SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mag ik ook mijn script aanzetten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedankt, ik had dezequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker lekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh ja moet mijn app nog vertellen wat ik gegeten hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij slaat er een scriptje op holIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij vertelt een app wat je eet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja moet mijn app nog vertellen wat ik gegeten heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Volgens mij slaat er een scriptje op hol
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
harder hollen danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Volgens mij slaat er een scriptje op holHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zolang het mijn hol maar niet isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is dan wel een handige tool, maar je sport ook best veel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
valt wel mee, ik heb tijden gehad dat ik meer deedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan wel een handige tool, maar je sport ook best veel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een flesje pinot noir kan toch best?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee wil ook 10 kilo afvallen voor oktoberquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een flesje pinot noir kan toch best?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: