Ah al gedeeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom en waarvoor de VS op korte termijn de drones-technologie van Oekraïne nodig heeft.
Ja. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel Oekraïne van die drones nu in Oekraïne zelf maakt, omdat ze eerst heel veel importeerden vanuit China. Is dat bekend?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:52 schreef skysherrif het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)ega-deal-2025-07-17/
Dit al gedeeld?
[ afbeelding ]
Waren voornamelijk de MAVIC drones die ze uit China haalden (die ze gebruiken voor het verkennen en in de gaten houden op relatief korte afstand).quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:14 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel Oekraïne van die drones nu in Oekraïne zelf maakt, omdat ze eerst heel veel importeerden vanuit China. Is dat bekend?
Ook alle componenten? Alle batterijen etc? Er zullen vast toch wel componenten uit China komen toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waren voornamelijk de MAVIC drones die ze uit China haalden (die ze gebruiken voor het verkennen en in de gaten houden op relatief korte afstand).
Ondertussen maken ze bijna alle drones die ze gebruiken zelf.
Inmiddels normaal dit soort dingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Na 100000 fucking keer proberen te embedden gef ik het op.
https://x.com/GloOouD/status/1946083763663868337
Russische soldaat schiet zn collega door zn kop als die zich wil overgeven.
https://militarnyi.com/en(...)domestic-fpv-drones/quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ook alle componenten? Alle batterijen etc? Er zullen vast toch wel componenten uit China komen toch?
Dat is in ieder geval van belang als ze willen gaan exporteren.
Daarnaast deelde jij recent nog een verhaal dat ze niet genoeg drones hadden. Hoe rijmt dat?
Ja inderdaad, het zijn specifieke units die een drone tekort hebben. Alles wat onder Magyar valt heeft IIRC voldoende aanvoer.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://militarnyi.com/en(...)domestic-fpv-drones/
Ze kunnen ze al volledig maken, maar dat zal natuurlijk nog niet op enorme schaal zijn, maar daar bewegen ze naar toe.
Of de conclusie van dat artikel is dat ze niet genoeg drones produceren weet ik niet, het lijkt er meer op dat ze heel veel problemen hebben met de logistiek van alle drones ook op de juiste plekken krijgen.
Hangt van de versie af, als je de CA1 (oude PRTL) hebt die werkt idd met analoge rekenaars (analoge register banken). In de Cheetah zit een relatief moderne digitale rekenaar. Qua nauwkeurigheid heb ik weinig verschil gemerkt. De digitale versie was wel een stuk sneller, waar de analoge rekenaar na het indraaien van de toren soms nog wat tijd nodig had om tot een oplossing te komen moest de digitale rekenaar juist wachten op het indraaien van de toren. Maar in nauwkeurigheid zat er eigenlijk geen verschil in, ik heb het althans nooit gemerkt. Groot verschil is wel dat je met de CA1 geen FAPDS munitie kon verschieten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:37 schreef ExTec het volgende:
Ding schijnt 1 brok ouderwetse technologie te zijn, tot aan buizen aan toe, verneem ik?
Ik denk dat dat het klok klepel verhaal is, hij zal ooit opgevangen hebben dat het onderstel verlengd is en dat er meer ruimte zit tussen het 3e en 4e loopwiel. En dat het uitgelegd wordt dat de Leo-1 een loopwiel minder heeft ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:35 schreef oheng het volgende:
Ik bedoelde dat hij lijkt te zeggen dat: de Leopard 1 zes loopwielen heeft.
Of kan ik geen Duits en/of niet tellen?
Die motor kan dat makkelijk hebben.quote:En hij lijkt ook te zeggen dat er een groot verschil in prestaties zit. De ene tank (in de video) haalt max 60km/u en de andere kan max 90km/u. Dat is een flink verschil in slijtage van de motor.
Ja benzine (95 ron) is deze week bijna 5% duurder geworden in een week tijd.quote:
...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Na 100000 fucking keer proberen te embedden gef ik het op.
https://x.com/GloOouD/status/1946083763663868337
Russische soldaat schiet zn collega door zn kop als die zich wil overgeven.
Российский солдат выстрелил своему сослуживцу в голову, когда тот попытался сдаться.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
...
Wat is dit?
Ik zie hier een vermoedelijk Russische soldaat (gewond) rennen die zich vrijwillig wil overgeven?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
...
Wat is dit?
Ik zie hier een vermoedelijk Russische soldaat (gewond) rennen die zich vrijwillig wil overgeven?
Nee toevallig heb ik vanmiddag boutlint gekochtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef oheng het volgende:
Mocht iemand nog een berg roebels hebben liggen, dan is dit het moment om ze in te ruilen voor echt geld.
Kun je uberhaupt wat als particulier met valuta trading? Ik ken werkelijk waar niemand die daar mee bezig is. Het is of crypto of aandelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef oheng het volgende:
Mocht iemand nog een berg roebels hebben liggen, dan is dit het moment om ze in te ruilen voor echt geld.
Ik had dat al gelezen. Bedoel meer.....quote:
Roebels zijn nooit weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef oheng het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |