quote:De politie heeft maandagochtend een man aangehouden voor brandstichting in het stadskantoor van de gemeente Leiden. Volgens een woordvoerder van de brandweer werd er een "brandbare vloeistof" over beeldschermen en toetsenborden gegooid en aangestoken. Er raakte niemand gewond.
Volgens een politiewoordvoerder gaat het om een persoon met "mogelijk onbegrepen gedrag".
Als het beeld dat voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik word altijd heel vrolijk van alle mensen die lachend op de foto gaan met het beeld op rotterdam centraal. Dat beeld heeft een heel grappig effect op mensen, ze lopen er altijd ietsje zelfverzekerder vandaan ofzo.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook altijd geweldig om te zien als mijn hond losloopt (uiterwaarden, boerengebied, weilanden en akkers) en lekker in haar element is en lekker aan het snuffelen en rennenquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vandaag een Border Collie op het fietspad los rennen, minstens 20 meter van zijn baasje vandaan. (Baas voorop.) Prachtig om te zien.Toen ze de rotonde naderden kwamen ze weer samen.
Hontenquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd geweldig om te zien als mijn hond losloopt (uiterwaarden, boerengebied, weilanden en akkers) en lekker in haar element is en lekker aan het snuffelen en rennen
A man's (m/v) best friendquote:
ik weet deze nog zo goedquote:
Of zelf spontaan in de lach schieten om iets wat jij hartstikke komisch vindtquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:00 schreef vencodark het volgende:
Iemand oprecht aan het lachen maken.
Dat ook. En vooral als het heel droog of onverwacht ‘eruit’ komt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
Of zelf spontaan in de lach schieten om iets wat jij hartstikke komisch vindt
Da’s de vrouwelijke Dokwerker.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik word altijd heel vrolijk van alle mensen die lachend op de foto gaan met het beeld op rotterdam centraal. Dat beeld heeft een heel grappig effect op mensen, ze lopen er altijd ietsje zelfverzekerder vandaan ofzo.
[ afbeelding ]
Muy Bien!quote:Op maandag 22 september 2025 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
Het feit dat we een finca (Spaans voor landelijke woning) hebben gevonden, daar nu een bod op hebben gedaan en dat bod is nu geaccepteerd!![]()
En de hele bezichtiging / onderhandelingsfase heb ik in het Spaans gedaan zonder een of andere externe Makelaar in te huren en te betalen die het allemaal voor me doet en vertaald.
Hebben al die online lessen toch zijn vruchten afgeworpen
Ik zou wachten tot je de sleutels hebt. Misschien heb je in je beste spaans geboden op de kartonnen doos naast het huis.quote:Op maandag 22 september 2025 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
Het feit dat we een finca (Spaans voor landelijke woning) hebben gevonden, daar nu een bod op hebben gedaan en dat bod is nu geaccepteerd!![]()
En de hele bezichtiging / onderhandelingsfase heb ik in het Spaans gedaan zonder een of andere externe Makelaar in te huren en te betalen die het allemaal voor me doet en vertaald.
Hebben al die online lessen toch zijn vruchten afgeworpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |