quote:Op zondag 26 juli 2026 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke kentekens
Vanochtend spotte ik een RNK1@:coco
Die Belgen kunnen personaliseren, die tellen dan weer niet mee, vind ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook fan
Versailles! Doet me er aan denken hoe blij ik was toen ik EINDELIJK wist welk nummer dit was, want Shazam, Google en andere sites konden me niet helpen tot ik uit pure wanhoop de Stingray Music app downloadde en in een algemene playlist ging gravenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in het paleis van Versailles, dus de gordijnen open en dicht doen gaat nog gewoon handmatig.
Op de smartphone en de smart televisie na, heb ik alleen een stuk of 5 Philips Hue smartlampen, en zo'n Bridge, zodat ik ze via internet kan bedienen.
Als het donker is en ik ben nog niet thuis dan kan ik de verlichting vast aanzetten dat is wel handig.
Maar meer smart apparatuur vind ik onnodig.
Het moet niet zo zijn dat mijn gordijnen straks slimmer zijn dan ik![]()
Die arme mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:21 schreef blomke het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou ook geen gordijnbedieningen op m'n smartphone willen.
Maar ik heb ze met AB en vind het treurig makkelijk; al is het maar vanwege de veelvuldig gebroken koortjes in het verleden.
Typisch links wegkijkgedrag!quote:Op zondag 26 juli 2026 12:32 schreef Piles het volgende:
Ik word een stuk blijer van FOK! nu ik NWS en POL heb weggefilterd
Wel eens bij de hand gehad dat ie afknapt en het koordje uit de katrol loopt terwijl gordijn halverwege is en moeten vervangen dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |