Als halve Fransoos heeft hij die al binnenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
Matje is hard op weg naar de superstrijdlust als hij zo door gaat.
Euh, niets, ik ben een Kortrijkzaanquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:10 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal mee met de vooroordelen van Vlaamse steden. Wat zorgt voor de grote afkeer tegen Kortrijk?
In het hooggebergte zal er niet veel voor hem te rapen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
Matje is hard op weg naar de superstrijdlust als hij zo door gaat.
Als lieveling onder de Fransen is die al wel binnen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef Kloit het volgende:
[..]
Zou niet onterecht zijn, maar die gaat waarschijnlijk gewoon naar Lenny Martinez.
Nu snap ik je opmerking over Sammyquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Euh, niets, ik ben een Kortrijkzaan
Er zit Bert de Backer-potentie in dat haarquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
Toch een vermoeden van haarwerken bij Sven2
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar moet - hoewel het eigenlijk niet nodig zou zijn - maar met een statement komen dat ie hem niets verwijt.
Droogde hem daarna wel mooi af. Wat een degradatie was dat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:23 schreef Kloit het volgende:
Vingegaard wachtte ook al toen Pogacar, geheel door zijn eigen onkunde, op zijn plaat ging in de afdaling van de Spandelles, dus echt verrassend is dit ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |