Echt he?! Schaamteloos!quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:15 schreef Basp1 het volgende:
Gelukkig mag het huis daar een week eerder met recces wat een gulle geste toch van Johnson alles om de epstein storm maar af te zwakken.![]()
Johnson Cuts Short House Business to Avoid Vote on Releasing Epstein Files
Obama cheated on the election... that Trump won.quote:Op woensdag 23 juli 2025 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lulre26zbc2v
[ afbeelding ]
Dat land wordt helemaal kapot gesloopt door volslagen achterlijke en hypocriete leugenaars inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:58 schreef Gunner het volgende:
Ik zit met zeer sterke verbazing te lezen wat hier de afgelopen tien uur gepost is.
Als dat zo is dan is het vooral een voortzetting van het oude regeringsbeleid.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat land wordt helemaal kapot gesloopt door volslagen achterlijke en hypocriete leugenaars inderdaad.
Nice Try, dat is het allesbehalve. En dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het vooral een voortzetting van het oude regeringsbeleid.
Mensenhandel en seksuele uitbuiting willen verdoezelen, classy. En veelzeggend.quote:Beter houden ze die Epstein files tegen. De stabiliteit en bestendigheid van de Trump-regering is mij meer waard dan wat pikante details wat hij in z'n prive deed. We wisten al dat hij meer hobby's had dan golfen.
Een eiland waar heel wat bekende gezichten heen gingen en wat mooi dames in pikante lingerieën.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nice Try, dat is het allesbehalve. En dat weet je zelf ook wel.
[..]
Mensenhandel en seksuele uitbuiting willen verdoezelen, classy. En veelzeggend.
Ja en daarom verwacht iedereen dat er mensen gestraft worden. We hebben het over gedwongen seks, waarbij een deel van de meisjes minderjarig was.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een eiland waar heel wat bekende gezichten heen gingen en wat mooi dames in pikante lingerieën.
En nu wil iedereen weten wat daar is gebeurd.
Is de paus katholiek ?![]()
Iedereen kan toch zelf wel nadenken wat dat is gebeurd?
We willen niet alleen weten wat er gebeurd is maar vooral dat de daders er niet mee wegkomen. We willen gerechtigheid. Mensen verantwoordelijk houden voor hun misdaden is essentieel in een rechtstaat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een eiland waar heel wat bekende gezichten heen gingen en wat mooi dames in pikante lingerieën.
En nu wil iedereen weten wat daar is gebeurd.
Is de paus katholiek ?![]()
Iedereen kan toch zelf wel nadenken wat dat is gebeurd?
Mijn probleem is eigenlijk dat dit nu plotseling weer opspeelt. Omdat er een politicus bij is betrokken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja en daarom verwacht iedereen dat er mensen gestraft worden. We hebben het over gedwongen seks, waarbij een deel van de meisjes minderjarig was.
Het duikt niet plotseling weer op. Op social media is dit al jaren een groot item, zeker ook onder MAGA. Er komt alleen steeds meer nadruk op te liggen. Eerst omdat het team van Trump jaren roept dat alles openbaar gemaakt moet worden en nu omdat ze juist proberen alles tegen te houden. Dat is natuurlijk verdacht en dan komt er veel aandacht voor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn probleem is eigenlijk dat dit nu plotseling weer opspeelt. Omdat er een politicus bij is betrokken.
Nu moeten we decennia ná dato een onderzoek doen naar de waarheidsvinding. Dit is veel te beladen.
Dat heeft allemaal niets te maken met deze hele clownsshow natuurlijk. Complotwappies zijn door cynische Republikeinse politici jarenlang wijsgemaakt dat er een kant en klaar lijstje zou bestaan waarin de hele (Democratische) goegemeente op zou staan met alle zaken waar ze zich aan schuldig hebben gemaakt. Zo'n lijstje bestaat natuurlijk helemaal niet. Het 'je oogst wat je zaait'-aspect van deze hele kwestie is dan ook best vermakelijk evenals de krampachtige wijze waarop er weer 101 afleidingsmanoeuvres worden verzonnen om media-aandacht weer ergens anders op te richten. Het levert allemaal leuk materiaal op voor de satirische nieuwsshows, maar in strafrechtelijke zin voegt het niet veel toe.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja en daarom verwacht iedereen dat er mensen gestraft worden. We hebben het over gedwongen seks, waarbij een deel van de meisjes minderjarig was.
Eerlijk gezegd vind ik dit ook niet zo h andig van Trump en MAGA om dit zo hoog op te spelen als je tegelijkertijd zou kunnen weten dat je mogelijk zelf ook in die files vermeld wordt. Zeker omdat je je wel kan herinneren of je daar 20 jaar geleden bent geweest, daar zijn ook genoeg foto's van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Het duikt niet plotseling weer op. Op social media is dit al jaren een groot item, zeker ook onder MAGA. Er komt alleen steeds meer nadruk op te liggen. Eerst omdat het team van Trump jaren roept dat alles openbaar gemaakt moet worden en nu omdat ze juist proberen alles tegen te houden. Dat is natuurlijk verdacht en dan komt er veel aandacht voor.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit ook niet zo h andig van Trump en MAGA om dit zo hoog op te spelen als je tegelijkertijd zou kunnen weten dat je mogelijk zelf ook in die files vermeld wordt. Zeker omdat je je wel kan herinneren of je daar 20 jaar geleden bent geweest, daar zijn ook genoeg foto's van.
Maar als het allemaal zo heftig is en zo overduidelijk, had al 15-20 jaar terug opgehelderd kunnen worden..
Wie is die knakker?quote:
Niet geweten dat ze er zo'n beeld bij hadden. De andere lijstjes waren samen met diverse uitspraken van zijne majesteit zelf al lang en breed in de ether en genoeg voor een rechtszaak. Maar met de ontbrekende democratische spelregels in deze dictatuur kan men door dit alles de keel van de democratie nog weer verder dichtknijpen. Project '25 wordt langzamerhand stukje bij beetje verder geinstalleerd terwijl men rond het Epsteindossier danst.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal niets te maken met deze hele clownsshow natuurlijk. Complotwappies zijn door cynische Republikeinse politici jarenlang wijsgemaakt dat er een kant en klaar lijstje zou bestaan waarin de hele (Democratische) goegemeente op zou staan met alle zaken waar ze zich aan schuldig hebben gemaakt. Zo'n lijstje bestaat natuurlijk helemaal niet. Het 'je oogst wat je zaait'-aspect van deze hele kwestie is dan ook best vermakelijk evenals de krampachtige wijze waarop er weer 101 afleidingsmanoeuvres worden verzonnen om media-aandacht weer ergens anders op te richten. Het levert allemaal leuk materiaal op voor de satirische nieuwsshows, maar in strafrechtelijke zin voegt het niet veel toe.
Denk je nu echt dat zulke geïndoctrineerde maga mensen die braaf de propaganda herhalen ook van de hoed en de rand weten..quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit van de "Epstein plea deal" gehoord?
De stabiliteit is vooral het instellen en uitstellen van importtarieven. Daar ben jij ook geen fan van. Of wil je weer terug naar de nutteloze dreigementen richting Canada, Groenland en Panama?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter houden ze die Epstein files tegen. De stabiliteit en bestendigheid van de Trump-regering is mij meer waard dan wat pikante details wat hij in z'n prive deed. We wisten al dat hij meer hobby's had dan golfen.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat zulke geïndoctrineerde maga mensen die braaf de propaganda herhalen ook van de hoed en de rand weten..
Pussygrabben.... mensen beledigen, over hen liegen, demoniseren, volgelingen ophitsen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:04 schreef phpmystyle het volgende:
. We wisten al dat hij meer hobby's had dan golfen.
Je schetst een weinig rooskleurig beeld over de President van de Verenigde Staten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Pussygrabben.... mensen beledigen, over hen liegen, demoniseren, volgelingen ophitsen.
Lerares verkrachten, staatsgeheimen stelen, verkiezingsfraude plegen, de democratie ondermijnen.
Persoonlijke macht naar zich toetrekken
En niet vergeten: heel goede vriend zijn van een kinderverkrachter/ vrouwenmisbruiker
Tja, wanneer de kinderverkrachter nou verder een briljant politicus was met een beleid waar de overgrote meerderheid van minimaal de Amerikanen van profiteert, een beleid waar zelfverrijking en nepotisme geen rol zouden spelen, een beleid waar de rechtsstaat gerespecteerd wordt, een beleid waar de VS en het vrije westen sterker uitkomen, een beleid waarin ook zaken als klimaat en milieu serieus genomen worden, tja dan had je misschien een punt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter houden ze die Epstein files tegen. De stabiliteit en bestendigheid van de Trump-regering is mij meer waard dan wat pikante details wat hij in z'n prive deed. We wisten al dat hij meer hobby's had dan golfen.
Erg flauw allemaal. Ik praat niks goed. En al die zaken die jij opnoemt zijn vooralsnog volstrekt onbewezen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, wanneer de kinderverkrachter nou verder een briljant politicus was met een beleid waar de overgrote meerderheid van minimaal de Amerikanen van profiteert, een beleid waar zelfverrijking en nepotisme geen rol zouden spelen, een beleid waar de rechtsstaat gerespecteerd wordt, een beleid waar de VS en het vrije westen sterker uitkomen, een beleid waarin ook zaken als klimaat en milieu serieus genomen worden, tja dan had je misschien een punt.
Dan nog zou je heel misschien liever geen kinderverkrachter als president zien, maar hè, aangezien jij roof, verkrachting en genocide, gezien je berichten in het Oekraine topic ook geen enorm probleem vindt, begrijp ik je standpunt.
Ja dat zijn normaal natuurlijk niet de verhaaltjes die je in je maga nieuwsfuik hoort waardoor jij denkt dat Trump de beste president ooit is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je schetst een weinig rooskleurig beeld over de President van de Verenigde Staten.
Heb je het zelf nou echt niet door?quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Erg flauw allemaal. Ik praat niks goed. En al die zaken die jij opnoemt zijn vooralsnog volstrekt onbewezen.
En als jij in het Israel topic zou komen zou je weten hoe ik één harde lijn trek als het gaat om terrorisme.
In het geval Trump sta ik er maar even pragmatisch in. Bovendien hoeven conservatieven niet teveel aan zelfkastijding te doen in deze casus gezien het feit hoe Biden van alles en nog wat heeft toegedekt.
Trolololololquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vanaf nu kun je bij elke crimineel zeggen dat zijn criminele activiteiten privé zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nice Try, dat is het allesbehalve. En dat weet je zelf ook wel.
[..]
Mensenhandel en seksuele uitbuiting willen verdoezelen, classy. En veelzeggend.
Onbewezen. Je bent dus voorstander van openbaring, zeg dat dan. Pragmatisch, dat is een interessant woord gezien jouw post-historie. Vertel wat heeft Biden allemaal toegedekt? Was Biden ook al een vriend van Epstein? Heb je foto’s?quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Erg flauw allemaal. Ik praat niks goed. En al die zaken die jij opnoemt zijn vooralsnog volstrekt onbewezen.
En als jij in het Israel topic zou komen zou je weten hoe ik één harde lijn trek als het gaat om terrorisme.
In het geval Trump sta ik er maar even pragmatisch in. Bovendien hoeven conservatieven niet teveel aan zelfkastijding te doen in deze casus gezien het feit hoe Biden van alles en nog wat heeft toegedekt.
Geen idee wat ik met deze woordsalade moet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Niet geweten dat ze er zo'n beeld bij hadden. De andere lijstjes waren samen met diverse uitspraken van zijne majesteit zelf al lang en breed in de ether en genoeg voor een rechtszaak. Maar met de ontbrekende democratische spelregels in deze dictatuur kan men door dit alles de keel van de democratie nog weer verder dichtknijpen. Project '25 wordt langzamerhand stukje bij beetje verder geinstalleerd terwijl men rond het Epsteindossier danst.
Wat Gustavo Petro zei over dat Gaza alvast een blauwdruk of testcasus is in het nog harder onderdrukken in deze nieuwe wereld, komt samen met klimaatverandering sneller op ons af dan een democratische hervorming.
Die was al door diezelfde groep als pedo bestempeld, omdat ie soms zijn kleinkind op schoot had.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Onbewezen. Je bent dus voorstander van openbaring, zeg dat dan. Pragmatisch, dat is een interessant woord gezien jouw post-historie. Vertel wat heeft Biden allemaal toegedekt? Was Biden ook al een vriend van Epstein? Heb je foto’s?
Mooi dat jij ook de Israëlische terroristen veroordeeld! Goed man.
Dat deed hij zelf.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je schetst een weinig rooskleurig beeld over de President van de Verenigde Staten.
Toeval bestaat, maar die push om ineens met Maxwell te gaan praten komt wel erg goed uitquote:Jeffrey Epstein's Former Attorney Who Secured Plea Deal Dead at 80
Roy Black, who was one of Epstein's lawyers, said in court papers that there was no conspiracy to violate victims' rights, and the plea bargain "was no sweetheart deal by any stretch of the imagination," per The Guardian.
In 2015, Black filed motions to block the release of emails and letters that Epstein's lawyers sent to federal prosecutors during plea negotiations. He and Martin Weinberg argued that Epstein would be "irreparably harmed" if they were made public. Epstein later died in a jail cell in New York in 2019.
Het enige juiste antwoord. Trump heeft dit graf zelf gegraven door constant halve gare leeghoofden aan te stellen op belangrijke posities. En de Republikeinen in de Senaat zijn schuldig door deze lui consequent niet weg te stemmen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal niets te maken met deze hele clownsshow natuurlijk. Complotwappies zijn door cynische Republikeinse politici jarenlang wijsgemaakt dat er een kant en klaar lijstje zou bestaan waarin de hele (Democratische) goegemeente op zou staan met alle zaken waar ze zich aan schuldig hebben gemaakt. Zo'n lijstje bestaat natuurlijk helemaal niet. Het 'je oogst wat je zaait'-aspect van deze hele kwestie is dan ook best vermakelijk evenals de krampachtige wijze waarop er weer 101 afleidingsmanoeuvres worden verzonnen om media-aandacht weer ergens anders op te richten. Het levert allemaal leuk materiaal op voor de satirische nieuwsshows, maar in strafrechtelijke zin voegt het niet veel toe.
Ik denk eerder dat het probleem is dat Trump zelf zo'n gare leeghoofd is. De Economist had laatst nog een artikel over het Amerikaanse beleid in Afrika. Nou kun je daar van beleid niet echt spreken, maar er is wel een interessante parallel tussen Trump en Afrikaanse leiders. Beiden bedienen zich van hetzelfde soort nepotisme waarbij belangrijke posten worden weggegeven aan familie, vrienden, en slaafse volgers. Dat is natuurlijk ook waar deze termijn van Trump zich onderscheid van z'n vorige. Toen werd ie zelf redelijk verrast door z'n overwinning en had de Republikeinse partij nog redelijk wat in de melk te brokkelen, waardoor er in ieder geval nog redelijk wat capabele bestuurders werden aangesteld, ongeacht wat je van hun opvattingen vindt of vond.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord. Trump heeft dit graf zelf gegraven door constant halve gare leeghoofden aan te stellen op belangrijke posities. En de Republikeinen in de Senaat zijn schuldig door deze lui consequent niet weg te stemmen.
Al had ie de eerste termijn wel meer familie aangesteld.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het probleem is dat Trump zelf zo'n gare leeghoofd is. De Economist had laatst nog een artikel over het Amerikaanse beleid in Afrika. Nou kun je daar van beleid niet echt spreken, maar er is wel een interessante parallel tussen Trump en Afrikaanse leiders. Beiden bedienen zich van hetzelfde soort nepotisme waarbij belangrijke posten worden weggegeven aan familie, vrienden, en slaafse volgers. Dat is natuurlijk ook waar deze termijn van Trump zich onderscheid van z'n vorige. Toen werd ie zelf redelijk verrast door z'n overwinning en had de Republikeinse partij nog redelijk wat in de melk te brokkelen, waardoor er in ieder geval nog redelijk wat capabele bestuurders werden aangesteld, ongeacht wat je van hun opvattingen vindt of vond.
Korte samenvatting dan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee wat ik met deze woordsalade moet.
Volstrekt onbewezenquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |