SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Logisch toch? Hancko leek ineens toch te blijven en je kan toch geen 10 miljoen kostende, 28-jarige back-up gaan halen met een hoog salaris.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee joh. Paar dagen geleden vond ik dat er niet adequaat werd gehandeld, met name voor een LCV. En dat vind ik nog steeds: het beleid lijkt gewoon hapsnap. Die Watanabe vonden ze 3 maanden geleden nog te duur, zeg maar toen ze goed voorbereid de CL in wilden. Vervolgens probeer je er nog 2 of 3, om dan last minute toch maar met miljoenen te gaan smijten. Fijn dat we in ieder geval niet met Plug in de vCL hoeven te starten, maar dat is toch geen beleid te noemen.
De kans dat Hancko daadwerkelijk zou blijven was sowieso niet groot. Daarbij kan Hancko prima op LB, en/of Watanabe op RCV. Net als dat die Poolspanjool evengoed op LB kon.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Logisch toch? Hancko leek ineens toch te blijven en je kan toch geen 10 miljoen kostende, 28-jarige back-up gaan halen met een hoog salaris.
Hier ben ik het niet mee eens, Hancko zou sowieso wel weggaan, dus hier had wel wat eerder gehandeld mogen worden.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Logisch toch? Hancko leek ineens toch te blijven en je kan toch geen 10 miljoen kostende, 28-jarige back-up gaan halen met een hoog salaris.
quote:'Feyenoord schakelt door en wil nieuwe spits ophalen bij Benfica'
Feyenoord is in de zoektocht naar een nieuwe spits uitgekomen in Portugal. De Rotterdammers willen Casper Tengstedt overnemen van Benfica, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op X.
Tengstedt wordt gezien als alternatief voor El Bilal Touré. De spits van Atalanta werd al nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer naar Feyenoord, maar Atalanta is naar verluidt niet happig op een verhuur. Hierdoor hebben de Rotterdammers de aandacht naar verluidt verlegd naar Tengstedt, die onder contract staat bij Benfica, waar hij nog tot medio 2028 vastligt.
Op zich wel mee eens, al denk ik dat het Hancko-geld ook gewoon nodig was hiervoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, Hancko zou sowieso wel weggaan, dus hier had wel wat eerder gehandeld mogen worden.
Ook wel mee eens (al vind ik Beelen goed genoeg voor Feyenoord (maar verder zie ik hem niet komen)), maar het profiel van zo'n soort speler zou heel anders zijn dan een dure 28-jarige.quote:Los daarvan was een (linksbenig) alternatief voor de cv sowieso geen gek plan, want Trauner is altijd geblesseerd en Beelen is ook niet zo’n geweldenaar.
Dat blijft gissen, al denk ik niet dat er een Argentijn bestaat die voor Nederland kiest als hij ook een Spaans alternatief heeft. Die Pool had je wellicht binnen kunnen halen, maar ik weet niet of ik bij voorbaat een 20-jarige reservespeler van een Spaanse middenmoter een goede vervanger voor een geweldenaar als Hancko zou vinden. Dan heeft zo'n Watanabe veel meer ervaring te bieden. Had wel in dat profiel gepast van dat alternatief op CV overigens, maar zal hij PSV wel meer garanties hebben gekregen na het vertrek van Boscagli.quote:Nu zijn er wel twee transfers in feite gekaapt, we weten niet zo of dat pech is of gewoon zwak gehandeld. Maar dit probleem viel te voorkomen denk ik.
De X-scouts zijn ook allemaal heel erg positief.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel redelijk enthousiast over die Tengstedt. Puur op basis van 4 minuten YouTube
Hij deed mij een beetje denken aan Guidetti. De nieuwe Guidetti jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De X-scouts zijn ook allemaal heel erg positief.
Dit kan niet anders dan een gigantisch succes worden dus.
Kan ie druk zetten? Is het een beetje een aanjager itt onze lieve Japanse jongon?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel redelijk enthousiast over die Tengstedt. Puur op basis van 4 minuten YouTube
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-olympique-marseillequote:De onderhandelingen tussen Feyenoord en Olympique Marseille hebben nog niet geresulteerd in een akkoord over Igor Paixăo.
Maandagavond zaten beide partijen aan tafel. De uitkomst is dat de Fransen dinsdag hun finale bod naar Rotterdam zullen sturen. Volgens ingewijden is de kans momenteel groter dat Paixăo bij Feyenoord blijft, dan dat hij snel wordt gepresenteerd als speler van Marseille. Niettemin wacht men in De Kuip met spanning op het laatste voorstel vanuit Zuid-Frankrijk.
Tsuyoshi Watanabe heeft zijn transfer naar Feyenoord afgerond. De Japanse verdediger komt dinsdag naar Nederland, waarna hij snel medisch zal worden gekeurd en zodoende kan aansluiten bij de selectie van trainer Robin van Persie tijdens het trainingskamp in Zuid-Duitsland. De onderhandelingen met Rav van den Berg zijn in volle gang. De verdediger van Middlesbrough staat open voor een avontuur in De Kuip. Zodra Feyenoord een akkoord bereikt met de Engelse club uit het Championship, vliegt Van den Berg naar Rotterdam.
Op zoek naar een spits heeft Feyenoord Casper Tengstedt al een tijd op de lijst staan van Benfica. Deze aanvaller staat tot 2027 onder contract bij Benfica, dat op zijn beurt overigens nog steeds interesse heeft in Anis Hadj Moussa. Tengstedt speelde eerder voor FC Midtjylland, Rosenborg en Hellas Verona.
Erg mooi. 40 miljoen en anders lekker blijven en volgend jaar voor 30-35 verkopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Van VI.nl:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-olympique-marseille
De statistieken van de afgelopen twee jaar zijn niet geweldig, maar dat filmpje op YouTube ziet er wél heel goed uit. Lijkt wel de nieuwe Guidetti. Mag ik dat eigenlijk nog zeggen, na dertien jaar zoeken naar dé opvolger?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Dan heb je eigenlijk alleen nog een linksback en spits nodig (en stiekem nog wel een centrale verdediger)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:18 schreef hhh38 het volgende:
Bohhh als Paixao blijft zou dat echt puur genot zijn
Ik niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:12 schreef Caland het volgende:
Als ze Hadj Moussa verkopen word ik woedend.
Voor minder dan de eerder genoemde 10 miljoen zou het nog wat mooier maken.quote:
Even twee jaar laten beulen tegen die Championship-spitsen voordat hij klaar is voor het echte werk, uiteraard.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is die zo goed dan?
Talentje van Zwolle, waarom toen niet zelf gehaald?
Ja nog wel een back-up lcv of je moet veel vertrouwen hebben in die Plug.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk alleen nog een linksback en spits nodig (en stiekem nog wel een centrale verdediger)
Wellicht zijn ze nog steeds met Doekhi bezig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk alleen nog een linksback en spits nodig (en stiekem nog wel een centrale verdediger)
Wauw, waar lees je dat? Ik werd al blij van:quote:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-olympique-marseillequote:Tsuyoshi Watanabe heeft zijn transfer naar Feyenoord afgerond.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wauw, waar lees je dat? Ik werd al blij van:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-olympique-marseille
Twee klappen vandaag is wel erg mooi
Principe-akkoord is gewoon bevertaal voor "de onderhandelingen zijn nog bezig, maar gaan de goede kant op". Hierna volgt nog een schriftelijk akkoord, totaalakkoord en superduperdefinitief megatotaalakkoord.quote:
Misschien moeten we de grappen rondom het superdefinitiefmegatotaalakkoord nog iéts meer uitmelken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Principe-akkoord is gewoon bevertaal voor "de onderhandelingen zijn nog bezig, maar gaan de goede kant op". Hierna volgt nog een schriftelijk akkoord, totaalakkoord en superduperdefinitief megatotaalakkoord.
Misschien moet jij niet steeds je Bevervriendje verdedigen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien moeten we de grappen rondom het superdefinitiefmegatotaalakkoord nog iéts meer uitmelken.
Hoe zie je hier überhaupt een zogenaamde verdediging in. Heb het over de ‘grap’ die hier ongeveer al een miljoenmiljard keer voorbij is gekomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien moet jij niet steeds je Bevervriendje verdedigen.
Prima beleid om ook wat talentjes op het eiland op te halenquote:Talentvolle Emeka Peters tekent contract in De Kuip
Feyenoord heeft Emeka Peters gecontracteerd. De 18-jarige vleugelaanvaller, die afkomstig is uit de jeugdopleiding van Premier League-club Brentford FC, zette zijn handtekening onder een overeenkomst tot medio 2028 en sluit deze week gelijk aan bij de selectie van Feyenoord Onder 19.
'Ik ben zeer vereerd om hier te zijn,’ vertelt Peters. ‘Feyenoord is een grote club, en dit is mijn eerste profcontract dus dat maakt me heel trots. Het is natuurlijk een nieuw avontuur, in een nieuw land, maar ik ben er op gebrand om me te laten zien bij Onder 19. Ik hoop dat ik met mijn acties bij kan dragen aan het succes van het team – en dat ik me hier als jonge speler verder kan ontwikkelen.’
Peters, die geboren en getogen is in Londen, begon zijn voetbalcarričre op lokaal niveau bij Junior Elite FC. Op 14-jarige leeftijd werd hij gescout door de jeugdopleiding van Fulham FC. Twee zomers geleden maakte de behendige buitenspeler de overstap naar Brentford FC, waar hij afgelopen seizoen met 14 goals en 6 assists indruk maakte in het O18-elftal van de club uit het westen van Londen.
Megagigantischtotaalakkoord.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Verder heb ik helemaal niks met die gast.
Oké, ik neem alles terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe zie je hier überhaupt een zogenaamde verdediging in. Heb het over de ‘grap’ die hier ongeveer al een miljoenmiljard keer voorbij is gekomen.
Verder heb ik helemaal niks met die gast.
Hier ben ik in principe concreet totaal akkoord mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien moeten we de grappen rondom het superdefinitiefmegatotaalakkoord nog iéts meer uitmelken.
Ik moet er ook nog wel aan wennen dat winnen van Fenerbahce en daarna de play-off verliezen exact hetzelfde vervolg zou opleveren als direct van Fenerbahce verliezen. Voelt niet kloppend ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Jaaaa we kunnen nog in de conference league komen
Is echt al heel lang zo. Zou vooral gek zijn als we de beker hadden gewonnen namelijk, dan zijn we door de derde plek ineens niet meer zeker van EL-voetbal.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog wel aan wennen dat winnen van Fenerbahce en daarna de play-off verliezen exact hetzelfde vervolg zou opleveren als direct van Fenerbahce verliezen. Voelt niet kloppend ofzo.
Dan hebben we Sauer, Borges, Diarra. Daar zal wel eentje van blijven plakken denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:48 schreef bbuddybb het volgende:
Paixao blijft? Daar zou ik niet van uitgaan.
Ik denk achterin, in de basis, iets minder dan vorig seizoen, in de breedte beter. In de aanval beter, zowel in de basis als in de breedte, zeker als Touré toch nog komt (samen met die Tengstedt misschien wel).quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Paixao - Tengstedt - Moussa
Moder - Steijn - Hwang
Smal - Watanabe - van den Berg - Read
Bijlow
En dan achter de hand Sauer, Borges, Ueda, Valente, Targhalline, Trauner en Lotomba. Timber op de weg terug. Hopelijk nog een linksback erbij. En een gehandicapte Stengs.
We hebben wel eens slechter gezien.
Zoals het er nu uitziet wel, toch? Ik acht de kans aannemelijk dat Feyenoord er niet uit gaat komen met Ol. Marseille.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:48 schreef bbuddybb het volgende:
Paixao blijft? Daar zou ik niet van uitgaan.
Nee toch, vroeger had je na het verliezen van Fenerbahce nog de EL-play off moeten spelen geloof ik?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is echt al heel lang zo. Zou vooral gek zijn als we de beker hadden gewonnen namelijk, dan zijn we door de derde plek ineens niet meer zeker van EL-voetbal.
Bedoel je megagigantischtotaal uitgemolken?quote:
Nee, deze regeling is echt al heel lang zo. Maar we hebben ook al meer dan tien jaar geen voorronde CL gespeeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee toch, normaal had je na het verliezen van Fenerbahce nog de EL-play off moeten spelen geloof ik?
Het transferraam is nog lang, zijn statistieken erg goed, kans is dus dat er alsnog andere clubs komen, bijvoorbeeld in de laatste week.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet wel, toch? Ik acht de kans aannemelijk dat Feyenoord er niet uit gaat komen met Ol. Marseille.
Dat moet je imo ook laten afhangen van het niveau wat Sauer komende tijd laat zien. Als die uitblinkt, mag je bij een mooi bod voor Paixao wel harken. Als dat tegenvalt, moet je stuk bij voet houden, want dan wordt het heel lastig om nog een vervanger te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het transferraam is nog lang, zijn statistieken erg goed, kans is dus dat er alsnog andere clubs komen, bijvoorbeeld in de laatste week.
Feyenoord is helemaal niet in staat om een bod van 35-40 te weigeren, ook niet in de laatste weken van de transferperiode.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moet je imo ook laten afhangen van het niveau wat Sauer komende tijd laat zien. Als die uitblinkt, mag je bij een mooi bod voor Paixao wel harken. Als dat tegenvalt, moet je stuk bij voet houden, want dan wordt het heel lastig om nog een vervanger te vinden.
Wel als je je voor de CL plaatstquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is helemaal niet in staat om een bod van 35-40 te weigeren, ook niet in de laatste weken van de transferperiode.
Nee, ik denk dat Igor al lang te horen heeft gekregen dat hij eventueel mag vertrekken bij een juist bod, en Igor heeft wel oren naar een vertrek. Daarnaast, als ie ineens een heel seizoen last blijft houden van spierblessures, krijg je straks niet eens de helft. Ik denk dat je Igor al vertrokken moet beschouwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel als je je voor de CL plaatst
Oh, my sweet summer child.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel als je je voor de CL plaatst
Het ligt er een beetje aan met welk bod Marseille nu komt en of er Engelse clubs uiteindelijk ook interesse gaan tonen. Als dat allebei tegenvalt zie ik hem nog wel blijven, anders niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Igor al lang te horen heeft gekregen dat hij eventueel mag vertrekken bij een juist bod, en Igor heeft wel oren naar een vertrek. Daarnaast, als ie ineens een heel seizoen last blijft houden van spierblessures, krijg je straks niet eens de helft. Ik denk dat je Igor al vertrokken moet beschouwen.
Alleen valt Bijlow na twee wedstrijden wel weer geblesseerd uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Paixao - Tengstedt - Moussa
Moder - Steijn - Hwang
Smal - Watanabe - van den Berg - Read
Bijlow
En dan achter de hand Sauer, Borges, Ueda, Valente, Targhalline, Trauner en Lotomba. Timber op de weg terug. Hopelijk nog een linksback erbij. En een gehandicapte Stengs.
We hebben wel eens slechter gezien.
Op basis van dit soort dingen moet je geen zaken doen, tenzij je het over een hele blessuregevoelige speler hebt. Maar dat is bij Paixao niet aan de orde.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daarnaast, als ie ineens een heel seizoen last blijft houden van spierblessures, krijg je straks niet eens de helft. Ik denk dat je Igor al vertrokken moet beschouwen.
Wie is er dan 2e keeper?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:21 schreef fetX het volgende:
Overigens gaan er hopelijk van dit lijstje ook nog wel een aantal spelers definitief weg (of via huur):
Andreev
Wellenreuther (afhankelijk van wat je nog hebt)
Kasanwirjo
Mitchell
Tsoungui
Nieuwkoop
Zerrouki
Stengs
Bullaude
Nadje
‘T Zand
Slory en Sliti kun je afhankelijk van wat je hebt staan ook wel verhuren. Ueda mag wat mij betreft ook wel weg als we een nieuwe spits hebben.
Uitgaand moet er nog genoeg gebeuren, maar ik vermoed dat dit pas de laatste weken echt op gang gaat komen.
Als Wellenreuther verkocht wordt komt er ook gewoon een nieuwe keeper.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar als je Wellenreuther dus verkoopt heb je met Bossin en vooral Andreev nou niet bepaalde toppers achter brekenbeen Bijlowm
Van Geel had Gorter gehaald op de laatste transferdag.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Wellenreuther verkocht wordt komt er ook gewoon een nieuwe keeper.
Feyenoord gaat dan gewoon voor Roefsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Van Geel had Gorter gehaald op de laatste speeldag.
Met vier jaar contract blijf je in een zetel positie zitten. Met een CL-plaatsing vervalt zowel de financiële noodzaak (voor Feyenoord) als de sportieve noodzaak (voor Paixao) een beetje. Gewoon vrij normaal dat je aan het eind van de window als er geen tijd meer is om een vervanger te halen meer vraagt, dat doet letterlijk iedere club (behalve Feyenoord afgelopen winterquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Igor al lang te horen heeft gekregen dat hij eventueel mag vertrekken bij een juist bod, en Igor heeft wel oren naar een vertrek. Daarnaast, als ie ineens een heel seizoen last blijft houden van spierblessures, krijg je straks niet eens de helft. Ik denk dat je Igor al vertrokken moet beschouwen.
Zolang Feyenoord geen enkele financiële buffer heeft opgebouwd (en ook nog eens EL speelt vermoedelijk) is Paixao voor 35-40 miljoen vast ook gewoon weg op de laatste dag van de transfermarkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met vier jaar contract blijf je in een zetel positie zitten. Met een CL-plaatsing vervalt zowel de financiële noodzaak (voor Feyenoord) als de sportieve noodzaak (voor Paixao) een beetje. Gewoon vrij normaal dat je aan het eind van de window als er geen tijd meer is om een vervanger te halen meer vraagt, dat doet letterlijk iedere club (behalve Feyenoord afgelopen winter)
Stengs en Zerrouki gaat wel een lastig verhaal worden gezien hun salarissen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:21 schreef fetX het volgende:
Overigens gaan er hopelijk van dit lijstje ook nog wel een aantal spelers definitief weg (of via huur):
Andreev
Kasanwirjo
Mitchell
Tsoungui
Nieuwkoop
Zerrouki
Stengs
Bullaude
Nadje
‘T Zand
Slory en Sliti kun je afhankelijk van wat je hebt staan ook wel verhuren. Ueda mag wat mij betreft ook wel weg als we een nieuwe spits hebben.
Uitgaand moet er nog genoeg gebeuren, maar ik vermoed dat dit pas de laatste weken echt op gang gaat komen.
Krabby zit al maanden te verkondigen dat er zoveel interesse in Zerrouki is, dan laat je hem toch tegen elk bod gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs en Zerrouki gaat wel een lastig verhaal worden gezien hun salarissen.
Als je op een rijtje de aankopen van 2023 zet en hoeveel geld we eraan verbrand hebben komen we nog best aardig in de buurt van Mislintat
Uh en dan Carranza als 2e spits? Dat lijkt me een beetje link eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:21 schreef fetX het volgende:
Andreev
Kasanwirjo
Mitchell
Tsoungui
Nieuwkoop
Zerrouki
Stengs
Bullaude
Nadje
‘T Zand
Ja ik zeg ook bewust ‘als je CL speelt’.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Feyenoord geen enkele financiële buffer heeft opgebouwd (en ook nog eens EL speelt vermoedelijk) is Paixao voor 35-40 miljoen vast ook gewoon weg op de laatste dag van de transfermarkt.
Verrek, nooit geweten. Zie nu dat er ook een verschil is tussen het kampioenenpad (die moeten namelijk nog wel de play-offs spelen blijkbaar) en niet-kampioenenpad. Wonderlijke opzet, maar er zal wel over nagedacht zijn dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, deze regeling is echt al heel lang zo. Maar we hebben ook al meer dan tien jaar geen voorronde CL gespeeld.
Joh we speelden dit seizoen met Hadj Moussa aan de andere kant op het hoogste Europese niveau. Nog steeds behoorlijk naďef om te denken dat Feyenoord in staat is om dit soort boden af te wijzen op welk moment dan ook. Dat we dat nu wel in staat zijn met boden van 25-30 geeft alleen maar aan hoe snel de groei gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook bewust ‘als je CL speelt’.
En zoals eerder gezegd, het hangt af van wat je van Sauer kan verwachten. 35 miljoen is prima als je je volgende linksbuiten klaar hebt staan en EL gaat spelen, maar weer onverantwoord als je daardoor zonder fatsoenlijke linksbuiten op het hoogste Europese niveau uitkomt.
Als je leest dat hij op Bijlow en Stengs na de grootste verdiener is ook niet heel gek. Er zal vast wel wat geďnformeerd worden maar op basis van zijn huidige niveau geen club zo gek om dat over te nemen tochquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabby zit al maanden te verkondigen dat er zoveel interesse in Zerrouki is, dan laat je hem toch tegen elk bod gaan.
Je hebt het geld nodig, tegen 40 miljoen kun je echt geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met vier jaar contract blijf je in een zetel positie zitten. Met een CL-plaatsing vervalt zowel de financiële noodzaak (voor Feyenoord) als de sportieve noodzaak (voor Paixao) een beetje. Gewoon vrij normaal dat je aan het eind van de window als er geen tijd meer is om een vervanger te halen meer vraagt, dat doet letterlijk iedere club (behalve Feyenoord afgelopen winter)
Vorig seizoen was ook een goed voorbeeld van hoe het allemaal niet moest. Zo veel geluk in een Europese campagne ga je in ieder geval nooit meer krijgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh we speelden dit seizoen met Hadj Moussa aan de andere kant op het hoogste Europese niveau. Nog steeds behoorlijk naďef om te denken dat Feyenoord in staat is om dit soort boden af te wijzen op welk moment dan ook. Dat we dat nu wel in staat zijn met boden van 25-30 geeft alleen maar aan hoe snel de groei gaat.
Zo zullen er ongetwijfeld ook Ajacieden gevonden hebben dat Antony op de laatste dag van de transfermarkt verkopen niet uit te leggen viel.
Je mag hopen dat wanneer er nee gezegd wordt tegen een dergelijk bod een RvC daar ook wel voor gaat liggen, maar het blijft natuurlijk Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hebt het geld nodig, tegen 40 miljoen kun je echt geen nee zeggen.
Het schijnt dat als je je voor de CL plaatst er ook een andere melkkoe is om geld mee te verdienen. En dan helpt het ook wel als je een fatsoenlijke linksbuiten hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hebt het geld nodig, tegen 40 miljoen kun je echt geen nee zeggen.
Als het allebei kan is het natuurlijk financieel erg gunstig voor Feyenoord. IJzer moet je smeden wanneer het heet is, zei mijn bakker nog laatst. We willen De Kuip ook nog eens overnemen en verbouwen voor 15 jaartjes voetbal.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je je voor de CL plaatst er ook een andere melkkoe is om geld mee te verdienen. En dan helpt het ook wel als je een fatsoenlijke linksbuiten hebt.
Maar bij 40 miljoen gaan we wel overstag ja. En als we ons niet voor de CL plaatsen ook wel voor wat minder.
Paixao is een enorm verschil in de kansen om je te plaatsen voor de CL. Je kan hem eventueel daarna nog verkopen, maar alleen als je ook een opvolger op het oog hebt die qua kwaliteiten in de buurt komt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als het allebei kan is het natuurlijk financieel erg gunstig voor Feyenoord. IJzer moet je smeden wanneer het heet is, zei mijn bakker nog laatst. We willen De Kuip ook nog eens overnemen en verbouwen voor 15 jaartjes voetbal.
Oh dat is dan balen aangezien hij dan sowieso niet meedoet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paixao is een enorm verschil in de kansen om je te plaatsen voor de CL.
Maar als we CL spelen, moet je zo’n sterk mogelijke selectie hebben, dat is eigenlijk ook ‘ijzer smeden wanneer het heet is’. Want dat is financieel de echte melkkoe, waar je voor iedere overwinning veel geld krijgt en je spelers op een goed podium zet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als het allebei kan is het natuurlijk financieel erg gunstig voor Feyenoord. IJzer moet je smeden wanneer het heet is, zei mijn bakker nog laatst. We willen De Kuip ook nog eens overnemen en verbouwen voor 15 jaartjes voetbal.
Alle 4 de mogelijke wedstrijden?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat is dan balen aangezien hij dan sowieso niet meedoet.
Met of zonder Igor, ga je die CL niet winnen. Het idee is dat er dan een nieuwe speler opstaat. En die verkoop je later ook weer voor een mooi bedrag. Ik behoud liever ook de beste spelers, maar elk mooi bedrag is weer een bouwsteen voor Feyenoord op de lange termijn. 40 Miljoen euro afslaan is een enorm financieel risico, ongeacht of je door die voorrondes heen komt of niet. Dat is een veelvoud van de investering in hem, dan moet je doorpakken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar als we CL spelen, moet je zo’n sterk mogelijke selectie hebben, dat is eigenlijk ook ‘ijzer smeden wanneer het heet is’. Want dat is financieel de echte melkkoe, waar je voor iedere overwinning veel geld krijgt en je spelers op een goed podium zet.
En het is natuurlijk ook altijd ‘wat de speler zelf wil’. Bij Paixao en eerder bij Hancko heb je een vrij ontspannen positie, lang contract, zit een goeie kop op. Maar bij Santi of Hartman was dat blijkbaar lastiger door te dringen, eerstgenoemde werd voortdurend onder druk gezet door externe partijen om die transfer te maken ook al was het voor Feyenoord en Santi op dat moment beter geweest om te blijven. Dat is ook een ingewikkeld stukje management.
Ik noem voortdurend een lager bedrag dan 40 miljoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met of zonder Igor, ga je die CL niet winnen. Het idee is dat er dan een nieuwe speler opstaat. En die verkoop je later ook weer voor een mooi bedrag. Ik behoud liever ook de beste spelers, maar elk mooi bedrag is weer een bouwsteen voor Feyenoord op de lange termijn. 40 Miljoen euro afslaan is een enorm financieel risico, ongeacht of je door die voorrondes heen komt of niet. Dat is een veelvoud van de investering in hem, dan moet je doorpakken.
Laten we zeggen dat je mét Igor 1 ronde verder komt dan zonder. Dat bedrag wat je daarvoor krijgt is dat hoger dan 40 miljoen?
Ik bedoel als je de groepsfase behaald, kom je misschien een ronde verder mét Igor. Jij had het er over dat je bij behalen groepsfase hem moet behouden. Ligt dát bedrag hoger dan 35 (even lager gemaakt) miljoen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik noem voortdurend een lager bedrag dan 40 miljoen.
En verder, ja, dat bedrag ligt waarschijnlijk al significant hoger dan 40 miljoen minus wat je volgend jaar voor Paixao vangt.
Dat is echt onzin, die had deze zomer ook wel een goed bedrag opgeleverd. Precies ook verkocht voor de cruciale verloren Klassieker, waar je met een half geblesseerde Ueda speelde die echt niks deed.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:07 schreef Vis1980 het volgende:
En Santi verkocht je eigenlijk op het allerlaatste moment dat je er nog een mooi bedrag voor kon krijgen. Strik er omheen en doorgaan. Met hem hadden we Inter ook niet verslagen, dus was een perfecte verkoop voor Santi én Feyenoord.
Als ik mij goed kan herinneren was Santi al anderhalf jaar geen topSanti meer. Ook in Milaan snappen ze niet waarom ze daar 35 miljoen voor hebben betaald. En eigenlijk is AC op dit moment helemaal niets. Een ronde verder komen was iets van 7 miljoen in de kassa als ik het goed herinner, dat is een stuk minder dan 35 miljoen. Met Santi had je echt niet van Inter gewonnen over twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, die had deze zomer ook wel een goed bedrag opgeleverd. Precies ook verkocht voor de cruciale verloren Klassieker, waar je met een half geblesseerde Ueda speelde die echt niks deed.
Dat je Milan alsnog verslaat was uiteindelijk ook meer geluk dan wijsheid, was tamelijk gęnant dat je dat potje daar startte met Redmond.
Het geeft mij niet erg veel vertrouwen dat ze hem in het vliegtuig naar Brazilië zetten om te revalideren en je loot net de zwaarste uit het groepje. Dan valt dat argument van houden voor de voorronde(s) al voor een groot gedeelte weg natuurlijk.quote:
Dat gaat vrij snel ja, 2,1 miljoen per overwinning, 275.000 per ranglijstpositie, 1 miljoen extra voor de laatste 24, 10 miljoen extra voor de laatste 16 (!).quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik bedoel als je de groepsfase behaald, kom je misschien een ronde verder mét Igor. Jij had het er over dat je bij behalen groepsfase hem moet behouden. Ligt dát bedrag hoger dan 35 (even lager gemaakt) miljoen?
Santi was juist net weer in goede doen, het leek vrij logisch dat seizoen met hem uit te spelen en dan in de zomer echt te harken. Uiteindelijk hebben we ook maar 32 miljoen voor hem gevangen, dat hadden we in de zomer ook wel echt gekregen, of op zijn minst in de buurt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ik mij goed kan herinneren was Santi al anderhalf jaar geen topSanti meer. Ook in Milaan snappen ze niet waarom ze daar 35 miljoen voor hebben betaald. En eigenlijk is AC op dit moment helemaal niets. Een ronde verder komen was iets van 7 miljoen in de kassa als ik het goed herinner, dat is een stuk minder dan 35 miljoen. Met Santi had je echt niet van Inter gewonnen over twee wedstrijden.
Een enkele goal van Carranza leverde je ongeveer 11 miljoen euro op.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Santi was juist net weer in goede doen, het leek vrij logisch dat seizoen met hem uit te spelen en dan in de zomer echt te harken. Uiteindelijk hebben we ook maar 32 miljoen voor hem gevangen, dat hadden we in de zomer ook wel echt gekregen, of op zijn minst in de buurt.
Dat je met Santi echt niet van Inter gewonnen had weet je ook niet, kleine kans natuurlijk, maar zonder hem hadden we ook waarschijnlijk niet van Bayern München gewonnen. Op dat niveau zijn het wel de ‘verschilmakers’. Aan Ueda en Carranza hebben we in ieder geval vrij weinig gehad.
Dat dank ik vooral aan iemand met roze haar die erg gewillig ging liggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een enkele goal van Carranza leverde je ongeveer 11 miljoen euro op.
Ik zie het wel gebeuren dat Feyenoord en Marseille nu plots wel akkoord zijn (lol)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:37 schreef Caland het volgende:
Nu maar hopen dat ze die Hancko-miljoenen niet al voorzichtig hebben uitgegeven.
Eindstand krijg je straks een fooitje voor Paixao omdat je dat geld nu nodig hebt en een smak minder voor Hancko omdat er wat jurken bipolair zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:40 schreef Vis1980 het volgende:
Ook die gaat straks alsnog weg, wel voor minder, ben ik bang.
Hij was al anderhalf jaar niks. Die 53 goals en assists in zijn laatste 60 wedstrijden is wel matig inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ik mij goed kan herinneren was Santi al anderhalf jaar geen topSanti meer. Ook in Milaan snappen ze niet waarom ze daar 35 miljoen voor hebben betaald. En eigenlijk is AC op dit moment helemaal niets. Een ronde verder komen was iets van 7 miljoen in de kassa als ik het goed herinner, dat is een stuk minder dan 35 miljoen. Met Santi had je echt niet van Inter gewonnen over twee wedstrijden.
Misschien dat er een club nog in de stress schiet in de laatste transferweek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindstand krijg je straks een fooitje voor Paixao omdat je dat geld nu nodig hebt en een smak minder voor Hancko omdat er wat jurken bipolair zijn.
'Geen topSanti' =/= 'Niks'quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij was al anderhalf jaar niks. Die 53 goals en assists in zijn laatste 60 wedstrijden is wel matig inderdaad.
Feyenoord schakelt door en zet de shirtjesprijs naar 150,- euro.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:37 schreef Caland het volgende:
Nu maar hopen dat ze die Hancko-miljoenen niet al voorzichtig hebben uitgegeven.
Die voorspelde al dat dit een soap ging worden:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad
Kijk @:onlogisch
Dit is nou een SOAP.
Straks moeten we zijn doodslijstjes nog serieus gaan nemen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Is er nou nog geen witte rook voor Hancko?
JEZUS WAT EEN SOAP.
Zou hem toch wel halen, en dan wachten met een nieuwe linksback totdat Hancko vertrekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:47 schreef fetX het volgende:
Heeft dus waarschijnlijk gevolgen voor vdBerg. Jammer, want wel echt een leuk talent. Al hou ik liever Hancko, maar die zal echt nog wel vertrekken deze zomer.
Dit had DTK moeten voorzien hoor!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad
Kijk @:onlogisch
Dit is nou een SOAP.
Ja, dat zou ik ook doen. Maar anticiperen en Feyenoord is niet iets wat altijd samengaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou hem toch wel halen, en dan wachten met een nieuwe linksback totdat Hancko vertrekt.
Aldus Jannes. Hou het voor het echte nieuws maar gewoon bij Krabby.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Gevolgen voor Van den Berg
Volgens Feyenoord Transfermarkt heeft het afketsen van de uitgaande transfer ook gevolgen voor Rav van den Berg. De centrale verdediger van Middlesbrough stond in de belangstelling van Feyenoord als extra toevoeging in de verdediging, maar zijn komst naar De Kuip lijkt nu onzeker. Of de transferplannen omtrent Tsuyoshi Watanabe gewijzigd zijn, is onbekend. De Japanner kan ook als rechterscentrale verdediger uit de voeten en daarmee het wegvallen van Thomas Beelen opvangen.
Ik zou het heel raar vinden als die Watanabe ook niet zou komen, want dat zou betekenen dat:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Gevolgen voor Van den Berg
Volgens Feyenoord Transfermarkt heeft het afketsen van de uitgaande transfer ook gevolgen voor Rav van den Berg. De centrale verdediger van Middlesbrough stond in de belangstelling van Feyenoord als extra toevoeging in de verdediging, maar zijn komst naar De Kuip lijkt nu onzeker. Of de transferplannen omtrent Tsuyoshi Watanabe gewijzigd zijn, is onbekend. De Japanner kan ook als rechterscentrale verdediger uit de voeten en daarmee het wegvallen van Thomas Beelen opvangen.
Veel te warm ook. En zand gaat overal tussen zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lokale maasgebouw bestormen lijkt me daar wat minder handig.
Er is al rond de 40-45 miljoen stukgeslagen inmiddels.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar vinden als die Watanabe ook niet zou komen, want dat zou beteken dat:
1 Je dan alsnog een gigantisch probleem hebt achterin
2 Dat er echt vrijwel 0 geld is om te investeren en dat kan ik me niet voorstellen
Dus dit geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kennen jullie die grap over die voetballer die voor veel geld naar Al-Nassr zou gaan?
Steijn 10quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is al rond de 40-45 miljoen stukgeslagen inmiddels.
Goh, in Saudi-Arabië gaan ze niet zo leuk met mensen omquote:Volgens Feyenoord is de manier waarop Al-Nassr met de situatie is omgegaan, onacceptabel. ''Schandalig hoe de mensen van Al-Nassr zijn omgesprongen met David'', aldus directiewoordvoerder Raymond Salomon in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Hij was rond met Al-Nassr, Feyenoord was dat eveneens. Vervolgens laten ze hem naar het trainingskamp komen om nu opeens te zeggen dat hij niet meer welkom is daar. Dat is nog nooit vertoond.''
Die Jap is al rondquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Steijn 10
Borges 9
Valente 6,5
Diarra 3,5
Als je die Watanabe niet meerekent klopt dat niet. Verre van zelfs.
Er is meer binnengekomen (zo’n 35-40) dan uitgegeven deze zomer.
Dit is wel heel treurig als dat klopt. Sneu voor die jongen. Maar ik gun hem een leukere club. Als je dankzij hem nog de CL haalt dan zijn die miljoenen ook weer terug en kun je hem daarna nog verpatsen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, in Saudi-Arabië gaan ze niet zo leuk met mensen om
Maar de toeslagenaffaire was ook erg.
Bizar als het zo is gegaan, dan moet je er niet meer willen spelen ook. Rare clubquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je zomaar je kop kosten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lokale maasgebouw bestormen lijkt me daar wat minder handig.
Dit is meer Ronaldo met z'n maatje toch, die hebben het voor het zeggen, dus het zal wel een 2e hands Portugees worden op die plek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De kans dat Hanco alsnog vertrekt, lijkt me best aannemelijk. Dus waarom zou je niet daarop anticiperen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar vinden als die Watanabe ook niet zou komen, want dat zou betekenen dat:
1 Je dan alsnog een gigantisch probleem hebt achterin
2 Dat er echt vrijwel 0 geld is om te investeren en dat kan ik me niet voorstellen
Dus dit geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Scheelt wel als je zelf je doodskisten meesjouwt
Die heeft toch ook geen greintje principe, het is makkelijk om een voetbalclub te runnen als je geen enkele menselijkheid hoeft te tonen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is meer Ronaldo met z'n maatje toch, die hebben het voor het zeggen, dus het zal wel een 2e hands Portugees worden op die plek.
Wat zijn dit voor achterlijke perikelen. Vraag me af waarop de deal is nu wederom op het allerlaatste moment is afgeketst. Geld zal het issue niet zijn geweest bij die zandhazen.quote:
Dat kun je nu wel makkelijk zeggen maar als ze met een enorme zak geld aankloppen moet je dat altijd serieus nemen als club.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Eenvoudig gezegd, maar nooit meer zaken doen met die zandbakhappers
Ronaldo heeft het voor het zeggen en wil vast een Portugees.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor achterlijke perikelen. Vraag me af waarop de deal is nu wederom op het allerlaatste moment is afgeketst. Geld zal het issue niet zijn geweest bij die zandhazen.
Ik las al dat er een contract was ondertekend, dus dan lijkt mij niet dat dit zomaar kan gebeuren. Maar goed, bij de FIFA klagen dat de Saudi-Arabiërs niet volgens de regels spelen, dat gaat zin hebbenquote:
Er zal wel een bevriende zaakwaarnemer zijn die een betere deal heeft voor de nieuwe CEO die wat geld mee mag harken van Ronaldo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor achterlijke perikelen. Vraag me af waarop de deal is nu wederom op het allerlaatste moment is afgeketst. Geld zal het issue niet zijn geweest bij die zandhazen.
Enige reden die je logischerwijs kan bedenken is dat hij niet door de medische keuring is gekomen of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las al dat er een contract was ondertekend, dus dan lijkt mij niet dat dit zomaar kan gebeuren. Maar goed, bij de FIFA klagen dat de Saudi-Arabiërs niet volgens de regels spelen, dat gaat zin hebben
Je kan wel hun reputatie naar de klote helpen natuurlijk.
Dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las al dat er een contract was ondertekend, dus dan lijkt mij niet dat dit zomaar kan gebeuren. Maar goed, bij de FIFA klagen dat de Saudi-Arabiërs niet volgens de regels spelen, dat gaat zin hebben
Je kan wel hun reputatie naar de klote helpen natuurlijk.
quote:„Schandalig hoe de mensen van Al-Nassr zijn omgesprongen met David”, stelt directiewoordvoerder Raymond Salomon van de Rotterdamse club. „Hij was rond met Al-Nassr, Feyenoord was dat eveneens. Vervolgens laten ze hem naar het trainingskamp komen om nu opeens te zeggen dat hij niet meer welkom is daar. Dat is nog nooit vertoond.”
Het zal wel consequenties voor ze hebben, zelfs met praktisch ongelimiteerd geld is het onverstandig om je als een dergelijke onbetrouwbare handelspartner neer te zetten. Best verbijsterend, andere spelers en clubs denken ook wel twee keer na.quote:
Helemaal off topic en misschien zelfs ongewenst. Maar ik moest ineens denken aan het fictieve boek: 'Een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont'.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal wel consequenties voor ze hebben, zelfs met praktisch ongelimiteerd geld is het onverstandig om je als een dergelijke onbetrouwbare handelspartner neer te zetten. Best verbijsterend, andere spelers en clubs denken ook wel twee keer na.
Maar goed, daar hebben wij geen reet aan natuurlijk.
Je kan erom lachen, maar dat is dus echt belangrijk!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Handtekening gezet, maar onder een principe akkoord. Dus geen totaaldefinitiefmegaallesomvattendakkoord @:fetX
Wat dan? Heeft hij zich als onderdeel van deze deal bekeerd tot de islam?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ongekend dit haha. Benieuwd wat je nu nog kunt vangen voor hem.
Zo'n bod als dit zal er niet meer komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft hij zich als onderdeel van deze deal bekeerd tot de islam?
Dat schrijft Krabby ook inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:48 schreef Vis1980 het volgende:
Hij zou (volgens internet) gisteren het trainingsveld en hotel niet mogen enteren, en vandaag is de deal officieel gecanceld.
Enteren is een benaming voor het illegaal of wederrechtelijk betreden van andere schepen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:48 schreef Vis1980 het volgende:
Hij zou (volgens internet) gisteren het trainingsveld en hotel niet mogen enteren, en vandaag is de deal officieel gecanceld.
Dit is wel tamelijk bizar ja.quote:Op verzoek van Al-Nassr vloog de Slowaak naar het trainingskamp dat de club in Oostenrijk belegde. Daar begonnen de problemen. Hancko was niet welkom in het spelershotel. Meteen bleek ook dat hij niet werd verwacht op het trainingsveld. In een hotel vlakbij wachtte hij af wat er dan nog niet geregeld was, tot hij vandaag te horen kreeg dat de club afziet van zijn komst.
Hancko meldt zich vandaag nog bij Feyenoord, dat zijn (trainings)kamp heeft opgeslagen in het Zuid-Duitse Grassau. Het is slechts een ritje van anderhalf uur. Daar zal hij worden herenigd met de spelers en trainersstaf van wie hij al afscheid had genomen. Trainer Robin van Persie heeft al aangegeven dat hij zijn aanvoerder met open armen zal ontvangen. Hancko krijgt de tijd de grootste teleurstelling in zijn carričre te verwerken.
Kwam even niet zo snel op een beter woord haha!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Enteren is een benaming voor het illegaal of wederrechtelijk betreden van andere schepen.
Dat verandert de zaak.
quote:
Stengs liept daar mee rond en Timber is 1 toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd of hij nu weer gewoon aanvoerder zal zijn. Kan me voorstellen dat Robin al een vervanger had aangewezen.
Hancko is nooit eerste aanvoerder geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd of hij nu weer gewoon aanvoerder zal zijn. Kan me voorstellen dat Robin al een vervanger had aangewezen.
En hij is nu weer op de markt toch, nog een week of 6.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kreupele paard Stengs heeft niks in de melk te brokkelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Stengs liept daar mee rond en Timber is 1 toch?
Als het 3 keer gebeurt is er sprake van een patroonquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
We zijn wel de club van het op bijzondere wijze mislukken van op zeker lijkende transfers de laatste jaren.
Bijlow en Stengs door de medische keuring en nu Hancko door Allah mag weten wat.
Wat een transfersoaps bij ons altijd.
Ik denk niet dat Feyenoord hier een fout heeft begaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als het 3 keer gebeurt is er sprake van een patroon
@onlogischquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
We zijn wel de club van het op bijzondere wijze mislukken van op zeker lijkende transfers de laatste jaren.
Bijlow en Stengs door de medische keuring en nu Hancko door Allah mag weten wat.
Wat een transfersoaps bij ons altijd.
Ik denk niet dat Feyenoord er ook maar iets aan kon doen, bij alle 3 die transfers hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord hier een fout heeft begaan.
We zouden ons af kunnen vragen hoe kreupele paarden die elders niet door de keuring komen hier gigantische contracten hebben kunnen tekenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord er ook maar iets aan kon doen, bij alle 3 die transfers hoor.
Bij Stengs lekte volgens mij vanuit een bron bij Feyenoord zelf uit dat ie kreupel was. Waarbij het sowieso niet heel handig was om een speler die ook bij ons eigenlijk niet door de keuring kwam een topsalaris te geven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord er ook maar iets aan kon doen, bij alle 3 die transfers hoor.
Kut.quote:
Feyenoord is een club met respect, dus die transfer gaat wel door aangezien die net zo ver rond is als Hancko was.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kut.
Als straks blijkt dat Watanabe toch niet rond is, gaan we binnen een dag van ja kut alles gaat kapot -> oh mooi in 1 klap twee -> op naar het Dwaasgebouw.
Aldus de NOS.quote:Al-Nassr heeft de door Feyenoord en Hancko ondertekende contracten zelf nooit ondertekend en retour gezonden, dus kon de club de deal nog afblazen
Nou ik ben benieuwd of dit nog juridisch uitgeplozen wordt dan...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus de NOS.
Geen idee of het zo echt werkt. Een mondeling akkoord is juridisch gezien ook rechtsgeldig. Maar het kan ook zijn dat Feyenoord te voorbarig is uitgegaan van een “totaal volledig eindakkoord”.
Dan gaan we er nog op vooruit ook (als Hancko blijft).quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord is een club met respect, dus die transfer gaat wel door aangezien die net zo ver rond is als Hancko was.
Moet Watanebe maar op RCV uit de voeten, wel een wereldcentrum dan (voor nu ff)
Niet alleen Feyenoord, je haalt je huis niet leeg en vliegt niet naar Oostenrijk als er geen toezeggingen zijn gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus de NOS.
Geen idee of het zo echt werkt. Een mondeling akkoord is juridisch gezien ook rechtsgeldig. Maar het kan ook zijn dat Feyenoord te voorbarig is uitgegaan van een “totaal volledig eindakkoord”.
Ja, want Dombo het olifantje heeft Watanabe natuurlijk uitgebreid zien spelenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord is een club met respect, dus die transfer gaat wel door aangezien die net zo ver rond is als Hancko was.
Moet Watanebe maar op RCV uit de voeten, wel een wereldcentrum dan (voor nu ff)
In Saudi-Arabië worden contracten ook wel eens eenzijdig opgezegd door middel van iemand op vijf hoog naar beneden te gooienquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus de NOS.
Toevallig afgelopen zaterdag nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, want Dombo het olifantje heeft Watanabe natuurlijk uitgebreid zien speleneen 28-jarige verdediger uit België. Houd op hoor.
Nou, hij is denk ik wel beter dan een fitte Beelen en Trauner.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, want Dombo het olifantje heeft Watanabe natuurlijk uitgebreid zien speleneen 28-jarige verdediger uit België. Houd op hoor.
Kijk daar is onze ‘objectieve’ user weer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we bij Al Nassr inspiratie opdoen hoe je iemand weert die je hier eigenlijk niet wil hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk daar is onze ‘objectieve’ user weer.
Die man komt werkelijk bij iedere aankoop van of vergevorderde interesse in een speler hier doen alsof ze een of andere Lex Immers hebben gehaaldquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we bij Al Nassr inspiratie opdoen hoe je iemand weert die je hier eigenlijk niet wil hebben.
Wij hadden al eerder hoge gebouwen dan die zandbakhappers hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we bij Al Nassr inspiratie opdoen hoe je iemand weert die je hier eigenlijk niet wil hebben.
Wel heel raar, gisteren was er nog het nieuws dat we op zoek waren naar 3 centrale verdedigers (wat ook gewoon broodnodig is met een kapotte Beelen en steeds maar half fitte Trauner), maar nu is ineens eentje genoeg?quote:
Ik gok dat de financiële middelen opeens wat tegenvallen nu die jurken toch niet in één keer 35 miljoen overmaken. Het is ook niet voor niets dat al die transfers opeens in een stroomversnelling kwamen na de Hancko-deal (die toch geen deal was)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel heel raar, gisteren was er nog het nieuws dat we op zoek waren naar 3 centrale verdedigers (wat ook gewoon broodnodig is met een kapotte Beelen en steeds maar half fitte Trauner), maar nu is ineens eentje genoeg?
Dat zal wel dan wel inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat de financiële middelen opeens wat tegenvallen nu die jurken toch niet in één keer 35 miljoen overmaken.
Nog eens een bedrag van bijna dubbele cijfers neerleggen voor nog een CV is nu natuurlijk even niet meer nodig en ook zeer onverstandig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel heel raar, gisteren was er nog het nieuws dat we op zoek waren naar 3 centrale verdedigers (wat ook gewoon broodnodig is met een kapotte Beelen en steeds maar half fitte Trauner), maar nu is ineens eentje genoeg?
Hopelijk gaat die spits toch nog komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens een bedrag van bijna dubbele cijfers neerleggen voor nog een CV is nu natuurlijk even niet meer nodig en ook zeer onverstandig.
Eens, maar met Hancko, Watanabe, een jonge Plug en een constant half fitte Trauner is de spoeling alsnog wel dunnetjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens een bedrag van bijna dubbele cijfers neerleggen voor nog een CV is nu natuurlijk even niet meer nodig en ook zeer onverstandig.
We vergeten hier allemaal NFL-speler Mitchell.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar met Hancko, Watanabe, een jonge Plug en een constant half fitte Trauner is de spoeling alsnog wel dunnetjes.
Die kan er niet zoveel van dus ik hoop dat ze die in het Maasgebouw ook vergeten zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
We vergeten hier allemaal NFL-speler Mitchell.
Die is altijd precies geblesseerd als hij een kans kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
We vergeten hier allemaal NFL-speler Mitchell.
Die komt ook wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die spits toch nog komen.
True, maar even een slagje lager kan geen kwaad voor een back-up. Dikke kans dat hij gewoon nog wel komt als Hancko vertrekt, ergens diep in augustus.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar met Hancko, Watanabe, een jonge Plug en een constant half fitte Trauner is de spoeling alsnog wel dunnetjes.
Ik had dat voorrang gegeven boven die Portugees. Maar goed. Ik snap wel dat ze nu even wachten, want op deze manier heb je waarschijnlijk alleen geld voor een backup van 3-5mlnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat hij dan al weg is. Dus als je hem wilt, moet je hem snel halen. Echt een uitstekend talentje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die komt ook wel.
[..]
True, maar even een slagje lager kan geen kwaad voor een back-up. Dikke kans dat hij gewoon nog wel komt als Hancko vertrekt, ergens diep in augustus.
Of toch gewoon Paixao snel verpatsen. Ik zie het wel zitten met Sauer, Diarra, Hadj Moussa en de nieuwe Portugese publiekslieveling.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:47 schreef H.FR het volgende:
Dikke kans dat we ook nog 1 of 2 spelers moeten slijten voor we de volgende 3 aankopen kunnen doen. In verband met salariskosten.
We geven sowieso de hele transferperiode voor Feyenoords doen bizarre bedragen uit. Leuke ontwikkeling natuurlijk, maar je zou zeggen dat het potje een keer leeg is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik had dat voorrang gegeven boven die Portugees. Maar goed. Ik snap wel dat ze nu even wachten, want op deze manier heb je waarschijnlijk alleen geld voor een backup van 3-5mln
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die komt ook wel.
[..]
True, maar even een slagje lager kan geen kwaad voor een back-up. Dikke kans dat hij gewoon nog wel komt als Hancko vertrekt, ergens diep in augustus.
Het kan goed gaan, maar niemand van hun heeft zich langer dan 1 seizoen bewezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Of toch gewoon Paixao snel verpatsen. Ik zie het wel zitten met Sauer, Diarra, Hadj Moussa en de nieuwe Portugese publiekslieveling.
Dat de deal is afgeketst betekent niet dat Hancko zal blijven of dat we opeens geen versterkingen meer nodig hebben.quote:[b]Op dinsdag 22 juli 2025 16:35 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/185588]Irrt
[..]
In ieder geval lijkt het erop dat we op de flanken wat meer smaken hebben dan voorheen, dat is ook wel een keer leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het kan goed gaan, maar niemand van hun heeft zich langer dan 1 seizoen bewezen.
Ik begrijp niet alle keuzes even goed, maar ach. Wie ben ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We geven sowieso de hele transferperiode voor Feyenoords doen bizarre bedragen uit. Leuke ontwikkeling natuurlijk, maar je zou zeggen dat het potje een keer leeg is.
In dat boekje blijf ik Borges ook een interessante aankoop vinden. Die moet dan wel echt even gaan leveren.
Als het geld zo krap zou zijn geweest, zou ik deze hebben laten schieten in plaats van Van den Berg.quote:
Dat is toch precies wat ik zeg?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat de deal is afgeketst betekent niet dat Hancko zal blijven of dat we opeens geen versterkingen meer nodig hebben.
Vind het maar een rare vorm van redeneren.
Dat wel. Gevarieerde voorhoede.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
In ieder geval lijkt het erop dat we op de flanken wat meer smaken hebben dan voorheen, dat is ook wel een keer leuk.
Verder heeft Borges natuurlijk alles in zich om de volgende cultspeler te worden, hopelijk wel iemand die ook af en toe een bal goed raakt.
Als dat zo zou zijn dan zou ook iedere transfer die te laat ingediend wordt alsnog een bindend contract zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus de NOS.
Voor de transferperiode vond ik een andere spits aantrekken eigenlijk het meest belangrijk, en nog steeds.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het geld zo krap zou zijn geweest, zou ik deze hebben laten schieten in plaats van Van den Berg.
Dirk Kuyt verwelkomt ze met open armen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat gaat er dan met een Sliti en Carillo gebeuren, eigenlijk?
Denk dat ze allemaal voor een verhuurperiode op de rol staan. Sliti, Slory en Carillo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat gaat er dan met een Sliti en Carillo gebeuren, eigenlijk?
Ja nee ik verwacht niets anders dan Slory - NAC Breda.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal voor een verhuurperiode op de rol staan. Sliti, Slory en Carillo.
Dit is van eerder vandaag toch?quote:
Lekker dan, een tweede speler die zijn koffers weer mag uitpakkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Iedereen snapt dit, ik zou eens naar de timestamp kijken.
Tengstedt heet die gast, geen flauw idee. Nooit zien spelen. Schijnt wel veelzijdig te zijn en een sterk aanspeelpunt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Trenstedt, is dat wat? Tegenwoordig word ik bij Feyenoord blijer van spelers waar ik niet van heb gehoord.
Volgens mij is over Ueda altijd gezegd dat het vooral een hele goede afmaker was.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tengstedt heet die gast, geen flauw idee. Nooit zien spelen. Schijnt wel veelzijdig te zijn en een sterk aanspeelpunt.
Maar dat zeiden ze van Ueda ook.
Kuyt?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Gezien hoe het allemaal gaat deze week zal dit ook wel over Timber gaan ofzo.
De Action?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd waar Carranza heengaat.
Ik zou niet je adem inhouden. Iedereen met wat realiteitszin ziet dat Feyenoord is gedoemd tot de middenmoot en ironisch genoeg heb je dat aan je eigen supporters te danken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:49 schreef ashardalan het volgende:
Wat hadden we het toch goed onder Slot:
[ x ]
Hopelijk komen de tijden van prijzen winnen weer snel terug, al houdt ik zoals gewoonlijk m'n hart vast
Laten we de invloed van @DombohetOlifantje1 en @klaasweetalles niet overschatten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou niet je adem inhouden. Iedereen met wat realiteitszin ziet dat Feyenoord is gedoemd tot de middenmoot en ironisch genoeg heb je dat aan je eigen supporters te danken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laten we de invloed van @:Dombohetolifantje1 en @:klaasweetalles niet overschatten.
Feyenoord bereikt principe akkoord over speler, maar de staf wil eerst nog extra beelden bestuderen voordat ze de transfer echt maar dan ook echt willen afronden.quote:
Jannes logica vooralquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:17 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Feyenoord bereikt principe akkoord over speler, maar de staf wil eerst nog extra beelden bestuderen voordat ze de transfer echt maar dan ook echt willen afronden.
Logisch allemaal.
Een afmaker is meestal iemand die intikkertjes maakt. Dat kan alleen als je ook veel kansen creeert in die positie rond het strafschopgebied. Dat doet Feyenoord niet zo vaak. Daarom moet een spits meer kunnen dan alleen intikkertjes erin schieten.bij Feyenoord. Dit geld niet alleen bij Feyenoord maak ook bij Ajax en PSV. Ueda is daar niet zo goed in.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is over Ueda altijd gezegd dat het vooral een hele goede afmaker was.
Dus als het goed is komt Rav van den Berg alsnog gewoon.quote:Feyenoord is niet van plan alle op stapel staande transferplannen af te blazen nu de David Hancko-miljoenen (nog) niet binnenkomen. Drie aanwinsten staan in de startblokken om naar De Kuip te komen.
Dit klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt:
[..]
Dus als het goed is komt Rav van den Berg alsnog gewoon.
Eigenlijk staat er helemaal niks nieuws in.quote:Versterking nummer drie die in de startblokken staat, is verdediger Rav van den Berg. Of ook zijn transfer door zal gaan nu Hancko voorlopig blijft, zal moeten blijken.
Mooi stukje Telegraaf-journalistiek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit datzelfde artikel:
[..]
Eigenlijk staat er helemaal niks nieuws in.
Topquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt:
[..]
Wel verdoriequote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit datzelfde artikel:
[..]
Ik las het daarna ook ja….quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit datzelfde artikel:
[..]
prima, een tweede lcv kan geen kwaad. We waren daar onderbezet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |