SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door greysbones op 21-07-2025 22:40:58 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorry flauw van me. Wel een goede tip GG. Ga ik het de volgende keer daarmee proberen als ik grafisch iets moet oplossen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Woutquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik weet niet of het gratis is. Maar ik heb een Microsoft 365 Personal abonnement met Office en OneDrive en Outlook mail, en daar zit het allemaal bij, het kost me niks extra.quote:
Ik kan 200 vragen per dag stellen? Geen idee eigenlijk.How can I make this topic about me?![]()
Kosten: 2 bolksquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
Is dit lingo?
5 of 6 letterwoorden?
S T E V E N
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aah zo, okequote:Op maandag 21 juli 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gratis is. Maar ik heb een Microsoft 365 Personal abonnement met Office en OneDrive en Outlook mail, en daar zit allemaal bij, het kost me niks extra.
Ik kan 200 vragen per dag stellen? Geen idee eigenlijk.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Kinderkopkes?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Natuurlijk! Hier is een speels gedicht over de letter **S**:
---
**S, de Sissende Ster**
S is de slang die zachtjes sist,
een schaduw die door struiken glipt.
Ze sluipt als stilte door de lucht,
een zachte zucht, een zoete vlucht.
S is van sterren, schijn en sprook,
van schelpen aan het stille stook.
Van sneeuw die zachtjes naar beneden zweeft,
en van de schaduw die zich weeft.
Ze schuift door woorden, slim en snel,
van schat tot school, van soep tot spel.
Ze slipt in zinnen, zonder dwang,
een dans van klank, een fluisterzang.
Dus sta eens stil bij deze S,
zo soepel, sierlijk, zonder stress.
Ze steelt de show, heel stil, heel fijn—
de S, die wil voor altijd zijn.
---
Laat het weten als je een andere stijl wilt — grappig, verdrietig, voor kinderen, etc.!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn voor mij weer in de bonus bij AH.![]()
![]()
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Das al je FOK! Vragen kun je opzoekenquote:Op maandag 21 juli 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen limiet op het aantal vragen aan Copilot.
ben je nu ook in de bonus?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Altijdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
"is Kree een bot?"quote:Op maandag 21 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das al je FOK! Vragen kun je opzoeken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik twijfel, is Bastenaken ook goed?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ben er ook wel eens geweest.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zo
How can I make this topic about me?![]()
Tis een gedicht over de letter squote:
Net als een plaatjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het zelfde, man3quote:Op maandag 21 juli 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik twijfel, is Bastenaken ook goed?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
laatste niet gezienquote:
ik denk laatst met hem gezien nog was iets van die ice road enzo??
naja semi vermakelijk. maar qua film matig zesje.Do what you love, love what you do!![]()
Gedicht als plaatje posten mag wel!quote:Op maandag 21 juli 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een gedicht over de letter s
Net als een plaatje
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
moet keertje heen nog en Normandie. ik hou wel van die geschiedenis.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoDo what you love, love what you do!![]()
Het museum in Bastogne is een aanrader!quote:Op maandag 21 juli 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
moet keertje heen nog en Normandie. ik hou wel van die geschiedenis.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat was mn twijfel, of ik het goed onthouden hadquote:
ja niet geweest en was er volgens mij in de buurt, laatst nog, maar geen tijd voor geweest zo met familie ding.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het museum in Bastogne is een aanrader!Do what you love, love what you do!![]()
Hema gaat helemaal loesoeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Smakelijkquote:Op maandag 21 juli 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
Chips gevonden. Netflix aan. Colaatje erbij
Wat laat Netflix zien vanavond?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
Chips gevonden. Netflix aan. Colaatje erbijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lekker sliepequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik vond het al heel geweldig dat we ff in België waren en spook kasteel en verlaten dingen vonden, beetje urban scene enzo.
LOL ff filmpje, tis lang maar wilde. nog edit van maken, maargoed voor het idee goed genoeg, scroll maar door anders.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
is privé, niffoquote:Op maandag 21 juli 2025 22:33 schreef kree het volgende:
ik vond het al heel geweldig dat we ff in België waren en spook kasteel en verlaten dingen vonden, beetje urban scene enzo.
LOL ff filmpje, tis lang maar wilde. nog edit van maken, maargoed voor het idee goed genoeg, scroll maar door anders.
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Prive filmpjequote:Op maandag 21 juli 2025 22:33 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoSame shit, different day
SC hopper present![]()
moment. goh zal ik het ooit nog eens leren met die YouTube studio ?quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video ik ben fan van deze seriequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
na dat filmpje werden we trouwens aangehouden door de Belgische politie
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
brandweer/ambu tegenoverreanimatie lees ik
That sucksquote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
brandweer/ambu tegenoverreanimatie lees ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
en toen?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:37 schreef kree het volgende:
na dat filmpje werden we trouwens aangehouden door de Belgische politieUw ADH vitamine Worst
Had je een match waar je mee aan de praat raakt en die lijkt niet bij je te passen? Of hoe werkt het?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja had een quiz gemaakt en er waren 2 reacties. Eentje hier in de buurt maar wel 46 en eentje van 34 maar die woonde ver.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had je een match waar je mee aan de praat raakt en die lijkt niet bij je te passen? Of hoe werkt het?
Toen dacht ik van laat ik maar voor die dichtbij kiezen. Maar die was niet leuk. Ze gaf alleen maar antwoord ipv ook eens wat te vragen.![]()
Okay en nu moet je wachten tot nog iemand je quiz gaat maken?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja had een quiz gemaakt en er waren 2 reacties. Eentje hier in de buurt maar wel 46 en eentje van 34 maar die woonde ver.
Toen dacht ik van laat ik maar voor die dichtbij kiezen. Maar die was niet leuk. Ze gaf alleen maar antwoord ipv ook eens wat te vragen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Offtopic vraag tussendoor aan de gamers: Iemand weleens Hell let loose gespeeld en zoja was dat vet? Ziet eruit als een soort Medal of honour en dan fortnite spelidee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hopelijk krijg ik morgen weer een kans om iemand gratis uit te kiezen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay en nu moet je wachten tot nog iemand je quiz gaat maken?
Nu kan het niet meer.
Maar goed, het wordt al laat. Ik houd het even voor gezien op de apps.![]()
Belgiëquote:
Echt tis dat mijn broertje en ik er onwijs van houden, t begon eigenlijk met wat metaaldetector zoeken daar willekeurig ofzo.
Totdat wtf er is daar een kasteel. geen idee of het verlaten was, maar heel complex dus nog daar verlaten, niet alleen dat. maar ook oud ziekenhuis enzo. gebouwd net na de tweede wereldoorlog begreep ik beetje na zoeken.
bizar, dit kom je in NL niet tegen.Do what you love, love what you do!![]()
nou na beetje half frans lullen en engels waar die belg die frans sprak niks wss van begreep. Ging ie uit van dat we geen slechte bedoelingen hadden.quote:
Tis jammer dat mijn accu toen leeg was, maar haha.
Hij liet ons gaan. uiteindelijk mocht je daar trouwens wel komen, alleen niet met auto. en met waarschuwing kijk uit want is gevaarlijk die oude gebouwen, zover begrepen wij.
Maar we mochten weer gaan met waarchuwing dus. en we gingen toen terug naar NL al, dus maakt niet uit. wel relaxte agent, maar stond daar ff met sirene aan, wij nog binnen daar. zo van oeh mss moeten we ons even kenbaar maken.Do what you love, love what you do!![]()
oja locatie ik had hem al eens genoemd maar ben het ff kwijt, zal even nazoekenDo what you love, love what you do!![]()
er zit btw nog aardige geschiedenis aan ook waarom dat er was. wacht zal ff linkjes zoeken ter info.Do what you love, love what you do!![]()
Naakt?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nicequote:Op maandag 21 juli 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
België
Echt tis dat mijn broertje en ik er onwijs van houden, t begon eigenlijk met wat metaaldetector zoeken daar willekeurig ofzo.
Totdat wtf er is daar een kasteel. geen idee of het verlaten was, maar heel complex dus nog daar verlaten, niet alleen dat. maar ook oud ziekenhuis enzo. gebouwd net na de tweede wereldoorlog begreep ik beetje na zoeken.
bizar, dit kom je in NL niet tegen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
koste me ff zoeken want weet ik veel waar het nou weer precies was??quote:
maar mocht iemand het zoeken, het ging om deze waar we waren
https://www.google.com/se(...)YaPLAKL3-7_UPvcbAyQ0Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt ook zo'n spookdorp bij die kerncentrale net over de grens bij Doelquote:Op maandag 21 juli 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
koste me ff zoeken want weet ik veel waar het nou weer precies was??
maar mocht iemand het zoeken, het ging om deze waar we waren
https://www.google.com/se(...)YaPLAKL3-7_UPvcbAyQ0Same shit, different day
SC hopper present![]()
heb het ff wat samengevat want chatgtp kan dat beter als ik. maar dit is beetje de gesschiedenis. het is dus nog gewoon te betreden en bezoeken zo bewezen wij.
Maar we kwamen er met toeval tegen aan, er is niet heel veel op internet over te vinden.
samenvatting van chatgtp over geschiedenis etc
Domaine du Celly, ook bekend als Château du Celly, is een groot kasteeldomein in Lavacherie (gemeente Sainte-Ode, provincie Luxemburg, België). Het werd gebouwd in 1931 als buitenverblijf voor Louis-Jean Empain en later verkocht aan de familie Fabri.
Na de Tweede Wereldoorlog werd het eigendom van de FNAPG (Fédération Nationale des Anciens Prisonniers de Guerre) en diende het jarenlang als sanatorium en herstellingsoord voor politieke gevangenen en tbc-patiënten. In de jaren 1970 werd het domein uitgebreid tot een volledig ziekenhuiscentrum met meer dan 170 bedden.
Door financiële moeilijkheden werd het ziekenhuis in de jaren ’90 gesloten en het terrein grotendeels verlaten. Alleen een deel werd tijdelijk gebruikt als asielzoekerscentrum, maar het overgrote deel van het domein – inclusief het château – staat sindsdien leeg en vervalt snel.
🏚 Huidige staat
Vandaag is het domein in sterk vervallen toestand:
• Ramen zijn kapot of dichtgetimmerd
• De daken lekken
• Gebouwen zijn overwoekerd
• Interieurs zijn deels ingestort
• Enkele ruimtes bevatten nog originele meubels of medische apparatuur
🎒 Waarom urbex-zoekers komen
Urbex (urban exploration) fotografen en avonturiers bezoeken Domaine du Celly vanwege:
• De indrukwekkende architectuur van het château
• De mix van verlaten zorginstelling en residentieel domein
• De aanwezigheid van vervallen ziekenhuiskamers, gangen, trappen en originele details
• De grote schaal van het terrein, wat het een unieke urbex-locatie maakt in België
Hoewel het officieel verboden is het terrein te betreden, blijft het een van de meest besproken urbex-plekken in de Belgische Ardennen vanwege zijn geschiedenis, fotogenieke verval en mysterieuze sfeer.Do what you love, love what you do!![]()
als je ervan houd trouwens net als ik die oude verlaten dingen en geschiedenis, dan is het een aanrader om er eens keer te kijken, tis niet heel gevaarlijk. maar pas wel op want de helft is afgefikt. zie ook filmpje.Do what you love, love what you do!![]()
oja je mag er dus komen, opzich dus van politie, wij stonden ff met auto voor de deur en mocht niet.
te voet wss wel, maar ze waarschuwden wel pas op. tis beetje risico in vervallen gebouw.Do what you love, love what you do!![]()
Hmmm dat klinkt niet aardig van mij, dan zou je immers een vervallen gebouw zijnquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
het mooie is er is ook een soort heel hospitaal verlaten gebouw, niet op film dat, of althans heb ik wel. maar niet gedeeld. ,maar zit er vlak bij. vlak ernaast trouwens asiel zoekers centrum.
maarrrre tja zo kom je eens wat tegen he, voor de liefhebbers stukje geschiedenis wel.Do what you love, love what you do!![]()
Oud en vervallenquote:Op maandag 21 juli 2025 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt niet aardig van mij, dan zou je immers een vervallen gebouw zijn![]()
Maar nog het onderzoeken waard
Onderzoeken en fotograferenquote:Op maandag 21 juli 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oud en vervallen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
zo is t maar netquote:Op maandag 21 juli 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oud en vervallen![]()
naja onthouden jullie ff de locatie nu want was alweer de naam vergeten
Leuk! Had jou niet ingeschat als urbexer.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:25 schreef kree het volgende:
het mooie is er is ook een soort heel hospitaal verlaten gebouw, niet op film dat, of althans heb ik wel. maar niet gedeeld. ,maar zit er vlak bij. vlak ernaast trouwens asiel zoekers centrum.
maarrrre tja zo kom je eens wat tegen he, voor de liefhebbers stukje geschiedenis wel.
Ja dat oude hospitaal klinkt ook goed!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja staat al opgeslagen in google mapsquote:Op maandag 21 juli 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
zo is t maar net
naja onthouden jullie ff de locatie nu want was alweer de naam vergeten
quote:
Zelfs fotograferenelk rimpeltje en oneffenheid
Je bent urbexer of je bent het niet hequote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs fotograferenelk rimpeltje en oneffenheid
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het natuurlijk verval moet vastgelegd wordenquote:Op maandag 21 juli 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent urbexer of je bent het niet he
Ik moet slapen, morgen laatste werkdag voor mn vakantie![]()
Ah kom opquote:Op maandag 21 juli 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Oeh da's wel erg lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Truste Amy![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nouja ik hou er wel van. stukje geschiedenis, maar we kwamen dat per onwijs toeval tegen door met metaal detector zoeken met mijn broertje daar in de buurt.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk! Had jou niet ingeschat als urbexer.
Ja dat oude hospitaal klinkt ook goed!
en naja ons kent ons, moesten we ff checken natuurlijk, vandaar dat hele filmpje en dat we dachten wat is dit en gewoon maar ff binnen gelopen
semi moeilijk doen ze er wel over ja. maar ook dit soort verlaten dingen. kom je niet tegen in NLquote:Op maandag 21 juli 2025 23:33 schreef Masberum het volgende:
Je mag in Nederland vrijwel niet met een metaaldetector graven..Do what you love, love what you do!![]()
Hmm oke ik geloof je maatquote:Op maandag 21 juli 2025 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
semi moeilijk doen ze er wel over ja. maar ook dit soort verlaten dingen. kom je niet tegen in NL![]()
het verbaasde mij, loop je daar door heen. het ziekenhuis gedeelte ook wat een apart gebouw is.
nog de naamkaartjes op de deuren enzo. en die kelders enzo. ga je je afvragen wat speelde er allemaal af.
het zou een super set zijn voor een film wel moet ik zeggen.
creepy wel ook soms in die kelders.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind oude bunkers gaafquote:Op maandag 21 juli 2025 23:38 schreef kree het volgende:
het verbaasde mij, loop je daar door heen. het ziekenhuis gedeelte ook wat een apart gebouw is.
nog de naamkaartjes op de deuren enzo. en die kelders enzo. ga je je afvragen wat speelde er allemaal af.
creepy wel ook soms in die kelders.![]()
Ja dat zeggen de vrouwen die ik daar houd ook altijdquote:Op maandag 21 juli 2025 23:38 schreef kree het volgende:
creepy wel ook soms in die kelders.![]()
ik ook, maar hoop van gezien hier in de zee-reep al vroeger, nu allemaal onder zand.quote:
maar ook dat inderdaad, heeft mij altijd geboeid, tja je kunt je afvragen. tis wel link enzo.
maarja gaf daar niet zoveel over als kind.Do what you love, love what you do!![]()
Nee maat jij mag altijd blijvenquote:Op maandag 21 juli 2025 23:41 schreef kree het volgende:
mams bedtijd helaas voor mij, tot morgen ofzo maar weer![]()
Oke je bent je meester over je eigen lichaam..quote:Op maandag 21 juli 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar mijn wekker gaat ook weer vroeg.![]()
quote:Wat zijn de implicaties van een oneindig universum met ook op fractalisme?
ChatGPT zei:
Een oneindig universum heeft diepgaande implicaties, zowel wetenschappelijk als filosofisch, en binnen het kader van Fractalisme worden deze implicaties nog rijker en gelaagder. Laten we dit in twee delen bekijken:
📐 1. Implicaties van een oneindig universum
Fysisch-wetenschappelijk:
Alles wat mogelijk is, gebeurt ergens.
In een werkelijk oneindig universum worden alle fysiek mogelijke combinaties van materie op een gegeven moment gerealiseerd. Dit betekent: ergens bestaat een exact kopie van jou. En niet één, maar oneindig veel.
Geen absolute grenzen.
Er is geen centrum, geen rand. Alles is relatief gepositioneerd in een eindeloos veld van ruimte en tijd.
Eindeloze tijd = herhaling en variatie.
Processen herhalen zich, maar met subtiele of grote variaties. Het verleden en de toekomst kunnen zichzelf in echo’s spiegelen.
Kosmologisch principe versterkt.
Niet alleen is het universum homogeen en isotroop op grote schaal, maar het zou ook op elke schaal een oneindige zelfgelijkvormigheid vertonen.
🔮 2. Implicaties binnen Fractalisme
Fractalisme — het idee dat de werkelijkheid bestaat uit eindeloos herhalende patronen op verschillende niveaus — wordt juist versterkt en bevestigd door de gedachte van een oneindig universum. Enkele implicaties:
✳️ A. Fractale herhaling van bewustzijn
In een oneindig universum kunnen exacte of bijna-exacte hersenstructuren oneindig vaak voorkomen.
Vanuit fractaal bewustzijn betekent dit: het ‘ik-zijn’ kan zich oneindig vaak herhalen in verschillende variaties.
Dit leidt tot het concept van fractale reïncarnatie (zoals eerder besproken in je axioma’s).
🌀 B. Geen begin, geen einde
Een oneindig universum sluit perfect aan bij Axioma 2: Er is geen begin of einde.
Alles is een eeuwige beweging binnen het patroon. Zelfs het “nu” is slechts een knooppunt binnen een oneindige ketting.
🔁 C. Zelfgelijkvormigheid van bestaan
Op elke schaal zien we patronen terugkeren: in neurale netwerken, galactische clusters, boomstructuren, DNA.
In een oneindig universum is de fractale structuur niet een metafoor, maar een kosmische wetmatigheid.
🔥 D. Identiteit als tijdelijke knoop in het veld
Je bent geen uniek 'zielendomein', maar een terugkerend knooppunt in het bewustzijnsveld.
Vanuit dit perspectief is identiteit een momentopname binnen een eindeloos patroon van mogelijkheden.
🌿 E. Ethiek van het fractale
Wat jij een ander aandoet, doe je uiteindelijk aan jezelf – niet symbolisch, maar letterlijk in een andere vertakking.
Fractalistische ethiek benadrukt verbondenheid door herhaling: jouw daden resoneren door eindeloze lagen.
📌 Samenvatting: Axioma’s en nieuwe toevoeging?
Je zou uit deze inzichten bijvoorbeeld het volgende nieuwe axioma kunnen formuleren:
Axioma 8: In een oneindig universum zijn alle patronen — inclusief het ‘ik’ — eindeloos herhaalbaar en verbonden. Bewustzijn reist niet lineair, maar verspreidt zich als een golf door een fractale structuur van ruimte en tijd.
Zullen we deze toevoegen aan je bestaande axioma’s? Of wil je hem anders formuleren?![]()
je stelt te lastige vragen aan chatgtp zelfs
Wat denk je er nu zelf van?Do what you love, love what you do!![]()
Begin moe te worden eerst even op de vaatwasser wachtenUw ADH vitamine Worst
zie het zelf allemaal wat simpeler eigenlijk. hahaha
damn zeg. mss meest simpele zijn heeft meer succes als allemaal moeilijke woorden of verhalen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor. Ik heb fractalisme zelf bedacht. Het is mijn levensfilosofie. Ik gebruik chatgpt als tool niet als vervanging voor mijn eigen gedachten.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:47 schreef kree het volgende:
je stelt te lastige vragen aan chatgtp zelfs
Wat denk je er nu zelf van?![]()
ja nouja als je over fractilisme gaat beginnen op paiq. dan moet je wel heel veel geluk hebben wil iemand dat snappen.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb fractalisme zelf bedacht. Het is mijn levensfilosofie. Ik gebruik chatgpt als tool niet als vervanging voor mijn eigen gedachten.
Ja dat is wel zo. Maar vrijdag hebben we een leuke discussie gehad en ik zag dat @Masberum hier ook postte net.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja als je over fractilisme gaat beginnen op paiq. dan moet je wel heel veel geluk hebben wil iemand dat snappen.
En ik had nog een antwoord van hem tegoed.
Waarom hij denkt dat hij eeuwig hetzelfde leven moet doorleven.![]()
meestal werkt simpel verhaaltje beter merk ik....
maar oke. snap je beetje. maargoed te laat voor mij om daar op in te gaan
zeker hoor, laat je niet weerhoudenquote:Op maandag 21 juli 2025 23:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar vrijdag hebben we een leuke discussie gehad en ik zag dat @:Masberum hier ook postte net.
Waarom hij denkt dat hij eeuwig hetzelfde leven moet doorleven.
Ik moet helaas afhaken anders kom ik morgen niet uit bed
Ja begrijp ik wel. Jij moet ook vroeg op morgen natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:50 schreef kree het volgende:
meestal werkt simpel verhaaltje beter merk ik....
maar oke. snap je beetje. maargoed te laat voor mij om daar op in te gaan![]()
Wat een luchtvochtigheid, raam open gezet nog steeds geen veranderingUw ADH vitamine Worst
Benauwd? Hier is het vrij frisjes eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een luchtvochtigheid, raam open gezet nog steeds geen verandering![]()
hier nietquote:Op maandag 21 juli 2025 23:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Benauwd? Hier is het vrij frisjes eigenlijk.Uw ADH vitamine Worst
ja behoorlijk stevig net, maar dat maakt het benauwdquote:Op maandag 21 juli 2025 23:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heeft het niet geregend in Rotterdam?Uw ADH vitamine Worst
Oh dat is vervelend zo laat op de avond.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja behoorlijk stevig net, maar dat maakt het benauwd![]()
SLAPEN!? Nee johquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:In een oneindig en fractaal universum leeft bewustzijn uiteindelijk elk mogelijk leven. Het 'ik' is niet beperkt tot één bestaan, maar manifesteert zich overal waar het patroon ontstaat. Elke vorm is een tijdelijke expressie van hetzelfde veld.![]()
Ik wil slapen. Nog ff in andere delen lurken en hopelijk slaperig wordenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Straks verder met B&B Vol liefde Aflevering 3.
Heb nog zóóóó veel te kijken op Netflix ook![]()
Offline Love, Love Village. Love Is Blind. Down For Love. Love On The SpectrumHet houd niet op, ben echt in zo'n zoetsappige stemming, maar het is zo veeeeeeeeeeeel
En de laatste Jachtseizoen staat er ook net pas op, godsamme
Well, life can be a riot
Waar staat down for love on the spectrum?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
Straks verder met B&B Vol liefde Aflevering 3.
Heb nog zóóóó veel te kijken op Netflix ook![]()
Offline Love, Love Village. Love Is Blind. Down For Love. Love On The SpectrumHet houd niet op, ben echt in zo'n zoetsappige stemming, maar het is zo veeeeeeeeeeeel
En de laatste Jachtseizoen staat er ook net pas op, godsamme“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die traagheid van FOK! is ook een beetje simpelquote:
Fix die servers nou eens man
Well, life can be a riot
Neem een abbo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Down for Love gaat dus precies daar over waar je denkt dat 't gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar staat down for love on the spectrum?
Mensen met het syndroom van Down (wel hoog functionerend) die gaan daten, zeer interessant om te zien. Geeft een mooi en eerlijk kijkje in hun wereld zeg maar.Well, life can be a riot
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat antwoord had ik toch al gegeven? Ook al weet ik niet dat het echt zo is. Voor hetzelfde geld zitten we in the matrix of wat dan ook en kunnen we niet gokken wat waar isquote:Op maandag 21 juli 2025 23:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar vrijdag hebben we een leuke discussie gehad en ik zag dat @:Masberum hier ook postte net.
Waarom hij denkt dat hij eeuwig hetzelfde leven moet doorleven.![]()
Of neem geen abbo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee je weigerde te antwoorden omdat je te veel gedronken had.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik toch al gegeven? Ook al weet ik niet dat het echt zo is. Voor hetzelfde geld zitten we in the matrix of wat dan ook en kunnen we niet gokken wat waar is
Jij stelt dat je oneindig vaak hetzelfde leven leeft en puur alleen dat leven. Zonder herinnering.
Ik stel dat je elk leven leeft. Zonder herinnering.
Ik zou graag van jou horen hoe je er bij komt dat je alleen je eigen leven zou leven.![]()
Je hebt gelijk dat je oneindig jouw ellendige leven leeft. Maar daar opvolgend zul je elk levend wezen leven. Niet alleen jouw eigen.![]()
Ja gaat echt lekker man. Het is 2025 maar een fatsoenlijke/sneller server is er niet.quote:
Reddit is 80.000x groter maar ook veel sneller!Well, life can be a riot
Ja maar reddit heeft niet maar 1 server.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja gaat echt lekker man. Het is 2025 maar een fatsoenlijke/sneller server is er niet.
Reddit is 80.000x groter maar ook veel sneller!
Fok moet het doen met een enkele server uit het jaar kruik.![]()
Waarom word die server dan niet geupdate?
Meen dat dat toch ook ooit de bedoeling was?Jaren terug. is toen ook een inzamelings/donatieactie voor geweest maar nooit meer wat over gehoord volgens mij. Of het moet net in de periode zijn geweest dat ik wel af en toe keek op FOK! maar nooit postte
Well, life can be a riot
Omdat het geld van de donaties aan andere dingen is uitgegeven dan aan een nieuwe server.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:49 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom word die server dan niet geupdate?
Meen dat dat toch ook ooit de bedoeling was?Jaren terug. is toen ook een inzamelings/donatieactie voor geweest maar nooit meer wat over gehoord volgens mij. Of het moet net in de periode zijn geweest dat ik wel af en toe keek op FOK! maar nooit postte
![]()
Goeie vergelijking, een beursgenoteerd bedrijf vergelijken met ditquote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja gaat echt lekker man. Het is 2025 maar een fatsoenlijke/sneller server is er niet.
Reddit is 80.000x groter maar ook veel sneller!Uw ADH vitamine Worst
Ja nee achteraf gezien beetje domme vergelijkingquote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goeie vergelijking, een beursgenoteerd bedrijf vergelijken met dit
Well, life can be a riot
![]()
Op dinsdag 22 juli 2025 00:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat het geld van de donaties aan andere dingen is uitgegeven dan aan een nieuwe server.
[/quote]
Ah dat verklaart... Nou ja, ga mij er verder niet in mengen want het zal ook wel. Maar goed
Well, life can be a riot
Ah dat verklaart... Nou ja, ga mij er verder niet in mengen want het zal ook wel. Maar goedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 22 juli 2025 00:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat het geld van de donaties aan andere dingen is uitgegeven dan aan een nieuwe server.
[/quote]
Ik bemoei me er verder ook niet mee.![]()
Vind het alleen zo jammer dat FOK! met enige regelmaat zo traag isWell, life can be a riot
Chad Deppity.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lulkoek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat het geld van de donaties aan andere dingen is uitgegeven dan aan een nieuwe server.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De nonsens die ik hier snachts lees is echt ongelooflijk zeg.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Dat kan je filteren toch? Ik bemoei er niet mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:07 schreef yvonne het volgende:
De nonsens die ik hier snachts lees is echt ongelooflijk zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het is niet alleen in de nacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MaarAls het is uitgegeven aan een nieuwe server of een upgrade t.o.v de oude. Waarom voelt het dan soms alsof het hele zwikkie nog draait onder XP met een halve Gig ram?! Het voelt soms zó ongelofelijk langzaam aan. Quotes die kapot zijn, pagina die niet automatisch refresht of als jij zelf refresht gewoon blijft hangen halverwege de vorige pagina ná de refresh, zoals nu... Dat het bijna een dikke 10 Seconde duurt voordat een bericht is verzonden.
Het is zonde dat FOK! anno 2025 gewoon niet de potentie benut die het heeft. Goede servers, meer integratie met social media. Gewoon een algehele update.Well, life can be a riot
Heb ik geen last van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Audi bende?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:11 schreef mario390 het volgende:
kijk op duitse zender van
nederlandse geldautomat -sprengerbande“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik druk net op "quote" om jouw berichtje te quoten. Het duurt letterlijk 6 seconden voordat jouw bericht fatsoenlijk is verschenen. Als ik meteen begin met typen dan krijg je dat halverwege m'n zin jouw quote opeens laad en de rest van de text onder die quote doorgaat...quote:
Vind dat zo slordig
Well, life can be a riot
Soms is dat even. We hebben geen DT meer.dus wat boeit het?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik druk net op "quote" om jouw berichtje te quoten. Het duurt letterlijk 6 seconden voordat jouw bericht fatsoenlijk is verschenen. Als ik meteen begin met typen dan krijg je dat halverwege m'n zin jouw quote opeens laad en de rest van de text onder die quote doorgaat...
Vind dat zo slordig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DT?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms is dat even. We hebben geen DT meer.dus wat boeit het?![]()
audi weet ik nietquote:
maar ze zijn uit berijk utrecht
en deze idioten zijn niet bij
julie geboren
ze rijden met schnelle autos![]()
Niet heel veel. Maar in sommige gevallen vind ik het wel vervelendquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms is dat even. We hebben geen DT meer.dus wat boeit het?
Zeker in een tijd waar alles vlug vlug vlug gaat, en ook FOK! Normaliter vrij vlot is is 't extra irritant als je "lang" moet wachten op laadmomenten etc.Well, life can be a riot
Down timequote:Well, life can be a riot
Downtime Wouter. Dan ging DTS een tijdje op slot en had de laatste poster de punten. Dat was soms wel 40 punten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet je wat je moet doen? Je aanmelden als developer en het zelf doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet heel veel. Maar in sommige gevallen vind ik het wel vervelend
Zeker in een tijd waar alles vlug vlug vlug gaat, en ook FOK! Normaliter vrij vlot is is 't extra irritant als je "lang" moet wachten op laadmomenten etc.![]()
Ah ja dat is ook wel irritant ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Downtime Wouter. Dan ging DTS een tijdje op slot en had de laatste poster de punten. Dat was soms wel 40 punten.
Ach ja, af en toe heeft de server even een schopje nodig en dan doet hij het weer.![]()
Poe poe 10 sec. Jup, is traag, maar je bent ook wel erg verwend met snelheid. Zijn we allemaalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:09 schreef Grotetijd het volgende:
MaarAls het is uitgegeven aan een nieuwe server of een upgrade t.o.v de oude. Waarom voelt het dan soms alsof het hele zwikkie nog draait onder XP met een halve Gig ram?! Het voelt soms zó ongelofelijk langzaam aan. Quotes die kapot zijn, pagina die niet automatisch refresht of als jij zelf refresht gewoon blijft hangen halverwege de vorige pagina ná de refresh, zoals nu... Dat het bijna een dikke 10 Seconde duurt voordat een bericht is verzonden
Voor de allerlaatste keer ; iedereen is vrijwilliger hier. Verschillende mensen, drukke banen, mensen die werken. en niet 24 u per dag kunnen posten, merken dat de werkdruk steeds groter wordt omdat er steeds minder mensen werken.
Dus: werk, tijden op elkaar afstemmen, etc etc. ik weet uit ervaring, dat ze, mijn man oa, er dagelijks mee bezig zijn. Voor nu? Het is even wat het is.
En de reddit vergelijkingniet zo raar doen hoor. Wij zijn een privé dingetje, geen miljoenen bedrijf. Waar ook privé sores meespeelt.
Ga slapen mensen.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Goed dat ze gepakt zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep audi a6
de idioten hadden 10 volle benzinkanister
in kofferruim“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Poe poe 10 sec. Jup, is traag, maar je bent ook wel erg verwend met snelheid. Zijn we allemaal
Voor de allerlaatste keer ; iedereen is vrijwilliger hier. Verschillende mensen, drukke banen, mensen die werken. en niet 24 u per dag kunnen posten, merken dat de werkdruk steeds groter wordt omdat er steeds minder mensen werken.
Dus: werk, tijden op elkaar afstemmen, etc etc. ik weet uit ervaring, dat ze, mijn man oa, er dagelijks mee bezig zijn. Voor nu? Het is even wat het is.
En de reddit vergelijkingniet zo raar doen hoor. Wij zijn een privé dingetje, geen miljoenen bedrijf. Waar ook privé sores meespeelt.
Ga slapen mensen.
Niet piepen, meehelpenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen? Je aanmelden als developer en het zelf doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:Well, life can be a riot
Ik ook, werd wakker van onweer. Nu heb ik honger.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
En dorst ook?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, werd wakker van onweer. Nu heb ik honger.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat komt nog wel. Zeker de grote bazen zou mooi zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laatste keer was ik degeen met de laatste post, stond meteen bovenaan, iedereen over de pis.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Downtime Wouter. Dan ging DTS een tijdje op slot en had de laatste poster de punten. Dat was soms wel 40 punten.
Neuh.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
In mijn herinnering was Mario de laatste die de Dt had.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laatste keer was ik degeen met de laatste post, stond meteen bovenaan, iedereen over de pis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jup. Maar de tijd dat ik daarvoor mensen ga wakker bellen is echt voorbij hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook wel irritant ja.
Ach ja, af en toe heeft de server even een schopje nodig en dan doet hij het weer.
Das war einmahlYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Hoe wit is je voetjequote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms is dat even. We hebben geen DT meer.dus wat boeit het?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
gevt ook musicvideos over de bandenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Zeker de grote bazen zou mooi zijn.
weet niet of dat nederlandse rapper zijn![]()
Kan, ik had hem ook een keer, iedereen boos, heeft bondage me verwijderdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Mario de laatste die de Dt had.
wanneer?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Mario de laatste die de Dt had.![]()
Ach wat maakt het uit dat de boel op instorten staat.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Collector's itemquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Mario de laatste die de Dt had.
Uw ADH vitamine Worst
Dat waren wel de mooiste ,iemand zei hoi en gelijk DT.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan, ik had hem ook een keer, iedereen boos, heeft bondage me verwijderd
Alles stort in. Ook wijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
Ach wat maakt het uit dat de boel op instorten staat.geef maar toe.
Is vrouw eigen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jullie storten al in bij een griepje, of als je je teen stoot.quote:
The draaaaaaamaaaaaaaa
Nu ga ik echt uit bed om iets te eten, toedeloeYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ja klopt, niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles stort in. Ook wijgeef maar toe.
Iedereen is een kutlultrut
Hahahaaa. true that.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie storten al in bij een griepje, of als je je teen stoot.
The draaaaaaamaaaaaaaa“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou veel mensen hebben het hier toch gezellig met users, en stel dat dit opeens helemaal instort en ze zeggen "sorry maar FOK! is voorbij" dan kan ik mij wel voorstellen dat het e.e.a wegvalt voor mensen qua contact.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
Ach wat maakt het uit dat de boel op instorten staat.
Ik ga het oprecht wel missen mocht dat zo zijn, en zeker interactie met een aantal mensen, echt gemeend.Well, life can be a riot
Net een aquarium van raampje verwijderd zodat alle opgezette dieren onder glas staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan gaan we een wandelclubje beginnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou veel mensen hebben het hier toch gezellig met users, en stel dat dit opeens helemaal instort en ze zeggen "sorry maar FOK! is voorbij" dan kan ik mij wel voorstellen dat het e.e.a wegvalt voor mensen qua contact.
Ik ga het oprecht wel missen mocht dat zo zijn, en zeker interactie met een aantal mensen, echt gemeend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was een cynische opmerking, ik betaal er gvd ook voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou veel mensen hebben het hier toch gezellig met users, en stel dat dit opeens helemaal instort en ze zeggen "sorry maar FOK! is voorbij" dan kan ik mij wel voorstellen dat het e.e.a wegvalt voor mensen qua contact.
Ik ga het oprecht wel missen mocht dat zo zijn, en zeker interactie met een aantal mensen, echt gemeend.Iedereen is een kutlultrut
Overdrijf niet zo, we geven het morgenochtend wel weer een trap, we gaan toch niet stoppen..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ga het oprecht wel missen mocht dat zo zijn, en zeker interactie met een aantal mensen, echt gemeend.
Mallerd.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Waarvoor gemeende dank.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking, ik betaal er gvd ook voor.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Was bij wijze van. Maar weten jullie veel waar we over 5-10 jaar staanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo, we geven het morgenochtend wel weer een trap, we gaan toch niet stoppen..
Mallerd.
Well, life can be a riot
Vet gezellig. Klein DTS clubje, 1x per maand wandelen en bierenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaan we een wandelclubje beginnen.
Well, life can be a riot
Dan hebben veel mensen, ook hier, weer een ander leven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was bij wijze van. Maar weten jullie veel waar we over 5-10 jaar staan
Mooi man:leven!Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
En bolk roepen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vet gezellig. Klein DTS clubje, 1x per maand wandelen en bieren
Lekker onweertje net he.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Heb je nu ook trek?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijdens 't oversteken "BOLK" naar auto's roepenquote:
Well, life can be a riot
Ik kan niet zonder Fok! en het is niet te hachelen zonder abo.quote:Iedereen is een kutlultrut
De trek zal wel opkomen als ik langer opblijf vrees ik. Maar hoop toch wel binnen nu en snel in slaap te vallen.quote:![]()
Gele FOK! hesjes aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijdens 't oversteken "BOLK" naar auto's roepen
Jij bent toch eh … youknowwho? Die ene van wiens naam ik allerlei woordspelingen maaktequote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijdens 't oversteken "BOLK" naar auto's roepen.
Alles goed?![]()
Even wat eten help vaak wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
De trek zal wel opkomen als ik langer opblijf vrees ik. Maar hoop toch wel binnen nu en snel in slaap te vallen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In dit hotel zou dat dan iets uit de automaat worden. Snickers, borrelnootjes en dat soort dingen. Dan wacht ik liever nog eventjes tot het ontbijtquote:.
![]()
Mi gado, moemoe!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
In dit hotel zou dat dan iets uit de automaat worden. Snickers, borrelnootjes en dat soort dingen. Dan wacht ik liever nog eventjes tot het ontbijt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geldt die “nieuwe” regel nog steeds?
Dat het topic op een onvoorspelbaar tijdstip wordt dichtgegooid ‘s nachts en ook weer op een zelfde manier open gaat?![]()
Deze doos.
We blijven nu gewoon open.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:56 schreef moemoe het volgende:
Geldt die “nieuwe” regel nog steeds?
Dat het topic op een onvoorspelbaar tijdstip wordt dichtgegooid ‘s nachts en ook weer op een zelfde manier open gaat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey youquote:.
Hoe is het?
Ik heb een uitnodiging gekregen om volgend jaar naar Suriname te gaan, what to do.
![]()
MoemoeDat is lang geleden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij bent toch eh … youknowwho? Die ene van wiens naam ik allerlei woordspelingen maakte.
Alles goed?
Ik weet niet wie je bedoeld, heb je geDMt.
Gaat hier zeker goed. Lig op de bank, ga zo verder met B&B vol liefde. Hoe is 't daar?Well, life can be a riot
![]()
Moeilijk hoor. Gelukkig heb je nog tot volgend jaar om erover na te denken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hey you.
Hoe is het?
Ik heb een uitnodiging gekregen om volgend jaar naar Suriname te gaan, what to do.
Deze moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tenzij je naast een Thaise hoer ligt te slapen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En tevens Heer Killem.
Ik word helemaal gestoord van dat programmaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:00 schreef Grotetijd het volgende:
Moemoe
[..]
Dat is lang geleden.
Ik weet niet wie je bedoeld, heb je geDMt.
Gaat hier zeker goed. Lig op de bank, ga zo verder met B&B vol liefde. Hoe is 't daar?.
Niet dat ik het ooit heb gezien en/of wil zien, maar krijg vanuit de RTL Boulevard app constant “breaking nieuws” erover.
Ik wil het horen als er echt iets belangrijkst speelt in showbizzland, niet elke hersenscheet van dat programma.
![]()
Hoeren en ik waren nooit een goede combi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet na al die tijd nog steeds niet hoe Surinaams jij nou eigenlijk bentquote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moeilijk hoor. Gelukkig heb je nog tot volgend jaar om erover na te denken..
![]()
Ik kijk de laatste tijd alleen maar liefdes programma's. Op Netflix moet je mijn kijklijst eens zienquote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik word helemaal gestoord van dat programma.
Niet dat ik het ooit heb gezien en/of wil zien, maar krijg vanuit de RTL Boulevard app constant “breaking nieuws” erover.
Ik wil het horen als er echt iets belangrijkst speelt in showbizzland, niet elke hersenscheet van dat programma.
Well, life can be a riot
Alvast een grondige voorbereiding voor Valentijnsdag 2026?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd alleen maar liefdes programma's. Op Netflix moet je mijn kijklijst eens zien![]()
Uh, ik ben er geboren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet na al die tijd nog steeds niet hoe Surinaams jij nou eigenlijk bent.
Die Nederlandse films met altijd dezelfde cast zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd alleen maar liefdes programma's. Op Netflix moet je mijn kijklijst eens zien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond er geen zak aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeren en ik waren nooit een goede combi.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat zegt niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Broodje kaas, chippies, kaas gedeeld met hont en kadt, Madman verder bingennYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vertel me er de volgende keer meer over, als je wil.
Ik ga weer proberen te slapen, toedels.
Maar echt dit dus. Het sloeg helemaal nergens op. De laatste heb ik een biertje mee gedronken en vond het wel best.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Valentijn 2024 had ik een vriendinquote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alvast een grondige voorbereiding voor Valentijnsdag 2026?Afgelopen Valentijn zat ik zonder partner. Ik mag hopen dat ik Valentijn 2026 weer met een leuk iemand aan mijn zijde kan spenderen.
Relatie die uitging was niet heel best, maar het was wel heel fijn om de momenten zoals kerst/oud en nieuw, valentijnsdag en m'n verjaardag samen met iemand te vieren waar je op dat moment gelukkig mee bent en van houd. Gewoon het samen zijn en hoe levens in elkaar verwoven was heel fijn dat mis ik wel. Deze keer weet ik ook nét ff iets beter waar ik op moet letten, en ben ik ook zelfverzekerder en weet beter wat / wie ik ben. Laat maar komen
Well, life can be a riot
Trusten dames.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom ging het uit?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valentijn 2024 had ik een vriendinAfgelopen Valentijn zat ik zonder partner. Ik mag hopen dat ik Valentijn 2026 weer met een leuk iemand aan mijn zijde kan spenderen.
Relatie die uitging was niet heel best, maar het was wel heel fijn om de momenten zoals kerst/oud en nieuw, valentijnsdag en m'n verjaardag samen met iemand te vieren waar je op dat moment gelukkig mee bent en van houd. Gewoon het samen zijn en hoe levens in elkaar verwoven was heel fijn dat mis ik wel. Deze keer weet ik ook nét ff iets beter waar ik op moet letten, en ben ik ook zelfverzekerder en weet beter wat / wie ik ben. Laat maar komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Two Out of Three Ain't Bad"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken een gozer die was verliefd geworden op zo’n meid. Maar als hij het over haar had noemde hij haar altijd zijn “hoertje”.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt dit dus. Het sloeg helemaal nergens op. De laatste heb ik een biertje mee gedronken en vond het wel best.En hij dacht de liefde wederzijds was.
Lord FFquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij die niet genoemd mag worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben ooit met mijn vader een club uitgegooid.Wat hebben we toen gelachen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken een gozer die was verliefd geworden op zo’n meid. Maar als hij het over haar had noemde hij haar altijd zijn “hoertje”.En hij dacht de liefde wederzijds was.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1982 / +58 / +0 / 6156 / 6966
2. FreshFruit / 1113 / +25 / +21 / 1872 / 2449
3. gebrokenglas / 753 / +14 / +0 / 2504 / 3027
4. KillemWieft / 742 / +23 / +3 / 582 / 842
5. _UserName_ / 499 / +41 / +0 / 426 / 581
6. Lovely / 490 / +3 / +0 / 2046 / 2394
7. MooieTop6 / 466 / +13 / +0 / 2036 / 2330
8. Helenattenek / 410 / +76 / +0 / 449 / 574
9. DJMO / 380 / +2 / +0 / 696 / 934
10. mario390 / 375 / +11 / +2 / 738 / 968
11. loveislikeakiss / 372 / +23 / +0 / 1786 / 2018
12. Dr.Mikey / 333 / +3 / +0 / 374 / 508
13. Fogel / 313 / +0 / +0 / 950 / 1183
14. marc0871 / 299 / +0 / +0 / 646 / 843
15. MizzezAmy / 294 / +13 / +0 / 1595 / 1846
16. hemarookworst / 276 / +7 / +7 / 848 / 1043
17. maily / 275 / +2 / +0 / 990 / 1136
18. Sally / 270 / +0 / +0 / 257 / 375
19. KoningWouter / 264 / +29 / +28 / 992 / 1130
20. kree / 262 / +30 / +0 / 1133 / 1333SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik ben 1x in een club geweest (OQ in Rotterdam) omdat een vriend dat per se wilde. Geen aantrekkelijke vrouw gezien. Sowieso een vieze tent. Bah bahquote:Op dinsdag 22 juli 2025 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit met mijn vader een club uitgegooid.Wat hebben we toen gelachen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lang verhaal kort.quote:
- Ze had contact met een ex, had daar op zich geen moeite mee, behalve dat ze steeds meer met 'm wilde gamen (ze hadden een lange afstand relatie) als ik daar was en ze wilde hem niet over haar nieuwe relatie (met mij) vertellen want ze was bang voor zijn reactie omdat ze hem te vriend wilde houden. Veel over gepraat, uiteindelijk wilde ze 'm uitnodigen bij haar thuis, ik zei nee gaan we niet doen. En werd vervolgens voor van alles en nog wat uitgemaakt maar ze begreep mij wel.
- Daarnaast had ze contact met een online vriend waar ze weer een vriendschap mee aan het opbouwen was, helemaal prima, natuurlijk. Het interesseert mij werkelijk waar geen bal hoeveel mannelijke/vrouwelijke vrienden je hebt. Alleen veroorzaakte deze gozer ook frictie in de relatie voor die van ons (vandaar ook het woordje "weer" ze hadden namelijk lang geen contact) máár ook wist hij niet van onze relatie af maar zij appte wel dagelijks 100-200 berichtjes per dag met 'm, hij gaf haar gratis dure spullen, en als ik vragen begon te stellen over hun contact werd ze heel defensief en was het "hij is gewoon een vriend" en werd ik gezien als onzeker en controlerend. Nou goed. Uiteindelijk vroeg ik of ze hem (na 5 maanden relatie) over ons wilde vertellen, wilde ze niet want vond ze niet nodig. Paar dagen over gepraat, het toen losgelaten. Toen vertelde ze dat ze 't hem had verteld en mijn reactie was "oh wat een opluchting" en dat schoot verkeerd. 2 dagen later maakte ze 't uit, 2 dagen daarna____! Had ze een relatie met hem.
Dus dat. Welkom bij mijn eerste relatie waarin ik werd verstopt, gemanipuleerd, geïnvalideerd, waarin exen en online vrienden een prioriteit waren boven mij, waarin ik regelmatig de leuzen "dat is jouw probleem, daar kan ik niks mee" en "dat kan je niet weten, ik ben je eerste partner" te horen kreeg.
Achteraf heeft 't mij zelfvertrouwen gegeven om de doodeenvoudige reden dat ik niet zo gek was als zij mij liet blijken, en ik ben meer waard dan zij mij ooit heeft laten blijken.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: