Welke deelnemer ben jij?quote:
Toen Rob in beeld kwam maakte ik een Bassie-grap tegen mijn vriend, werd 3 seconden daarna een liedje van Bassie & Adriaan ingestartquote:Op donderdag 24 juli 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
Grappig dat die Fons ineens een heel ander persoon laat zien. Duidelijk jaloers op de goed gebekte Rob en Fons gedraagt zich ineens als een snob.![]()
Maar ik ben wel benieuwd hoe Rob zich gaat ontplooien onder het regiem van Magda. Half 9 op appél gedouched en geschoren.
Lovereality.nl klinkt wel als een betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ik vind dit ook wel een dingetje: https://lovereality.nl/to(...)uiten-de-cameras-om/
GTST is er niets bij want daar vertikken ze het de laatste tijd ook om goede storytelling te doen met een kop en een staart aan het verhaal, maar hier in B&B kunnen ze er ook wat van, net als bij Renske en Daniël waar ook het hele punt ontbrak waarom het fout ging tijdens dat vaartochtje.
Je kunt onmogelijk 24 uur per lang er met de camera op zitten. Of je moet een Big Brother achtige setting creeeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ik vind dit ook wel een dingetje: https://lovereality.nl/to(...)uiten-de-cameras-om/
GTST is er niets bij want daar vertikken ze het de laatste tijd ook om goede storytelling te doen met een kop en een staart aan het verhaal, maar hier in B&B kunnen ze er ook wat van, net als bij Renske en Daniël waar ook het hele punt ontbrak waarom het fout ging tijdens dat vaartochtje.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben bezig aan aflevering 6 en twijfel ook nog steeds, maar ondertussen is denk ik wel duidelijk dat ik gewoon ga kijken. correctie, blijf kijkenquote:
Och ja, die arme Fons (heb een zwak voor die man)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef JOHANK88 het volgende:
"wat ik een beetje mis - je praat heel veel maar je vraagt niks"
"ik vraag niks? ik voel me af en toe een soort journalist die interviews afneemt en voortdurend vragen stelt om het gesprek gaande te houden"
"je weet veel van mij maar alleen omdat ik het verteld heb, niet omdat je mij iets gevraagd hebt"
"ik tast rustig af waar je kwetsbaarheden liggen en wil je niet kwetsen. ik moet misschien niet zoveel vragen stellen maar dan vallen er stiltes..."
"het eerste dat ik voelde was je hele dikke buik. ik had best wel gezien dat je corpulent was natuurlijk, he!"
![]()
![]()
Oei weet je tegen wie je het zegt, die wil 24 uur streams van elk programmaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk 24 uur per lang er met de camera op zitten. Of je moet een Big Brother achtige setting creeeren.
Bij Big Brother hebben ze dat toch even gedaan? Ook als kijker meekijken wat er in de montagekamer gezegd en gedaan werd, toen nog met wijlen Hummie van de Tonnekreek als eindredacteur.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei weet je tegen wie je het zegt, die wil 24 uur streams van elk programma
Daar heb ik niet zoveel last van, dat gedoe rond JP bevestigt juist die enorme irritante Hollandse kliek in Spanje, je zal er maar tussen staan, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:25 schreef JOHANK88 het volgende:
ze bouwen het seizoen wel raar op. het is continu ingrid en jean paul.
de oesterparty, de muziek, het hele gebeuren. jean paul "dit is wie ik ben"
je zou er maar bij moeten staan
Gruwelijk. Het volk op die party ook, het leek wel of er typetjes uit Little Britain tussen waren gezetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel last van, dat gedoe rond JP bevestigt juist die enorme irritante Hollandse kliek in Spanje, je zal er maar tussen staan, inderdaad.![]()
![]()
Lekker gesellie toch?
Alleen daarom blijf je al kijken, de muziek is vaak zo goed gekozen..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:38 schreef JOHANK88 het volgende:
het bassie en adriaan liedje onder de aankomst van de nieuwe man bij Magda,
terwijl die man daar op straat zijn interviewtje doet in een bassie stemmetje![]()
Ja dat liedje was hilarischquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen Rob in beeld kwam maakte ik een Bassie-grap tegen mijn vriend, werd 3 seconden daarna een liedje van Bassie & Adriaan ingestart
Dat gebeurde al tijdens het ontbijt. Was bij hun wel duidelijk hoor. Bij Suriname ook trouwens, doordat zij teveel zeurt en zuigt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:14 schreef freaky40 het volgende:
100% dat zij daar nog rondloopt omdat de regie dat wil, niet omdat Illya haar ook maar enigszins serieus als liefdespartner overweegt.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
Wat een vermoeiend wijf die oostblokker, foto van druif bordje, foto van koffiekopje. Ik zou daar helemaaaaaaaal niet tegen kunnen dat slappe gelul. Zegt Illya ook nog dat het een intelligente vrouw is die veel weet.
Zolang er geen geschiktere dame komt, anders is ze gelijk weg. Valt me mee dat hij zich niet dood ergert aan haar.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
100% dat zij daar nog rondloopt omdat de regie dat wil, niet omdat Illya haar ook maar enigszins serieus als liefdespartner overweegt.
Die heeft ie gelijk weggestuurd toen Shar aankwam. En terecht, koekoek.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
Leuke vrouw Sharon, mooie kop ook. Dat is wel concurrentie voor Karin
Net zo’n twijfelaar als Mike vorig jaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Dick is toch ook helemaal niks, met zijn lach terwijl het niet echt lacht.
Zijn ogen lachen niet mee. Ziet er wat raar uit.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Dick is toch ook helemaal niks, met zijn lach terwijl het niet echt lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |