SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, als de speler zelf dan liever naar Spanje wilt (wat te begrijpen is zeker als Argentijn) dan geeft dat gewoon de doorslag natuurlijk, zeker als de geboden bedragen ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef H.FR het volgende:
Zonde. Op een paar ton. En wel 10mln voor een onnodige buitenspeler.
Die nooit scoort.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef H.FR het volgende:
Zonde. Op een paar ton. En wel 10mln voor een onnodige buitenspeler.
Wij zitten in een goede fase.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuke opmerking Gurney, prima prima.
Ik denk dat in het sceptische gevoel het geklooi van de afgelopen transferwindows een grote rol speelt. Het gekut op linksback is wel een beetje gênant, maar verder gebeurt er weinig waarvan ik (met mijn beperkte kennis van spelers buiten de Eredivisie) denk van ‘ja dat kan echt niet!’.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:14 schreef De_Pel het volgende:
Eens. Ik heb dezelfde vraagtekens en ben op basis van de afgelopen 40 transferperiodes structureel sceptisch, maar vooralsnog is er nog niet zo heel veel van te zeggen. De transfer van Hancko loopt kut door de timing, maar daar kan Feyenoord niet zo heel veel aan doen. De transfers van Milambo, Steijn en Valente lijken me in beginsel prima, gezien de bedragen. Wel teleurstellend dat versterken op LB/LCV zo lang duurt, met het oog op de vCL.
De periode met Makaay, de Cler etc. zal me ook de rest van mijn leven achtervolgen - net als Harrysteas als vervangert voor Kuyt overigensquote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat in het sceptische gevoel het geklooi van de afgelopen transferwindows een grote rol speelt. Het gekut op linksback is wel een beetje gênant, maar verder gebeurt er weinig waarvan ik (met mijn beperkte kennis van spelers buiten de Eredivisie) denk van ‘ja dat kan echt niet!’.
Verder heb je ook wat pech en ook nog Rutger die stookt met zijn 50 persoonlijkheden, daar kan ik niet veel mee. De transferwindow is verder altijd een zooitje. Ze hebben nog drie weken voor een spits, lcv en linksback, dus die geef ik ze graag, daarna gaan we pas rellen. Om een groot voetbalkenner te quoten, ‘trust in the proces 💪’ ofzo,
Dat is ook een aardige verdediging, het probleem is vooral dat je dan geen enkele fatsoenlijke wissel hebt. Onze beste Eredivisie-wedstrijd afgelopen seizoen was vrijwel exact met die verdediging (Bueno wel voor Smal maar boeien).quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De periode met Makaay, de Cler etc. zal me ook de rest van mijn leven achtervolgen - net als Harrysteas als vervangert voor Kuyt overigens
En het is natuurlijk ook niet voor het eerst dat Feyenoord eigenlijk nooit geen geld heb en dus te laat is met echte versterkingen (of ze gewoon uiteindelijk niet kan halen).
Ik zie het zomaar gebeuren dat we de vCL ingaan met Smal-Trauner-Beelen-Read, maargoed, we gaan het inderdaad gewoon zien joh.
Tot je je bedenkt dat Trauner altijd geblesseerd is en Beelen vaker niet dan wel in vorm.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook een aardige verdediging, het probleem is vooral dat je dan geen enkele fatsoenlijke wissel hebt.
Dat deed wel pijn ja, zeker Makaay was toen een bizarre transferquote:Ik weet nog wel dat ik als 12-jarige Gurney zo enthousiast was over Makaay en Gio. Dat waren (door de indoctrinatie van mijn ouders) zo’n beetje mijn favoriete spelers van de wereld en ik kon echt niet geloven dat ze voor Feyenoord gingen spelen. Die zaten altijd in mijn fantasie-elftallen enzo. Wat een flop waren die jaren uiteindelijk
Makaay en Bruins waren op papier uitstekende transfersquote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:03 schreef De_Pel het volgende:
geld dat voor Feyenoorders voor de transfers van Makaay, Bruins, Charisteas, Timotsjoek en Johnny van de Burgerking.
Een user van Voetbalzone heeft de posts van @Irritatie100 en mij door ChatGPT gehaald en daar neergeknald als zijn eigen werk en dat vind ik niet leukquote:2u geleden
Jeetje, wat een enorme negativiteit hier zeg. Ik ben zeker geen voorstander van Te Kloese als TD, maar vooralsnog kan je nog helemaal niets zeggen van deze window. Steijn, Valente en Diarra zijn er al, er is al heel wat overbodige zooi verkocht, Milambo en Hancko hebben schitterende bedragen opgeleverd, ze zijn op zoek naar een spits, linksback en opvolger voor Hancko... Dat je deze dan misloopt is zonde maar niet meer dan dat. Zolang Hancko niet verkocht was, was het heren logisch dat je niet doorpakt/kunt pakken voor de echte knallers op die positie. Vooralsnog heb ik er in ieder geval absoluut vertrouwen in dat er bij de voorronde CL een goed elftal staat.
Pas als de spits uitblijft, de opvolger voor Hancko te lang blijft duren en Borges in november nog steeds niet betrokken is geweest bij een goal is het terecht om kritiek te hebben, maar vooralsnog kan je niets zeggen.
Vorig jaar kwam je inderdaad veel te laat in actie en speelde je nu 5-3-2 met Lopez, Kasanwirjo en Zerrouki en de basis en Geertruida op het middenveld. Wat dat betreft is het nu echt totaal anders.
In het begin liep het wel heel lekker. Makaay werd ook 40/45 keer onterecht voor buitenspel afgefloten. Met VAR had die gewoon 30+ goals gemaakt dat eerste jaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makaay en Bruins waren op papier uitstekende transfers
De realiteit wees anders uit
Als dat het is ja. Maar wat me irriteert is dat het (lijkt of het) zo is dat we vrij snel 10mln neerleggen voor een speler die je niet eens nodig hebt, terwijl we verdedigend incl. Vervanging van Hancko minimaal 3 spelers nodig hebben. Dan mag je best wat daadkrachtiger zijn, want dat speelt voor spelers ook altijd mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, als de speler zelf dan liever naar Spanje wilt (wat te begrijpen is zeker als Argentijn) dan geeft dat gewoon de doorslag natuurlijk, zeker als de geboden bedragen ongeveer hetzelfde zijn.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:58 schreef Wotte het volgende:
Ik ben enthousiast het klinkt als de Forbs van FC Porto.
Nee hoor, deze user ben ik zelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een user van Voetbalzone heeft de posts van @:irritatie100 en mij door ChatGPT gehaald en daar neergeknald als zijn eigen werk en dat vind ik niet leuk
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, deze user ben ik zelf.
Jij wil niet betalen voor je eigen club?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:48 schreef Scrummie het volgende:
Weer alleen dat klote Feyenoord One vandaag?
Nee, ik betaal al genoeg aan streamingdiensten en voor die 3 oefenpotjes heb ik geen 25 euro over.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij wil niet betalen voor je eigen club?
Ik heb wel een licht vermoeden waarom hij niet zoveel goals maakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:58 schreef Wotte het volgende:
Ik ben enthousiast het klinkt als de Forbs van FC Porto.
Ik ken wel iemand die zijn vrouw van de trap heeft gemieterd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:59 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
De babbelbox komt naar u toe en vraagt: bent u wel eens van de trap gekankerd?
Hopelijk kan Van Persie hem het e.e.a. bijbrengen, anders is iedereen hem heel snel zat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel een licht vermoeden waarom hij niet zoveel goals maakt.
[ x ]
Driekus K?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die zijn vrouw van de trap heeft gemieterd.
Gelukkig hebben we pas over 2,5 week ons CL potje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Letterlijk 0 centrale verdedigers over nu hé….
Op Trauner en Kasanwirjo kan je niet rekenen inderdaad.quote:
Ze mogen Watanabe achterlaten als schadevergoeding voor het kapot maken van Beelenquote:
We vragen gewoon een baaldag aan bij de uefa, niks aan de handquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Letterlijk 0 centrale verdedigers over nu hé….
Ja nou ja hij kan in ieder geval goed hard schieten, zo lijkt het. Ik ben enthousiast. Hij heet ook nog Borges toch? De fanclub kan voortgezet worden met een kleine naamswijziging.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel een licht vermoeden waarom hij niet zoveel goals maakt.
[ x ]
Dat is het nadeel van een beetje presenteren dan schieten de verwachtingen omhoog. Je moet een voetbalclub runnen zoals ik post consequent middelmatig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:00 schreef RipCity het volgende:
Jullie verliezen het seizoen weer in de zomer
Tegenslag in onze voorbereiding? Of dat ik het somber inzie?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het ooit anders is.
En 24 uur na de onverwachte transfer van Hancko is Beelen kapoet. Nu hebben we nog 0,5 fatsoenlijke centrale verdedigersquote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot je je bedenkt dat Trauner altijd geblesseerd is en Beelen vaker niet dan wel in vorm.
[..]
Feyenoord is weer Feyenoord, man wat werden we toch verwend onder Slot.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En 24 uur na de onverwachte transfer van Hancko is Beelen kapoet. Nu hebben we nog 0,5 fatsoenlijke centrale verdedigers
Op naar weer een seizoen makkelijk met hangen en wurgen eerste tweede derde….quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:33 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Feyenoord is weer Feyenoord, man wat werden we toch verwend onder Slot.
Toch wel schrijnend dat we gewoon al 3 zomertransferperiodes achter elkaar het niet voor elkaar krijgen om op tijd een volledige selectie te hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op naar weer een seizoen makkelijk met hangen en wurgen eerste tweede derde….
Wat is op tijd? Nu ben ik het ermee eens dat er allang een LCV gehaald had kunnen worden want je wist al heel lang dat je er 2 nodig zou hebben, maar zeker in de situatie waarin wij zitten (waarin spelers echt nog wel gaan vetrekken) een selectie rond hebben gewoon nagenoeg onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:46 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Toch wel schrijnend dat we gewoon al 3 zomertransferperiodes achter elkaar het niet voor elkaar krijgen om op tijd een volledige selectie te hebben.
Dat begon al in het laatste jaar van Slot. Gezien de verkopen en CL van afgelopen seizoenen zou er toch geld genoeg moeten zijn om al van te voren in te spelen op spelers die (bijna) zeker gaan vertrekken.
Die kan er echt helemaal niets vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:37 schreef H.FR het volgende:
Ik kan het niet geloven, maar ik zou oprecht snel die Hilgers halen. Geen enorme topper, maar met een 1-jarig contract een prima prijs/kwaliteit. Voor 5mln moet dat wel lukken.
Je had echt al wel een fatsoenlijke spits, een vervanger voor Hancko en een RCV kunnen halen ruim voor vandaag.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is op tijd? Nu ben ik het ermee eens dat er allang een LCV gehaald had kunnen worden want je wist al heel lang dat je er 2 nodig zou hebben, maar zeker in de situatie waarin wij zitten (waarin spelers echt nog wel gaan vetrekken) een selectie rond hebben gewoon nagenoeg onmogelijk.
In zekere zin heeft Dennis gewoon nog 2 weken.
Maar dat heeft niks te maken met het niet hebben van een volledige selectie. De meningen omtrent Trauner kan echt niet meer zullen zwaar verdeeld zijn. Je hebt nog altijd 3 spitsen rondlopen, kan je ook niet als urgent aanstippen. Je kan kwalitatief wat beters willen, maar dat kan echt nog wel even wachten. Alleen wat betreft de LCV, ja eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je had echt al wel een fatsoenlijke spits, een vervanger voor Hancko en een RCV kunnen halen ruim voor vandaag.
Dat er een RCV nodig is komt ook niet uit de lucht vallen want Trauner kan ook niet meer (al een tijdje).
Die Spaanse pool had je gewoon allang binnen moeten hengelen, wetende dat de kans hoe dan ook groot was dat Hancko nog zou vertrekken - en je anders ook op LB nog matig zit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is op tijd? Nu ben ik het ermee eens dat er allang een LCV gehaald had kunnen worden want je wist al heel lang dat je er 2 nodig zou hebben, maar zeker in de situatie waarin wij zitten (waarin spelers echt nog wel gaan vetrekken) een selectie rond hebben gewoon nagenoeg onmogelijk.
In zekere zin heeft Dennis gewoon nog 2 weken.
Kloptquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:07 schreef GGMM het volgende:
Oh de minuten waarin Gent scoorde die gingen er niet om
De Vrij help ons!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:05 schreef Scrummie het volgende:
Uiteindelijk in de minuten die erom gingen 1-1 tegen een Gent dat iets verder in de voorbereiding zit. Grootste verlies vandaag is Beelen.
Werk aan de winkel Dennis
Bij Inter speelde hij vorig jaar al heel weinig, WK komt eraan. Maar ben bang dat hij niet naar Nederland terug wil komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zou fantastisch zijn voor een jaar.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Bah die foto van Beelen.
https://x.com/haraldpynen(...)VyOm542UdUZb-WUC3DvQ
Oef. Gun je niemand.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Bah die foto van Beelen.
Beter keuren ze hem af.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig is Borges gearriveerd op Schiphol om zijn medische keuring af te ronden.
Misschien kan hij wel op RCV.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Bah die foto van Beelen.
auwquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Bah die foto van Beelen.
Zerrouki de nieuwe Ferquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:14 schreef De_Kraam het volgende:
Weer de voorrondes in zonder verdedigers. Leroy Fer cv genot.
In dat geval was het 1-0 geworden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:07 schreef GGMM het volgende:
Oh de minuten waarin Gent scoorde die gingen er niet om
maakt minder goals dan van beek eigen goals maakt, dus zolang je hem zegt dat hij in de aanval staat voor de andere kleur lijkt het goed te komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig is Borges gearriveerd op Schiphol om zijn medische keuring af te ronden.
Misschien kan hij wel op RCV.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
maakt minder goals dan van beek eigen goals maakt, dus zolang je hem zegt dat hij in de aanval staat voor de andere kleur lijkt het goed te komen.
Ueda gaat dit seizoen super saiyan #believequote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen centrale verdedigers
Halftamme Jap als 1e spits
Wat kan er misgaan
Europa League we komen eraan
Sem deed Ayase al meermaals glimlachen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ueda gaat dit seizoen super saiyan #believe
Niemand neemt PSV serieus, behalve wat broodvoetballers.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef PSVCL het volgende:
Bij PSV kiezen spelers PSV boven Marseille (Perisic en Sildillia) , toch een verschilletje he
Veel plezier in de Europa Leaguequote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Niemand neemt PSV serieus, behalve wat broodvoetballers.
Jullie houden echt niks over.quote:
Je koopt drie spelers voor 20 miljoen en verkoopt die het afgelopen half jaar voor 100. Dan doe je volgens mij best aardige zaken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:38 schreef Fok-it het volgende:
Feyenoord weer het mongolenclubje van de top 3 genot. Je allerbeste speler vlak voor de CL voor een jodenfooi verkopen en een nietszeggende kutspeler voor 11 miljoen terughalenen dan zijn er nog mensen hier die daar geen kritiek op hebben trolololol
Zakelijk prima, maar ik zou toch een jaar wachten mbt. Paixao.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je koopt drie spelers voor 20 miljoen en verkoopt die het afgelopen half jaar voor 100. Dan doe je volgens mij best aardige zaken.
Prima ingekocht inderdaad. Financieel staan we er beter voor dan ooit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je koopt drie spelers voor 20 miljoen en verkoopt die het afgelopen half jaar voor 100. Dan doe je volgens mij best aardige zaken.
Meer gele kaarten dan goals zie ik netquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
maakt minder goals dan van beek eigen goals maakt, dus zolang je hem zegt dat hij in de aanval staat voor de andere kleur lijkt het goed te komen.
Het is helaas het inkoopproces dat ook steeds matiger lijkt te worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima ingekocht inderdaad. Financieel staan we er beter voor dan ooit.
Ik moet echt lachen als ik dit soort berichten terugleesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:46 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Toch wel schrijnend dat we gewoon al 3 zomertransferperiodes achter elkaar het niet voor elkaar krijgen om op tijd een volledige selectie te hebben.
Dat begon al in het laatste jaar van Slot. Gezien de verkopen en CL van afgelopen seizoenen zou er toch geld genoeg moeten zijn om al van te voren in te spelen op spelers die (bijna) zeker gaan vertrekken.
De spelers die op de nominatie stonden om te vertrekken deze zomer zijn nu al bijna vertrokken, en dan moet het seizoen nog echt beginnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen als ik dit soort berichten teruglees
Geen getreuzel meer op de transfermarkt: Feyenoord heeft geleerd van het verleden en wil snel toeslaan
Meer dan de 4-0 winst tegen PEC Zwolle was de komst van Sem Steijn een gespreksonderwerp in de Kuip. Feyenoord wil het deze zomer anders aanpakken op de transfermarkt dan in voorgaande jaren. „Hoe eerder we duidelijkheid hebben, hoe beter.”
https://www.ad.nl/voetbal(...)l-toeslaan~a0b81f10/
Heeft niks met planning te maken, de absolute top heeft gewoon geen interesse. Olympique Marseille lijkt mij sportief gezien geen stap vooruit. Financieel gezien misschien wel, maar het blijft een merkwaardige keuze.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:16 schreef ISVV het volgende:
Blijf het een beetje jammer als uitblinkers van een Nederlandse club naar Benfica of Marseille gaan. Aan de ene kant kan het wijzen op realistische carriereplanning, maar je hoopt inmiddels toch dat ze een grotere stap kunnen maken.
Linksbuiten niet. Ik heb echt veel vertrouwen in Sauer.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
Nu dus voor vCL een rcv, lcv, linksback, spits & linksbuiten nodig eigenlijk. Gaat natuurlijk nevernooit gebeuren.
Eigenlijk was alleen de transferwindow van 22/23 echt goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is helaas het inkoopproces dat ook steeds matiger lijkt te worden.
Namen en rugnummers? Of bedoel je al die vage huurconstructies.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is helaas het inkoopproces dat ook steeds matiger lijkt te worden.
Nouja het hele rekruteringsproces eigenlijk. Veel misgrijpen, last minute biedingen van flinke bedragen, nu weer een overvol middenveld en nauwelijks verdedigers, achter spelers aan gaan die blessuregevoelig zijn en er dan weer vanaf zien of toch nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Namen en rugnummers? Of bedoel je al die vage huurconstructies.
LCV 1: nahquote:
Klopt maar drama op het middenveld vorig seizoen met al die blessures gaf natuurlijk wel aanleiding om een wat bredere selectie aan te houden op die posities. Plus Robin heeft aangegeven graag te rouleren .quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het hele rekruteringsproces eigenlijk. Veel misgrijpen, last minute biedingen van flinke bedragen, nu weer een overvol middenveld en nauwelijks verdedigers, achter spelers aan gaan die blessuregevoelig zijn en er dan weer vanaf zien of toch niet
Komt allemaal een beetje teveel houtje touwtje over.
4quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:34 schreef snabbi het volgende:
Met 3 rechtsbacks en een linksback.. dat gaat helemaal goedkomen.
En ook een beetje tempo. Eigenlijk moeten er aankomende anderhalve week een speler of 3 binnen komen. En dan ook nog wel wat beter dan het niveau Borges.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:55 schreef Caland het volgende:
Maargoed, Te Kloese mag nu gaan verrassen met een bescheiden oorlogskas. Er zijn nu geen excuses meer te verzinnen wat dat aangaat
Neem er nog een.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel plezier in de Europa League
[ afbeelding ]
Ja, ze hebben meteen toegeslagen, alleen liep het qua Hancko iets anders. Het leek er zelfs even op dat hij bleef of voor minder weg zou gaan. Niet enorme risico's gaan nemen, komt straks Makaay nog.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen als ik dit soort berichten teruglees
Geen getreuzel meer op de transfermarkt: Feyenoord heeft geleerd van het verleden en wil snel toeslaan
Meer dan de 4-0 winst tegen PEC Zwolle was de komst van Sem Steijn een gespreksonderwerp in de Kuip. Feyenoord wil het deze zomer anders aanpakken op de transfermarkt dan in voorgaande jaren. „Hoe eerder we duidelijkheid hebben, hoe beter.”
https://www.ad.nl/voetbal(...)l-toeslaan~a0b81f10/
Juistem!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:13 schreef Elan het volgende:
En je raakt twee centrale verdedigers kwijt in 48 uur even kijken hoe daar op geanticipeerd gaat worden. De transfer zomer is gelukkig nog jong.
Eens, Paixao had je nog best mee kunnen wachten. Die jongen had nog een contract tot 2029. Had op z’n minst de ‘Zagreb route’ gedaan…quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
En ook een beetje tempo. Eigenlijk moeten er aankomende anderhalve week een speler of 3 binnen komen. En dan ook nog wel wat beter dan het niveau Borges.
Als hem dat niet lukt, dan is het wat mij betreft wel laatste transferzomer DtK. Paixao had je ook niet zo snel te verkopen voor zo’n relatief bescheiden bedrag.
We spelen over 2,5 week al voorronde CL. Je kan het je niet veroorloven om dan niet op oorlogssterkte te zijn.quote:
Dat ben ik met je eens, a; is de schade nóg groter als je teveel risico neemt EN het niet haalt. Daarnaast was de ernstige blessure van Beelen niet te voorzien. Ik verwacht wel twee centrumverdedigers, maar ook dan zijn die amper ingespeeld. Nogmaals, echt zonde van die Yarek.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We spelen over 2,5 week al voorronde CL. Je kan het je niet veroorloven om dan niet op oorlogssterkte te zijn.
Die doorverkoop gaat je waarschijnlijk dus ongeveer evenveel opleveren als die van Kokcu.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Te Kloese kan toch maar mooi pochen met het feit dat hij een doorverkooppercentage van 30 heeft bedwongen bij het verkopen van een speler van 25 aan een club waar de recordverkoop 39 miljoen heeft opgeleverd.
Derdehands autoverkoper.
Hij heeft er in ieder geval alle tijd voorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:25 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Enkeltje met Turkish airlines
Gaat er een club ineens 50 miljoen op tafel leggen voor Paixao als hij tegen die tijd ook nog eens 26 of 27 is? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die doorverkoop gaat je waarschijnlijk dus ongeveer evenveel opleveren als die van Kokcu.
Maar Igor zit nu in Brazilië te herstellen van zijn blessure.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, Paixao had je nog best mee kunnen wachten. Die jongen had nog een contract tot 2029. Had op z’n minst de ‘Zagreb route’ gedaan…
Er is voorlopig nog weinig lijn te ontdekken in de samenstelling van de selectie. We hebben veel geld betaald voor Borges en Valente, maar ik zie beide eindelijk nog geen basisplaats krijgen. En achter is het schrapen om überhaupt vier spelers te kunnen op stellen. En tot overmaat van ramp heb je drie spitsen dan allemaal tekort komen.
Ja, het ene is toch niet persé tegenstrijdig met het ander?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aan de ene kant had Dennis nog moeten wachten met het verkopen van Igor en aan de andere kant krijgt hij om zijn oren dat de selectie nog niet rond is.
Tja zou mij niet verbazen dat er nog heel wat lijken in die financiële kast zitten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is namelijk echt niet meer zo dat Feyenoord eerst moet verkopen voordat het vervangers kan halen.
Financieel wel. Sportief heb je alleen een behoorlijk jasje uitgedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Feyenoord heeft ook stevig ingekocht voordat het heeft verkocht, je kan alleen hoogstens zeggen dat de prioriteiten daar een beetje verkeerd hebben gelegen. Een LCV had er natuurlijk allang moeten staan, of die moet er echt binnen enkele dagen staan in ieder geval. Verder is een spits echt geen prioriteit, die zal op het wensenlijstje staan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, het ene is toch niet persé tegenstrijdig met het ander?
Te Kloese heeft in ieder geval tijd zat gehad om te anticiperen op het vertrek van Gimenez bijvoorbeeld (ook voor Wieffer werd trouwens nooit een vervanger aangetrokken), hij had prima kunnen (en moeten) voorsorteren op het vertrek van Bueno en Hartman, en ook het vertrek van Hancko komt niet uit de lucht vallen. Daar had hij ook adequater mogen handelen. Het is namelijk echt niet meer zo dat Feyenoord eerst moet verkopen voordat het vervangers kan halen.
Dat had je allemaal prima nu al lang op orde kunnen (en moeten) hebben. Dan had je nu een heel stuk minder zorgen gehad, had de oefenwedstrijd vandaag daadwerkelijk ergens over gegaan en hadden we (hopelijk) met een redelijk ingespeeld team begonnen aan de voorronde Champions League.
Ik denk dat ze geld reserveren voor het verbeteren van het eigen vermogen (want wat dat betreft staan Ajax en PSV er flink beter voor), en om iets met de Kuip te gaan doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja zou mij niet verbazen dat er nog heel wat lijken in die financiële kast zitten.
2 weken welteverstaan. Dan zijn de voorrondes Champions League.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg soms wel een beetje de indruk dat het seizoen morgen al begint.
We (en Dennis) hebben nog even he jongens.
Klopt. Dus we kunnen vuurwerk verwachten aankomende week en kunnen dan toch wel zeggen dat we prima op tijd zijn.quote:
Nou ja, prima op tijd….quote:Op zondag 20 juli 2025 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Dus we kunnen vuurwerk verwachten aankomende week en kunnen dan toch wel zeggen dat we prima op tijd zijn.
Bijlowquote:Op zondag 20 juli 2025 00:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, prima op tijd….
Idealiter heb je de belangrijkste aankopen ongeveer 2 weken binnen voor dat je de belangrijkste wedstrijden van het seizoen gaat spelen.
Nu moeten ze allemaal nog ingespeeld raken gedurende de eerste wedstrijden van het seizoen.
Dat ze dat al hebben gedaan laat vooral zien dat het nu niet meer kan. Of ze daarmee de juiste keuze hebben gemaakt door eerst voor middenvelders te gaan is weer een andere vraag.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat ze niet eerst hoeven te verkopen om te kopen blijkt wel uit de aankopen van Steijn en Valente.
Die opstelling is tegen NAC misschien prima. Maar onvoldoende om voorronde Champions League mee te overleven wat mij betreft. Natuurlijk ook afhankelijk van de loting.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow
Read - Trauner - Aankoop - Smal
Hwang - Moder - Steijn
Moussa - Ueda - Sauer/(heel misschien een aankoop)
Ik voorzie weinig problemen daarin om eerlijk te zijn. Zelfs al zou je Ueda vervangen voor een aankoop zoals zovelen hier willen.
Die voorronde van de VCL overleven was met Hancko en Igor al ongekend moeilijk geweest.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die opstelling is tegen NAC misschien prima. Maar onvoldoende om voorronde Champions League mee te overleven wat mij betreft. Natuurlijk ook afhankelijk van de loting.
Alsof je door het vertrek van 2 spelers ineens afzakt van niveau CL naar niveau NAC. Zelfs als die 2 spelers Hancko en Paixao zijn valt dat echt wel mee, tenzij je Sven van Beek terughaalt om Hancko te vervangen.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die opstelling is tegen NAC misschien prima. Maar onvoldoende om voorronde Champions League mee te overleven wat mij betreft. Natuurlijk ook afhankelijk van de loting.
Dat is eigenlijk toch per definitie een bijzonder lastig verhaalquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We spelen over 2,5 week al voorronde CL. Je kan het je niet veroorloven om dan niet op oorlogssterkte te zijn.
Ik vind Sauer echt heel erg onderschat worden. Die gaat ons echt veel plezier opleveren. En het is een ontzettend goede partner voor Smal, want Sauers snelheid kan hem verdedigend ontlasten, waardoor Smal vooral in de opbouw kan komen. En ze kunnen ook vanaf de linkerkant een 2v1 creëren voor de voorzet. Wat grappig is want Paixao en Smal combineren juist nooit zo lekker.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof je door het vertrek van 2 spelers ineens afzakt van niveau CL naar niveau NAC. Zelfs als die 2 spelers Hancko en Paixao zijn valt dat echt wel mee, tenzij je Sven van Beek terughaalt om Hancko te vervangen.
Zo'n Sauer was gewoon veruit de beste speler van NAC en zou bij een Twente en AZ met 2 vingers in de neus in de basis staan he.
Ben het wel met @:DombohetOlifantje1 eens dat de voorronde hoe dan ook heel lastig zou zijn geworden, maar zo negatief is het andere uiterste. Je zult ook met dit elftal best competitief zijn.
Is wat aan de lage kant voor een speler met veel goals en assists. Heeft het ook goed gedaan in de CL.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:00 schreef Scrummie het volgende:
30 miljoen voor Pax is toch een prima deal?
Ik hoop dat de spelers zich niet aan elkaar hoeven voor te stellen voor ze het veld oplopen. Sterker nog, laat ze een paar oefenwedstrijden samen spelen en samen trainen om een beetje ingespeeld te raken.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Dus we kunnen vuurwerk verwachten aankomende week en kunnen dan toch wel zeggen dat we prima op tijd zijn.
Ik mag toch hopen dat Smal gewoon je tweede keuze blijft. Die komt verdedigend echt heel veel tekortquote:Op zondag 20 juli 2025 01:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Sauer echt heel erg onderschat worden. Die gaat ons echt veel plezier opleveren. En het is een ontzettend goede partner voor Smal, want Sauers snelheid kan hem verdedigend ontlasten, waardoor Smal vooral in de opbouw kan komen. En ze kunnen ook vanaf de linkerkant een 2v1 creëren voor de voorzet. Wat grappig is want Paixao en Smal combineren juist nooit zo lekker.
Hij is ook nog maar 19 en heeft al grote stappen gezet bij een moeilijke club vorig seizoen. Die moet je nu echt een periode het vertrouwen geven, wat vorig seizoen eigenlijk al had gemoeten.
Trauner is ook nog niet fit, betwijfel of hij (2x) 90 minuten gaat kunnen spelen. Voor je het weet speel je met Jan Plug en Kasanwirjo in het centrum.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow
Read - Trauner - Aankoop - Smal
Hwang - Moder - Steijn
Moussa - Ueda - Sauer/(heel misschien een aankoop)
Ik voorzie weinig problemen daarin om eerlijk te zijn. Zelfs al zou je Ueda vervangen voor een aankoop zoals zovelen hier willen.
Maar niemand beweert dat laatste dan ook.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Trauner is ook nog niet fit, betwijfel of hij (2x) 90 minuten gaat kunnen spelen. Voor je het weet speel je met Jan Plug en Kasanwirjo in het centrum.
Doen alsof het niet uitmaakt als je aankopen voor het eerst met hun teamgenoten op het veld staan in een vCL wedstrijd is sowieso next level achterlijk.
Als hij naar Frankrijk vertrekt misschien. Als zo’n jongen nou eens rechtstreeks naar de PL gaat had je er makkelijk 10 meer voor moeten kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:00 schreef Scrummie het volgende:
30 miljoen voor Pax is toch een prima deal?
Oké, we leggen ons al neer bij het mislopen van 40+ miljoen. Ook goed.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die voorronde van de VCL overleven was met Hancko en Igor al ongekend moeilijk geweest.
We mogen echt gewoon wel uitgaan van Europa League hoor.
Er zal vast een reden zijn waarom geen enkele PL club voor hem aanklopt dan, he.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij naar Frankrijk vertrekt misschien. Als zo’n jongen nou eens rechtstreeks naar de PL gaat had je er makkelijk 10 meer voor moeten kunnen krijgen.
quote:Op zondag 20 juli 2025 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar niemand beweert dat laatste dan ook.
Als je over 2 weken vCL moet spelen, je wilt die jongens topfit krijgen, op elkaar ingespeeld krijgen én tactisch voorbereid krijgen op je tegenstander, dan heb je dus eigenlijk nauwelijks tijd meer. Je had al minimaal 1 CV moeten halen. Daarin heeft Kloesoe gewoon steken laten vallen.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg soms wel een beetje de indruk dat het seizoen morgen al begint.
We (en Dennis) hebben nog even he jongens.
Maar die pijn van die CL is vorig seizoen gelegd, niet dit seizoen. We kunnen wel als een stel maniakken met geld gaan strooien om alles op die CL te gooien, wat al ontzettend moeilijk gaat worden, maar in die positie zitten we nog lang niet. als we dan op onze plaat gaan kunnen we helemaal terug naar 2020.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oké, we leggen ons al neer bij het mislopen van 40+ miljoen. Ook goed.
Met genoemde opstelling speel je overigens ook niet mee voor het kampioenschap.
Wat dat betreft mag de lat wel wat omhoog.
Tenzij we genoegen nemen met de eeuwige #3.
Ik weet dat succes bij onze club vaak positieve uitschieters zijn eens in de 6 jaar ofzo, maar volgens mij is onder Slot juist de basis gelegd om door te bouwen naar een club waar sportieve successen weer structureler gaan worden zoals bij onze concurrenten, in plaats van incidenteel.
Als je dat wil moet de lat wel omhoog. Onder Slot is de ideale basis gelegd om hier op verder te bouwen, maar in plaats daarvan doen we sportief gezien alleen maar stapjes achteruit.
Dat is heel wat anders dan de aankopen staan voor het eerst samen op het veld bij de VCL.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Als je over 2 weken vCL moet spelen, je wilt die jongens topfit krijgen, op elkaar ingespeeld krijgen én tactisch voorbereid krijgen op je tegenstander, dan heb je dus eigenlijk nauwelijks tijd meer. Je had al minimaal 1 CV moeten halen. Daarin heeft Kloesoe gewoon steken laten vallen.
Overal gaat de transferperiode dicht op 1 augustus behalve bij Feyenoord.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:54 schreef Caland het volgende:
Wel grappig dat men doet alsof de tegenstanders in de vCL nu ook al volledig de selecties op orde hebben (en dat je daar überhaupt een keuze in hebt)
Klopt. Al werd hij natuurlijk wel genoemd bij Arsenal - ik zie hem ook niet als speler voor de absolute top eigenlijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal vast een reden zijn waarom geen enkele PL club voor hem aanklopt dan, he.
30 miljoen met 5 miljoen aan haalbare bonussen.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Al werd hij natuurlijk wel genoemd bij Arsenal - ik zie hem ook niet als speler voor de absolute top eigenlijk.
Desalniettemin is het wel opvallend dat onze spelers vaak matige transfers maken. Dat lijkt niet altijd alleen maar aan de kwaliteit te liggen.
Kokcu naar Benfica, Hancko naar FC zandbak, paixao naar Marseille, dat zijn toch niet helemaal de transfers die je zou hopen.
30 miljoen vind ik niet indrukwekkend, dat is nog minder dan Lang.
Dat het nog niet helemaal rond is, dat is inderdaad logisch. Ook niet gek dat je bv. Paixao gewoon in had willen zetten, en nu je ontzettende pech hebt met die blessure, hem toch maar laat gaan. Ik zou Sauer liever niet zijn officiële debuut laten maken in de back, maar soit. Maar dat er niet meer prioriteit bij de verdediging is gelegd vind ik wel echt een foutquote:Op zondag 20 juli 2025 09:54 schreef Caland het volgende:
Wel grappig dat men doet alsof de tegenstanders in de vCL nu ook al volledig de selecties op orde hebben (en dat je daar überhaupt een keuze in hebt)
Dat klinkt inderdaad al realistischer.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
30 miljoen met 5 miljoen aan haalbare bonussen.
Dan zit hij tussen Lang en Gakpo in, lijkt me best een redelijke weerspiegeling.
Een Sinisterra is toch niet beter?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal vast een reden zijn waarom geen enkele PL club voor hem aanklopt dan, he.
Ben zelf veel meer fan van Sini in zijn goede tijd dan Paixao. Maar de cijfers van laatstgenoemde zijn wel wat beterquote:Op zondag 20 juli 2025 10:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een Sinisterra is toch niet beter?
Zeker als het slechts Olympique Marseille is dat aanklopt.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit hij tussen Lang en Gakpo in, lijkt me best een redelijke weerspiegeling.
Maar we motte maar gewoon aan PL clubs verkopenquote:Op zondag 20 juli 2025 10:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zeker als het slechts Olympique Marseille is dat aanklopt.
Daarom wel benieuwd naar komende weken, een geheel nieuwe verdediging en een buitencategorie spits. Dan hoef je er echt niet heel dik op achteruit te gaanquote:Op zondag 20 juli 2025 10:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad al realistischer.
Al vraag ik me dan altijd af wat de “haalbare bonussen” zijn, want bij Feyenoord lijken die regelmatig toch niet zo haalbaar.
Hoe dan ook, daar zit ook niet zozeer het probleem. Is het de echte hoofdprijs? Soit. Belangrijker vind ik het falen op LCV.
Het is ver onder Gakpo en dat was bovendien ook een slecht bedrag. Daar was vrijwel iedereen ontevreden over.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om Paixao aan welke club dan ook te verkopen hé. Zeker gezien zijn contract tot 2029 had je juist Paixao prima nog 1 jaar aan zijn contract kunnen houden. Zeker aangezien de transfersom niet buitensporig hoog is. Dat had je er volgend jaar ook nog wel voor gekregen, en dan dienen zich weer andere clubs aan (waarschijnlijk).quote:Op zondag 20 juli 2025 10:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zeker als het slechts Olympique Marseille is dat aanklopt.
Beste moment voor een stap voor hem denk ik wel, alles gewonnen in Nederland. Dat er ondanks de matige interesse dan alsnog 35 miljoen uit wordt gehaald is niet heel slecht.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om Paixao aan welke club dan ook te verkopen hé. Zeker gezien zijn contract tot 2029 had je juist Paixao prima nog 1 jaar aan zijn contract kunnen houden. Zeker aangezien de transfersom niet buitensporig hoog is. Dat had je er volgend jaar ook nog wel voor gekregen, en dan dienen zich weer andere clubs aan (waarschijnlijk).
Ook voor hem niet ideaal, een stap opzij naar de Franse competitie, nou mooi. Terwijl met een blessure ergens binnenkomen ook nooit ideaal is.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste moment voor een stap voor hem denk ik wel, alles gewonnen in Nederland. Dat er ondanks de matige interesse dan alsnog 35 miljoen uit wordt gehaald is niet heel slecht.
Of het 35 miljoen wordt is nog afwachten.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste moment voor een stap voor hem denk ik wel, alles gewonnen in Nederland. Dat er ondanks de matige interesse dan alsnog 35 miljoen uit wordt gehaald is niet heel slecht.
Paixao zal zelf ook wel weg willen, inclusief zijn vader die al de hele week Algerijnse hoeren op zijn hotelkamer in Marseille krijgtquote:Op zondag 20 juli 2025 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of het 35 miljoen wordt is nog afwachten.
Maar een jaartje wachten heeft uiteindelijk voor Hancko ook goed uitgepakt.
Ik denk dat Paixao een jaartje houden ook sportief gezien zal schelen. Zelfs al levert hij volgend jaar dan maar hooguit 30 miljoen op zou het dat waard kunnen zijn (maar dat is natuurlijk koffiedik kijken).
Jezus wat een kutstructuur. Dat is geen enkele garantie.quote:Een belangrijk onderdeel van de deal betreft de bonusstructuur van circa vijf miljoen euro. Een groot deel van deze variabele som wordt pas uitgekeerd wanneer Marseille zich opnieuw weet te kwalificeren voor de Champions League. De Fransen moeten daarvoor bij de eerste drie eindigen in de Ligue 1. Ook moet Paixão in minimaal de helft van de officiële wedstrijden in actie komen.
En daar gaat het allemaal om: koffiedik kijken. Het gaat om *nu*, het moment waarop je verkoopt. Je kunt onmogelijk dingen zeker weten over de zomer van 2026. Als we in het voorjaar van 2024 hadden geleefd, zou Timber nu allang bij een topclub hebben gezeten.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of het 35 miljoen wordt is nog afwachten.
Maar een jaartje wachten heeft uiteindelijk voor Hancko ook goed uitgepakt.
Ik denk dat Paixao een jaartje houden ook sportief gezien zal schelen. Zelfs al levert hij volgend jaar dan maar hooguit 30 miljoen op zou het dat waard kunnen zijn (maar dat is natuurlijk koffiedik kijken).
Het gaat wel om *nu* maar de manier waarop Feyenoord verkoopt is voor vrij weinig geld met allemaal toekomstige onzekere bonussen.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En daar gaat het allemaal om: koffiedik kijken. Het gaat om *nu*, het moment waarop je verkoopt. Je kunt onmogelijk dingen zeker weten over de zomer van 2026. Als we in het voorjaar van 2024 hadden geleefd, zou Timber nu allang bij een topclub hebben gezeten.
quote:Op zondag 20 juli 2025 11:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En daar gaat het allemaal om: koffiedik kijken. Het gaat om *nu*, het moment waarop je verkoopt. Je kunt onmogelijk dingen zeker weten over de zomer van 2026. Als we in het voorjaar van 2024 hadden geleefd, zou Timber nu allang bij een topclub hebben gezeten.
In een jaar tijd kan er veel veranderen makkerquote:Op maandag 20 mei 2024 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao wil gewoon graag naar binnen trekken. Das logisch maar als je echt een goed bod ontvangt zou ik hem wel verkopen. Prima speler maar ik denk niet dat hij zich tot buitenklasse gaat ontwikkelen (die hoop heb ik met Sauer wel).
Uiteindelijk maakt het niet zo uit wat ik een jaar geleden vond makker.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
In een jaar tijd kan er veel veranderen makker
Dit is natuurlijk gebaseerd op niks meer dan je eigen dikke duim.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao zal zelf ook wel weg willen, inclusief zijn vader die al de hele week Algerijnse hoeren op zijn hotelkamer in Marseille krijgt
Hancko en zijn zaakwaarnemer gingen er wat relaxter mee om inderdaad, dat zie je niet zo vaak meer
quote:PRINCIPE-AKKOORD: NIEUW CONTRACT VOOR IGOR PAIXÃO TOT 2029
25 oktober 2024
Feyenoord en Igor Paixão hebben een principe-akkoord bereikt over een nieuw contract. De 24-jarige Braziliaanse vleugelaanvaller, die in de zomer van 2022 voor vijf jaar tekende bij Feyenoord, zet binnenkort zijn handtekening onder de nieuwe verbintenis tot 2029.
‘De overstap naar Feyenoord heeft mij tot nu toe al heel veel goeds gebracht,’ aldus Paixão. ‘Ik voel dan ook nog elke dag de trots dat ik voor deze mooie club mag spelen en leef hier mijn droom. Samen met mijn familie hebben de mensen mij hier geholpen bij het aanpassen na mijn overgang vanuit Brazilië. Daar ben ik dankbaar voor. Ik zal dan ook hard blijven werken om bij te kunnen dragen aan meer successen in de komende jaren.’
Vind het wel logische bonussen. Zeker met deze trainer en dat gezeik bij Lyon verwacht ik dat ze gewoon top 3 spelen.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jezus wat een kutstructuur. Dat is geen enkele garantie.
Dat is dus gewoon een transfersom van 30 miljoen, ver verwijderd van een recordtransfer. Matig
Feyenoord en “haalbare bonussen”quote:Op zondag 20 juli 2025 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jezus wat een kutstructuur. Dat is geen enkele garantie.
Dat is dus gewoon een transfersom van 30 miljoen, ver verwijderd van een recordtransfer. Matig
Jammer dat je dat niet als een leerpunt zietquote:Op zondag 20 juli 2025 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het niet zo uit wat ik een jaar geleden vond makker.
Dat weet je nooit zeker. Jorgensen...quote:Op zondag 20 juli 2025 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om Paixao aan welke club dan ook te verkopen hé. Zeker gezien zijn contract tot 2029 had je juist Paixao prima nog 1 jaar aan zijn contract kunnen houden. Zeker aangezien de transfersom niet buitensporig hoog is. Dat had je er volgend jaar ook nog wel voor gekregen, en dan dienen zich weer andere clubs aan (waarschijnlijk).
Dit kan niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
30 miljoen voor Igor is gewoon een uitstekend bedrag, zeker voor een speler die 1 seizoen echt geleverd heeft.
Het heeft er niks mee te maken wat ik toen vond, het gaat om nu. En nu vind ik 30 miljoen een bijzonder laag bedrag.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet als een leerpunt ziet.
Maar hij leverde wel genoeg, niet zoals afgelopen seizoen nee maar zeker geen one-seizoen-fly.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben jij zijn wisselvallige seizoenen onder Arne vergeten.
Het is vooral een speler die je graag wil houden, de club spreekt niet echt aan, maar voor hun is het wel een toptransfer en als de PL niet meebiedt dan kom je niet snel hoger uit.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft er niks mee te maken wat ik toen vond, het gaat om nu. En nu vind ik 30 miljoen een bijzonder laag bedrag.
Dan hou je hem toch nog een seizoen? Was toch geen noodzaak tot verkoop. In deze tijd is 30 miljoen een jodenfooi voor een speler als hem.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is vooral een speler die je graag wil houden, de club spreekt niet echt aan, maar voor hun is het wel een toptransfer en als de PL niet meebiedt dan kom je niet snel hoger uit.
Eens. 30 is ook echt te weinig. Matige deal.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar hij leverde wel genoeg, niet zoals afgelopen seizoen nee maar zeker geen one-seizoen-fly.
Dat valt wel mee, zo extreem veel transfers van 40+ zijn er ook niet meer. Laat staan voor van die typische servet-tafellaken spelers als Paixao.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dan hou je hem toch nog een seizoen? Was toch geen noodzaak tot verkoop. In deze tijd is 30 miljoen een jodenfooi voor een speler als hem.
Wat bedoel je met 'dat er geen prioriteit gelegd is bij de verdediging'?quote:Op zondag 20 juli 2025 10:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat het nog niet helemaal rond is, dat is inderdaad logisch. Ook niet gek dat je bv. Paixao gewoon in had willen zetten, en nu je ontzettende pech hebt met die blessure, hem toch maar laat gaan. Ik zou Sauer liever niet zijn officiële debuut laten maken in de back, maar soit. Maar dat er niet meer prioriteit bij de verdediging is gelegd vind ik wel echt een fout
Tanden slijpen in Turkije.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet in Nederland kan van alles betekenen.
Het is vooral ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, daar zit de frustratie ook wel. Weer dat je je beste speler aan een ‘zozo’ clubje verkoopt voor een mwah bedrag met allemaal rare onzekere constructies, in een situatie waarin je niet *hoeft* te verkopen. Bij andere clubs is dat allemaal veel minder voor mijn gevoel.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. 30 is ook echt te weinig. Matige deal.
En een contract tot ‘29 waarbij je die 30 miljoen het jaar erna ook nog wel krijgt.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, daar zit de frustratie ook wel. Weer dat je je beste speler aan een ‘zozo’ clubje verkoopt voor een mwah bedrag met allemaal rare onzekere constructies, in een situatie waarin je niet *hoeft* te verkopen. Bij andere clubs is dat allemaal veel minder voor mijn gevoel..
Het zou ook fijn zijn als Feyenoordsupporters eens wat realistischer zijn over eigen spelers, helemaal omdat het niet de eerste keer is dat er eigenlijk gewoon nauwelijks interesse is in de toppers van kapitaalkrachtige clubsquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, daar zit de frustratie ook wel. Weer dat je je beste speler aan een ‘zozo’ clubje verkoopt voor een mwah bedrag met allemaal rare onzekere constructies, in een situatie waarin je niet *hoeft* te verkopen. Bij andere clubs is dat allemaal veel minder voor mijn gevoel.
Het zou ook wel eens fijn zijn als Feyenoord er echt een goede deal uitsleept. Wieffer en Hancko waren prima bedragen maar dat zijn meer poeprijke clubs die gewoon direct met een niet te weigeren zak geld kwamen.
Trots doen dat je ‘25% van de transferrechten’ behoudt voor Kökcü en daar uiteindelijk niks voor vangen. Santi enkele dagen voor het sluiten van de window verkopen aan je volgende CL tegenstander. En nu dit weer met allemaal rare constructies. Je wordt iedere keer in de maling genomen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
En een contract tot ‘29 waarbij je die 30 miljoen het jaar erna ook nog wel krijgt.
Dan verkoop je ze niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou ook fijn zijn als Feyenoordsupporters eens wat realistischer zijn over eigen spelers, helemaal omdat het niet de eerste keer is dat er eigenlijk gewoon nauwelijks interesse is in de toppers van kapitaalkrachtige clubs
Paixao heeft nog vier jaar een contract.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker iedereen uit het contract laten lopen
En dan?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao heeft nog vier jaar een contract.
Gewoon alles voor minimaal 40-50-60 miljoen anders is het een kutdeal.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou ook fijn zijn als Feyenoordsupporters eens wat realistischer zijn over eigen spelers, helemaal omdat het niet de eerste keer is dat er eigenlijk gewoon nauwelijks interesse is in de toppers van kapitaalkrachtige clubs
En dan volgend jaar minder krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou je je beste speler in de ploeg.
Jeetje, Timber heeft ook weinig kredietquote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou je je beste speler in de ploeg.
Lijkt me ook, maar als de speler wel wil is dat heel moeilijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dan hou je hem toch nog een seizoen? Was toch geen noodzaak tot verkoop. In deze tijd is 30 miljoen een jodenfooi voor een speler als hem.
Met Hancko erbij heb je al voor 70 miljoen verkocht.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan volgend jaar minder krijgen.
Feyenoord moet elk jaar spelers verkopen, zoveel andere inkomsten heb je niet waar je spelers van kan kopen en betalen..
Uiteraard CL, maar die moet je eerst nog zien te halen. Nu heb je meer zekerheid. TV-gelden zoals in Engeland hebben we helaas niet.
De kans dat je volgend jaar minder krijgt dan 30 miljoen vast lijkt mij niet bijster groot. Bovendien heeft hij dan ook nog drie jaar contract en een deel van zijn waarde verdient hij op het veld terug.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan volgend jaar minder krijgen.
Feyenoord moet elk jaar spelers verkopen, zoveel andere inkomsten heb je niet waar je spelers van kan kopen..
Hoe weet je dit zo zeker?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De kans dat je volgend jaar minder krijgt dan 30 miljoen vast lijkt mij niet bijster groot.
Dat weet toch niemand zeker. Maar die waardeloze buitenspeler van PSV leverde al 20 miljoen op. Ben de naam even kwijt, die Belg.quote:
Klopt natuurlijk ook wel, je kan natuurlijk niet iedere keer de jackpot verwachten, maar bij Feyenoord lijkt het wel alsof bij iedere middelmatige club met een middelmatig verhaal de speler direct onhoudbaar blijkt. Dan doen we zelf ook iets niet goed.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar als de speler wel wil is dat heel moeilijk.
Daarnaast smeden clubs uit de Premier League meestal het ijzer als het heet is. Vorig seizoen kwam Brighton ook vrij op tijd met een doodsimpel take-it-or-leave-it-bod op Wieffer, kwamen ook vrij op tijd voor een Mintehtje bij Newcastle.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:45 schreef Caland het volgende:
Zelfs in de zomer waarin de hype rondom Paixao echt niet groter kan klopt alleen Marseille aan
Tsja
Dat weet je nooit zeker, maar ik zou er wel voor naar het casino gaan. Nog drie jaar contract dan, zelden blessures, bijna iedere week wel een beslissende actie.quote:
Dit slaat nergens op. Hij lag nog 4 jaar vast. Als hij nog 2 jaar vast lag had je een punt.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker iedereen uit het contract laten lopen
Ik kan het nog in 100 varianten voor je herkauwen maar het is echt heel simpel: LB is heel matig bezet met alleen Smal, LCV was al heel matig bezet met alleen Hancko, en gezien fitheid/vorm was RCV ook al matig bezet met Trauner en Beelen. Je had allang minimaal 1 extra verdediger moeten hebben, liefst een multifunctionele LCV.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:52 schreef Irrem het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'dat er geen prioriteit gelegd is bij de verdediging'?
LB: gekeken naar de mogelijkheid om Bueno vast te leggen. Meijer die ivm medische keuring niet komt en zo zijn er nog wat geruchten over de LB positie.
LCV: toen het erop leek dat Hancko wegging werd er naar Gasiorowski (weet niet of ik het goed heb) gekeken. Onderhandelingen waren er al, maar de Hancko deal bleef maar uit. Dus konden ze niet doorpakken. Er waren ook onderhandelingen over Gomez die nu oa. zelf voor Betis kiest.
Het is nog geen 24 uur geleden dan Beelen z'n been heeft gebroken en 48 uur geleden dan Hancko definitief weggaat. Maar omdat we nu nog geen nieuwe verdediger hebben is omdat de prioriteit er niet ligt?
Het is niet per se zo’n kutbedrag, het is wel een matig bedrag gezien de omstandigheden (amper een half jaar geleden bijgetekend tot 2029, al 70+ miljoen verkocht, geweldige toegevoegde waarde op het veld). En zo zijn er veel transfers “niet super slecht”, maar ook zeker niet geweldig.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef XSbig het volgende:
Waar halen we in godsnaam het idee vandaan dat 30 miljoen voor een buitenspeler van Feyenoord een kutbedrag is?
Wees eens realistisch, als Paixao echt zo’n topper was hadden er én wel andere clubs interesse getoond, én was hij international geweest. Beide is niet gebeurt, dan is 30 miljoen voor een verkopende club als Feyenoord gewoon een prima deal.
Tja, en ik zie het precies andersom, als er niets beters langskomt dan Marseille, dan moet je hem gewoon niet verkopen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:45 schreef Caland het volgende:
Zelfs in de zomer waarin de hype rondom Paixao echt niet groter kan klopt alleen Marseille aan
Tsja
Exact, als Paixao nog twee jaar onder contract stond, een krakkemikkige knie heeft en ieder interview uitspreekt dat hij te goed is voor de Eredivisie zou niemand hierom klagen.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is niet per se zo’n kutbedrag, het is wel een matig bedrag gezien de omstandigheden (amper een half jaar geleden bijgetekend tot 2029, al 70+ miljoen verkocht, geweldige toegevoegde waarde op het veld). En zo zijn er veel transfers “niet super slecht”, maar ook zeker niet geweldig.
Maar eerlijk gezegd maak ik me dus meer druk om de aankopen dan de verkopen.
Ik ben best fan van Paixao, ik zie vooral geen beter moment om hem te verkopen. Zijn pa die al de hele week in Marseille is, toch tekenen aan de wand.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, en ik zie het precies andersom, als er niets beters langskomt dan Marseille, dan moet je hem gewoon niet verkopen.
Maar hier verschillen we gewoon over mening, en bovendien ben je ook totaal geen fan van die jongen.
Heb wel vaker een discussie met je over Paixao gehad waarbij je insteek toch vrij negatief was.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben best fan van Paixao, ik zie vooral geen beter moment om hem te verkopen. Zijn pa die al de hele week in Marseille is, toch tekenen aan de wand.
Groeipijntjes, Feyenoord is zelfs op nationaal niveau nog niet echt concurrerend ten aanzien van salaris. Laat staan als je topverdieners niet spelen en niet vertrekken.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb wel vaker een discussie met je over Paixao gehad waarbij je insteek toch vrij negatief was.
En dan draai ik hem graag weer om, als er geen betere clubs komen dan Marseille, dan is het dus niet het moment om hem te verkopen. Tenzij je echt zeker bent dat Sauer het op de hele korte termijn kan overnemen, maar dat zien we binnenkort pas.
Je moet je eigenlijk ook afvragen hoe Marseille wel dit soort dealtjes eruit sleept voor hooguit marktconforme bedragen, terwijl Feyenoord vaak alsnog bot vangt, veel te lang erover doet of toch wel heel erg veel betaalt.
Qua salaris betalen wij al jaren niet veel minder dan bij PSV.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Groeipijntjes, Feyenoord is zelfs op nationaal niveau nog niet echt concurrerend ten aanzien van salaris. Laat staan als je topverdieners niet spelen en niet vertrekken.
Qua absoluut bedrag zal het wellicht elkaar niet veel ontlopen, maar daar zit precies het punt. Daar liggen de topsalarissen hoger en verkopen ze de spelers die dat verdienen vaak ook goed waardoor er aan alle kanten ruimte ontstaat om andere spelers te binden.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua salaris betalen wij al jaren niet veel minder dan bij PSV.
Ook de verkopen daar zijn niet heel veel beter dan bij ons de laatste jaren. Over Stengs verder helemaal eens.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua absoluut bedrag zal het wellicht elkaar niet veel ontlopen, maar daar zit precies het punt. Daar liggen de topsalarissen hoger en verkopen ze de spelers die dat verdienen vaak ook goed waardoor er aan alle kanten ruimte ontstaat om andere spelers te binden.
Wij zitten met een onverkoopbare Stengs die qua explosiviteit nu echt alles kwijt is, dat was gewoon zielig gisteren.
Vraag het me af of Feyenoord dat geld ook niet gewoon nodig heeft, helemaal nu je geen garantie meer hebt op CL-inkomsten. Voordeel is dat je dan wel lekker hebt verkocht, maar vet op de botten is er natuurlijk ook nauwelijks. Helemaal in het salarishuis zijn er flinke risico's genomen de afgelopen seizoenen.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook de verkopen daar zijn niet heel veel beter dan bij ons de laatste jaren. Over Stengs verder helemaal eens.
Het is ook niet per sé een slecht bedrag voor Paixao, maar ik snap gewoon niet dat je hem aan de eerste de beste club verkoopt voor 30 miljoen terwijl hij nog 4 jaar vastligt. Daar valt meer uit te halen en zo niet, dan hou je hem toch lekker? We zitten allang niet meer in een positie dat we echt moeten verkopen. Zeg maar gewoon een keer: 40 miljoen en anders tot volgend jaar.
Ben heel benieuwd wat er aankomende week gaat gebeuren. Moeten toch zeker 2-3 spelers bij. Anders kun je alweer langzaam concluderen dat je de doelstelling qua transferbeleid niet hebt gehaald.
Maar dat is ook het punt een beetje, PSV handelt veel beter dan wij op de transfermarkt. Vangen hogere bedragen voor spelers, krijgen veel gemakkelijker spelers ‘van de bovenkant’ binnen dan wij. Terwijl het financiële verschil echt niet zo groot is en ik ons qua scouting een stuk beter vind.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua salaris betalen wij al jaren niet veel minder dan bij PSV.
Dat eerste valt wel mee. Het tweede is nog maar afwachten, maar ze handelen wel makkelijker, ja.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is ook het punt een beetje, PSV handelt veel beter dan wij op de transfermarkt. Vangen hogere bedragen voor spelers, krijgen veel gemakkelijker spelers ‘van de bovenkant’ binnen dan wij. Terwijl het financiële verschil echt niet zo groot is en ik ons qua scouting een stuk beter vind.
Omdat het financiële verschil een stuk groter is dan men hier wil geloven.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is ook het punt een beetje, PSV handelt veel beter dan wij op de transfermarkt.
Tja, dat is wel een situatie die je een beetje zelf gecreëerd hebt door in 2023 allemaal dure zooi te kopen. Dan is Paixao voor een relatief matig bedrag verkopen een consequentie van slechte keuzes uit een vrij recent verleden. Ademruimte creëren, daarmee dure risicovolle transfers doen om vervolgens weer ademruimte te moeten creëren als die transfers mislukken is nauwelijks goed beleid te noemen.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het financiële verschil een stuk groter is dan men hier wil geloven.
Onze salarisuitgaven zitten voor een groot gedeelte vast in spelers die weinig toevoegen en/of niet verkoopbaar zijn. In dat opzicht is het fijn dat daar nu wat meer ademruimte in zit met de verkoop van Paixao en Hancko (en waarschijnlijk ook de reden dat ze relatief makkelijk verkocht zijn).
ik ben ook sceptisch, maar goed eerst iemand toejuichen en pas afkraken als ie een wanprestatie geeftquote:
Oh ik zeg ook nergens dat het goed beleid is, geef alleen aan dat het waarschijnlijk bittere noodzaak is en het bedrag voor Paixao redelijk marktconform is. Men is zich hopelijk financieel al wat aan het indekken gezien de kans vrij groot is dat je gewoon EL speelt.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een situatie die je een beetje zelf gecreëerd hebt door in 2023 allemaal dure zooi te kopen. Dan is Paixao voor een relatief matig bedrag verkopen een consequentie van slechte keuzes uit een vrij recent verleden. Ademruimte creëren, daarmee dure risicovolle transfers doen om vervolgens weer ademruimte te moeten creëren als die transfers mislukken is nauwelijks goed beleid te noemen.
Nou, we gaan het meemaken. Misschien valt het reuze mee, en als ik zo de data-analyses lees begrijp ik de keuze voor het type speler wel. Je hebt Steijn gehaald voor het rendement voor de goal, maar we hebben voorzetten nodig.quote:
Eens. Eerste tekenen zijn niet heel positief, maar laten we afwachten. Hij krijgt zijn kans.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, we gaan het meemaken. Misschien valt het reuze mee, en als ik zo de data-analyses lees begrijp ik de keuze voor het type speler wel. Je hebt Steijn gehaald voor het rendement voor de goal, maar we hebben voorzetten nodig.
Laten we die pa van Maxima terugvliegenquote:Op zondag 20 juli 2025 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Davina Michelle met dat gejank erbij. Helikopter inladen en doe deze twee er ook maar bij:
[ afbeelding ]
https://x.com/RijnmondSport/status/1946868453798711594
Daarom frustreer ik mij aan transfers met van die flutconstructies. Daar schiet je niet veel mee op.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook nergens dat het goed beleid is, geef alleen aan dat het waarschijnlijk bittere noodzaak is en het bedrag voor Paixao redelijk marktconform is. Men is zich hopelijk financieel al wat aan het indekken gezien de kans vrij groot is dat je gewoon EL speelt.
Dat is wel iets anders dan we eerder vandaag lazen. Was het alleen de Bever die over een concreet totaalakkoord communiceerde of waren het ook andere media? Anders mogen we ons toch eventjes schamen.quote:
Volgens mij vooral vanuit Frankrijkquote:Op zondag 20 juli 2025 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan we eerder vandaag lazen. Was het alleen de Bever die over een concreet totaalakkoord communiceerde of waren het ook andere media? Anders mogen we ons toch eventjes schamen.
Dat is op zich wel een leuke touch.quote:
Nou, dan zijn we er dus allemaal mooi weer ingetuindquote:
Ik wacht even rustig af wat hij daadwerkelijk wel of niet brengt, spelers op voorhand afbranden schieten we niks mee op. Kritiek leveren kan altijd nog als blijkt dat hij er niks van kan.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
BorgesGod met zijn O-benen gaat de eredivisie slopen, dat zie je natuurlijk meteen
Verstandige jongen ookquote:Op zondag 20 juli 2025 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een leuke en gezellige jongen.
Van Marwijk 2de periode?quote:Op zondag 20 juli 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Verstandige jongen ook
Wat was eigenlijk de laatste keer dat er voor zo’n 30 miljoen in de helikopter zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |