Malle Babbe?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:55 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag is toch best al een goede dag. Ik heb geleerd dat er nog een Malle bestaat, buiten die van België.
Dit snap ik dus echt niet. Leuk dat je een ochtendmens bent, maar waarom moet je je buren erin meenemen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:49 schreef H_T het volgende:
[..]
De overburen vonden vandaag een goede dag om te verbouwen. En dus werd ik rond half acht gewekt met het geluid van hamers, brekend glas, haakse slijpers en weet ik wat allemaal
Ja, alles goed gegaan. Stuk beter dan vorig jaar zelfs!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Trots op je![]()
Alles goed gegaan?
Hoe is het met de spieren? Geen pijntjes en/of blaren of andere ongemakken?
Voor zover ik weet niet. Straks even de NOS beelden terugkijken van rond mijn binnenkomst maar ik ben in elk geval niet uitgebreid geïnterviewd of zoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Goed gedaan.
Ik doe het je niet na.
Ik zie de mensen nu op tv (reportage van de nos). Ben jij ook nog in beeld geweest?
De Alpen liggen Nederlanders inderdaad beter.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:19 schreef sportfreak het volgende:
Mooie zege hoor
En als ik het goed heb pas de tweede Nederlander ooit die een rit wint in de Pyreneeën.
maaltijdsalade.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:05 schreef H_T het volgende:
Ik vind het te warm om echt wat te gaan koken, maar heb gisteren al pizza gehad. Iemand tips?
Ik ga zo naar de Mc Donaldsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:05 schreef H_T het volgende:
Ik vind het te warm om echt wat te gaan koken, maar heb gisteren al pizza gehad. Iemand tips?
Ik schuif zo richting hotelbuffet, maar daar heb jij niet echt wat aanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:05 schreef H_T het volgende:
Neem er lekker een Westmalle Tripel bij!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik schuif zo richting hotelbuffet, maar daar heb jij niet echt wat aan
Dat kan. Ik vind het met deze temperaturen wel lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt helemaal niets he. Prima als bijgerecht, maar een salade als maaltijd
Knap hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, alles goed gegaan. Stuk beter dan vorig jaar zelfs!Daar ben ik heel blij mee, ondanks minder trainen dus.
Voeten zijn bijna onbeschadigd eigenlijk. 2 kleine blaartjes en dat was het.
Spierpijn in de benen heb ik wel ja. Voornamelijk in de kuiten. Maar goed, vandaag is 2 dagen na de 7 heuvelen dus dat is ook niet zo gek.
Maaltijdsalade kan ik wel hebben, maar ik ben geen groot fan van de koude pasta die ze er vaak bij doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt helemaal niets he. Prima als bijgerecht, maar een salade als maaltijd
Denk dan eerder 3 - 2. Die houden nooit de nul.quote:
Als Duitsland twee penalties krijgt, dan is 3-0 nog altijd het meest voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dan eerder 3 - 2. Die houden nooit de nul.
Zelfs zonder penalties is de kans op goals van Duitsland groot. Frankrijk wordt altijd wat laks in een wedstrijd (alle drie de poule wedstrijden). En krijgen het ook wel moeilijk als Duitsland druk gaat zetten (wat in die negentig minuten ook wel gaat gebeuren).quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Duitsland twee penalties krijgt, dan is 3-0 nog altijd het meest voor de hand liggend.
3-1quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Duitsland twee penalties krijgt, dan is 3-0 nog altijd het meest voor de hand liggend.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:07 schreef Redefine het volgende:
Rechtsback spelen bij Duitsland is levensgevaarlijk
Waarschijnlijk is haren trekken rood bij vrouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rood en strafschop.
Dubbele straf was toch afgeschaft.
Ja, zal wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is haren trekken rood bij vrouwen.
En terecht ook, schandalig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is haren trekken rood bij vrouwen.
Bij dezen dan maar!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
Linder straks nog definitief moeten wisselen door de blessure en we kunnen wel affluiten.
Alleen bij het echte voetbal!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rood en strafschop.
Dubbele straf was toch afgeschaft.
Klinkt als branie.quote:
Een zgn Spanjaard.quote:
Ik zeg niet dat ik altijd gelijk heb hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zegt de man die voorspelde dat deze wedstrijd net zo goed afgefloten had kunnen worden
Hebben ze ervaring mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:35 schreef Redefine het volgende:
Duitsland laat deze wedstrijd wel zien wat vechtlust en strijd is.
Moedig die krauts nou niet aan op die vlakkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:35 schreef Redefine het volgende:
Duitsland laat deze wedstrijd wel zien wat vechtlust en strijd is.
De grens niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:38 schreef Redefine het volgende:
De scheidsrechter heeft geld op de Fransen gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |