag soms als vervelend ervaren wordt in het Dode Spel-topic:
🔍 Mogelijke verklaringen
Taal- of toongebruik
Sommige gebruikers gebruiken een directe, cynische of sarcastische stijl—dat kan scherp overkomen, zeker in een forum over spelregels en tactiek.
Frequent posten of corrigeren
Als Paul vaak reageert om anderen te verbeteren, oude topics weer activeert (zoals "het dode spel"-topic) of tegenspreekt, kan dat irritatie opwekken—zowel vanwege de inhoud als de frequentie.
Group dynamics
In zo’n speltopic ontstaat vanzelf een vaste groep deelnemers met informele regels, inside jokes en gevoeligheden. Iemand die zich niet aan die stilzwijgende afspraken houdt, kan snel “vervelend” overkomen.
Trollen of opzet
Het zou kunnen dat Paul soms expres een beetje ‘over de top’ reageert om discussie of chaos op gang te brengen – trollgedrag, kortom.
Wat je kunt doen
Concrete voorbeelden delen?
Als je een paar van zijn posts (of fragmenten) kunt delen waar je het vervelend vindt, kunnen we beter beoordelen wat eraan schort: is het vorm (toon), inhoud (te kritisch), timing (off-topic), of "sociale etiquette"?
Hoe reageren?
Vaak helpt het om rustig en constructief te reageren. Vragen stellen of zijn standpunt samenvatten (‘Je zegt dat... correct?’) kan de toon afzwakken.
Laat gerust wat voorbeelden zien (bijv. quotes of schermpjes), dan kunnen we specifieker analyseren waar het wringt!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Link naar het vorige topicquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je al specifieke posten gedeeld?
ik denk dat je een paar posten moet uitkiezenquote:
Ik vind Paul de laatste tijd juist wel aardig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul is Paulquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Paul de laatste tijd juist wel aardig.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind Paul de laatste tijd juist wel aardig.
Gaat user @MooieTop6 ook daadwerkelijk in de Top 6 eindigen deze maand? En dan in Het Dode Topic Spel bedoel ik. MooieTop6 staat nu op plaats 7 en heeft 481 punten. De nummer 6 heeft 490 punten.
Dank voor de context! We kijken dus naar de stand in Het Dode Topic Spel, waarin user MooieTop6 momenteel op plaats 7 staat met 481 punten, en de nummer 6 heeft 490 punten — een verschil van 9 punten. De maand loopt nog (het is nu 22 juli), dus er zijn nog 9 dagen te gaan.
Laten we even analyseren wat de kansen zijn dat MooieTop6 daadwerkelijk in de Top 6 eindigt:
🔍 Feiten op een rij
Achterstand: 9 punten.
Duur tot maandafsluiting: 9 dagen.
Gemiddelde score van actieve deelnemers ligt meestal ergens tussen de 0 en 2 punten per dag, afhankelijk van activiteit en geluk met dode topics.
Naam "MooieTop6" suggereert mogelijk extra motivatie of symboliek voor eindigen in de top 6.
📊 Kansinschatting
Als MooieTop6 ongeveer 1 tot 2 punten per dag weet te pakken, en de huidige nummer 6 óf stilvalt óf een lager tempo aanhoudt, dan is het goed mogelijk dat MooieTop6 die 9 punten overbrugt.
Een paar scenario’s:
Scenario Dagelijks verschil Kans op inhalen?
MooieTop6 scoort 1.5 p/d, #6 scoort 0.5 p/d +1 p/d Inhalen op de laatste dag
Beiden scoren 1 p/d 0 Niet genoeg
MooieTop6 scoort 2 p/d, #6 scoort 0.5 p/d +1.5 p/d Ruim voldoende
MooieTop6 scoort niets 0 Nee
🧠 Conclusie
Als MooieTop6 actief blijft en zijn gemiddelde een beetje opschroeft, is de kans realistisch dat hij/zij alsnog in de Top 6 eindigt. Een verschil van 9 punten is klein genoeg om in te halen in 9 dagen, maar het hangt sterk af van de activiteit van zowel MooieTop6 als de huidige nummer 6.
Wil je dat ik de voorspelling iets specifieker maak, bv. op basis van eerdere dagscores of trends deze maand?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
wat je vind moet je bij de politie het gemeentehuis brengenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat ik vind is mijn mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schattig wel
Ik apprecieer dit.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Blijft user @mario390 nog in de top 10 deze maand van Het Dode Topic Spel? Als dat niet gebeurd, dan gaat hij helemaal loco denk ik!
Ik kan geen actuele ranglijst van Het Dode Topic Spel vinden waar "mario390" nog in de Top 10 staat. Op FOK! is het laatste seizoensoverzicht van augustus besproken, maar zonder concrete positie van mario390 deze maand – mogelijk is hij buiten de topgroep gezakt
forum.fok.nl
.
Wat kun je doen?
Check de officiële ranglijst – meestal via het forum of bij de spelbeheerder zelf. Zie het ronde-overzicht van het huidige seizoen.
Bekijk recente bijdragen – de scores en samenvattingen in de thread kunnen inzicht geven of hij nog meedoet of inmiddels is afgezakt.
Vraag het aan andere spelers – ping in de forumthread of tag een mod/host: “Blijft mario390 in top 10 deze maand?”
Als hij inderdaad uit de top 10 is gevallen, begrijp ik best dat hij “helemaal loco” kan gaan 😅. Laat me weten als je hulp wilt bij het opzoeken van de vorderende posten of specifieke links – dan help ik je daar graag bij!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Helemaal loesoe!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Blijft user @:mario390 nog in de top 10 deze maand van Het Dode Topic Spel? Als dat niet gebeurd, dan gaat hij helemaal loco denk ik!
Ik kan geen actuele ranglijst van Het Dode Topic Spel vinden waar "mario390" nog in de Top 10 staat. Op FOK! is het laatste seizoensoverzicht van augustus besproken, maar zonder concrete positie van mario390 deze maand – mogelijk is hij buiten de topgroep gezakt
forum.fok.nl
.
Wat kun je doen?
Check de officiële ranglijst – meestal via het forum of bij de spelbeheerder zelf. Zie het ronde-overzicht van het huidige seizoen.
Bekijk recente bijdragen – de scores en samenvattingen in de thread kunnen inzicht geven of hij nog meedoet of inmiddels is afgezakt.
Vraag het aan andere spelers – ping in de forumthread of tag een mod/host: “Blijft mario390 in top 10 deze maand?”
Als hij inderdaad uit de top 10 is gevallen, begrijp ik best dat hij “helemaal loco” kan gaan 😅. Laat me weten als je hulp wilt bij het opzoeken van de vorderende posten of specifieke links – dan help ik je daar graag bij!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In een paar jaar tijd verdiende hij drie miljoen euro als bouwkundig adviseur. Allemaal zwart geld, want de Schiedammer droeg geen cent af aan de Belastingdienst. “Ik wist niet hoe dat zat”, verklaart hij bij de rechter. “Een ongeloofwaardig verhaal”, zegt de officier van justitie die zich afvraagt: waar is al dat geld gebleven?
Jarenlang werkte E.D. (50) bij een gemeente in loondienst als ambtenaar met als specialisme: de aanvraag van bouwvergunningen. In 2018 besluit hij als zzp’er verder te gaan en meerdere gemeenten te adviseren. Gaandeweg beginnen dingen op te vallen, waardoor de Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst (FIOD) argwaan krijgt.
Een groot contant geldbedrag bijvoorbeeld, waarmee hij op Schiphol uit de rij wordt geplukt. Of de maandcontracten die hij afsloot met gemeenten: opgeteld waren dat meer uren dan er in een maand zitten. “U leek een man met zeven levens”, zegt de rechter.
![]()
![]()
En dat is wederzijds mijn beste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Natuurlijk! Hier is een karakterbeschrijving van Lovely, zoals je die zou kunnen tegenkomen in het Dode Topic Spel op het FOK! Forum:
Naam: Lovely
Geslacht: Onbekend (en dat is precies hoe Lovely het wil)
Leeftijd: Tijdloos — al sinds de FOK! oertijd actief, maar altijd modern in toon
Forumrol: De charmante sluipmoordenaar van topics
Buitenkant:
Op het eerste gezicht straalt Lovely vriendelijkheid uit. De username doet vermoeden dat je een gezellige, warme user tegemoet treedt. Iemand die je topic komt kietelen met een knipoog en een bloemetje. De avatar? Iets schattigs of mysterieus — een vlinder, een pastelkleurige mist, of een obscure kunstplaat uit de jaren ’80.
Binnenkant:
Lovely is een strategische geest met een neus voor zwakte. Zodra een topic traag wordt of wankelt op z’n benen, verschijnt Lovely… niet met medelijden, maar met een glimlach en een dodelijke post.
Geen schreeuwer. Geen chaosmaker. Lovely is de stille killer die precies weet wanneer één reactie genoeg is om het onderwerp de genadeklap te geven.
“Is dit nog wel boeiend?”
“Nou ja, anyway…”
Poef. Topic weg.
Stijl:
Droog, onderkoeld en met een verfijnd gevoel voor ironie. Geen gifjes. Geen overdreven smileys. Alleen scherpe zinnen die soms aan een compliment lijken te grenzen, maar waar je pas vijf minuten later de steek van voelt.
Relaties op het forum:
Wordt bewonderd én gevreesd. Heeft bondgenoten die haar/zijn stijl begrijpen, maar ook een schare gebruikers die zweren dat Lovely “altijd net op tijd komt om de lol te verpesten.” Gaat zelden mee in ruzies — observeert, noteert, en keert dan stil terug om op het juiste moment toe te slaan.
Motto:
"Liefdevol, maar dodelijk."
Of, zoals Lovely het zelf ooit in een post zei:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Accuraatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gaat user @:MooieTop6 ook daadwerkelijk in de Top 6 eindigen deze maand? En dan in Het Dode Topic Spel bedoel ik. MooieTop6 staat nu op plaats 7 en heeft 481 punten. De nummer 6 heeft 490 punten.
Dank voor de context! We kijken dus naar de stand in Het Dode Topic Spel, waarin user MooieTop6 momenteel op plaats 7 staat met 481 punten, en de nummer 6 heeft 490 punten — een verschil van 9 punten. De maand loopt nog (het is nu 22 juli), dus er zijn nog 9 dagen te gaan.
Laten we even analyseren wat de kansen zijn dat MooieTop6 daadwerkelijk in de Top 6 eindigt:
🔍 Feiten op een rij
Achterstand: 9 punten.
Duur tot maandafsluiting: 9 dagen.
Gemiddelde score van actieve deelnemers ligt meestal ergens tussen de 0 en 2 punten per dag, afhankelijk van activiteit en geluk met dode topics.
Naam "MooieTop6" suggereert mogelijk extra motivatie of symboliek voor eindigen in de top 6.
📊 Kansinschatting
Als MooieTop6 ongeveer 1 tot 2 punten per dag weet te pakken, en de huidige nummer 6 óf stilvalt óf een lager tempo aanhoudt, dan is het goed mogelijk dat MooieTop6 die 9 punten overbrugt.
Een paar scenario’s:
Scenario Dagelijks verschil Kans op inhalen?
MooieTop6 scoort 1.5 p/d, #6 scoort 0.5 p/d +1 p/d Inhalen op de laatste dag
Beiden scoren 1 p/d 0 Niet genoeg
MooieTop6 scoort 2 p/d, #6 scoort 0.5 p/d +1.5 p/d Ruim voldoende
MooieTop6 scoort niets 0 Nee
🧠 Conclusie
Als MooieTop6 actief blijft en zijn gemiddelde een beetje opschroeft, is de kans realistisch dat hij/zij alsnog in de Top 6 eindigt. Een verschil van 9 punten is klein genoeg om in te halen in 9 dagen, maar het hangt sterk af van de activiteit van zowel MooieTop6 als de huidige nummer 6.
Wil je dat ik de voorspelling iets specifieker maak, bv. op basis van eerdere dagscores of trends deze maand?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
Natuurlijk! Hier is een karakterbeschrijving van Lovely, zoals je die zou kunnen tegenkomen in het Dode Topic Spel op het FOK! Forum:
Leeftijd: Tijdloos — al sinds de FOK! oertijd actief, maar altijd modern in toon
Buitenkant:
Op het eerste gezicht straalt Lovely vriendelijkheid uit. De username doet vermoeden dat je een gezellige, warme user tegemoet treedt. Iemand die je topic komt kietelen met een knipoog en een bloemetje. De avatar? Iets schattigs of mysterieus — een vlinder, een pastelkleurige mist, of een obscure kunstplaat uit de jaren ’80.
Binnenkant:
Lovely is een strategische geest met een neus voor zwakte. Zodra een topic traag wordt of wankelt op z’n benen, verschijnt Lovely… niet met medelijden, maar met een glimlach en een dodelijke post.
Geen schreeuwer. Geen chaosmaker. Lovely is de stille killer die precies weet wanneer één reactie genoeg is om het onderwerp de genadeklap te geven.
“Nou ja, anyway…”
Poef. Topic weg.
Stijl:
Droog, onderkoeld en met een verfijnd gevoel voor ironie. Geen gifjes. Geen overdreven smileys. Alleen scherpe zinnen die soms aan een compliment lijken te grenzen, maar waar je pas vijf minuten later de steek van voelt.
Relaties op het forum:
Wordt bewonderd én gevreesd. Heeft bondgenoten die haar/zijn stijl begrijpen, maar ook een schare gebruikers die zweren dat Lovely “altijd net op tijd komt om de lol te verpesten.” Gaat zelden mee in ruzies — observeert, noteert, en keert dan stil terug om op het juiste moment toe te slaan.
Motto:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”Dodelijk
Die laatste zin is geniaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
Buitenkant:
Binnenkant:
“Nou ja, anyway…”
Poef. Topic weg.
Stijl:
Relaties op het forum:
Motto:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lovely lovequote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
Buitenkant:
Binnenkant:
“Nou ja, anyway…”
Poef. Topic weg.
Stijl:
Relaties op het forum:
Motto:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Blijft user @:mario390 nog in de top 10 deze maand van Het Dode Topic Spel? Als dat niet gebeurd, dan gaat hij helemaal loco denk ik!
forum.fok.nl
.loco in acapulco kenn ik
hallo ik was 5te in juni
Wat kun je doen?
Als hij inderdaad uit de top 10 is gevallen, begrijp ik best dat hij “helemaal loco” kan gaan 😅. Laat me weten als je hulp wilt bij het opzoeken van de vorderende posten of specifieke links – dan help ik je daar graag bij!![]()
Doet Liev gewoon eventjes hoor
LIEVquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik die in mijn onderschrift zetten
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kunnen er nog liefdes ontstaan in HET DODE SPEL TOPIC? ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18963] Heer Verrot
Absoluut! In een levendig online topic zoals *Het Dodetopicspel* op FOK!, waar mensen intensief met elkaar meedingen en vaak humor en sarcasme delen, kunnen zeker mooie vriendschappen – en zelfs liefdes – ontstaan. Hier zijn een paar redenen waarom:
1. **Langdurige interactie** – In dat topic reageren mensen al jarenlang. Zo leer je iemands stijl, humor en persoonlijkheid kennen. Die verbondenheid kan leiden tot meer dan een simpele forumvriendschap.
2. **Gedeelde interesses** – Iedereen blijft komen vanwege hetzelfde spelgevoel, de ronde’s, de inside-jokes... Die gedeelde passie werkt als lijm.
3. **Diepere gesprekken buiten het topic** – Vaak gaan gebruikers via PB’s of off-forumplatforms (Discord, WhatsApp, etc.) verder met praten. Daar ontstaan soms echt persoonlijke gesprekken en connectie.
4. **Veilige lolomgeving** – Het topic zit vol geplaag en ironie, maar die omgeving kan juist vrijer voelen om voorzichtig je gevoelens te tonen – soms luchtig, soms intentievol.
5. **Voorbeelden genoeg** – Ook op andere forums zijn er talloze voorbeelden van gebruikers die elkaar ‘online’ leerden kennen en offline écht contact kregen.
Natuurlijk moet je wel bereid zijn om het contact op een gegeven moment buiten het openbare topic voort te zetten. En: altijd respectvol en voorzichtig, vooral naar mensen die nog anoniem zijn.
Dus ja: zelfs in *HET DODE SPEL TOPIC* kunnen oude vriendschappen uitgroeien tot iets moois. Het vergt alleen tijd, verbondenheid en durven delen – en dat is dus zeker mogelijk!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Veilige lolomgeving![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kunnen er nog liefdes ontstaan in HET DODE SPEL TOPIC? ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18963] Heer Verrot
Absoluut! In een levendig online topic zoals *Het Dodetopicspel* op FOK!, waar mensen intensief met elkaar meedingen en vaak humor en sarcasme delen, kunnen zeker mooie vriendschappen – en zelfs liefdes – ontstaan. Hier zijn een paar redenen waarom:
1. **Langdurige interactie** – In dat topic reageren mensen al jarenlang. Zo leer je iemands stijl, humor en persoonlijkheid kennen. Die verbondenheid kan leiden tot meer dan een simpele forumvriendschap.
2. **Gedeelde interesses** – Iedereen blijft komen vanwege hetzelfde spelgevoel, de ronde’s, de inside-jokes... Die gedeelde passie werkt als lijm.
3. **Diepere gesprekken buiten het topic** – Vaak gaan gebruikers via PB’s of off-forumplatforms (Discord, WhatsApp, etc.) verder met praten. Daar ontstaan soms echt persoonlijke gesprekken en connectie.
4. **Veilige lolomgeving** – Het topic zit vol geplaag en ironie, maar die omgeving kan juist vrijer voelen om voorzichtig je gevoelens te tonen – soms luchtig, soms intentievol.
5. **Voorbeelden genoeg** – Ook op andere forums zijn er talloze voorbeelden van gebruikers die elkaar ‘online’ leerden kennen en offline écht contact kregen.
Natuurlijk moet je wel bereid zijn om het contact op een gegeven moment buiten het openbare topic voort te zetten. En: altijd respectvol en voorzichtig, vooral naar mensen die nog anoniem zijn.
Dus ja: zelfs in *HET DODE SPEL TOPIC* kunnen oude vriendschappen uitgroeien tot iets moois. Het vergt alleen tijd, verbondenheid en durven delen – en dat is dus zeker mogelijk!![]()
![]()
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou geen goed antwoord
Welke users kunnen verliefd worden op elkaar? ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18963] Heer Verrot
Ik kan helaas niet in realtime zien welke gebruikers precies actief zijn in *Ronde 83 – Het Dodetopicspel*, aangezien Het FOK!forum niet vrij doorzoekbaar is. Om te kunnen ‘matchen’, zou ik ofwel toegang moeten hebben tot het thread-overzicht of zelf moeten weten welke gebruikers daar regelmatig posten.
**Wat jij kunt doen**:
1. **Bekijk de actieve posters** in dat specifieke topic (bijv. pagina's 990–999).
2. Let op:
* Wie reageert regelmatig.
* Wie op elkaars posts reageert met grapjes, emoji’s of complimenten.
* Wie via PM of off‑topic kanalen contact zoekt.
**Match‑ideeën op basis van forumdynamiek**:
* **Spraakmakers** ↔ **De stille types** – degene die anders wel actief is, maar zelden zichtbaar hun gevoelens toont, kunnen een onverwachte klik ervaren.
* **Humor‑duo’s** – personen die in meerdere threads samen lachen of elkaar regelmatig antwoorden kunnen onderling een ‘match’ vormen.
* **Strategie‑partners** – gebruikers die samenwerken tijdens het spel kunnen elkaar beter leren kennen en in een andere setting tot romantiek komen.
---
**Kortom**: als er twee users zijn die consistent interactie hebben met grapjes, ondersteuning, of zelfs privégesprekken voeren, dan is dat een mooie basis voor iets meer dan alleen forumvriendschap. Spot je zo’n duo? Dan zou dat een sterk kandidatenpaar kunnen zijn!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoiquote:
![]()
LunchpauzeIk heb er één en ik ben er trots op
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
In een paar jaar tijd verdiende hij drie miljoen euro als bouwkundig adviseur. Allemaal zwart geld, want de Schiedammer droeg geen cent af aan de Belastingdienst. “Ik wist niet hoe dat zat”, verklaart hij bij de rechter. “Een ongeloofwaardig verhaal”, zegt de officier van justitie die zich afvraagt: waar is al dat geld gebleven?
Jarenlang werkte E.D. (50) bij een gemeente in loondienst als ambtenaar met als specialisme: de aanvraag van bouwvergunningen. In 2018 besluit hij als zzp’er verder te gaan en meerdere gemeenten te adviseren. Gaandeweg beginnen dingen op te vallen, waardoor de Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst (FIOD) argwaan krijgt.
Een groot contant geldbedrag bijvoorbeeld, waarmee hij op Schiphol uit de rij wordt geplukt. Of de maandcontracten die hij afsloot met gemeenten: opgeteld waren dat meer uren dan er in een maand zitten. “U leek een man met zeven levens”, zegt de rechter.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Komt vast wel weer terug.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er lijkt helaas weinig harde informatie te zijn over interacties tussen Paul (ook bekend als paullo of -Paul-) en Vino_Tinto op het FOK!-forum. Ik kon geen conversaties, wederzijdse reacties of spanningsvelden tussen hen vinden die duiden op een eventuele “lange, onstuimige relatie” .
---
Wat we wél weten:
Vino_Tinto is sinds 9 mei 2024 actief op het forum, plaatst gemiddeld zo’n 2 berichten per dag en heeft in totaal ongeveer 270 posts .
Paullo (of -Paul-) is een veteraan die sinds 2003 actief was, maar zijn laatste bezoek was al 5542 dagen geleden (~15 jaar geleden) en heeft ruim 1.700 berichten geplaatst .
---
Compatibiliteitsschatting
Factor Observatie Beoordeling
Actieve overlap Geen zichtbare interacties; Paul heeft jarenlang niet meer ingelogd sinds 15 jaar geleden ❌ Ze schrijven elkaar waarschijnlijk niet
Spreekstijl/humor Onbekend; geen quotes of uitwisselingen gevonden 🤷 Onbekend
Interesse-overlap Vino_Tinto lijkt een fan van reality shows (zoals Big Brother); Paul's interesses zijn onduidelijk ⚠️ Onbekend
---
Conclusie
De kans dat Paul en Vino_Tinto een langdurige en onstuimige “FOK!-relatie” kunnen beginnen, lijkt bij gebrek aan interactie- of matchgegevens erg klein. Paul was al sinds minstens enkele jaren vóór Vino’s registratie niet meer actief, wat betekent dat ze nauwelijks overlap in actief forumleven hebben gehad. En zonder concrete posts van of naar elkaar blijft ieder romantisch scenario puur hypothetisch.
Wil je dat ik hun schrijfstijl, interesses of toon uit hun bijdragen zoek en poog om een compatibiliteitsanalyse te doen? Of liever een soort creatieve “scenario-fictie” uitwerken? Laat het gerust weten!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe het meestal met een stiekem scheetjequote:
Bahquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik doe het meestal met een stiekem scheetje![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die stinken het meest.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik doe het meestal met een stiekem scheetje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of de maandcontracten die hij afsloot met gemeenten: opgeteld waren dat meer uren dan er in een maand zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)ist-niet-hoe-dat-zatniet erg slim dus
Even een paar snuifjes met zijn allen, dan is ie zo wegquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Volgens mij is die reiger verdwaald... Ik loop in het vliegenbos, niet in reigersbos
Fietsplan
Heb je een ijsje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
;[Hey Marioquote:
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja hoorquote:
Schoenen die ik graag wil zijn nu echt bodemprijs.
Vliegenbos heet in Groningen vast het Muggenbos
Kopen kopen kopen!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
Schoenen die ik graag wil zijn nu echt bodemprijs.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er is daar ook een paddepoel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Vliegenbos heet in Groningen vast het Muggenbos“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Vliegenbos heet in Groningen vast het Muggenbos
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wil over Liev heenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De onderstequote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke kleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch wel he?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Why not both?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke kleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb al heel veel schoenen.quote:
Jij vindt ze niet leuk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De onderste. Bovenste is lelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke kleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Waarom ga je dan ook stofzuigen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat siert je.quote:
Daar gaat het niet omquote:
Dat is al gebeurdAlleen de woonkamer, ik mag nog niet teveel doen.
Maar ik zou voor de onderste gaan, de bovenste zijn lelijk. Sorry!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen sorry. het was unaniem.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Dat is al gebeurdAlleen de woonkamer, ik mag nog niet teveel doen.
Maar ik zou voor de onderste gaan, de bovenste zijn lelijk. Sorry!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Die onderste passen wel bij meerdere setjes kleding vind ik
Deze vrouw hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Bestemming in zicht
Nee. Gideon Italiaander
Een keten van geweldige winkels.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow ja heb je ook datingsapp met spanjaarden en italianen?
ik vraag dit voor een vriendin
Ik op een Vespa.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
zag gisteren een italiaan rijden in een Maserati“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bumble spoofen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik vraag dit voor een vriendinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
zag gisteren een italiaan rijden in een MaseratiIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je zou Tinder kunnen installeren en betalen voor premium. Dan kun je je locatie instellen op Spanje of Italië.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik vraag dit voor een vriendin
Dat doen die oostblokkers ook bij ons.![]()
quote:Bumblequote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je zou Tinder kunnen installeren en betalen voor premium. Dan kun je je locatie instellen op Spanje of Italië.
Dat doen die oostblokkers ook bij ons.Als straks alles rond is, en ik woon op mijn zolderkamer ga ik eens kijken
Het is een jood!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat generaliserend dit.Hij kan goed handelen dus een Jood.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom zoveel broodquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tgtg problemen
Past nie
Waar heb je deze vandaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tgtg problemen
Past nie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TGTG pakket.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat het een tgtg van de bakker isquote:
Heb ook nog krentenbollenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelf gemaakte kippen bouillonquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Benieuwd wat er in het potje rechtsboven zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dank je voor de infoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zelf gemaakte kippen bouillon
Mooi pakket hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat het een tgtg van de bakker is
Heb ook nog krentenbollen
LAs ik een tgtg pakket koop, dan zit er altijd een lading gebak en eierkoeken in, niet normaal
Nee. Ik generaliseer niet. 't is een ras Amsterdammer van Joodse afkomst. Als je zou opletten had je dat geweten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat generaliserend dit.Hij kan goed handelen dus een Jood.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat wist ik al lang, even wachten totdat jij hapte.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik generaliseer niet. 't is een ras Amsterdammer van Joodse afkomst. Als je zou opletten had je dat geweten.
tgtgquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat het een tgtg van de bakker is
Heb ook nog krentenbollen![]()
![]()
Halen wij ook vaker bij een bakker twee straten verderop. Tering veel lekker brood voor heel weinig
Hij had al lang een RLS moeten hebben,net als Kesbeke.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik generaliseer niet. 't is een ras Amsterdammer van Joodse afkomst. Als je zou opletten had je dat geweten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik al iedereen keihard de moeder, de vader, de kad en de hont gebolkt vandaag?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee alleen gegramdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
Had ik al iedereen keihard de moeder, de vader, de kad en de hont gebolkt vandaag?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, jouw plantjes hebben ook hun drinken nodigquote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
Had ik al iedereen keihard de moeder, de vader, de kad en de hont gebolkt vandaag?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
kutquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemiddag. Hoe is het? Koffie?
en ja
Hier is het droog. Maarja, dat maakt op kantoor ook niet uitquote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb geen koffie meerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemiddag. Hoe is het? Koffie?Word na 17:00 uur bezorgd
we hebben gistermiddag een regelrechte hoosbui gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, jouw plantjes hebben ook hun drinken nodig
dat was meer dan genoeg voor een weekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeiquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie meerWord na 17:00 uur bezorgd
How can I make this topic about me?![]()
je hebt toch wel minstens 3 bakken gedronken bij die kliniekquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie meerWord na 17:00 uur bezorgd
Tsja, is je eigen schuld. Mijn papa geef ieder wat hij of zij verdientquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben gistermiddag een regelrechte hoosbui gehad
dat was meer dan genoeg voor een week
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: