abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2025 @ 22:06:12 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218254515

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 22:06:20 #2
268491 fetX
pi_218254518
twitter
pi_218254528
Gelukkig hebben we er ook nog maar 2 nodig.
pi_218254634
Kan zo in het rijtje met Gnonto, Diao en Olsen.
pi_218254660
Zonde. Op een paar ton. En wel 10mln voor een onnodige buitenspeler.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_218254882
Als Kloese nu maar niet 2 weken nodig heeft om door te schakelen naar kandidaat #3 op de lijst.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218254944
Ik ben enthousiast het klinkt als de Forbs van FC Porto.
pi_218255244
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef H.FR het volgende:
Tja, als de speler zelf dan liever naar Spanje wilt (wat te begrijpen is zeker als Argentijn) dan geeft dat gewoon de doorslag natuurlijk, zeker als de geboden bedragen ongeveer hetzelfde zijn.
pi_218255354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef H.FR het volgende:
Die nooit scoort.

Maar breed gedragen, want kan een penalty nemen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218255362
Het is prima mogelijk dat die argentijn niet door de keuring komt bij Betis he.

#hetkannog
  zaterdag 19 juli 2025 @ 00:26:07 #11
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218255366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dit vind ik wel een leuke opmerking Gurney, prima prima.
Wij zitten in een goede fase.
Met pijn en moeite derde
pi_218255398
Kan niet zeggen dat ik het erg vind dat dat ventje van Club niet komt.

Heeft net haar op z'n pik groeien, en bij z'n eerste kansje als TD legt hij miljoenen neer voor Forbs :')
  zaterdag 19 juli 2025 @ 00:38:26 #13
474254 GurneyIsBestOke
pi_218255411
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:14 schreef De_Pel het volgende:
Eens. Ik heb dezelfde vraagtekens en ben op basis van de afgelopen 40 transferperiodes structureel sceptisch, maar vooralsnog is er nog niet zo heel veel van te zeggen. De transfer van Hancko loopt kut door de timing, maar daar kan Feyenoord niet zo heel veel aan doen. De transfers van Milambo, Steijn en Valente lijken me in beginsel prima, gezien de bedragen. Wel teleurstellend dat versterken op LB/LCV zo lang duurt, met het oog op de vCL.
Ik denk dat in het sceptische gevoel het geklooi van de afgelopen transferwindows een grote rol speelt. Het gekut op linksback is wel een beetje gênant, maar verder gebeurt er weinig waarvan ik (met mijn beperkte kennis van spelers buiten de Eredivisie) denk van ‘ja dat kan echt niet!’.

Verder heb je ook wat pech en ook nog Rutger die stookt met zijn 50 persoonlijkheden, daar kan ik niet veel mee. De transferwindow is verder altijd een zooitje. Ze hebben nog drie weken voor een spits, lcv en linksback, dus die geef ik ze graag, daarna gaan we pas rellen. Om een groot voetbalkenner te quoten, ‘trust in the proces 💪’ ofzo,
Met pijn en moeite derde
pi_218255440
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 00:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat in het sceptische gevoel het geklooi van de afgelopen transferwindows een grote rol speelt. Het gekut op linksback is wel een beetje gênant, maar verder gebeurt er weinig waarvan ik (met mijn beperkte kennis van spelers buiten de Eredivisie) denk van ‘ja dat kan echt niet!’.

Verder heb je ook wat pech en ook nog Rutger die stookt met zijn 50 persoonlijkheden, daar kan ik niet veel mee. De transferwindow is verder altijd een zooitje. Ze hebben nog drie weken voor een spits, lcv en linksback, dus die geef ik ze graag, daarna gaan we pas rellen. Om een groot voetbalkenner te quoten, ‘trust in the proces 💪’ ofzo,
De periode met Makaay, de Cler etc. zal me ook de rest van mijn leven achtervolgen - net als Harrysteas als vervangert voor Kuyt overigens ;(

En het is natuurlijk ook niet voor het eerst dat Feyenoord eigenlijk nooit geen geld heb en dus te laat is met echte versterkingen (of ze gewoon uiteindelijk niet kan halen).

Ik zie het zomaar gebeuren dat we de vCL ingaan met Smal-Trauner-Beelen-Read, maargoed, we gaan het inderdaad gewoon zien joh.
pi_218255452
Ik zou Bernard Schuiteman graag zien als technisch directeur. ^O^

Maar die is - als ik het goed heb - op niet zo’n leuke manier vertrokken bij onze club dacht ik. Dus die zal wel niet willen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 juli 2025 @ 00:50:45 #16
474254 GurneyIsBestOke
pi_218255471
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 00:44 schreef De_Pel het volgende:

[..]
De periode met Makaay, de Cler etc. zal me ook de rest van mijn leven achtervolgen - net als Harrysteas als vervangert voor Kuyt overigens ;(

En het is natuurlijk ook niet voor het eerst dat Feyenoord eigenlijk nooit geen geld heb en dus te laat is met echte versterkingen (of ze gewoon uiteindelijk niet kan halen).

Ik zie het zomaar gebeuren dat we de vCL ingaan met Smal-Trauner-Beelen-Read, maargoed, we gaan het inderdaad gewoon zien joh.
Dat is ook een aardige verdediging, het probleem is vooral dat je dan geen enkele fatsoenlijke wissel hebt. Onze beste Eredivisie-wedstrijd afgelopen seizoen was vrijwel exact met die verdediging (Bueno wel voor Smal maar boeien).

Ik weet nog wel dat ik als 12-jarige Gurney zo enthousiast was over Makaay en Gio. Dat waren (door de indoctrinatie van mijn ouders) zo’n beetje mijn favoriete spelers van de wereld en ik kon echt niet geloven dat ze voor Feyenoord gingen spelen. Die zaten altijd in mijn fantasie-elftallen enzo. Wat een flop waren die jaren uiteindelijk _O-
Met pijn en moeite derde
pi_218255513
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 00:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is ook een aardige verdediging, het probleem is vooral dat je dan geen enkele fatsoenlijke wissel hebt.
Tot je je bedenkt dat Trauner altijd geblesseerd is en Beelen vaker niet dan wel in vorm.

quote:
Ik weet nog wel dat ik als 12-jarige Gurney zo enthousiast was over Makaay en Gio. Dat waren (door de indoctrinatie van mijn ouders) zo’n beetje mijn favoriete spelers van de wereld en ik kon echt niet geloven dat ze voor Feyenoord gingen spelen. Die zaten altijd in mijn fantasie-elftallen enzo. Wat een flop waren die jaren uiteindelijk _O-
Dat deed wel pijn ja, zeker Makaay was toen een bizarre transfer :X

Zoals sommige mensen de aanslag op JFK, de maanlanding of 9/11 in hun geheugen hebben gegrift, geld dat voor Feyenoorders voor de transfers van Makaay, Bruins, Charisteas, Timotsjoek en Johnny van de Burgerking. Opmerkelijk genoeg staan er vooralsnog weinig succesverhalen in dit memorabele lijstje.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 01:13:37 #18
474254 GurneyIsBestOke
pi_218255552
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 01:03 schreef De_Pel het volgende:
geld dat voor Feyenoorders voor de transfers van Makaay, Bruins, Charisteas, Timotsjoek en Johnny van de Burgerking.
Makaay en Bruins waren op papier uitstekende transfers

De realiteit wees anders uit
Met pijn en moeite derde
  zaterdag 19 juli 2025 @ 01:17:06 #19
474254 GurneyIsBestOke
pi_218255562
quote:
2u geleden
Jeetje, wat een enorme negativiteit hier zeg. Ik ben zeker geen voorstander van Te Kloese als TD, maar vooralsnog kan je nog helemaal niets zeggen van deze window. Steijn, Valente en Diarra zijn er al, er is al heel wat overbodige zooi verkocht, Milambo en Hancko hebben schitterende bedragen opgeleverd, ze zijn op zoek naar een spits, linksback en opvolger voor Hancko... Dat je deze dan misloopt is zonde maar niet meer dan dat. Zolang Hancko niet verkocht was, was het heren logisch dat je niet doorpakt/kunt pakken voor de echte knallers op die positie. Vooralsnog heb ik er in ieder geval absoluut vertrouwen in dat er bij de voorronde CL een goed elftal staat.
Pas als de spits uitblijft, de opvolger voor Hancko te lang blijft duren en Borges in november nog steeds niet betrokken is geweest bij een goal is het terecht om kritiek te hebben, maar vooralsnog kan je niets zeggen.
Vorig jaar kwam je inderdaad veel te laat in actie en speelde je nu 5-3-2 met Lopez, Kasanwirjo en Zerrouki en de basis en Geertruida op het middenveld. Wat dat betreft is het nu echt totaal anders.
Een user van Voetbalzone heeft de posts van @Irritatie100 en mij door ChatGPT gehaald en daar neergeknald als zijn eigen werk en dat vind ik niet leuk
Met pijn en moeite derde
pi_218256104
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 01:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Makaay en Bruins waren op papier uitstekende transfers

De realiteit wees anders uit
In het begin liep het wel heel lekker. Makaay werd ook 40/45 keer onterecht voor buitenspel afgefloten. Met VAR had die gewoon 30+ goals gemaakt dat eerste jaar.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_218256107
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 23:46 schreef alopio het volgende:

[..]
Tja, als de speler zelf dan liever naar Spanje wilt (wat te begrijpen is zeker als Argentijn) dan geeft dat gewoon de doorslag natuurlijk, zeker als de geboden bedragen ongeveer hetzelfde zijn.
Als dat het is ja. Maar wat me irriteert is dat het (lijkt of het) zo is dat we vrij snel 10mln neerleggen voor een speler die je niet eens nodig hebt, terwijl we verdedigend incl. Vervanging van Hancko minimaal 3 spelers nodig hebben. Dan mag je best wat daadkrachtiger zijn, want dat speelt voor spelers ook altijd mee.
  Moderator zaterdag 19 juli 2025 @ 07:27:23 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218256381
Gefeliciteerd kameraden _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 19 juli 2025 @ 08:30:07 #23
268491 fetX
pi_218256644
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:58 schreef Wotte het volgende:
Ik ben enthousiast het klinkt als de Forbs van FC Porto.
:D
pi_218257067
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 07:27 schreef onlogisch het volgende:
Gefeliciteerd kameraden _O_

AI taart met slagroom. @3rr0r

MESTDAG KAPOET MAKEN.
pi_218257168
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 01:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Een user van Voetbalzone heeft de posts van @:irritatie100 en mij door ChatGPT gehaald en daar neergeknald als zijn eigen werk en dat vind ik niet leuk
Nee hoor, deze user ben ik zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')