SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door greysbones op 21-07-2025 22:40:58 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorry flauw van me. Wel een goede tip GG. Ga ik het de volgende keer daarmee proberen als ik grafisch iets moet oplossen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Woutquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik weet niet of het gratis is. Maar ik heb een Microsoft 365 Personal abonnement met Office en OneDrive en Outlook mail, en daar zit het allemaal bij, het kost me niks extra.quote:
Ik kan 200 vragen per dag stellen? Geen idee eigenlijk.How can I make this topic about me?![]()
Kosten: 2 bolksquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
Is dit lingo?
5 of 6 letterwoorden?
S T E V E N
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aah zo, okequote:Op maandag 21 juli 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gratis is. Maar ik heb een Microsoft 365 Personal abonnement met Office en OneDrive en Outlook mail, en daar zit allemaal bij, het kost me niks extra.
Ik kan 200 vragen per dag stellen? Geen idee eigenlijk.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Kinderkopkes?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Natuurlijk! Hier is een speels gedicht over de letter **S**:
---
**S, de Sissende Ster**
S is de slang die zachtjes sist,
een schaduw die door struiken glipt.
Ze sluipt als stilte door de lucht,
een zachte zucht, een zoete vlucht.
S is van sterren, schijn en sprook,
van schelpen aan het stille stook.
Van sneeuw die zachtjes naar beneden zweeft,
en van de schaduw die zich weeft.
Ze schuift door woorden, slim en snel,
van schat tot school, van soep tot spel.
Ze slipt in zinnen, zonder dwang,
een dans van klank, een fluisterzang.
Dus sta eens stil bij deze S,
zo soepel, sierlijk, zonder stress.
Ze steelt de show, heel stil, heel fijn—
de S, die wil voor altijd zijn.
---
Laat het weten als je een andere stijl wilt — grappig, verdrietig, voor kinderen, etc.!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn voor mij weer in de bonus bij AH.![]()
![]()
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Das al je FOK! Vragen kun je opzoekenquote:Op maandag 21 juli 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen limiet op het aantal vragen aan Copilot.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ben je nu ook in de bonus?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Altijdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
"is Kree een bot?"quote:Op maandag 21 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das al je FOK! Vragen kun je opzoeken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik twijfel, is Bastenaken ook goed?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zoWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik ben er ook wel eens geweest.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden nog in Bastogne geweest, komt wel dichtbij zo
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: