quote:Leerlingen van het Yuverta-college in Montfoort hebben tijdens een zomerkamp een disco-avond vroegtijdig verlaten. De schoolleiding greep in, omdat een aantal meisjes zich niet veilig voelde.
Volgens schoolleider Nico van Brenk zijn sommige meisjes die aan het dansen waren in een grote menigte, aangeraakt. Wat zich precies heeft plaatsgevonden, blijft onduidelijk. Ook is niet bekend wie de meisjes aangeraakt zou(den) hebben.
Van Brenk: „De meisjes waren geschrokken. Ze voelden zich niet veilig. Veiligheid staat bij ons bovenaan. We hebben het heel serieus genomen.”
Het kamp vond begin juli plaats bij Summercamp Heino in Wijhe. Hier verbleven 170 eerstejaars leerlingen (12 en 13 jaar oud) van het Yuverta drie dagen. Tijdens deze dagen waren meerdere scholen met begeleiders en leerkrachten op dit zomerkamp aanwezig.
vrijheid blijheid nu kennelijjk..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:23 schreef roos94 het volgende:
Middelbare school kamp
Nooit van gehoord
Die meisjes waren al 12 jaar oud.quote:
Wat denke gij zelluf?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:55 schreef Friday12 het volgende:
Wat ik niet lees is of het expres aanraken was of per ongeluk. In zulke drukke menigten is het soms moeilijk om soms al te staan zonder iemand aan te raken.
Ja, stel je voor dat er zo maar per ongeluk een kruis wordt betast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:55 schreef Friday12 het volgende:
Wat ik niet lees is of het expres aanraken was of per ongeluk. In zulke drukke menigten is het soms moeilijk om soms al te staan zonder iemand aan te raken.
Naja mensen zijn ook wat naar de snowflake kant toe aan het gaan. Al zal het helaas weer zijn wat iedereen denkt natuurlijkquote:
Er staat aangeraakt niet betast. Onduidelijk bericht dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:46 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er zo maar per ongeluk een kruis wordt betast.
Tja, ruim begrip. Maar je voelt je niet zo maar onveilig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er staat aangeraakt niet betast. Onduidelijk bericht dus
Breaking news!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Lekker duidelijk zo. Een zomerkamp in Wijhe (wat?) van kinderen uit Montfoort (ja dat ken ik wel, leuke ritjes binnendoor met de motor). Niemand heeft iets gezien, niemand weet iets, heel veel mensen zijn bang en we hebben het vroegtijdig beëindigd.
Oke. En nu?
Stemmen overslaan.
Volgens mij doen ze dat alleen bij vmbo; want havo en vwo'ers hebben dat niet nodig of zo iets.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:23 schreef roos94 het volgende:
Middelbare school kamp
Nooit van gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |