quote:Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot je de sleutels hebt. Misschien heb je in je beste spaans geboden op de kartonnen doos naast het huis.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:11 schreef Evangelion het volgende:
Meeting waarvoor ik iets moest doen en niet gedaan heb ging (buiten mijn schuld) niet door.
[ afbeelding ]
En dat voor een paar ton 😱quote:Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot je de sleutels hebt. Misschien heb je in je beste spaans geboden op de kartonnen doos naast het huis.
Duolingo?quote:Op maandag 22 september 2025 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
Het feit dat we een finca (Spaans voor landelijke woning) hebben gevonden, daar nu een bod op hebben gedaan en dat bod is nu geaccepteerd!![]()
En de hele bezichtiging / onderhandelingsfase heb ik in het Spaans gedaan zonder een of andere externe Makelaar in te huren en te betalen die het allemaal voor me doet en vertaald.
Hebben al die online lessen toch zijn vruchten afgeworpen
Wat voor honten?quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
als ik lekker met de honden kan wandelen met lekker weer, of juist in een harde regenbui, of met onweer of met hele dichte mist of met veel sneeuw of hagel.
podenco en boerenfoxquote:
Boerenfoxquote:
Niks mooiers dan te zien als je hond echt helemaal in zijn/haar element is, ik kan daar echt van genieten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
als ik lekker met de honden kan wandelen met lekker weer, of juist in een harde regenbui, of met onweer of met hele dichte mist of met veel sneeuw of hagel.
ja topbeestjequote:Op vrijdag 26 september 2025 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boerenfox
Zulke lieve, speelse, trouwe en ook intelligente honden![]()
![]()
wat voor hond(en) heb jij?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks mooiers dan te zien als je hond echt helemaal in zijn/haar element is, ik kan daar echt van genieten.
Podenco zie ik echt nooit. Tof.quote:
Honten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
Oh ja, de hond gaat mee naar boven en dan ligt ze op het dekbed ergens aan het voeteneinde of in mijn knieholte.
Maar soms wordt ik wakker en dan heeft ze zich op de een of andere manier onder het dekbed weten te wurmen, en dan ligt ze naast mij, met haar koppie op het kussen, snuitje tegen mijn neus aan, en 1 pootje over mijn nek geslagen.
En het eerste wat ik dam zie zijn die fonk oogjes.
Die momenten vind ik zoooo ontzettend mooi![]()
![]()
awesomequote:
Die van mij deed dat ook altijd, als het licht uitging ging die van bed en ging die de aan de zijkant van het bed staan, wachten totdat ik het dekbed omhoog deed zodat hij naast mij kon liggen in mijn armenquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
Oh ja, de hond gaat mee naar boven en dan ligt ze op het dekbed ergens aan het voeteneinde of in mijn knieholte.
Maar soms wordt ik wakker en dan heeft ze zich op de een of andere manier onder het dekbed weten te wurmen, en dan ligt ze naast mij, met haar koppie op het kussen, snuitje tegen mijn neus aan, en 1 pootje over mijn nek geslagen.
En het eerste wat ik dan zie zijn die fonkelende oogjes.
Die momenten vind ik zoooo ontzettend mooi![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |