Karrel zei volgens mij dat Remco haar wel kent, maar niets uit dit fragment wees daar op.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:02 schreef Dutch_view het volgende:
Justine , Ik ken Remco niet persoonlijk
Karrel, je kent hem wel
Anders zou het wel heel ongemakkelijk zijn gewordenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arm meisje durfde niks geven Remco te zeggen. Het was dat hij zelf het gesprek nog een beetje op gang hield.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco heeft er wel een mooi dag van gemaakt voor ons.
Alleen als hij zegt dat het volgend jaar wel lukt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
Tom mag toch niet aan tafel terugkeren.
Tom was gewoon aan het trollen. 4D chess.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
Tom mag toch niet aan tafel terugkeren.
Wat dat betreft lijkt Karrel wel wat op Trump, zeg hem wat hij wil horen en hij is blij.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen als hij zegt dat het volgend jaar wel lukt.
Renewi ellende?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar doet mee aan de Vuelta, als je in een dipje zit zou ik die koers dus absoluut niet rijden.
Hoe heet de Eneco Tour tegenwoordig? Ga daar maar voor.
De tijdsverschillen zullen vergelijkbaar zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:07 schreef Szura het volgende:
Kigali lijkt op Spanje @:rellende_rotscholier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |