SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mag ik ook mijn script aanzetten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedankt, ik had dezequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker lekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh ja moet mijn app nog vertellen wat ik gegeten hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij slaat er een scriptje op holIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij vertelt een app wat je eet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja moet mijn app nog vertellen wat ik gegeten heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Volgens mij slaat er een scriptje op hol
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
harder hollen danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Volgens mij slaat er een scriptje op holHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zolang het mijn hol maar niet isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is dan wel een handige tool, maar je sport ook best veel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
valt wel mee, ik heb tijden gehad dat ik meer deedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan wel een handige tool, maar je sport ook best veel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een flesje pinot noir kan toch best?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee wil ook 10 kilo afvallen voor oktoberquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een flesje pinot noir kan toch best?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja komt goedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik. Nog even volhouden, dat kun je
weeg je ook alles?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja moet mijn app nog vertellen wat ik gegeten hebThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar is een app voor las ik net.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee wil ook 10 kilo afvallen voor oktober“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Liever een pinot grigioquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een flesje pinot noir kan toch best?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bondiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik. Nog even volhouden, dat kun je
Timmermans wel iets meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:34 schreef Paul het volgende:
[..]
henk westbroek is 20 kilo afgevallen met ozempic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
meeste gaat nu wel op gevoel, maar hoge calorie items wordeng eworden want dat is lastig schatten (fruit is losse hand werk, granola is weegschaal)quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dochter werkt ook via appquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meeste gaat nu wel op gevoel, maar hoge calorie items wordeng eworden want dat is lastig schatten (fruit is losse hand werk, granola is weegschaal)
de weegschaal is mee naar spanje
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon geen weegschaal in huis hebben
Fruit is losse handwerk, waarvan akte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
Fruit is losse handwerk, waarvan akte.
Vroeg genoegquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Niks mis met wat handwerkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
Fruit is losse handwerk, waarvan akte.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff nieuwe kopen dan maarquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dinerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En op 1. 3 keer feest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kost zo`n pakje nu?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter te duur dan niet te koopIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan heb je bonen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In tomatensausquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Uitspraak van mijn vader.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blendquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sicilian Espresso Blend en Summer Sum heb ik genomen
Waar bestel jij?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij redelijk normaal. Waar ik altijd bestel kost een halve kilo bonen 15 euro.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nu een of andere fairtrade bonen, maar die missen dan toch die lekkere smaak van kinderarbeidIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou zelf ook de 100% Arabica doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks, ik zoek nog een goed adresquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als zelfs kattenpoep al goede koffie geeft...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou vast heerlijke koffie opleveren...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter een Arabier in je koffiemachine, dan een Rus in je keuken?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook de 100% Arabica doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze is best goed. Zit hier in de buurt en heb de branderij gezien. Heel kleinschalig en kwalitatief goede koffie.quote:![]()
Een nestje Chevet katten bruine bonen voeren?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als zelfs kattenpoep al goede koffie geeft...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk dat Vino nu in de onthechting zit. Even rust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh is dat zo!?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi greesquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gat in de markt misschienquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een nestje Chevet katten bruine bonen voeren?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Maarrrrr ik had een vergadering, maar die gaat niet door, dus joechee, zo maar eens de stad in en alvast dingen voor de vakantie halen, zodat dat niet stressen op de laatste dag wordt
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Is het wel vakantie zonder stress op de laatste dag voor je vakantie?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Maarrrrr ik had een vergadering, maar die gaat niet door, dus joechee, zo maar eens de stad in en alvast dingen voor de vakantie halen, zodat dat niet stressen op de laatste dag wordtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik hoor dudje druk klikken dus er stromen weer likes binnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hai!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen stress, ik bewaar de kofferinpakstress nog wel voor de laatste dagquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is het wel vakantie zonder stress op de laatste dag voor je vakantie?
Ja, de dag voor de vakantie vraag ik me altijd af waarom ik niet gewoon lekker rustig thuis blijf
Of waarom je niet gewoon naar Bali gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, de dag voor de vakantie vraag ik me altijd af waarom ik niet gewoon lekker rustig thuis blijfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Komt wel dichtbij zo, heb zojuist mijn baggage weer ingepakt. Over enkele uren een stukje treinen naar Brussel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen stress, ik bewaar de kofferinpakstress nog wel voor de laatste dagI'm surrounded by morons!
Maar ik heb geen stressI'm surrounded by morons!
Huisje met zwembad kost daar 35k voor 30 jaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar jij reist iets vaker dan Ons Aller Amiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh dat is om de hoekquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo, heb zojuist mijn baggage weer ingepakt. Over enkele uren een stukje treinen naar Brussel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Correctquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij reist iets vaker dan Ons Aller AmieI'm surrounded by morons!
Yup, maar morgenavond ben ik nog dichterbijquote:I'm surrounded by morons!
Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup, maar morgenavond ben ik nog dichterbijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk dat hij vaker reist dan de meeste dts-ersquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar jij reist iets vaker dan Ons Aller Amie
Is natuurlijk ook niet voor niet trv modIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb wel toevallig gisteren een vakantie geboektquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vaker reist dan de meeste dts-ers
Is natuurlijk ook niet voor niet trv mod
Oooh en mij niet even meegevraagdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb wel toevallig gisteren een vakantie geboekt
Plek zatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Verre vanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
was de boel bij elkaar aan het vloeken maar had mic per ongeluk aan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Extra hete vlam tosti met mega ultra super super hete sambal en volkoren brood om vanavond of morgenvroeg heerlie de peerlie te kunnen genieten op de porseleinen troonquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga voor een simpele pasta vanavond denk ik.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Brood denk ikquote:
Of een ei
En watermeloenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Offfff
Ik ga vanavond voor suf avg en ga morgen voor lasagne, want dan heb ik de tijd om het te maken.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hoewel, dan kan ik vanavond alsnog makkelijk pasta doen, morgen lasagne maken voor donderdag en dan morgen avg.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Gertruda 'per ongeluk' verteld wat voor een ongelooflijk kwalitatief uitermate teleurstellend HR medewerker ze isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:29 schreef hemarookworst het volgende:
was de boel bij elkaar aan het vloeken maar had mic per ongeluk aan
Ik was ontevreden met de weegschaal, omdat er maar 100 gram af was tov het weekend. Mja kan dan nog steeds eindigen op -0,5 kilo deze week en dat is op zich natuurlijk prima. Had misschien ook geen frietjes moeten eten zondag
Soberzo de trendlijn in de gaten houden en niet de dagen te strak naast elkaar leggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was ontevreden met de weegschaal, omdat er maar 100 gram af was tov het weekend. Mja kan dan nog steeds eindigen op -0,5 kilo deze week en dat is op zich natuurlijk prima. Had misschien ook geen frietjes moeten eten zondag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Mijn trendlijn staat stil.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nee, wacht. IJs, je zou lief zijn voor jezelf. Trendlijn had ook kunnen stijgen.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
nee dat nietquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gertruda 'per ongeluk' verteld wat voor een ongelooflijk kwalitatief uitermate teleurstellend HR medewerker ze isUw ADH vitamine Worst
Een paar dagen is ook erg kort om iets betekenisvols uit af te lezen. Al helemaal zulke kleine beetjes . Dus zou me daar niet teveel van aantrekken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
🐙![]()
Ik ga vanavond ook eten, komt wel dichtbij zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik niet, ik ga fotosynthese toepassenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga vanavond ook eten, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
hou je ook veel vocht van vast, als je friet eetquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was ontevreden met de weegschaal, omdat er maar 100 gram af was tov het weekend. Mja kan dan nog steeds eindigen op -0,5 kilo deze week en dat is op zich natuurlijk prima. Had misschien ook geen frietjes moeten eten zondagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je friet eet ben je juist culinair zeer goed onderlegdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hou je ook veel vocht van vast, als je friet eet
Sponzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hou je ook veel vocht van vast, als je friet eet
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Niet alleen zout, maar ookcarbs
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nu heb ik zin in een patatje waterval en een domme turk
Wasda?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik zin in een patatje waterval en een domme turkJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
daar hebben we allemaal wel zin inquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik zin in een patatje waterval en een domme turkUw ADH vitamine Worst
zelfs degene die het niet weten wat het is hebben er stiekem zin inUw ADH vitamine Worst
Nou, nee, want ik heb geen idee wat het is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar hebben we allemaal wel zin inJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Mijn chlorofylen hebben vakantiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, ik ga fotosynthese toepassenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, nee, want ik heb geen idee wat het is.
Bekijk deze YouTube-videoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je friet eet ben je juist culinair zeer goed onderlegdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is omdat jij je diepe innerlijke lusten negeertquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, nee, want ik heb geen idee wat het is.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo de trendlijn in de gaten houden en niet de dagen te strak naast elkaar leggen.
Het kan erger.
Maar vrijdag op vakantie, dus hij zal wel iets stijgen. Naja gaat mn lichaam iig niet op spaarstand
Had je maar patat moeten etenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was ontevreden met de weegschaal, omdat er maar 100 gram af was tov het weekend. Mja kan dan nog steeds eindigen op -0,5 kilo deze week en dat is op zich natuurlijk prima. Had misschien ook geen frietjes moeten eten zondagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een frikandelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Het kan erger.
Maar vrijdag op vakantie, dus hij zal wel iets stijgen. Naja gaat mn lichaam iig niet op spaarstand
raad waar mijn vakantie wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als dat geen snoeihard snack festijn wordquote:
Ze is er weer.
Noord-Koreaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
raad waar mijn vakantie wasUw ADH vitamine Worst
Ja fu, ik kan geen filmpjes kijken nu.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Speciaal, de jos brinkie vanavond pasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat hebben ze hier niet 🤷🏻♀️quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
In het frikandellenbos?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Och, spaarstand is ook een aardige mythe. Maar vakantiegewicht ben je meestal net zo snel weer kwijt als het eraan kwam.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Het kan erger.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Net achter de soufle rivierquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt die naast de hamburgervijver?
Is een app voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, spaarstand is ook een aardige mythe. Maar vakantiegewicht ben je meestal net zo snel weer kwijt als het eraan kwam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb wel een vermoedenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
raad waar mijn vakantie was
Mja vakantie is er om te genieten, ik ga me nergens schuldig over voelen!
Tenzij ik over iemand of een dier heen rijd ofzo.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik was van plan om vanaf Amsterdam cs via het vliegerbos naar Buikslotermeerplein te wandelen, maar het ziet er nogal wolkerig uit
Ik schommel zo te zien al minimaal een jaar binnen een range van 4kg. Not great, not terrible.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Toch maar naar een wel beschaafd gebied verhuizenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je dat vaak gedaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden
Tenzij ik over iemand of een dier heen rijd ofzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou droog blijven dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:46 schreef DJMO het volgende:
Ik was van plan om vanaf Amsterdam cs via het vliegerbos naar Buikslotermeerplein te wandelen, maar het ziet er nogal wolkerig uitJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Rare hobby welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
de truc is weer terug in je originele ritme komen van wat je eet en hoeveel je beweegtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, spaarstand is ook een aardige mythe. Maar vakantiegewicht ben je meestal net zo snel weer kwijt als het eraan kwam.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is wel een lage drempel. Of een hoge. Hangt er vanaf over wie je heen rijdt I guess.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Tenzij ik over iemand of een dier heen rijd ofzo.🐙![]()
maar het is warm dus is goed te doenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:46 schreef DJMO het volgende:
Ik was van plan om vanaf Amsterdam cs via het vliegerbos naar Buikslotermeerplein te wandelen, maar het ziet er nogal wolkerig uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Flink gas bijgeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel een lage drempel. Of een hoge. Hangt er vanaf over wie je heen rijdt I guess.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vlieg je zo een trampoline op en iemands zolder inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet bewustquote:![]()
Nee 1x op de snelweg met 120km/uur 2 duiven op de vooruit gehad, maar dat was hun eigen schuld. Verder niet (ja insecten en misschien slakken enzo)It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden
Tenzij ik over iemand of een dier heen rijd ofzo.Uw ADH vitamine Worst
Yeetquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
vlieg je zo een trampoline op en iemands zolder inJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Beetje duiven vermoordenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet bewust![]()
Nee 1x op de snelweg met 120km/uur 2 duiven op de vooruit gehad, maar dat was hun eigen schuld. Verder niet (ja insecten en misschien slakken enzo)
Wil ik ookquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ugh ik had my sim hysterisch maar helaas niet genoegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens buienradar heb je gelijk, maar Google zegt dat er wel kans op neerslag isquote:
Laat je sim los in DTSquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
ugh ik had my sim hysterisch maar helaas niet genoegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jan Visser heeft het ook over buien, dus wordt een gokje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgens buienradar heb je gelijk, maar Google zegt dat er wel kans op neerslag is
[ afbeelding ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Moontje.quote:
Adaptieve thermogenese dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, spaarstand is ook een aardige mythe. Maar vakantiegewicht ben je meestal net zo snel weer kwijt als het eraan kwam.
https://www.volkskrant.nl(...)aat-lijnen~b3215c16/
En misschien komt er ook wel geen vakantiegewicht bij, omdat ik opeens hele dagen wandel en zwem
ghadden wij in amerika vaak
dag in dag uit pretparken
val je ook afHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een blaasorkest?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meestal vertrouw ik alleen op m'n eigen waarneming inderdaadquote:
Wie?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jan Visser heeft het ook over buien, dus wordt een gokje.
Tenerife, Icod de los Vinos. Ik verwacht dat daar wel sangia isquote:
De Noord-Hollandse weerman, duh.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Misselijk van alle achtbanenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
ghadden wij in amerika vaak
dag in dag uit pretparken
val je ook af
Hoe kom je daar terecht dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tenerife, Icod de los Vinos. Ik verwacht dat daar wel sangia is
Dat vraag ik omdat de meeste mensen wel voor het zuiden kiezen ipv het noorden
Ga je alleen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh jeequote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee duikboot is nog niet te water
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:![]()
![]()
Ik wil een nachtJapanseIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat rode met goud is echt leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Via huizenruilquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoe kom je daar terecht dan?
Dat vraag ik omdat de meeste mensen wel voor het zuiden kiezen ipv het noorden
Ga je alleen?
Ik ga met familie
Die voorspelt niet veel meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Praktisch gezien is dat een druppel op de gloeiende plaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Adaptieve thermogenese dan?
https://www.volkskrant.nl(...)aat-lijnen~b3215c16/
En misschien komt er ook wel geen vakantiegewicht bij, omdat ik opeens hele dagen wandel en zwem
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb nog eens een date gescoord dankzij Piet PaulusmaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Aha ik snap.quote:
Tenerife is mooiNoorden is mooier dan het zuiden
Maar zuiden is wel warmer
Ja, maar ik gebruik graag een dikkemensenexcuusquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Praktisch gezien is dat een druppel op de gloeiende plaat.
En dan vooral als excuus dat een cheatday per week juist goed is om niet in de spaarstand te geraken
Zegt me helemaal niets tbh.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben heel erg blij met de voorspelling van 25-28 graden, dat vind ik ideale temperaturenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Aha ik snap.
Tenerife is mooiNoorden is mooier dan het zuiden
Maar zuiden is wel warmerIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik wil ook weer naar Tenerife
Maar ik wil zuiden. Als ik ga dan een weekje Playa Paraiso
Ik ga naar Gran Canaria
Liever Lanzarote maar jaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook geen likes?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Huh? Ik dacht dat je verder weg zou gaanquote:
![]()
Daar ben ik ook geweestquote:![]()
Maar dat vind ik wel het minste eiland tot nu toe.
Welke plaats ga je?
Playa del Ingles is erg aan het vervallen
Dat was vroeger the place to go!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, dit is de decembervakantiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat je verder weg zou gaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De oktobervakantie moet ik nog bedenkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lanzarotequote:Maar dan niet playa blanca
Puerto del Carmen
Maar ga je alleen dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:07 schreef MooieTop6 het volgende:
De oktobervakantie moet ik nog bedenkenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daar zaten we, Puerto del Carmen, vlakbij tigufagiosusiis ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
LanzaroteMaar dan niet playa blanca
Puerto del CarmenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oktober welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Want Amie durft niet zo verrIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar zaten we, Puerto del Carmen, vlakbij tigufagiosusiis ofzo
Ik durf nog niet zo goed. Maar als ik het doe dan wel all in naar riu buenavista.quote:
Dan wordt het echt een weekje relaxenipv actieve vakantie
Oh ja en datquote:
Zutphen is ook al heel ver
Welke dag is dat?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee nog niet eigenlijkquote:Al vind ik Magda wel sympathiek en Jean-Paul
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Riu, heb je de geldtyfus ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ik durf nog niet zo goed. Maar als ik het doe dan wel all in naar riu buenavista.
Dan wordt het echt een weekje relaxenipv actieve vakantie
Wel even noteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
laatste milka orea paaseitje van het jaar opeten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor het geld van 1 week Ryu kan je 3 weken Bali pakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Inclusief nachtelijk vertierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar net klaar mee, eerste seizoen. Nu bezig met Japanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles al gezien nu Love Islanf UK aan het bingen tegen beter weten in
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: