Misschien gaan ze de overgebleven Odieltjes wel weggeven aan kijkers. SMS VIVE ODIEL.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer alleen kleine Odieltjes, letterlijk niemand wil dat ding.
Je wilt niet weten hoe vaak ik die quote van familie uit Herentals waar hij ook van is heb gehoord. Daar is Karrel niks bij en gaat Trien Vingegaard op de brandstapel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:32 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ken Wout niet persoonlijk, maar het is een fijne vent!
Er zitten wat stukjes in over autootje rijden, die kun je skippen. Verder was Karrel weer op dreef en knikten de gasten vaak instemmend toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:03 schreef Felagund het volgende:
Was het een topshow of hoef ik dadelijk niet terug te kijken?
Nee, geen topshow. Tom die elleboogdiep bij Karrel naar binnen kroop en allemaal gewenste antwoorden gaf en wat gebabbel over auto rijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:03 schreef Felagund het volgende:
Was het een topshow of hoef ik dadelijk niet terug te kijken?
Wij schroeien als nooit te voren. Ik vermoed dat er ook er verboden middelen gebruikt worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:45 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens zitten we alleen dit jaar al op 10 a 11 topicdelenEen record!
Iedereen in zwarte kleding?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Krijgen we een in memoriam voor Remco?
Vooral speculeren over de verrijzenisquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Krijgen we een in memoriam voor Remco?
Alles op de WK en een mogelijke Buelta!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral speculeren over de verrijzenis
Ik verwacht een toespraak van Koning Filip.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:42 schreef Dutch_view het volgende:
Ik verwacht voor de start eerst een minuut zwart beeld.
quote:
Wij vinden het alleen nieuws als ze op tijd zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:47 schreef DiegoFuser het volgende:
De Kampioenen lopen weer ontzettend uit.
Die heeft ook wat brieven uit Aigle gekregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Een wereldkampioene die jaagt op geel.
Dat gaat nog nog grotere teleurstelling worden dan Remco.
Toch de minuut stiltequote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel heeft de stekker uit het programma getrokken.
Dit wordt weer genieten ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Een wereldkampioene die jaagt op geel.
Dat gaat nog nog grotere teleurstelling worden dan Remco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |