Kan me goed voorstellen dat je blij bent daar vanaf te zijnquote:Op zondag 5 juli 2026 16:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb voor alledrie de juffen (oudste heeft er 2, jongste heeft er 1) een afscheidscadeautje gekocht. Oudste gaat naar het middelbaar en jongste gaat naar groep 3. Ben blij dat dat achter de rug is.
Voor de 2 juffen van mijn oudste een pakketje van Lush met een bedank kaartje eraan en voor de juf van de jongste een boek van de schrijver en illustrator van Rupsje Nooitgenoeg om haar te bedanken voor de groei die hij op school heeft door gemaakt de afgelopen tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2026 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je blij bent daar vanaf te zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij onthoudt alles! Creepy
![]()
Elektrisch bediend??quote:Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef StateOfMind het volgende:
Nu ook verduisterende gordijnen opgehangen, dat zal ook warmte binnen schelen
De oude gordijnen waren gewoon zeer lichtdoorlatend.
Ik woon gelukkig niet in het paleis van Versailles, dus de gordijnen open en dicht doen gaat nog gewoon handmatig.quote:
Misschien stel je het wel op prijs als tijdens de winter jouw thermostaat weet wanneer je thuiskomt en de CV alvast op 35° zet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
Het moet niet zo zijn dat mijn gordijnen straks slimmer zijn dan ik![]()
Ik heb een inprogrameerbare thermostaat van Valliant.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:52 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Misschien stel je het wel op prijs als tijdens de winter jouw thermostaat weet wanneer je thuiskomt en de CV alvast op 35° zet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |