WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Tom van Moorsel praat graag over Tom.quote:
Bijna Vlaams zelfs. Woont ie ook niet net over de grens in België?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:01 schreef Aguero het volgende:
Tom klinkt hier aan tafel meer Limburgs dan bij de NOS.
Voor Mathieu geldt hetzelfde; die probeert bij de NOS iets minder Vlaams te praten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
Dumoulin die bewust platter Limburgs gaat praten is toch wel een ding.
Ook Tom denkt aan zijn fiscale positiequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna Vlaams zelfs. Woont ie ook niet net over de grens in België?
Kanne ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna Vlaams zelfs. Woont ie ook niet net over de grens in België?
Tom slaat geen draaiende camera over.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Heel mooi interview.
Schitterend.
Tom wil duidelijk vaker aanschuiven.
Gaat de onder de aandacht gebukt gaande Tom nog naar de opening van een envelop?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom slaat geen draaiende camera over.
Dit klinkt een beetje als het verhaal van je leven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:30 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb ooit eens een stuk steen gekregen om iets van te maken. Het brak gelijk.
Waren 2 geweldige seconden
Wowquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als het verhaal van je leven.
Meerdere keren zelfs!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout heeft het wielrennen uitgespeeld!
Dus bij deze nooit meer aan de start van het WK, de Ronde en Roubaixquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout heeft het wielrennen uitgespeeld!
Behalve dan dat hij op een goede generatie is gebotst, zonder Mathieu had hij alles gewonnen!quote:
Hij heeft alles wat hij echt wil winnen op de weg niet uitgespeeldquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij op een goede generatie is gebotst, zonder Mathieu had hij alles gewonnen!
(Wielrennen eigenlijk niet uitgespeeld dus)
Wout van Aert is een wereldkampioenenmaker.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Kris zegt het woord wereldkampioen inmiddels drie keer per zin.
Tom doet ook een duit in het zakje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Kris zit aan de hopium.
Pogacar moet toch ook wel eens een slechte dag hebben.
Misschien gaan ze de overgebleven Odieltjes wel weggeven aan kijkers. SMS VIVE ODIEL.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer alleen kleine Odieltjes, letterlijk niemand wil dat ding.
Je wilt niet weten hoe vaak ik die quote van familie uit Herentals waar hij ook van is heb gehoord. Daar is Karrel niks bij en gaat Trien Vingegaard op de brandstapel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:32 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ken Wout niet persoonlijk, maar het is een fijne vent!
Er zitten wat stukjes in over autootje rijden, die kun je skippen. Verder was Karrel weer op dreef en knikten de gasten vaak instemmend toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:03 schreef Felagund het volgende:
Was het een topshow of hoef ik dadelijk niet terug te kijken?
Nee, geen topshow. Tom die elleboogdiep bij Karrel naar binnen kroop en allemaal gewenste antwoorden gaf en wat gebabbel over auto rijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:03 schreef Felagund het volgende:
Was het een topshow of hoef ik dadelijk niet terug te kijken?
Wij schroeien als nooit te voren. Ik vermoed dat er ook er verboden middelen gebruikt worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:45 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens zitten we alleen dit jaar al op 10 a 11 topicdelenEen record!
Iedereen in zwarte kleding?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Krijgen we een in memoriam voor Remco?
Vooral speculeren over de verrijzenisquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Krijgen we een in memoriam voor Remco?
Alles op de WK en een mogelijke Buelta!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral speculeren over de verrijzenis
Ik verwacht een toespraak van Koning Filip.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:42 schreef Dutch_view het volgende:
Ik verwacht voor de start eerst een minuut zwart beeld.
quote:
Wij vinden het alleen nieuws als ze op tijd zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:47 schreef DiegoFuser het volgende:
De Kampioenen lopen weer ontzettend uit.
Die heeft ook wat brieven uit Aigle gekregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Een wereldkampioene die jaagt op geel.
Dat gaat nog nog grotere teleurstelling worden dan Remco.
Toch de minuut stiltequote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel heeft de stekker uit het programma getrokken.
Dit wordt weer genieten ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Een wereldkampioene die jaagt op geel.
Dat gaat nog nog grotere teleurstelling worden dan Remco.
Ik neem het standaard op, ik zal kijken of ik straks een screenshotje kan maken.quote:
Jan zei toen eigenlijk gewoon dat wat Pogacar doet niet kan. Ik ben dus ook fan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan Boone was vorig jaar wel een prima gast.
Basketbalster?quote:
Wat wil je op een begrafenis.quote:
Wout is gedegradeerdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WE gaan verder zonder de belangrijkste Belg.
Zouden ze beter Guinness erbij drinkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
De gasten zijn wel passend stemmig gekleed.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jan pleit voor nuance, nadat ie eerder al een paginagroot interview aan HLN heeft gegeven over de toestand van Remco.
Daar had die eerder op de dag geen moeite mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
We mogen niet speculeren van Jan.
Er wordt niets anders gedaan aan tafel.
Geel lijkt mij lastig, maar met iets betere ondersteuning kan hij wel weer op het podium komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:01 schreef Faraday01 het volgende:
Ze blijven hopen op volgend jaar geel in Parijs met een goede winter
Dan heb je de realiteit niet onder ogen. Maar bij een nieuwe ploeg zie ik hem zeker een stap maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:01 schreef Faraday01 het volgende:
Ze blijven hopen op volgend jaar geel in Parijs met een goede winter
Karrel zei volgens mij dat Remco haar wel kent, maar niets uit dit fragment wees daar op.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:02 schreef Dutch_view het volgende:
Justine , Ik ken Remco niet persoonlijk
Karrel, je kent hem wel
Anders zou het wel heel ongemakkelijk zijn gewordenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arm meisje durfde niks geven Remco te zeggen. Het was dat hij zelf het gesprek nog een beetje op gang hield.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco heeft er wel een mooi dag van gemaakt voor ons.
Alleen als hij zegt dat het volgend jaar wel lukt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
Tom mag toch niet aan tafel terugkeren.
Tom was gewoon aan het trollen. 4D chess.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
Tom mag toch niet aan tafel terugkeren.
Wat dat betreft lijkt Karrel wel wat op Trump, zeg hem wat hij wil horen en hij is blij.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen als hij zegt dat het volgend jaar wel lukt.
Renewi ellende?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar doet mee aan de Vuelta, als je in een dipje zit zou ik die koers dus absoluut niet rijden.
Hoe heet de Eneco Tour tegenwoordig? Ga daar maar voor.
De tijdsverschillen zullen vergelijkbaar zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:07 schreef Szura het volgende:
Kigali lijkt op Spanje @:rellende_rotscholier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |