Dat is niet zuid,zuid. Daarvoor moet je nog een stukje verder.quote:
Dat stuk heb ik 20 jaar geleden al uitgekamd toen ik nog competitief fietste , nu is het doel heel anders.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat is niet zuid,zuid. Daarvoor moet je nog een stukje verder.
Maar een dagje Dinant is de moeite waard. En dan langs Rocher Bayard.
Zijn we vorig jaar geweest.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mocht dat uurtje min of meer in de richting van Limoges zijn, dan kan ik een bezoek aan oradour sur Glane aanraden.
Zeker!quote:Op zondag 20 juli 2025 18:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind focaccia en ciabatta en schiachiatta prima te hachelen
Al zijn kunstseries zijn zo fijnquote:Op zondag 20 juli 2025 21:14 schreef AnneX het volgende:
Wat is Jeroen Krabbé goed in iedere serie over schilders.
Vanavond ‘leren’ kijken naar Matisse.
# verplichte stof kunstgeschiedenis.
quote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Afkicken en van vierkante ogen terug naar ronde ogen. Alle afleveringen van Shetland gezien, op naar seizoen 10 ergens in het najaar.
Vond Frankrijk, maar één keer geweest, wel mooi maar kwam tijdens de reis weinig fransen tegen muv gidsen en personeel in restaurants die ook Engels spraken.
Een keer hopeloos verdwaald en toe aan een paar mensen de weg gevraagd, dat niet echt goed, die spraken echt geen Engels. Werd nog bijna de auto ingesleept. Mijn hotel lag, vanuit het dorp gezien, voorbij het ziekenhuis dus dat noemde ik. De mensen dachten dat ik naar ipv na het ziekenhuis moest
Ja seizoen 1 is 1 aflevering, seizoen 2 geloof maar 2 en daarna heeft ieder seizoen 6 afleveringen van 1 uur wat 1 verhaal isquote:Op maandag 21 juli 2025 07:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Klopt het dat seizoen 1 maar 1 afl heeft op NPOstart
Ik wil er ook erg graag aan beginnen.
Het is ook een vorm van feel good tv. Zonder schieten en vechtpartijen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |