SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door greysbones op 21-07-2025 22:40:58 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorry flauw van me. Wel een goede tip GG. Ga ik het de volgende keer daarmee proberen als ik grafisch iets moet oplossen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Woutquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik weet niet of het gratis is. Maar ik heb een Microsoft 365 Personal abonnement met Office en OneDrive en Outlook mail, en daar zit het allemaal bij, het kost me niks extra.quote:
Ik kan 200 vragen per dag stellen? Geen idee eigenlijk.How can I make this topic about me?![]()
Kosten: 2 bolksquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
Is dit lingo?
5 of 6 letterwoorden?
S T E V E N
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aah zo, okequote:Op maandag 21 juli 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gratis is. Maar ik heb een Microsoft 365 Personal abonnement met Office en OneDrive en Outlook mail, en daar zit allemaal bij, het kost me niks extra.
Ik kan 200 vragen per dag stellen? Geen idee eigenlijk.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Kinderkopkes?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Natuurlijk! Hier is een speels gedicht over de letter **S**:
---
**S, de Sissende Ster**
S is de slang die zachtjes sist,
een schaduw die door struiken glipt.
Ze sluipt als stilte door de lucht,
een zachte zucht, een zoete vlucht.
S is van sterren, schijn en sprook,
van schelpen aan het stille stook.
Van sneeuw die zachtjes naar beneden zweeft,
en van de schaduw die zich weeft.
Ze schuift door woorden, slim en snel,
van schat tot school, van soep tot spel.
Ze slipt in zinnen, zonder dwang,
een dans van klank, een fluisterzang.
Dus sta eens stil bij deze S,
zo soepel, sierlijk, zonder stress.
Ze steelt de show, heel stil, heel fijn—
de S, die wil voor altijd zijn.
---
Laat het weten als je een andere stijl wilt — grappig, verdrietig, voor kinderen, etc.!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn voor mij weer in de bonus bij AH.![]()
![]()
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Das al je FOK! Vragen kun je opzoekenquote:Op maandag 21 juli 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen limiet op het aantal vragen aan Copilot.
ben je nu ook in de bonus?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Altijdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
"is Kree een bot?"quote:Op maandag 21 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das al je FOK! Vragen kun je opzoeken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik twijfel, is Bastenaken ook goed?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik ben er ook wel eens geweest.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zo
How can I make this topic about me?![]()
Tis een gedicht over de letter squote:
Net als een plaatjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het zelfde, man3quote:Op maandag 21 juli 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik twijfel, is Bastenaken ook goed?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
laatste niet gezienquote:
ik denk laatst met hem gezien nog was iets van die ice road enzo??
naja semi vermakelijk. maar qua film matig zesje.Do what you love, love what you do!![]()
Gedicht als plaatje posten mag wel!quote:Op maandag 21 juli 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een gedicht over de letter s
Net als een plaatje
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
moet keertje heen nog en Normandie. ik hou wel van die geschiedenis.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoDo what you love, love what you do!![]()
Het museum in Bastogne is een aanrader!quote:Op maandag 21 juli 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
moet keertje heen nog en Normandie. ik hou wel van die geschiedenis.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja niet geweest en was er volgens mij in de buurt, laatst nog, maar geen tijd voor geweest zo met familie ding.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het museum in Bastogne is een aanrader!Do what you love, love what you do!![]()
Hema gaat helemaal loesoeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Smakelijkquote:Op maandag 21 juli 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
Chips gevonden. Netflix aan. Colaatje erbij
Wat laat Netflix zien vanavond?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
Chips gevonden. Netflix aan. Colaatje erbijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lekker sliepequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik vond het al heel geweldig dat we ff in België waren en spook kasteel en verlaten dingen vonden, beetje urban scene enzo.
LOL ff filmpje, tis lang maar wilde. nog edit van maken, maargoed voor het idee goed genoeg, scroll maar door anders.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
is privé, niffoquote:Op maandag 21 juli 2025 22:33 schreef kree het volgende:
ik vond het al heel geweldig dat we ff in België waren en spook kasteel en verlaten dingen vonden, beetje urban scene enzo.
LOL ff filmpje, tis lang maar wilde. nog edit van maken, maargoed voor het idee goed genoeg, scroll maar door anders.
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Prive filmpjequote:Op maandag 21 juli 2025 22:33 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoSame shit, different day
SC hopper present![]()
moment. goh zal ik het ooit nog eens leren met die YouTube studio ?quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video ik ben fan van deze seriequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
na dat filmpje werden we trouwens aangehouden door de Belgische politie
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
brandweer/ambu tegenoverreanimatie lees ik
That sucksquote:Op maandag 21 juli 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
brandweer/ambu tegenoverreanimatie lees ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
en toen?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:37 schreef kree het volgende:
na dat filmpje werden we trouwens aangehouden door de Belgische politieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Had je een match waar je mee aan de praat raakt en die lijkt niet bij je te passen? Of hoe werkt het?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja had een quiz gemaakt en er waren 2 reacties. Eentje hier in de buurt maar wel 46 en eentje van 34 maar die woonde ver.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had je een match waar je mee aan de praat raakt en die lijkt niet bij je te passen? Of hoe werkt het?
Toen dacht ik van laat ik maar voor die dichtbij kiezen. Maar die was niet leuk. Ze gaf alleen maar antwoord ipv ook eens wat te vragen.![]()
Okay en nu moet je wachten tot nog iemand je quiz gaat maken?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja had een quiz gemaakt en er waren 2 reacties. Eentje hier in de buurt maar wel 46 en eentje van 34 maar die woonde ver.
Toen dacht ik van laat ik maar voor die dichtbij kiezen. Maar die was niet leuk. Ze gaf alleen maar antwoord ipv ook eens wat te vragen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Offtopic vraag tussendoor aan de gamers: Iemand weleens Hell let loose gespeeld en zoja was dat vet? Ziet eruit als een soort Medal of honour en dan fortnite spelidee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hopelijk krijg ik morgen weer een kans om iemand gratis uit te kiezen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay en nu moet je wachten tot nog iemand je quiz gaat maken?
Nu kan het niet meer.
Maar goed, het wordt al laat. Ik houd het even voor gezien op de apps.![]()
Belgiëquote:
Echt tis dat mijn broertje en ik er onwijs van houden, t begon eigenlijk met wat metaaldetector zoeken daar willekeurig ofzo.
Totdat wtf er is daar een kasteel. geen idee of het verlaten was, maar heel complex dus nog daar verlaten, niet alleen dat. maar ook oud ziekenhuis enzo. gebouwd net na de tweede wereldoorlog begreep ik beetje na zoeken.
bizar, dit kom je in NL niet tegen.Do what you love, love what you do!![]()
nou na beetje half frans lullen en engels waar die belg die frans sprak niks wss van begreep. Ging ie uit van dat we geen slechte bedoelingen hadden.quote:
Tis jammer dat mijn accu toen leeg was, maar haha.
Hij liet ons gaan. uiteindelijk mocht je daar trouwens wel komen, alleen niet met auto. en met waarschuwing kijk uit want is gevaarlijk die oude gebouwen, zover begrepen wij.
Maar we mochten weer gaan met waarchuwing dus. en we gingen toen terug naar NL al, dus maakt niet uit. wel relaxte agent, maar stond daar ff met sirene aan, wij nog binnen daar. zo van oeh mss moeten we ons even kenbaar maken.Do what you love, love what you do!![]()
oja locatie ik had hem al eens genoemd maar ben het ff kwijt, zal even nazoekenDo what you love, love what you do!![]()
er zit btw nog aardige geschiedenis aan ook waarom dat er was. wacht zal ff linkjes zoeken ter info.Do what you love, love what you do!![]()
Naakt?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nicequote:Op maandag 21 juli 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
België
Echt tis dat mijn broertje en ik er onwijs van houden, t begon eigenlijk met wat metaaldetector zoeken daar willekeurig ofzo.
Totdat wtf er is daar een kasteel. geen idee of het verlaten was, maar heel complex dus nog daar verlaten, niet alleen dat. maar ook oud ziekenhuis enzo. gebouwd net na de tweede wereldoorlog begreep ik beetje na zoeken.
bizar, dit kom je in NL niet tegen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
koste me ff zoeken want weet ik veel waar het nou weer precies was??quote:
maar mocht iemand het zoeken, het ging om deze waar we waren
https://www.google.com/se(...)YaPLAKL3-7_UPvcbAyQ0Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt ook zo'n spookdorp bij die kerncentrale net over de grens bij Doelquote:Op maandag 21 juli 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
koste me ff zoeken want weet ik veel waar het nou weer precies was??
maar mocht iemand het zoeken, het ging om deze waar we waren
https://www.google.com/se(...)YaPLAKL3-7_UPvcbAyQ0Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: