Hoe doe je dat dan? Ik ben ook niet bepaald een keukenprinses.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
Boerenomelet![]()
![]()
Ik ben bepaald geen keukenprins, dus ik had er nog nooit van gehoord, laat staan er een gemaakt en gegeten.
Totdat ik een paar weken geleden het woord tegen kwam.
Vandaag een gemaakt, en omnomnom wat is dat verschrikkelijk lekker
Vaak zie ik het al van een afstand. Van dat arrogant strontvolk dat te beroerd is om even goeiedag te zeggen.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hier idem. Nou ben ik zelf ook niet meer van de jongste maar ik ben nog steeds verrast als een totaal onbekende mij vriendelijk groet.
En jammer maar helaas, dat zijn dus meestal mensen van hoge leeftijd.
De meeste jongeren en oudere jongeren lopen als zombies en turen slechts op hun mobiel. Net alsof die wereld echter is dan de echte wereld.
Hier ook hoor. Alleen is dat geen wereldnieuws.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:02 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Vaak zie ik het al van een afstand. Van dat arrogant strontvolk dat te beroerd is om even goeiedag te zeggen.
Hier in het noorden is het trouwens nog redelijk normaal elkaar vriendelijk te groeten.
Social anxiety, zoals dat zo mooi heet. Doodsbang voor de echte wereld.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hier idem. Nou ben ik zelf ook niet meer van de jongste maar ik ben nog steeds verrast als een totaal onbekende mij vriendelijk groet.
En jammer maar helaas, dat zijn dus meestal mensen van hoge leeftijd.
De meeste jongeren en oudere jongeren lopen als zombies en turen slechts op hun mobiel. Net alsof die wereld echter is dan de echte wereld.
Ja echt? Doodsbang voor de echte wereld?quote:Op maandag 8 juni 2026 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Social anxiety, zoals dat zo mooi heet. Doodsbang voor de echte wereld.
Britse humorquote:
Dat dusquote:Op woensdag 10 juni 2026 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
De uitvinding van Shazam.![]()
En dat je dan uit een piepklein fragment uit een set het nog op Spotify weet te vinden.
Genot.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat ik er eindelijk achter ben in welk nummer ik een vrouw "never leave me!" hoor zingen: Cradle of Filth - Funeral in CarpathiaIk heb me rot gezocht en ga een bestandje maken waarin ik al dat soort dingen in ga typen, want ik wil nog weleens wat dingetjes vergeten waar ik me dan rot aan erger tot ik het me ineens herinner, dus momenteel is er grote blij
Tijdje geleden m'n hersens gekraakt over een scene waarin je een vrouw in beeld ziet verschijnen, kleren laat zien, beetje arrogant neusje in de lucht en weg ziet lopen. Bleek dus uit de film Mannequin te komen en ken het specifiek van de videoclip "Nothing's Gonna Stop Us Now" van Starship. Als de oplossing ineens door m'n hoof schiet zit echt hier zo van "yes!"quote:
En de tandartsassistente?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe tandartspraktijk met een fijne tandarts.
Heel aardigquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En de tandartsassistente?
Het is tenslotte (officieel) nog lente
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |