Het belangrijkste op het moment is dat de Democraten volgend jaar de meerderheid in het Huis terugwinnen en de Epstein files kunnen daar een grote rol in spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan heb je nog Roger Stone.
[..]
Maar goed, allemaal niet direct, inderdaad.
Moet ik tegen die tijd meer popcorn inslaan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het belangrijkste op het moment is dat de Democraten volgend jaar de meerderheid in het Huis terugwinnen en de Epstein files kunnen daar een grote rol in spelen.
Oh ik denk ook niet dat hij nog de gevangenis in gaat. Wel dat hij van zijn voetstuk gaat vallen. Hopelijk nog voordat hij doodgaatquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Moet ik tegen die tijd meer popcorn inslaan?
En áls het allemaal echt zo ver komt, is ie:
- Onfeilbaar
- Mentaal niet sterk genoeg voor de gevangenis
- Te oud
- Maar Obama, Clinton, Comey, De Niro en Bruce Springsteen
- Officieel inwoner van Rusland
- Geeft hij zichzelf een pardon
- Ook fysieke 'maatregelen' sluit ik niet uit
- Woke is vele malen erger
Natuurlijk. Er wordt namelijk op compleet andere niveaus gespeeld. Waar tegenstanders zich vasthouden aan normen en waarden gaat het de Trump-aanhangers om het zoveel mogelijk shitposten en schoppen tegen die normen.quote:
Toch maar popcorn inslaan dan, of aandelen kopen in een popcornbedrijf. Ik zie het ook graag gebeuren hoor, alleen na zoveel jaar aan complete chaos en BS ben ik weinig optimistisch in echte tegenslagen voor Trump.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh ik denk ook niet dat hij nog de gevangenis in gaat. Wel dat hij van zijn voetstuk gaat vallen. Hopelijk nog voordat hij doodgaat
Vervolgens wordt de aanklager die door de dictrictsrechters was aangewezen om Alina Habba te vervangen door Bondi/Trump ontslagenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)abba-nj-us-attorney/
Echt he?! Schaamteloos!quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:15 schreef Basp1 het volgende:
Gelukkig mag het huis daar een week eerder met recces wat een gulle geste toch van Johnson alles om de epstein storm maar af te zwakken.![]()
Johnson Cuts Short House Business to Avoid Vote on Releasing Epstein Files
Obama cheated on the election... that Trump won.quote:Op woensdag 23 juli 2025 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lulre26zbc2v
[ afbeelding ]
Dat land wordt helemaal kapot gesloopt door volslagen achterlijke en hypocriete leugenaars inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:58 schreef Gunner het volgende:
Ik zit met zeer sterke verbazing te lezen wat hier de afgelopen tien uur gepost is.
Als dat zo is dan is het vooral een voortzetting van het oude regeringsbeleid.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat land wordt helemaal kapot gesloopt door volslagen achterlijke en hypocriete leugenaars inderdaad.
Nice Try, dat is het allesbehalve. En dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het vooral een voortzetting van het oude regeringsbeleid.
Mensenhandel en seksuele uitbuiting willen verdoezelen, classy. En veelzeggend.quote:Beter houden ze die Epstein files tegen. De stabiliteit en bestendigheid van de Trump-regering is mij meer waard dan wat pikante details wat hij in z'n prive deed. We wisten al dat hij meer hobby's had dan golfen.
Een eiland waar heel wat bekende gezichten heen gingen en wat mooi dames in pikante lingerieën.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nice Try, dat is het allesbehalve. En dat weet je zelf ook wel.
[..]
Mensenhandel en seksuele uitbuiting willen verdoezelen, classy. En veelzeggend.
Ja en daarom verwacht iedereen dat er mensen gestraft worden. We hebben het over gedwongen seks, waarbij een deel van de meisjes minderjarig was.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een eiland waar heel wat bekende gezichten heen gingen en wat mooi dames in pikante lingerieën.
En nu wil iedereen weten wat daar is gebeurd.
Is de paus katholiek ?![]()
Iedereen kan toch zelf wel nadenken wat dat is gebeurd?
We willen niet alleen weten wat er gebeurd is maar vooral dat de daders er niet mee wegkomen. We willen gerechtigheid. Mensen verantwoordelijk houden voor hun misdaden is essentieel in een rechtstaat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een eiland waar heel wat bekende gezichten heen gingen en wat mooi dames in pikante lingerieën.
En nu wil iedereen weten wat daar is gebeurd.
Is de paus katholiek ?![]()
Iedereen kan toch zelf wel nadenken wat dat is gebeurd?
Mijn probleem is eigenlijk dat dit nu plotseling weer opspeelt. Omdat er een politicus bij is betrokken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja en daarom verwacht iedereen dat er mensen gestraft worden. We hebben het over gedwongen seks, waarbij een deel van de meisjes minderjarig was.
Het duikt niet plotseling weer op. Op social media is dit al jaren een groot item, zeker ook onder MAGA. Er komt alleen steeds meer nadruk op te liggen. Eerst omdat het team van Trump jaren roept dat alles openbaar gemaakt moet worden en nu omdat ze juist proberen alles tegen te houden. Dat is natuurlijk verdacht en dan komt er veel aandacht voor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn probleem is eigenlijk dat dit nu plotseling weer opspeelt. Omdat er een politicus bij is betrokken.
Nu moeten we decennia ná dato een onderzoek doen naar de waarheidsvinding. Dit is veel te beladen.
Dat heeft allemaal niets te maken met deze hele clownsshow natuurlijk. Complotwappies zijn door cynische Republikeinse politici jarenlang wijsgemaakt dat er een kant en klaar lijstje zou bestaan waarin de hele (Democratische) goegemeente op zou staan met alle zaken waar ze zich aan schuldig hebben gemaakt. Zo'n lijstje bestaat natuurlijk helemaal niet. Het 'je oogst wat je zaait'-aspect van deze hele kwestie is dan ook best vermakelijk evenals de krampachtige wijze waarop er weer 101 afleidingsmanoeuvres worden verzonnen om media-aandacht weer ergens anders op te richten. Het levert allemaal leuk materiaal op voor de satirische nieuwsshows, maar in strafrechtelijke zin voegt het niet veel toe.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja en daarom verwacht iedereen dat er mensen gestraft worden. We hebben het over gedwongen seks, waarbij een deel van de meisjes minderjarig was.
Eerlijk gezegd vind ik dit ook niet zo h andig van Trump en MAGA om dit zo hoog op te spelen als je tegelijkertijd zou kunnen weten dat je mogelijk zelf ook in die files vermeld wordt. Zeker omdat je je wel kan herinneren of je daar 20 jaar geleden bent geweest, daar zijn ook genoeg foto's van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Het duikt niet plotseling weer op. Op social media is dit al jaren een groot item, zeker ook onder MAGA. Er komt alleen steeds meer nadruk op te liggen. Eerst omdat het team van Trump jaren roept dat alles openbaar gemaakt moet worden en nu omdat ze juist proberen alles tegen te houden. Dat is natuurlijk verdacht en dan komt er veel aandacht voor.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit ook niet zo h andig van Trump en MAGA om dit zo hoog op te spelen als je tegelijkertijd zou kunnen weten dat je mogelijk zelf ook in die files vermeld wordt. Zeker omdat je je wel kan herinneren of je daar 20 jaar geleden bent geweest, daar zijn ook genoeg foto's van.
Maar als het allemaal zo heftig is en zo overduidelijk, had al 15-20 jaar terug opgehelderd kunnen worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |