WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Ik moet we wel corrigeren, 't is Aurélie. Bracht ook 'muziek' (nou ja) uit onder het pseudoniem Ellie Fey. Beluisteren op eigen risico.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een peak Vlaamse naam.
Ik ga hier na de grote Karrelshow METEEN naar luisteren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik moet we wel corrigeren, 't is Aurélie. Bracht ook 'muziek' (nou ja) uit onder het pseudoniem Ellie Fey. Beluisteren op eigen risico.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:06 schreef Szura het volgende:
Remco heeft nog nooit van deze oud-renner gehoord
Niemand denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:06 schreef Szura het volgende:
Remco heeft nog nooit van deze oud-renner gehoord
Ik ben niet helemaal mee met de vooroordelen van Vlaamse steden. Wat zorgt voor de grote afkeer tegen Kortrijk?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef The_Undertone het volgende:
Brecht Dejaegere kan er geen kloten van en hielp Kortrijk degraderen dit jaar
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Hazard ziet er wel fitter uit dan Raf
Manu Garcia, de enige goede voetballer die hier de laatste 20 jaar in Breda is gepasseerd.quote:
Zou niet onterecht zijn, maar die gaat waarschijnlijk gewoon naar Lenny Martinez.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
Matje is hard op weg naar de superstrijdlust als hij zo door gaat.
Als halve Fransoos heeft hij die al binnenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
Euh, niets, ik ben een Kortrijkzaanquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:10 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal mee met de vooroordelen van Vlaamse steden. Wat zorgt voor de grote afkeer tegen Kortrijk?
In het hooggebergte zal er niet veel voor hem te rapen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
Als lieveling onder de Fransen is die al wel binnen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef Kloit het volgende:
[..]
Zou niet onterecht zijn, maar die gaat waarschijnlijk gewoon naar Lenny Martinez.
Nu snap ik je opmerking over Sammyquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Euh, niets, ik ben een Kortrijkzaan
Er zit Bert de Backer-potentie in dat haarquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
Toch een vermoeden van haarwerken bij Sven2
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar moet - hoewel het eigenlijk niet nodig zou zijn - maar met een statement komen dat ie hem niets verwijt.
Droogde hem daarna wel mooi af. Wat een degradatie was dat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:23 schreef Kloit het volgende:
Vingegaard wachtte ook al toen Pogacar, geheel door zijn eigen onkunde, op zijn plaat ging in de afdaling van de Spandelles, dus echt verrassend is dit ook niet.
Maar toen Van Aert ging, kon hij wel volgen, dusquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Lie wordt nog op een minuut gereden door Mathieu, maar het had gekund!
Wellens gaat dus knallenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen 33 graden, vol in de zon. Smerig warm op Hautacam
Ik ook niet. Derde week zou nog wel kunnen, maar deze week zeker nog niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geloof niet zo in Wout’s klimbenen
Een Noor met een waterpolohoofd en een piepstemmetje, je zou voor minder.quote:
Dat zou ik iedereen aanraden. Hoeveel daar gevallen is, kan je beter wat andere rondjes rijden in juni.quote:
Een gevaar op de weg dusquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Louis gaat vaak met Jonas en Gianni op pad.
meer wordt er niet verwacht in Vlaanderenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Roxanne doet haar best.
Zeer belangrijk.
Ik heb wel van Ovcharov gehoordquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zijn nu willekeurige namen aan het noemen.
En Danny Heister!quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:01 schreef The_Undertone het volgende:
Niemand geeft een fuck om tafeltennis.
Hadden jullie niet Trinko Keen?
En Danny Heisterquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:01 schreef The_Undertone het volgende:
Niemand geeft een fuck om tafeltennis.
Hadden jullie niet Trinko Keen?
Flufmeisjequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:06 schreef DiegoFuser het volgende:
En de vriendin. De vriendin van Lenny.
Sammy duwt hem verder het moeras in.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Lenny zit niet ver van een depressie af.
En iedere dag gewoon lekker declareren. Dat doet Sven2 wel goed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet evident.
Sven2 pakt weer uit.
Piti?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben vorig jaar gebeten door een Pyreneese berghond bij het beklimmen van de Soulor.
Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben vorig jaar gebeten door een Pyreneese berghond bij het beklimmen van de Soulor.
Bruyneel is een ongekende idiootquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Johan Bruyneel kijk ik erg naar uit.
Naar opnieuw Sven2 en de G-sporter, ja, niet.
Ja, door een kudde schapen heen gefietst. Eigen schuld.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben.
Misschien wilde hij dat je de afslag naar de Spandelles nam.
Ja, maar wel iemand die nu overal met twee gestrekte benen invliegt.quote:
Bah, die liep gewoon los bij een erf?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja en veel verstand van de koers.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ja, maar wel iemand die nu overal met twee gestrekte benen invliegt.
Beter dan deze acteur die overal elleboog diep naar binnenkroop.
Gewoon los op het land/de weg. Om een kudde schapen te beschermen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bah, die liep gewoon los bij een erf?
Hij moet z'n plek kennen en zou zich nooit meer in de wielerwereld moeten tonen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ja, maar wel iemand die nu overal met twee gestrekte benen invliegt.
Beter dan deze acteur die overal elleboog diep naar binnenkroop.
Volgende keer van de schapen afblijven dus.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gewoon los op het land/de weg. Om een kudde schapen te beschermen.
Hij stond op 3 en staat nog steeds op 3!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef H.Vviv het volgende:
We zitten klaar. Al was het voor de uitzending nog beter geweest als Remco er helemaal doorheen was gezakt.
Ja, hier trapt niemand in.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef Mansjester het volgende:
Bruyneel is gezien zijn tweets nog steeds dezelfde arrogante zak
Met z'n "ik heb er lessen uitgetrokken"
Voor het Vlaamse publiek werkt dit om zijn imago beetje op te poetsenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef Mansjester het volgende:
Bruyneel is gezien zijn tweets nog steeds dezelfde arrogante zak
Met z'n "ik heb er lessen uitgetrokken"
Die heeft in de begin jaren '00 gekoerst. Die houdt dus liever zijn bek.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven2 kijkt heel moeilijk.
Bruyneel en co. gingen natuurlijk nog wel een stapje verder.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is wel hypocriet, de altijd doperende Adrie van der Poel hoefde ook geen Mea Culpa af te leggen en Chantal Blaak heeft ook niet hoeven uitleggen hoe al haar positieve plasjes zeer dubieus zijn verdwenen.
Valsspelen is valsspelen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bruyneel en co. gingen natuurlijk nog wel een stapje verder.
Dat is toch geen vergelijk met Bruyneel. Bruyneel en Armstrong hebben bijna eigenhandig de sport de nek omgedraaid.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is wel hypocriet, de altijd doperende Adrie van der Poel hoefde ook geen Mea Culpa af te leggen en Chantal Blaak heeft ook niet hoeven uitleggen hoe al haar positieve plasjes zeer dubieus zijn verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |