Okquote:
En ‘verandert’ in ‘veranderd’?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oeps. Kan het woordje man worden verandert in vrouw?
NWS / 'Neem je kind mee naar het werk dag' geen succes voor Oostenrijkse
Geveegd, als ik wat gemist heb hoor ik dat graag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Meisjes voelen zich onveilig tijdens disco-avond op kamp
Hier wordt weer volledig vanuit de onderbuik gereageerd over de afkomst van de dader(s) ondanks dat het nieuwsbericht duidelijk zegt dat het onbekend is wie de meisjes heeft/hebben aangeraakt
Ja je hebt mijn kwaliteitsposts weggegooidquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geveegd, als ik wat gemist heb hoor ik dat graag.
Gekke is is dat je op dit soort onderbuik reacties dan weer niet hier gaat klagen, hypocrietje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Meisjes voelen zich onveilig tijdens disco-avond op kamp
Hier wordt weer volledig vanuit de onderbuik gereageerd over de afkomst van de dader(s) ondanks dat het nieuwsbericht duidelijk zegt dat het onbekend is wie de meisjes heeft/hebben aangeraakt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tja, mensen worden steeds rechtser en beïnvloeders zoals Andrew Tate steeds populairder.
Misschien omdat dat de waarheid is en is gebaseerd op feiten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gekke is is dat je op dit soort onderbuik reacties dan weer niet hier gaat klagen, hypocrietje.
[..]
In jouw hoofd jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien omdat dat de waarheid is en is gebaseerd op feiten?
Ik zie inderdaad weer dat de naamverbastering "Putler" voorbij komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:48 schreef KareldeStoute het volgende:
Ze proberen het topic over de top tussen de VS en Rusland weer te laten ontsporen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad weer dat de naamverbastering "Putler" voorbij komt.
Niet nodig en alleen maar verwarrend. Niet iedereen weet wie of wat er bedoeld wordt.
Dat weet iedereen prima.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad weer dat de naamverbastering "Putler" voorbij komt.
Niet nodig en alleen maar verwarrend. Niet iedereen weet wie of wat er bedoeld wordt.
Of zelensky z'n naam met een A schrijven, dan zeggen: ja, dat doen meerderen, en er dan op gewezen worden dat jij de enige bent die dat doet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Net zoals er allerlei bijnamen zijn voor Trump, Mark Rutte, Wilders, of Kaag.
Niet zo zwaar aan tillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |