SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat laatste is sneeuw....quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal oude UIs, alsof ik iets heb met glittersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee voedselquote:
En rum
Mja werken morgen en er vroeg uit dusSame shit, different day
SC hopper present![]()
Pfieuw.
Beter
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik had net een fles cider gepakt
maar de tht was mei 2024Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar die gemiddelde fok piemel kan wel beter flesjes fanta open maken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
twee keer meer dan de gemiddelde fok piemel welSneeuw is toch ook gewoon een soort van bevroren glitter?quote:![]()
Ow dat loopt wel losquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar de tht was mei 2024Same shit, different day
SC hopper present![]()
neequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die gemiddelde fok piemel kan wel beter flesjes fanta open maken.
[..]
Sneeuw is toch ook gewoon een soort van bevroren glitter?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het niet meer goed was geweest, dan had je dat wel gerokenquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar de tht was mei 2024![]()
het rook funkyquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het niet meer goed was geweest, dan had je dat wel geroken
dus nu maar theeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dan was er één mee die soms al adem zat te halen, dat ik er al mee kwam.quote:
Ja, we waren vaders gewend, die het eigenlijk niet wilde weten, het eigenlijk ook niet wist en/of er maar een eigen verhaaltje van maakte.
Ik blijf toch een kind van mijn vader.
Ik ben alleen niet zo'n bok.
Nodig is nodig.
De rest moet je dan maar even laten voor wat het is.![]()
Ah beter danquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het rook funky
dus nu maar theeSame shit, different day
SC hopper present![]()
morgen maar de fanta halen zodat ik mijn drang kwijt kanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets met een TT.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zal een TR zetten zodat de jarige weer terug kan in de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:51 schreef Sally het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefeliciteerd @Dr.MikeyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
En warm en rechtop, zeker?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het rook funky
dus nu maar thee
En ik weet niet hoeveel alcohol erin zat.
Gist kan het soms uithouden tot 15%. Vaak lager.
Champagnegist zelfs tot 18% of zo
Vanaf 15% kan het beperkt als conserveermiddel werken.
Maar met warmte en de mogelijkheid dat er zuurstof bij kan komen, liggen bacteriegroei en oxidatie alsnog op de loer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: